abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:49:04 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16098148
Hallo geile users van het Sexualiteit forum! Na de pilot van Seborik met zijn stukje over Seksualiteit & Muziekforum. ben ik nu aan de beurt om wat te schrijven over de connectie tussen seksualiteit en games.

Nee, we gaan het niet hebben over oversexte, gefrustreerde gamenerds, want die ken ik niet, dus kan ik er niets over schrijven

Ah! Een stukje over seks spelletjes dus!

Jaja, we gaan wat games bespreken waar seks een belangrijke rol speelt (Larry bevoorbeeld), maar dat is niet het enige, lees gerust verder.

We beginnen met de spellen waar indirect seks de hoofdrol speelt, maar dit goed verborgen wordt gehouden: Mario en Zelda en andere games waarin een prinses gered moet worden. Het is echt niet zo dat de held dit doet omdat ie zich geroepen voelt hoor Hij wil de prinses natuurlijk eens flink nemen, en geef hem eens ongelijk. Zelda en Peach en alle andere prinsessen zijn natuurlijk van die lekkere geile sletjes Dat komt omdat ze altijd maar in hun kasteel moeten zitten, en zich netjes moeten gedragen. Dan slaan ze om op een gegeven moment.

De games waar het al duidelijker is zijn de games waar een vrouw de hoofdrol speelt, Tomb Raider als grootste en duidelijkste voorbeeld. Een vrouw met, volgens velen, een perfect lichaam en enorme tetters, die lenig en stoer is. Wat wil je als man nog meer? Ja ! Lara Croft naakt, en dus kwamen er nude patches. Wat een sensatie was dat toentertijd! Ook RPGs kennen dit fenomeen. De vrouwen trekken altijd schaars gekleed ten strijde, terwijl de mannen zich in kilos zware harnassen hijsen.

Als laatste is daar de categorie seks spelletjes, waarin je moet proberen zoveel mogelijk vrouwen virtueel te neuken. De bekendste titel in dit genre is natuurlijk Larry, onze kleine oversexte dwerg. Andere titels zijn onder andere Lulu, the sexy empire, en Red Light District. Met uitzondering van Larry zuigen deze spellen allemaal. Ze zijn niet grappig, niet leuk en al helemaal niet sexy. Je ziet nix, en het komt allemaal over alsof de makers hun sexuele frustaties ook niet kunnen uiten in die games. Ze zijn te saai voor woorden.

Het blijkt dus eigenlijk dat games waar geen sex in voorkomt, het beter doen dan games waar het de hoofdrol speelt. Tevens vinden gamers het dus leuk om met een vrouw te spelen Zo doen vrouwen in vechtspellen (ook al schaars gekleed) het ook erg goed altijd.

Het gekke is ook dat alle verwijzingen en subtiele seks dingetjes in games altijd op mannen is gericht, je zal nooit een halfnaakte man door het beeld zien huppelen. Dit komt natuurlijk omdat het overgrote deel van de gamers EN gamedevelloppers nog altijd man is. Er komen wel steeds meer vrouwen bij, maar het blijft een ondergeschikte groep. Waarom dit zo is, dat weet eigenlijk niemand, vrouwen zijn waarschijnlijk serieuzer dan mannen, en willen hun tijd nuttig besteden (wassen, stoffen, en soap series ).

Om een conclusie te trekken nu, sex in games stelt eigenlijk niet veel voor. We doen het liever gewoon in het echt. En dat is maar beter ook.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_16098204
Als je zelda en peach al heet vind krijg ik toch twijfels....

Zoek eens contact met je soortgenoten die je zelf al zo leuk beschreef

pi_16098257
.
pi_16098286
Vergeet de "nude patches" niet voor de bekende games, van Tomb Raider tot de Sims.

* extreme speelt zelfs Vice City met een schaars geklede babe

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:53:46 #5
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16098301
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:51 schreef Dunadain het volgende:
Als je zelda en peach al heet vind krijg ik toch twijfels....

Zoek eens contact met je soortgenoten die je zelf al zo leuk beschreef

Het gaat er niet helemaal om wat hij leuk vind, maar over het feit hoe seks of die intenties zo heerlijk terugkomen in games! .

that's all!

put
your
clothes
on!
pi_16098309
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om een conclusie te trekken nu...
Ja, ga jij je conclusie maar trekken. Viespeuk
Laat me nou toch eens met rust man![br]Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
pi_16098377
Wat een hoop bullshit zeg

Ik vind dat volleybal spel met die halfnaakte chicks met die huge jetsers anders wel weer top

ff naam kwijt

M'n signature, wat doe je :{
pi_16098457
Leuk stukje!

Hm, waarschijnlijk ben ik dan als vrouw die spelletjes speelt een uitzondering, en ligt het aan mijn geslacht dat ik het niet zag (games worden inderdaad gemaakt voor mannen, anders zou de prinses de heren wel redden), maar zo heb ik nog nooit over Mario gedacht.

Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:59:31 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16098493
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gekke is ook dat alle verwijzingen en subtiele seks dingetjes in games altijd op mannen is gericht, je zal nooit een halfnaakte man door het beeld zien huppelen. Dit komt natuurlijk omdat het overgrote deel van de gamers EN gamedevelloppers nog altijd man is.
Lekkere opbouw; eerst zeg je dat het gek is, en vervolgens geef je een argument waarom het dus niet gek is.
[KNE]-Mod
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:00:24 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16098533
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:59 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Lekkere opbouw; eerst zeg je dat het gek is, en vervolgens geef je een argument waarom het dus niet gek is.

Ja, tis gek, maar verklaarbaar. Dat bedoel ik ermee te zeggen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:00:53 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16098548
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, tis gek, maar verklaarbaar. Dat bedoel ik ermee te zeggen

Dan vind ik het dus niet gek, maar logisch.
[KNE]-Mod
pi_16098584
Ik vond Lula the secy empire best een leuk spel hoor!!!
Life sucks
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:01:58 #13
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16098595
Door jouw toch een beetje vergezocht Mario interpretatie, kijk ik nu wel heel anders tegen Prince of Persia aan. Daar gaat mijn jeugd, I feel so violated.
[KNE]-Mod
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:03:32 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16098659
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:01 schreef ThE_ED het volgende:
Door jouw toch een beetje vergezocht Mario interpretatie, kijk ik nu wel heel anders tegen Prince of Persia aan. Daar gaat mijn jeugd, I feel so violated.
In het middenoosten is het zelfs nog veel erger
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:04:57 #15
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16098716
Games/Consoles en sex?

Beetje een vreemde combinatie, afgezien van de bit-nerds die met hun frustraties en fantasiėn in de code verwerken. De laatste Beach-volleyball titels, fighters etc.. zitten er propvol mee.

Wel een geinige quote van IRC afgeplukt een poosje terug over detrilfunctie in de GC controllers. (niet vertaald, als je het niet kan lezen zal je wel niet oud genoeg zijn...) :

<Dante> haha
<Dante> <Alb-guy> I just caught my 15 year old girl, masturbating with a vibrating 'control pad' on a Nintendo Gamecube. Now I am banning this vibrator from my household, but I am concerned about other teenagers who are using these products as masturbation aids.
<Brian> HAHAHAHAHAAHA
<Dante> so GameCubes do have their use after all!

I need TP, TP for my Bunghole....
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:06:12 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16098755
Ik mis toch een beetje die erotiek CDi/DVD/CDROM games reviews. Nu denkt iedereen vast dat ik lieg als ik zeg dat ik ze nooit gespeeld heb, maar dat is toch echt zo. Misschien moet ik ze toch eens downloaden kopen voor een review.
[KNE]-Mod
pi_16098766
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:04 schreef Alien-Intruder het volgende:
Games/Consoles en sex?

Beetje een vreemde combinatie, afgezien van de bit-nerds die met hun frustraties en fantasiėn in de code verwerken. De laatste Beach-volleyball titels, fighters etc.. zitten er propvol mee.

Wel een geinige quote van IRC afgeplukt een poosje terug over detrilfunctie in de GC controllers. (niet vertaald, als je het niet kan lezen zal je wel niet oud genoeg zijn...) :

<Dante> haha
<Dante> <Alb-guy> I just caught my 15 year old girl, masturbating with a vibrating 'control pad' on a Nintendo Gamecube. Now I am banning this vibrator from my household, but I am concerned about other teenagers who are using these products as masturbation aids.
<Brian> HAHAHAHAHAAHA
<Dante> so GameCubes do have their use after all!

haha, dat had ik me ook al eens afgevraagd!!
Ik kon alleen niet bedenken hoe je zo'n controller trillende houdt.
Life sucks
pi_16098803
mja. schaarsgeklede goed uitziende dames maken redelijk kans tegenover zwaar geharnasde mannen waarvan de stijve lul in een onderbroek van stalen ringetjes onderdrukt wordt .
pi_16098825
Ik vond de vriendschap tussen Isaac en Gareth in Golden Sun uiterst verdacht. En in Fire Emblem (voor de GBA) zitten ook een aantal karakters waarvan mijn Gaydar heel hard gaat loeien. .
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:15:52 #20
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16099067
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:06 schreef mr.marcus het volgende:
Ik kon alleen niet bedenken hoe je zo'n controller trillende houdt.
Gnehehe, dat is wel te doen hoor...

Vaak doormiddel van een twee playergame en dan een van beide laten sterven naast een object dat veel trillingen veroorzaakt. Zolang als player nog leeft trilt controller twee de hele wereld bij elkaar...

Bij toeval achtergekomen eerlijk waar....

pi_16099154
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:04 schreef Alien-Intruder het volgende:
Damn, die controller wil je daarna toch ook niet meer gebruiken.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:21:10 #22
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16099244
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Damn, die controller wil je daarna toch ook niet meer gebruiken.
Lijkt me niet verstandig inderdaad, maar het verhaal blijf ik hilarisch vinden. Ik zou niet weten hoe die controller er uit ziet/voelt/etc... na zo'n behandeling en eerlijk gezegd is daar waarschijnlijk maar beter ook.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:23:08 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16099309
De Cube controller is erg rond en klein Lijkt me beter dan een Xbox controller
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:23:28 #24
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16099319
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vond de vriendschap tussen Isaac en Gareth in Golden Sun uiterst verdacht. En in Fire Emblem (voor de GBA) zitten ook een aantal karakters waarvan mijn Gaydar heel hard gaat loeien. .
.

ik vind het sowieso grappig dat in veel spelletjes, zoals bijvoorbeeld mario bros, de hoofdprijs voor de hoofdrolspeler geen geld, goud of wat dan ook is, maar een vette lebber van de bevrijde prinses .

put
your
clothes
on!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:28:16 #25
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_16099500
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:56 schreef Viper_74 het volgende:
Wat een hoop bullshit zeg

Ik vind dat volleybal spel met die halfnaakte chicks met die huge jetsers anders wel weer top

ff naam kwijt

Dead Or Alive Extreme Volleybal, damn dat is een lekker spel jah
Dead Or Alive 3 is trouwens ook niet mis qua vrouwen. Als je meer kleding wint wordt de kleding ook histiger. En als je in storymode iets hebt uitgespeeld krijg je een filmpje, en eentje daarvan is zooooo geil
Ben ff haar naam kwijt maar dan ligt ze in minibikini op een boot en gaat met dolfijnen zwemmen.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')