En nog steeds geen defense.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef BitetheBullet het volgende:
Toronto heeft met Bargnani, Villanueva en Bosh nu wel een erg getalenteerde en jonge frontcourt
En helemaal nu ze Villanueva naar de Bucks traden voor TJ Ford en wat centjes... Goeie move voor beiden denk ik... Ik zag Bosh en Charlie toch niet beiden in T.O. blijven... Toch jammer dat de Raps niet snel Gadzuric los konden weken!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:41 schreef popolon het volgende:
[..]
En nog steeds geen defense.
Bargnani is puur offensief, pakt geen rebounds weinig bloks en is 1v1 erg zwak verdedigend. Maar goed, Toronto zal wel voor de Suns strategie gaan.
Tsja feitelijk hebben de Raps nu al twee fan favourites getrade (Matt Bonner ook), wat wel wil zeggen dat Colangelo het meent... maar Toronto moest echt een pass-first PG hebben, en Ford voldoet toch aan die eisen lijkt mij, hopelijk gaat ie iedereen beter maken en blijft ie heel... toch wel vreemd eigenlijk, want Calderon moest toch die pass-first PG worden??? en Mike James zien we al helemaal niet meer terug nu!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:14 schreef Warrior28 het volgende:
Daar snap ik dus weinig van, van die trade: Toronto traden runner up rookie of the year, een getalenteerde bigman voor een getalenteerde guard met een flink blessure verleden. Bovendien is Charlie fan favourite in Toronto!
En als ze dan toch in gesprek waren met Milwaukee, probeer dan een multiplayer deal met Magloire ipv die stiff van een Nesterovic....zucht![]()
Milwaukee lijkt me hier duidelijk de winnaar, hoewel ik TJ ook een superspeler vind
Gaan de Bucks weer in groen spelen? Dat logo doet me altijd denken aan een Jagermeister reclame(het Jazz logo lijkt me altijd reclame voor een bronwater merk...komt door die bergjes denk ik)
Bird wil hem houden.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:29 schreef popolon het volgende:
Peja vertrekt alweer uit Indiana, Hornets lijken interesse te hebben.
Geruchten genoeg.
Ik hoef hem niet voor dat geld, Peja danquote:Op zondag 2 juli 2006 16:04 schreef popolon het volgende:
Peja is al zo goed als rond met NO.
En ja, als de Bulls Wallace krijgen, het gerucht gaat dat ze 70.000.000 overhebben voor vijf jaar dan kan Detroit dat niet betalen. Dumars zit met hem om de tafel maar de manager van Ben schijnt een echte irritante geldwolf te zijn dus het is nog maar de vraag.
Dan is Chicago ineens weer een contender met Wallace erbij. Mocht het zo zijn zie ik Detroit een heel ander gezicht krijgen met nog wel wat trades hier en daar.
'ns Kijken of ie voor het geld gaat.
Heb hem altijd al de beste speler van dat team gevonden, zijn stats zijn toch gewoon van een andere wereld! Alleen zijn FT% is abominabel, maarja... Zie hem dat ook niet nog 4/5 jaar volhouden eigenlijk...quote:Op zondag 2 juli 2006 16:19 schreef J-Will het volgende:
Dumars is ertoe bereid Big Ben de best betaalde Piston te maken. Wat een marktwaarde heeft dat monster
Grapje zeker?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef WinnekeLeen het volgende:
als Wallace naar Chicago gaat dan mochten de Pistons wensen dat ze Milicic gehouden hadden...
Jij ziet wss meer wedstrijden dan ik, maar hij heeft toch flink wat vooruitgang laten zien bij de Magic of niet? (dieper zinken kon ie iig nietquote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Twee totaal verschillende spelers, Darko kan nog geen rebound pakken, laat staan verdedigen.
Hij zal zonder twijfel wat beter worden maar 't zijn twee totaal verschillende spelers. Wallace is uniek en kan een team dat problemen heeft in de defense een enorme boost geven.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:54 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Jij ziet wss meer wedstrijden dan ik, maar hij heeft toch flink wat vooruitgang laten zien bij de Magic of niet? (dieper zinken kon ie iig niet)
Daar denken kenners anders over.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:40 schreef BitetheBullet het volgende:
70 miljoen voor 5 jaar Ben Wallace, dan ben je echt gestoord![]()
En je was zo enthousiast toen Evans bij de Pistons tekende!quote:Op zondag 2 juli 2006 17:57 schreef popolon het volgende:
Succes met Mo Evans SF (leef je nog?) Daar ben ik niet rouwig om dat Evans vertrekt.
Pistons Acquire The Draft Rights To Cheick Samb From The Los Angeles Lakers In Exchange For Maurice Evans.
Daarmee hebben de Pistons dus een rookie center (2.15m) in huis.
Was een leuke trade maar Evans zit vooral de ontwikkeling van Delfino in de weg, die zie ik toch net wat liever.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:27 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
En je was zo enthousiast toen Evans bij de Pistons tekende!Dacht dat ie het wel aardig deed in D-town? En wat Samb betreft, ik denk dat je daar nog heel wat geduld mee moet hebben, die kerel balld toch nog niet zo lang? En hij heeft een Manute Bol-achtige gestalte! Zal me benieuwen...
Omg.. dat logo.. Milwaukee wat doe jequote:Op zondag 2 juli 2006 17:09 schreef WinnekeLeen het volgende:
[afbeelding]
Was het nu echt zo moeilijk om van dat eerste logo een eigentijdse versie te maken, het nieuwe ziet er zo inspiratieloos uit!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn dan andere kenners dan de meeste schrijvers op internetquote:Op zondag 2 juli 2006 17:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar denken kenners anders over.
En daarbij zit je dan nog maar krap in de top 30 van salarissen.
Spelers als Houston, Marbury en Grant Hillen verdienen het dubbele.
Kek, altijd al een gave jersey gevonden, die van de Grizzlies...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:43 schreef Jeroen_M het volgende:
Weer ff wat gear besteld. Jersey van Gasol.[afbeelding]
Verder 2 tees van de Nuggets en wat clearence meuk (muts, en wat barefeet line dingen).
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Vladimir Radmanovic (LAC) naar de Lakers, Bobby Jackson (MEM) naar de Hornets, Sam Cassell terug naar de Clippers, Nene terug naar de Nuggets, Eric Piatkowski (CHI) naar de Suns, DJ Mbenga terug naar de Mavs...
en dat is alles wat ik ervan af weet...
Jep, je snapt em!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:51 schreef Jeroen_M het volgende:Hoe bedoel je terug? Dat ze gewoon blijven bedoel je..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |