De Amerikaanse.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, dat zou zelfmoord zijn....huidig lidmaatschap is voldoende, oh wacht. Maar wat zijn jouw ideeën over de gewenste methode?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt antropologisch racisme en eugenetisch racisme.
De nazi's Amerikanen deden beiden.
Ik ga voor de J.Stalin oplossing. Gewoon lukraak mensen in kampen stoppen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef Autodidact het volgende:
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?
De Duitse, Turkse, Rwandese, Cambodiaanse of Joegoslavische?
Congres over 9/11-complottheorieënquote:achterlijk gelul hier, laat ook maar zitten man, regeringsnapraters zijn echt nog simpeler dan dutroux.
Dat was nu net het gruwelijke; niet iedereen was er willekeurig in gestopt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga voor de J.Stalin oplossing. Gewoon lukraak mensen in kampen stoppen.
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:04 schreef Apropos het volgende:
Congres over 9/11-complottheorieën
Zeg Drugshond, ik had dit voorspeld. Waarom heb je mijn voorspelling verwijderd?
En iedereen die het niet met hem eens is, is een ''regeringsnaprater'' die nog niet snapt dat mannen in pakken niet betrouwbaarder zijn dan de buurman. Ook mensen die een uitgesproken hekel aan Bush hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.
Ik denk dat-ie depressief is hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BaajGuardian is dan ook wel een erg triest figuur, begint zelf met ad hominems en gaat dan janken als zijn geblaat in het ridicule getrokken wordt.
Niet zo min doen, in het US parliament! 111111111111111quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:08 schreef Apropos het volgende:
Maar hij heeft vrienden in het parlement!1!!
Ik denk trouwens dat veel mensen simpeler zijn dan Dutroux, helaas.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zo min doen, in het US parliament! 111111111111111
quote:Israel = Zionisten
En dan nu in de context. Oftewel de gehele post erbij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Apropos het volgende:
Nu Meki het heeft gezegd, kan ik er niet meer omheen;
[..]
Ja, ik vond de vergelijking ook een beetje vreemd, simpeler dan een Dutroux is nou niet echt een toonbeeld van logisch denken...aan de andere kant, BaajGuardian en logisch denken...'nuff said.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Apropos het volgende:
Ik denk trouwens dat veel mensen simpeler zijn dan Dutroux, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |