abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39701288
Iemand hier die daar ervaring mee heeft? Ik zat erover te lezen ( er staan er hier twee, een zo'n parker brothers geval , wat verkocht werd als een spel, en eentje uit charmed, die er geweldig uitziet)

Ik heb nog eigelijk nergens een forum gevonden waar je iets kan vragen erover , Alleen overal waarschuwingen maar echt duidelijk is niemand. "er gebeuren enge dingen"

Vraag je door, dan wil niemand zeggen wát voor enge dingen.Ik vind het hartstikke interessant maar ik wil geen enge dingen, ik weet niet eens óf ik ze wel wil gebruiken...ik wil eerst eens mensen met ervaring vragen hoe of wat...wat voor enge dingen en wat voor waarschuwingen....en misschien ook "succesverhalen"

Ik ga er van uit dat er echt wel iemand is die het kent.
pi_39701369
quote:
Vraag je door, dan wil niemand zeggen wát voor enge dingen
Je hebt dus duidelijk NIET gezocht hier op Fok.
Hier staan al diverse reacties van mij over hoe of wat waar ik haarfijn uit de doeken gedaan heb wat er gebeurde

Anyway, ik geloof sindsdien dat er toch echt wel meer is tussen hemel en aarde dan wat wij denken, en als ik ergens geen verstand van heb dan laat ik het met rust
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39701376
Er is niets om bang voor te zijn. Je 'bestuurt' het namelijk zelf, ook al heb je dat niet in de gaten. Het zogenaamde Carpenter-effect.
pi_39701416
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:41 schreef Croupouque het volgende:
Er is niets om bang voor te zijn. Je 'bestuurt' het namelijk zelf, ook al heb je dat niet in de gaten. Het zogenaamde Carpenter-effect.
Ja da's haske leuke kroepoek, maar hoe verklaar je dan een glas vol rook en een sigaret die in een teug opgerookt word en daarna een pikzwart hakenkruis verschijnt in de filter?
vosss is de naam,
pi_39701433
En nee we waren niet onder invloed van het een of het ander en minstens 8 mensen waren erbij; ik denk ik zeg het maar alvast
vosss is de naam,
pi_39701438
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Hier staan al diverse reacties van mij over hoe of wat waar ik haarfijn uit de doeken gedaan heb wat er gebeurde

Anyway, ik geloof sindsdien dat er toch echt wel meer is tussen hemel en aarde dan wat wij denken, en als ik ergens geen verstand van heb dan laat ik het met rust
Wel gezocht, maar ik zie net dat ik op ouja gezocht heb Ga ik maar even overdoen dan.Ben nml best benieuwd en op OUIJA vind ik misschien ook nog wat

Enne, het carpenter effect?? ( ik heb wel eens erbij gezeten,maar zelf niks gedaan, dus ik heb geen flauw idee wat je bedoeld)
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 20:43:45 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39701451
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Klopt, er zijn al verschillende topics over geweest of het is besproken in andere topics.

Misschien straks even zoeken.

Verder geeft het niks om het nog eens ter sprake te brengen. Wellicht zijn er users met ervaringen die nog niet gereageerd hebben.
pi_39701506
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja da's haske leuke kroepoek, maar hoe verklaar je dan een glas vol rook en een sigaret die in een teug opgerookt word en daarna een pikzwart hakenkruis verschijnt in de filter?
Een hele levendige verbeelding, sterk beïnvloed door de omstandigheden en spanningen. Ik begrijp dat dat moeilijk is om te accepteren, het is ook niet bedoeld om je op de kast te jagen. Maar je hersenen zijn in staat om je verschrikkelijk te bedriegen.
pi_39701519
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Wow, ik moet echt even gaan zoeken naar jou postings hierover!
Een hakenkruis, gatverdamme.....
Het enige dat ik kan vertellen was "iets"of "iemand"die zei : Artikel 3, vers 5 regel 4, daarna bijbel en daarna nog iets van Genesis.....Dat ben ik gaan opzoeken en daar bleek iets te staan over te weten wat goed en wat fout was, haha......Met andere woorden: dit is fout, Maar goed, die "persoon"had het alleen over god en religie en zo..Ik wilde alleen kijken, niet meedoen maar ik vond het wel frappant, die tekst
pi_39701568
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:45 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Een hele levendige verbeelding, sterk beïnvloed door de omstandigheden en spanningen. Ik begrijp dat dat moeilijk is om te accepteren, het is ook niet bedoeld om je op de kast te jagen. Maar je hersenen zijn in staat om je verschrikkelijk te bedriegen.
8 man die tegelijk EXACT hetzelfde zien? Dat wil zeggen een sigaret die aangestoken word en dwars boven op het glas gelegd word binnen 5 seconden helemaal op zien zuigen en alle rook in het glas terecht zien komen?

Mij maakt het allemaal niet uit hoor, maar je maakt mij gewoon NIET wijs dat we ons met zn achten EXACT hetzelfde verbeelden.
vosss is de naam,
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 20:47:59 #11
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39701589
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:45 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dat is wellicht jouw overtuiging en er valt ook genoeg voor te zeggen, maar heb je het zelf wel eens geprobeerd?
pi_39701604
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Wow, ik moet echt even gaan zoeken naar jou postings hierover!
Dat was het wel zo een beetje hoor. Daarna zijn we er mee gestopt en ik heb nou niet echt de behoefte om het nog eens te doen
vosss is de naam,
pi_39701751
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:47 schreef vosss het volgende:

[..]

8 man die tegelijk EXACT hetzelfde zien? Dat wil zeggen een sigaret die aangestoken word en dwars boven op het glas gelegd word binnen 5 seconden helemaal op zien zuigen en alle rook in het glas terecht zien komen?

Mij maakt het allemaal niet uit hoor, maar je maakt mij gewoon NIET wijs dat we ons met zn achten EXACT hetzelfde verbeelden.
Dat respecteer ik ook. En natuurlijk kan ik je dat niet wijsmaken, het was voor jou en de anderen vast heel erg realistisch. En doodeng, dat geloof ik graag.
Het lijkt me ook bijzonder om een keer te doen, alleen dan vanuit een ander oogpunt en lettend op de verhalen en gebeurtenissen die er aan vooraf gaan. Dingen die mijn gedachten, handelingen en uiteindelijk waanvoorstellingen beïnvloeden.
pi_39701784
Zeg je dat ik waanvoorstellingen heb? !
vosss is de naam,
pi_39701810
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat was het wel zo een beetje hoor. Daarna zijn we er mee gestopt en ik heb nou niet echt de behoefte om het nog eens te doen
Als ik het woord goed intyp met zoeken vind hij inderdaad een stuk meer,
Sorry voor het "oprakelen"van iets dat al overduidelijk een paar keer hier gestaan heeft
pi_39701838
ANyway, OT.
Ik was er ook altijd heel sceptisch over en met het bewegen van het glas dacht ik ook jaja dikke lul, iemand zit gewoon met zn vingertje te duwen!

Totdat er gevraagd werd of meneer een sigaret wilde en we die dwars op het glas legde.
Dan kijk je toch ineens heel anders er tegenaan, want dat is gewoon niet te truuken
vosss is de naam,
pi_39701877
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:54 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Sorry voor het "oprakelen"van iets dat al overduidelijk een paar keer hier gestaan heeft
Maakt niet uit hoor; ik gebruik die kutsearch van fok al jaren niet meer
Zelfs als ik 100% zeker weet dat een onderwerp al is langsgeweest hier dan open ik er gewoon stug nóg een topic over als ik het erover wil hebben.

Of me dat in dank afgenomen word weet ik niet (en het maakt me eik ook niet uit )
vosss is de naam,
pi_39701940
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat is wellicht jouw overtuiging en er valt ook genoeg voor te zeggen, maar heb je het zelf wel eens geprobeerd?
Op een heel 'amateuristisch' niveau heb ik ooit zoiets soortgelijks geprobeerd. Met een glas over de letters van het alfabet heen schuiven, zoekend naar het antwoord op een vraag. En ondanks mijn nuchtere inslag kwam er toch een woord uit.
Het woord dat ik al die tijd eigenlijk achterin mijn hoofd had zitten en waarvan de eerste letters heel moeizaam 'onthuld' werden. Natuurlijk stuurde ik dat zelf, zeker toen de eerste paar letters eenmaal aangewezen werden en het al duidelijk was om welk woord het ging. Toen vloog het glas van letter naar letter.
pi_39702039
Ik zie net iemand die zelfs wiejie bord zegt, ja dan kan het zelfs zonder tiepvouten moeilijk zoeken zijn

Ik weet niet wat ik moet geloven,voor ik met mijn vingers op die plank ga zitten wil ik eerst meer erover weten,maar ik kom alleen negatieve verhalen tegen waarvan geen een echt duidelijk is.

Wat ik eigelijk wil weten ook nog, als je er alleen "bij"zit maar je doet verder niks, kan je dan ook ergens last van krijgen? of moet je echt "meedoen"
  maandag 10 juli 2006 @ 21:01:44 #20
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39702062
quote:

[..]

Geeft niet hoor ik vind de ervaring van vosss erg interessant, ik zou er zelf nooit aan durven beginnen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 10 juli 2006 @ 21:02:57 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39702104
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef Tammymara het volgende:
Ik zie net iemand die zelfs wiejie bord zegt, ja dan kan het zelfs zonder tiepvouten moeilijk zoeken zijn

Ik weet niet wat ik moet geloven,voor ik met mijn vingers op die plank ga zitten wil ik eerst meer erover weten,maar ik kom alleen negatieve verhalen tegen waarvan geen een echt duidelijk is.

Wat ik eigelijk wil weten ook nog, als je er alleen "bij"zit maar je doet verder niks, kan je dan ook ergens last van krijgen? of moet je echt "meedoen"
Aanwezig zijn is voldoende om eventuele problemen te krijgen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 21:03:21 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39702118
quote:

[..]

Maakt niet uit zei ik immers al.

Persoonlijk heb ik het nog nooit gedaan trouwens. Tijdens mijn middelbare schooltijd was het een tijdje erg populair, maar op een of andere manier heb ik altijd afstand gehouden. Misschien de restanten van mijn christelijke opvoeding ofzo. Maar ik ga geen advies geven of je het wel of niet moet uitproberen.
  maandag 10 juli 2006 @ 21:04:34 #23
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39702173
Het allereeste wat ik over Ouija hoorde was dat j eniet mag vragen wanneer je dood gaat? Omdat je dan dood gaat ofzo

Dat ga ik toch echt niet geloven

Verder hoor ik vrijwel alleen negatieve dingen over Ouija idd, misschien zegt dat al genoeg?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39702244
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Aanwezig zijn is voldoende om eventuele problemen te krijgen
Hmmm, das minder, en ik maar roepen: als er zeik van komt dan zijn jullie tenminste de zak en niet ik... ( ik ben niet zo heel bang aangelegd maar wel met dingen die ik niet begrijp,daar ben ik voorzichtig mee)

ik irriteer me alleen eraan...dat ik bij de bibliotheek bijvoorbeeld een boek erover wilde pakken,en die man daar me vertelde "dat moet je niet doen,daar moet je niet aan beginnen, ik weet waar ik over praat"en toen ik vroeg waarom dan niet, kreeg ik als antwoord "ik wil alleen maar zeggen dat je het niet moet doen..wat er dan gebeurd...." en meer liet ie niet los.Zeg dan niks....

"ervaringen"vind je bijna nooit...
pi_39702308
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Het allereeste wat ik over Ouija hoorde was dat j eniet mag vragen wanneer je dood gaat? Omdat je dan dood gaat ofzo

Dat ga ik toch echt niet geloven

Verder hoor ik vrijwel alleen negatieve dingen over Ouija idd, misschien zegt dat al genoeg?
Ja, dat heb ik dus ook gehoord...Vroeg ik nog gisteren aan die personen die het deden, of ze dat wilden vragen maar niemand durfde, Hahahaha. Ik zag het ook voor me, hij vraagt "wanneer ga ik dood"en dan valt er een rotsblok uit het niets uit de lucht of zo....Ajbwib....
En inderdaad, dat bedoel ik, je hoort alleen negatieve dingen..Maar de meeste zijn "heb ik gelezen"of "heb ik gehoord"en niemand die echt antwoord geeft, Ik hoopte hier mss iemand tegen te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')