wat zijn we?? 8???quote:Op maandag 10 juli 2006 20:28 schreef Snake2005 het volgende:
Daar hebben we al RTL6 met Stoute Tijden voor.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Wup het volgende:
aha, ik dacht boksen [ een Nielsje]
haha, mag ie uberhaupt nog wel eens boksen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
die hele toffe is kwijt, maar deze is wel oke omdat ze Joost erbij hebben gezet....
geen idee, te weinig gezien...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef Wup het volgende:
haha, mag ie uberhaupt nog wel eens boksen?
volgens mij heeft hij zelfs 2x in de over gelegen, want op 'n gegeven was ie nog lelijker dan anders en toen vroeg ik naar 't hoe & waarom, en toen hoorde ik ook iets over een ovenquote:Joost in de oven was ook niet verkeerd
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:20 schreef Snake2005 het volgende:
Komend seizoen come-back in ONM
Nadat de RTL4 soapserie Goede tijden, slechte tijden een come-back jaar heeft gehad, is ONM nu aan de beurt. ONM zal de (oude - nieuwe) acteur hard nodig hebben, want drie karakters verlaten tijdelijk de set.
Gokje: bliksembezoek van Aafke of Lisette? Of komt Hillard zijn eerstgeborene ophalen?quote:Een insider laat weten dat het om een korte come-back gaat, en deze zal al snel in het nieuwe seizoen te zien zijn.
Joost heeft inderdaad 2 keer mot gehad met een oven. De eerste keer werd hij door een handlanger van Sven in de oven gemikt. De tweede keer werd hij per ongeluk het slachtoffer van Tara's wraakactie tegen Junior.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heeft hij zelfs 2x in de over gelegen, want op 'n gegeven was ie nog lelijker dan anders en toen vroeg ik naar 't hoe & waarom, en toen hoorde ik ook iets over een oven
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
die hele toffe is kwijt
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Of komt Hillard zijn eerstgeborene ophalen?![]()
can't waitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Niels vs. Ilyas
Laat die nog maar een poosje wegblijven, ik mis haar niet.....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Kyra... bla bla bla
Is alweer terug. Gister was ze in elk geval op de set om scène's op te nemen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Laat die nog maar een poosje wegblijven, ik mis haar niet.....![]()
of was ze al weer terug??![]()
Lijkt me een goed moment om afscheid te nemen van een aantal karakters.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:25 schreef Snake2005 het volgende:
Haha grappig!
Katarina, Eric & Gurkan uit ONM: Leegloop!
Opnieuw gaan er enkele acteurs uit ONM. Vorige week melde wij al dat Petra Kagchelland, Annelieke Bouwers en Sander de Heer ONM tijdelijk moeten verlaten, nu is ook bekend dat Katarina, Gurkan en Eric uit ONM gaan voor de Flexwet.
Momenteel is alleen bekend hoe Shirina ONM tijdelijk zal verlaten. Shirina moet van haar therapeut naar Bosnie. Dit gaat ze dus doen ook.
Vandaag is tevens ook de laatste opname dag van ONM, de acteurs hebben dan eindelijk vakantie. Petra, Annelieke en Sander hebben een extra lange vakantie. bron
Oh kan best, maar zo heeft Petra het mij vertelt...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef babette21 het volgende:
schei toch uit met je flexwet
flexwet bestaat wel, maar staat voor heel wat anders....
Moet ik het komende seizoen dan toch maar weer opnemen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:35 schreef Snake2005 het volgende:
Heb net een mail van Petra gekregen met het volgende:
Vandaag was de laatste opname dag, nu hebben alle acteurs vakantie, maar..
Annelieke, Petra en Sander de H. mogen iets langer wegblijven, namelijk twee maanden. Ze zullen vrij krijgen, maar ook enkele weken workshops. Katarina Justic zit momenteel in New York voor een workshop
Na de vakantie hebben Eric en Gurkan nog enkele weken opnames, dan krijgen hun drie maanden vrij. En Jan Kooijman heeft na de zomer nog opnames, terwijl Kasper Scholten al een maand geen opnames meer heeft.
Winston Post heeft trouwens een hele korte gastrol, hij had maar 2 weken opnames. Liz Snoyink heeft nog steeds opnames na de vakantie, en er is al gesproken over verlening van de rol. Als Liz namelijk de verhaallijn van 'Ondergang van Estas' heeft gespeeld, krijgt Liz nog enkele verhaallijnen misschien, tot een vaste rol misschien.
Er is weinig te merken van de bezuinigingen bij de PO.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Snake2005 het volgende:
Ohja, 28 augutus 19:00 dubbele ONM aflevering!
Ook om 19:30. Jan Smit is dan te zien.
Jan Smit doet alles voor een schnabbel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is weinig te merken van de bezuinigingen bij de PO.
Uhhmmm...quote:
fijn dat ze zelf ook doorhebben dat Ilyas en Elif een saai stel zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Allemaal stemmen op BNN's ONM vs. GTST site!
Zoon van Dennis geloof ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijn dat ze zelf ook doorhebben dat Ilyas en Elif een saai stel zijn![]()
ps. wie is dat gtstkind op de laatste foto??
oh oke, da's nieuwe informatie voor mequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:59 schreef Svensational het volgende:
Zoon van Dennis geloof ik.
Wil je die van mij ook nog?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
@ Iwan, ik ben onze OP-kunstwerken aan het verzamelen voor op het Archief, maar de jouwe staan niet meer online. Heb je ze nog wel en zo ja, heb je nog leuke bijdragen?
quote:JONGEN EN MEISJE VOOR ONM GEZOCHT!
Voor de serie ONM (die vanaf september op Ned.3 om 19.00 uur wordt uitgezonden) zijn we op zoek naar een jongen en een meisje, tussen de 16 en 20 jaar.
Het gaat in beide gevallen om een gastrol voor een paar maanden, te beginnen in september. Het is dus noodzakelijk om in die periode goed beschikbaar te zijn.
Maar er zijn meer vereisten:
Voor beide rollen is acteerervaring (op het toneel, cursussen of workshops) vereist. Voor de vrouwenrol zoeken we een meisje met een Afrikaans uiterlijk.
Voor de mannenrol zoeken we (het liefst) een blonde jongen.
Denk je aan al deze voorwaarden te kunnen voldoen? Reageer dan (uitsluitend) schriftelijk naar:
Harry Klooster Casting
t.a.v. Marijke Frijlink
Hygieastraat 8
1076 RM Amsterdam
Als je nog niet bij ons staat ingeschreven of als we geen recent materiaal van je hebben, stuur dan een foto en CV. Hebben we wel recent materiaal, dan hoef je dat niet opnieuw te sturen, maar kan je er naar verwijzen.
Reageer vóór 15 augustus.
bron
@Babette: De site waarop ze stonden, was opeens niet meer gratis.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
@ Iwan, ik ben onze OP-kunstwerken aan het verzamelen voor op het Archief, maar de jouwe staan niet meer online. Heb je ze nog wel en zo ja, heb je nog leuke bijdragen?
maakt niet uit, wat jij wilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:56 schreef Iwan1976 het volgende:
@Babette: De site waarop ze stonden, was opeens niet meer gratis.
Maar ik heb ze nog wel op de harde schijf staan. Zal ik ze hier plaatsen of via de mail sturen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
maakt niet uit, wat jij wil
om een indruk te krijgen: http://home.hetnet.nl/~koos500/creaties.html
leuk leuk leukquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:00 schreef Iwan1976 het volgende:Hopelijk geven de schrijvers komend seizoen weer voldoende basismateriaal om verder te knutselen.
*Babette heeft mail...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:16 schreef Wup het volgende:
hoi
oeps.......quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:22 schreef babette21 het volgende:
oh en Wup, bij jou zat er een fout in, je hebt 11 namen opgegeven!!
Toch nog een goede reden om ONM te blijven opnemen? WIV twijfelt. Geef me een tip!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:00 schreef Iwan1976 het volgende:Hopelijk geven de schrijvers komend seizoen weer voldoende basismateriaal om verder te knutselen.
*Babette heeft mail...
volgens mij is vraag 1 of je überhaupt nog gaat kijken....quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toch nog een goede reden om ONM te blijven opnemen? WIV twijfelt. Geef me een tip!
is ze lekker mee danquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Haar moeder vond ik wel een beetje lijken op Bruni Heinke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |