*Ratata...Connection lostquote:
Whehehe. Ik trek zn stekker er gewoon uit als het echt problematisch wordtquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*Ratata...Connection lost
-He sterfende hoerenkanker koelkast
Heerlijk romantischquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef Gamedemon het volgende:
Hehe ga je dan weer poepen met kaarslicht?
Jouw avatar is 0.88 kb te grootquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef Gamedemon het volgende:
Hehe ga je dan weer poepen met kaarslicht?
Hij is precies 100kb... Sla m maar op op je PC en kijk dan naar de eigenschappenquote:
100.88 KB (103296 bytes)quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is precies 100kb... Sla m maar op op je PC en kijk dan naar de eigenschappen
Goedzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer terugHet ging gooeeeeddddd
![]()
Mijn cijfers krijg ik waarschijnlijk pas als de hertentamens alweer bijna begonnen zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedzo![]()
![]()
Ik moet me cijferslijst volgende week ophalenIk ben benieuwd wat ik voor Wiskunde heb gehaald
Vage toets
![]()
Ik heb hem netquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:10 schreef mordradead het volgende:
Is die nieuwe mario al uit? dan kan ik m'n ds wel weer tevoorschijn toveren.
Ben je al mini mario geweest?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt
Nu al een heerlijk spel![]()
De muziek alleen al![]()
Zo leer je het iig sneller afquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vandaag weer unbanned. Mijn icon (die ubertoffe Wii icon die Chanty had gemaakt) was te groot daar. En ipv dat ze dat even zeggen bannen ze je meteen voor 4 dagen
Neequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je al mini mario geweest?
Nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ff opladne dusHoe kan ik eigenlijk opslaan?
Opslaan kan na elk klein kasteel, na elk groot kasteel en als je 5 muntjes betaald bij bepaalde doorgangen. Let dus goed op wanneer je opslaat en ga niet meteen elke doorgang in.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee![]()
En er gebeurde net precies het geen wat ik al had verwacht
De batterij staat al op rood![]()
ff opladne dusHoe kan ik eigenlijk opslaan?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.ripethings.com/pranks/cupped/index.html![]()
![]()
Dat is fucked up als dat bij jou gebeurd
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer terugHet ging gooeeeeddddd
![]()
nou nou dat is genieten, mp3 speler ftwquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
WTFKerst muziek op de radio
![]()
Q music ovlgens mij
![]()
ach jah, die foute onzin, 1 van de vele redenen waarom ik Q music vermijdquote:
veel plezier, je krijgt die eindbaas wel plat met jou levels.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga maar eens weer een poging wagen om DQVIII te spelen.
Nevermindquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
veel plezier, je krijgt die eindbaas wel plat met jou levels.
Ik wens je succes toe en een hoop positieve energie!
dan kan ik weer aan het werk zo
Geniaalquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
http://www.ripethings.com/pranks/cupped/index.html![]()
![]()
Dat is fucked up als dat bij jou gebeurd
Mwoah, valt wel mee. Ik heb alleen er even geen zin meer in omdat het spel op het eind wel erg gerekt wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het zo erg met DQIk heb er strax helemaal geen vertrouwen meer in
Jij had ook netgear heh? Hier werkte dat ding in één keer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:44 schreef mordradead het volgende:
Ik snap geen reet van hoe ik die rotzooi online krijg, mijn conclusie: "Nintendo en wifi is kut"
Nee. Mordradead en iets moeilijker dan 1+1 gaat niet samen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:44 schreef mordradead het volgende:
Ik snap geen reet van hoe ik die rotzooi online krijg, mijn conclusie: "Nintendo en wifi is kut"
Toch kan ik je nu al vertellen dat Feyenoord wederom niet kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee. Mordradead en iets moeilijker dan 1+1 gaat niet samen.
0 problemen ermee gehad hier. Had in 1 keer verbinding.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Linksys doet het niet goed met NintendoZie Nintendowifi.com
Geen vrouwen = geen posts.quote:
Iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
huillie
Die don-remonquote:
Huillie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die don-remon
Wat een kneusje, ik win een half jaar niks en hij zeurt weer dat ik wat gewonnen heb
dat is ook een omschrijvingquote:
Al weken niet meerquote:
Ik chill met The Alpha Twins en een pak Sisi Fruitmania. Hoe tof is datquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
Zo net een kwartiertje thuis, nu ff chillen met een jointje en Dre op de achtergrond
GANGSTER JONGEquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik chill met The Alpha Twins en een pak Sisi Fruitmania. Hoe tof is dat
Jij bent echt een neger hequote:
'Voor het zelfde geld ben je dat gewoonquote:
Mischien wel, mischien niet mischien ben ik dit wel :quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Voor het zelfde geld ben je dat gewoon
ook een optiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:31 schreef mordradead het volgende:
misschien ben jij chanty zelf wel
scherp +1000quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:31 schreef mordradead het volgende:
misschien ben jij chanty zelf wel
Ohw dat is die nieuwe shit voor vrouwen toch? Lijkt me vies, als is cassis wel te drinken...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:34 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net een rose biertje gehad... die hadden we nieuw in het restaurant, het smaakt naar cassis.
Dat moet haast wel...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:35 schreef mordradead het volgende:
Je bedoelt zeker: "bier"?
ook gezien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, heb net Hide en Seek gekeken (met Robert de Niro), het was een soort thriller maar dan met een hoop elementen uit horror zeg maar... Schrikmomenten en onwijze spanningsopbouwTrek dat toch slecht hoor
![]()
Het gaat iig over een meisje waarvan dr moeder dood in bad wordt aangetroffen. Samen met dr vader verhuist ze dan om een soort van nieuw leven te starten, maar dat lukt niet helemaal door haar denkbeeldige vriendje Charlie.
[afbeelding]
dat je dat bijhoudquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:32 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
Bernie is vandaag 2 jaar in de slowchat![]()
![]()
* RaymanNL krijgt flashbacks naar vorig jaar![]()
neuh, maar ik weet dat gewoon omdat vandaag me moeder ook jarig isquote:
Het duurde minstens tot 3/4 voordat ik doorhad hoe het zat met Charliequote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ook gezien.
voorspelbare film met een klein irrirant eng meisje
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
neuh, maar ik weet dat gewoon omdat vandaag me moeder ook jarig is![]()
serieus die dakota femming ofzo, echt een eng kindquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boh gek, wat is het weer vroegMaar toch een goeiemorgen allemaal
[..]
Het duurde minstens tot 3/4 voordat ik doorhad hoe het zat met Charlie![]()
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Speelt ze daarin ook dan? Had er niet herkendquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
serieus die dakota femming ofzo, echt een eng kind
in war of the world wou ik eigenlijk een gat in het scherm schieten van de bioscoop zo irritant en eng dat kind is
Als je het er wel op had, kon je je aanmelden bij de pedo-partij.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speelt ze daarin ook dan? Had er niet herkend
Ik heb het sowieso niet op kleine meisjes in filmsVind ze maar eng en vervelend...
De trein?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga naar Den Bosch toe in mn grote geel/blauwe bolide![]()
Nee. Texel is totally noob. Maargoed, ik had wel kunnen gaan internetten, maar waarom zou ik dat doen als ik ook op het strand kan liggen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:21 schreef BMH het volgende:
Heb je in Texel geen tv's/kranten/radio/internet?
Wil je daar nu echt een antwoord op hebben?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:42 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee. Texel is totally noob. Maargoed, ik had wel kunnen gaan internetten, maar waarom zou ik dat doen als ik ook op het strand kan liggen?
OMGWTFBBQ HEB JE EEN DS GEKOCHTquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:17 schreef capibar het volgende:
Kom ik terug van Texel, hoor ik dat het kabinet is gevallenNederland kan ook geen week zonder mij he.
Ik heb trouwens een DS gekocht.
ROFLS, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ HEB JE EEN DS GEKOCHT
Een lite uiteraard?
Bossche Bol gegeten?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hele middag op de kermis gelopen in Den Bosch![]()
Was erg cool en super rustig ivm de warmte. Alles was wel redelijk duur (3,50 per atractie) maar er stond wel genoeg, 3 achtbanen, wild water ding, 2 spookhuizen (die ik zelf trouwens mooier zou kunnen maken
), 5 misselijkmaakunits. Heerlijk
Tis alleen jammer dat ze zo vroeg sluiten, vanavond na het voetbal naar de kermis en dan de stad in zit er niet in, dus gaan we maar direct vanuit het voetbal de stad in
Ik had toruwens *bijna* een 2x2m grote knuffel gewonnenIk schoot met het pistool een halve cm buiten de spijker... Dat pistool was vast onwijs krom
Nee, dat doen we vandaag omdat mn zusje jarig is vandaagquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 juli 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat doen we vandaag omdat mn zusje jarig is vandaag
WTFquote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Villa Achterwerk logo, maar m meer volwassen. Met bloed en geweren enzo
...
Geen idee dus Bernie
Nah, weet je wat het is, de kleurencombinatie blijf ik toch houden. Maar ik ga het anders gebruiken. Zoals de site nu is, is gewoon te, tja, hoe moet ik het zeggen, te veel gefocust op de drie kleuren. Ik ga nu wat lichtere versie van die kleur geel (en de paars donkerder) gebruiken, zodat het contrast beter is, en uiteraar ga ik geen impact meer gebruiken als lettertypequote:Op zondag 2 juli 2006 12:36 schreef pkwarts het volgende:
Wel tof om te zien dat je aardig wat hebt bijgeleerd op je studie. Want je vorige (of huidige) website was eigenlijk niet om aan te zien
huhquote:Op zondag 2 juli 2006 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De site laadt hier niet, ik zie alleen de bovenste navigatiebalk, maar verder hangt ie op 50% ofzo
Ik zie dat tie hier ook aan het kutten isquote:Op zondag 2 juli 2006 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
huhDoe is F5
Misschgien werkt dat
Ik heb nog nooit van dat probleem gehoord
![]()
typ dat nu eens terwijl je het meentquote:Op zondag 2 juli 2006 14:04 schreef mordradead het volgende:
Liever Bernie, ik vind dat je een mooie site hebt.
Veel plezier vandaag enzo!quote:Op zondag 2 juli 2006 14:05 schreef Laniboekje het volgende:
Visite, visite.. wat zullen we genieten!
Hij is nog gewoon het zelfde hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 14:04 schreef mordradead het volgende:
Liever Bernie, ik vind dat je een mooie site hebt.
Alsof ik op je site heb gekekenquote:Op zondag 2 juli 2006 14:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij is nog gewoon het zelfde hoorIk heb voor de nieuwe lay out alleen nog maar een logo
![]()
Gebruik dan als font-family Arial, Tahoma, Trebuchet MS, Verdanaquote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor Arial Narrow, allen weet ik niet of alle computers dat lettertype wel hebben![]()
haaay chanquote:Op zondag 2 juli 2006 15:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gebruik dan als font-family Arial, Tahoma, Trebuchet MS, VerdanaElke PC/Mac zal wel één van die lettertypes hebben.
Klopt, maar nu krijg ik 509430284 pop ups.quote:
Zal best, ik vind het alleen een matige cartoon.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
It's true?
Ah, jij bent opeens xbox fanboy geworden?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
It's true?
Ja las hem ook net, geniaalquote:
huhquote:Op zondag 2 juli 2006 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, maar nu krijg ik 509430284 pop ups.
Ik ga zometeen lekker uit etenHele middag familie gehad voor de verjaardag. Leuk zitten kaarten met mn neefjes ook. Ik heb alleen 2 keer dik verloren
Kostte me 65 ct
Nog 2 weken ofzo toch? Ik ga daar zoooo heenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
AP-PEL!
Heb overigens de OST van de nieuwe Pirates of the Caribbean![]()
13 juli komt ie uit jaquote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog 2 weken ofzo toch? Ik ga daar zoooo heenHoop alleen dat ze een beetje een waardig vervolg ervan kunnen maken.
die van tiësto?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
AP-PEL!
Heb overigens de OST van de nieuwe Pirates of the Caribbean![]()
OST =/= themesongquote:
*petsquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
GAM Meet ergens de komende weken. Pathe Scheveningen. PotC:DMC
Wie doet er mee?
Dan ga je drie rijen achter ons zitten. Observerenquote:
Ben je weleens in die bios op HC geweest? Die is echt pauperigquote:Op zondag 2 juli 2006 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
Utrecht, Rembrandt bioscoop, na afloop een broodje mario halen, boh gek
yep, vroegah draaide ze daar wel eens films die rembrandt niet draaide, dan moest je wel.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je weleens in die bios op HC geweest? Die is echt pauperig
Suka pidaraskaquote:Op zondag 2 juli 2006 23:11 schreef mordradead het volgende:
Hihi, ik ga volgende week al naar Moskou hihi.
*schaaf*quote:Op maandag 3 juli 2006 00:37 schreef BMH het volgende:
Er word hier niets gemeten. Houd het aub beschaafd!
Pathe De Kuip. Heerlijke bioscoopquote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
GAM Meet ergens de komende weken. Pathe Scheveningen. PotC:DMC
Wie doet er mee?
Door de immense ruimte die je er hebt. Zelfs ik met m'n 2,02 meter kan er lekker uitgestrekt zittenquote:
Jezus Royquote:Op maandag 3 juli 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb me in het verleden een aantal rare topics geopendEen selectie:
Sexualiteit en Games & Consoles
Toe-pek
Giro Enveloppen
Appelmoes bij de Mac
Ohw?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jezus RoyWat een topics
Ze zitten bijna op het niveau van topics die ik soms open
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw?
Hamster heeft rode staart :(
het domste opmerking topic
Zeg hier doei
Jij wint hoor
ohw wat foutquote:En z'n anusje is constant nat.
Joahquote:Op maandag 3 juli 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, machtig mooiVolgens mij is iedereen in het begin een beetje 'zoekende' geweest naar hoe hij nou moest posten
Gelukkig kunnen we hier onszelf zijn
Nootjequote:Op maandag 3 juli 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekjeeeeee![]()
Goeiemorgen deze morgen!
En zo hoort het ookquote:Op maandag 3 juli 2006 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nootje![]()
Dat het nog maar morgen is, heb er al een hele dag op zitten![]()
Het gaat prima, heb een erg cool, maar zwaar vermoeiend, weekend gehad en ondanks dat ik al 3 dagen kut slaap voel ik me top, wat vooral met mn ingekopte tentamen te maken heeftquote:Alles goed met u? Tentamen ging goed? Ik duim ook voor je voor vanmiddag.
Nou, gefeliciteerd met je opa, je opa en oma en je vaderquote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Ook ontzettend druk weekend gehad, zaterdag werd mijn opa 80 en was hij ook nog eens 55 jaar getrouwd met .. jawel .. mijn oma. Groot familiefeest, dacht eigenlijk dat het niet tof zou worden omdat iedereen echt helemaal gestressd was maar het was echt supertof en speciaal.
En gisteren was mijn vader jarig, dus ook weer de hele dag visite en zo. En al het feesten is nog niet afgelopen, echt iedereen is gewoon in de maanden juni/juli/augustus jarig in onze familie.
Maar echt een top en druk weekend gehad en nu weer over tot de orde van de dag.
Zaterdag was mijn moeder jarig, en was ik twee jaar in de GAMSCquote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Ook ontzettend druk weekend gehad, zaterdag werd mijn opa 80 en was hij ook nog eens 55 jaar getrouwd met .. jawel .. mijn oma. Groot familiefeest, dacht eigenlijk dat het niet tof zou worden omdat iedereen echt helemaal gestressd was maar het was echt supertof en speciaal.
En gisteren was mijn vader jarig, dus ook weer de hele dag visite en zo. En al het feesten is nog niet afgelopen, echt iedereen is gewoon in de maanden juni/juli/augustus jarig in onze familie.
Maar echt een top en druk weekend gehad en nu weer over tot de orde van de dag.
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:12 schreef RaymanNL het volgende:
gamecubePSP_overloop_master zit te lurken in de slowchatHij durft niks te zeggen
![]()
Ik ook. Wat kan ik in hemelsnaam in een klein uurtje doen om me bezig te houden tot mn volgende tentamen? Ik ga iig ff een boterham eten en een Sudoku oplossen. Maar dan moet ik nog een half uurquote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
Roy ik verveel me..
quote:
gamecube_master wil niet in de slowchatquote:[ Tijs | - ] zegt:
IK VOEL ME NIET THUIS DAAR
Wat zei bernie tegen jou vorig jaar om dit tijdstip dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef capibar het volgende:
Ja nee serieus brain training werkt echt, mijn geheugen is vooruit gegaan!
Bevalt je DSquote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef capibar het volgende:
Ja nee serieus brain training werkt echt, mijn geheugen is vooruit gegaan!
Ik heb het voor elkaarquote:
Hansquote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
smiddags
Veel succesquote:Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hans
Ik ben er weer vandoor, tentamen nummer 2 maken
Tot vanmiddag (bij makkelijk, kort tentamen) of vanavond (bij lastiger, lang tentamen)
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Hansje je ava is fucking cool, dat moest er toch ff uit
hoi douwe.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:26 schreef mordradead het volgende:
hoi
Mietjequote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Laniboekje het volgende:
Naar de kapper geweest en mijn hoofd voelt gelijk kilo's lichter.
Zo.
De Poolse kapster wilde echter wel blonde plukken in mijn haar verven.. Voor de 'frisse' look...No thanks, blijf ik gewoon liever onfris. Blond
![]()
Ja, ik moet alleen wel wat meer games hebben.quote:
Rofls, ik heb me een week niet geschorenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:45 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper. Nu heb ik echt het gevoel dat ik eruit zie als een zwerver
Het is ook veel te lang enzo
Jaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een mietje? Omdat ik geen blonde plukken wil?
quote:
Ik ben ook weer lichtblond door de zonquote:Op maandag 3 juli 2006 15:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben een echte Nederlander. Als ik blonde plukken wil, kan ik dat gratis en voor niks krijgen door een middag in de zon door te brengen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Laniboekje het volgende:
Zo.
De Poolse kapster wilde echter wel blonde plukken in mijn haar verven.. Voor de 'frisse' look...No thanks, blijf ik gewoon liever onfris. Blond
![]()
Het is toch niet te kort he?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:34 schreef Laniboekje het volgende:
Zo.
![]()
HDready tv.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil een geldsom van 1500 euro op mijn rekening zodat ik gewoon een HDTV kan gaan halenHet jeukt
You know what I meanquote:
Ik heb ook heimwee naar mijn oude vertrouwde keldertje...quote:Op maandag 3 juli 2006 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn PC begon net te piepen, temperatuur alarmNu staat ie met open zijkant en ventilator ernaast te draaien
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:28 schreef Chanty87 het volgende:
Kan ik *eindelijk* New Super Mario Bros. registreren, krijg je alleen zo'n pauperwallpaperVroegâh kreeg je tenminste nog screensavers, t-shirtsjablonen en posters enzo...
Sterren baby! Om de té toffe Pokemonbox te kopenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:28 schreef Chanty87 het volgende:
Kan ik *eindelijk* New Super Mario Bros. registreren, krijg je alleen zo'n pauperwallpaperVroegâh kreeg je tenminste nog screensavers, t-shirtsjablonen en posters enzo...
x2 Zelda: collector's edition, 1x Gamecube petje, 1x Final Fantasy:CC promo c & nog iets..quote:Op maandag 3 juli 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sterren baby! Om de té toffe Pokemonbox te kopen
Zelda Disc, FFCC OST, 2 x Nintendogs pluche, Baten Kaitos OST... En een aantal wallpapersquote:Op maandag 3 juli 2006 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
x2 Zelda: collector's edition, 1x Gamecube petje, 1x Final Fantasy:CC promo c & nog iets..
Dus tis best cool
Roy laat z'n zachte kant zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendogs pluche
Weet je hoe schattig?quote:
Gamecubes, GBA SP's.. Gratis....quote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
Pokemon box, gamecube pet
en toen voor zoveel sterren + zoveel euro nintendo ds vip pakket :")
Bij mij zegt ie ongeldige code terwijl ik echt de NL versie heb van NSBMquote:Op maandag 3 juli 2006 18:28 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zie geen verschil hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef Roi het volgende:
SC is niet meer wat het geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |