Ik kon niet op de naam komenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
SUV?Wil je die prachtige Jeep Wagoneer eens niet zo beledigen?
Je geeft er een website url bij, maar zoveel auto's met een url en de andere bijzonderheid is de 'slecht gemaakte' striping wat weer in het sjonnie topic valt oftewel wat is er dan nog bijzonder aan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik blind of extreem vergeetachtig ben, maar voor zover mij bijstaat stond er een 'bijzonderheden:' onder
Zulen we weer even OT verder? Klagen kan in PTA feedback
lijkt me nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:03 schreef HansU het volgende:
Renault Megane RS ?
[afbeelding]
[afbeelding]
het was iig een 1.6 16v, de RS is in 2.0 geloof. Dat en die mistllichten maakten me aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:56 schreef peacetaker het volgende:
[..]
lijkt me niet
lijkt me meer een bumperkitje
ik heb de RS een aantal keer bij mij om de hoek gezien (woon vlakbij een renault/nissan dealer) en die zag er niet zo uit
een standaard RS heeft nog van die uitstekende mistlichten in zijn voorbumper zitten
natuurlijk kan dit ook gewoon wel een RS zijn maar dan alsnog met een bumperkitje![]()
RS voorkantjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:58 schreef HansU het volgende:
[..]
het was iig een 1.6 16v, de RS is in 2.0 geloof. Dat en die mistllichten maakten me aan het twijfelen.
Dat ding is zoo fucking vetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:52 schreef pvdplanet het volgende:
gespot op Schiphol, op weg naar Korea
Brabus S-Class 2006
Ik heb er van de week in Rotterdam ook 1 gezien. De info zal dus wel niet kloppen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:18 schreef ShaoliN het volgende:
Saab 97X. 5,3 liter. Als mijn informatie juist is dan zou ie hier pas over een half jaar moeten wezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vreemd. Ach, iig mooie auto.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:22 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik heb er van de week in Rotterdam ook 1 gezien. De info zal dus wel niet kloppen.
Wij ( werk bij Saab ) hebben hem reeds een maand of 5.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:18 schreef ShaoliN het volgende:
Saab 97X. 5,3 liter. Als mijn informatie juist is dan zou ie hier pas over een half jaar moeten wezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is weldegelijk een import! dat kan je namelijk zien aan de nummerborden. Dit zijn kleine naar het amerikaans formaat. Dat betekend altijd dat het een import isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:18 schreef ShaoliN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |