abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39352427
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:13 schreef George-Butters het volgende:
Nog maals:
[afbeelding]
briljante stukjes hebben die altijd
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:16:00 #77
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39352473
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Sowieso vreemd dat Ayaan hierover uit de school klapt.
Je kan moeilijk D'66 hier de schuld van geven.

Het uit de school klappen is niet zo vreemd. De hele constructie stinkt gewoon ontzettend.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39352515
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef George-Butters het volgende:
Je kan moeilijk D'66 hier de schuld van geven.
Wel over het feit dat ze het kabinet in een lastig parket plaatsen.
quote:
Het uit de school klappen is niet zo vreemd. De hele constructie stinkt gewoon ontzettend.
Ik vind het weinig diplomatiek van Ayaan. Je zou bijna zeggen dat ze het met opzet heeft gedaan.
pi_39352517
Het is nogal zwak om iets te tekenen om van problemen af te komen, en dan gelijk weer te herroepen, dan ga je een maandje later naar de V.S. als je woord zoveel waard is mogen ze haar van mij houden
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39352741
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is nogal zwak om iets te tekenen om van problemen af te komen, en dan gelijk weer te herroepen, dan ga je een maandje later naar de V.S. als je woord zoveel waard is mogen ze haar van mij houden
Wat niet weet wat niet deert. Ayaan in de VS met een Nederlands paspoort en het kabinet kan de regeerperiode afmaken. iedereen blij .
pi_39352824
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:01 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Jij bent iemand die problemen in de moslimgemeenschap wegwuift door te zeggen dat Christenen ook problemen veroorzaken, maar je kunt niet uitleggen waarmee. Uiteraard zullen er christenjongeren zijn die problemen veroorzaken, maar dit staat niet in verhouding tot de problemen die marokannen veroorzaken, maar blijf jij maar lekker met je kop in het zand.

ga eens een keer de deur uit, en kijk wie het meeste etteren op straat, uitgaansgelegenheden etc.
Sjezus als je last hebt van een ziekte waardoor je mijn posts niet kan lezen moet je het zeggen hoor, want dan stop ik met het reageren op je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39352833
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wel over het feit dat ze het kabinet in een lastig parket plaatsen.
En terecht!

Nu weet ik dat dualisme niet echt leeft onder...ja... "minder" democraten. Je kunt de D66-fractie niet schuld geven van het hebben van een mening die niet door een minister wordt gedeeld, en daarom een poging doet zaken te veranderen. Er is er maar 1 die schuld heeft, 1 die zichzelf te snel op de borst klopte, 1 flipflop, en 1 eigenwijze figuur die het imago van daadkracht boven correctheid heeft staan, over het ongeluk van een individu. Rita Verdonk.
pi_39352919
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik ben ook de laatste die zal beweren dat buitenlanders slecht zijn, sterker nog, in mijn vrienden/kennissenkring bevinden zich ook allochtonen. Ik vind het alleen onzinnig dat zodra je zegt dat er verhoudingsgewijs meer allochtone jongeren zijn die zich misdragen gelijk gezegd wordt dat een andere bevolkingsgroep ook weleens iets fout doet, het zal vast zo zijn, maar dat staat niet in verhouding tot elkaar, en is dus in het geheel niet relevant.
Hangt ervan af. Bijvoorbeeld van wat als verklaring voor het ongewenst gedrag wordt gegeven, en in hoeverre mensen die zich niet ongewenst gedragen worden aangekeken op het ongewenst gedrag van anderen.

Zodra je je het verbindende element van de zich misdragenden noemt, en dat is een element wat ook keurige burgers verbindt (Marokkanen moeten minder fokken), dan is het terecht dat kritiek zich richt op die generalisatie. Bijvoorbeeld door voorbeelden te geven van even geldige generalisaties: er zijn ook problematische <vul iets in wat een ander kenmerk is dan 'problematisch'> .
quote:
Daarnaast is het ook de open/straat cultuur die voor problemen zorgt, en dat is en blijft toch een noord-afrikaans probleem
Nou was ik laatst weer eens een maand in een dergelijk land. Geen probleem gehad hoor. Nette aardige fatsoenlijke mensen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39352933
quote:
Ik vind het weinig diplomatiek van Ayaan. Je zou bijna zeggen dat ze het met opzet heeft gedaan.
Hehe, complottheorie no. 2 .
pi_39353000
Ik denk dat Marokkaanse jongeren meer problemen veroorzaken dan christelijke jongeren. Zeker als je de verhoudingen bekijkt tussen het aantal Marokkaanse jongeren en christelijke jongeren. Ze veroorzaken disproportioneel veel overlast.

Dat kan je niet ontkennen Mutant01.
pi_39353027
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:30 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, complottheorie no. 2 .
Speculatie no. 2.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:35:51 #87
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39353105
Natuurlijk deed ze dat met opzet. Ayaan is een zeer eerzuchtige vrouw.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39353147
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat Marokkaanse jongeren meer problemen veroorzaken dan christelijke jongeren. Zeker als je de verhoudingen bekijkt tussen het aantal Marokkaanse jongeren en christelijke jongeren. Ze veroorzaken disproportioneel veel overlast.

Dat kan je niet ontkennen Mutant01.
Jezusallechristus, lees het fucking topic voordat je hier dit soort dingen gaat bl4ten. Staat er ergens dat ik het ontken NEE, staat er ergens dat ik zeg dat het niet zo is NEE.

Wat ik wel zeg is dat er NET ZO GOED CHRISTENEN ZIJN, die overlast (misschien wel meer zelfs in bepaalde regio's) veroorzaken, net als bepaalde kut-Marokkaantjes. Dat jij hier de politiek-correcte gappie wil gaan uithangen, moet je zelf weten. Waarom probeer je de Christelijke overlast zo te bagetalliseren door te zeggen dat de andere disproportioneel meer overlast veroorzaken. Het neemt het Christelijke probleem niet weg hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39353161
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Sowieso vreemd dat Ayaan hierover uit de school klapt.
Ik vind het nogal relevant dat Ayaan vijf minuten had om een brief met dergelijke lading te ondertekenen of haar werkzaamheden in de VS kwamen in gevaar. Het zegt iets over de werkwijze van Verdonk.
pi_39353194
Ik heb geen TV.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39353209
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?

De Duitse, Turkse, Rwandese, Cambodiaanse of Joegoslavische?
pi_39353289
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
Jezusallechristus, lees het fucking topic voordat je hier dit soort dingen gaat bl4ten. Staat er ergens dat ik het ontken NEE, staat er ergens dat ik zeg dat het niet zo is NEE.

Wat ik wel zeg is dat er NET ZO GOED CHRISTENEN ZIJN, die overlast (misschien wel meer zelfs in bepaalde regio's) veroorzaken, net als bepaalde kut-Marokkaantjes. Dat jij hier de politiek-correcte gappie wil gaan uithangen, moet je zelf weten. Waarom probeer je de Christelijke overlast zo te bagetalliseren door te zeggen dat de andere disproportioneel meer overlast veroorzaken. Het neemt het Christelijke probleem niet weg hoor.
Maar je probeert het wel te bagatelliseren met dat er net zo goed christenen zijn.Dat klopt ongetwijfeld neemt niet weg dat in een stad als Rotterdam er meer Marokkanen zijn die overlast veroorzaken dan christelijke jongeren. Ik vraag me overigens af waarin die christelijke overlast zich uit.

Je hebt weleens last in Rotterdam van christelijk overlast?
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:41:41 #93
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39353293
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef Apropos het volgende:
Ik heb geen TV.
Internet moet voldoende zijn.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39353317
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is diezelfde Verhagen die vindt dat Verdonk natuurlijk gewoon kan blijven zitten omdat er immers geen kamermeerderheid voor de motie was.

Als het niet zo huiveringwekkend was, was het grappig.
Joop Wijn, het nieuwe wonderkind, zegt precies hetzelfde.
pi_39353354
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Internet moet voldoende zijn.
En evt. een koptelefoon.
pi_39353361
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef Autodidact het volgende:
Het Christelijke probleem vereist een endlösung. Wat lijkt jullie de beste methode?

De Duitse, Turkse, Rwandese, Cambodiaanse of Joegoslavische?
Eerst moet je Christenen definieren. Iemand wiens grootouders van beide zijden lidmaat zijn?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39353380
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar je probeert het wel te bagatelliseren met dat er net zo goed christenen zijn.Dat klopt ongetwijfeld neemt niet weg dat in een stad als Rotterdam er meer Marokkanen zijn die overlast veroorzaken dan christelijke jongeren. Ik vraag me overigens af waarin die christelijke overlast zich uit.

Je hebt weleens last in Rotterdam van christelijk overlast?
Oh mijn god Je hebt het topic overduidelijk niet gelezen. Volgens mij is het overduidelijk dat ik het probleem juist niet baggetalliseer aangezien ik het had "OOK over gereformeerden". Het woordje "ook" impliceert al dat ik het ene niet erger vind dan het ander. In Rotterdam niet, maar dat betekend dat het probleem niet meer bestaat? Volgens mij waren wij dit soort politiek correct reacties allang gepasseerd na Pim.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:46:24 #98
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39353450
Voetbalvandalen zijn ook christenen!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39353471
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

Eerst moet je Christenen definieren. Iemand wiens grootouders van beide zijden lidmaat zijn?
Nee, dat zou zelfmoord zijn....huidig lidmaatschap is voldoende, oh wacht . Maar wat zijn jouw ideeën over de gewenste methode?
pi_39353486
Nazi's waren ook Christenen!
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')