Je hebt dus duidelijk NIET gezocht hier op Fok.quote:Vraag je door, dan wil niemand zeggen wát voor enge dingen
Ja da's haske leuke kroepoek, maar hoe verklaar je dan een glas vol rook en een sigaret die in een teug opgerookt word en daarna een pikzwart hakenkruis verschijnt in de filter?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:41 schreef Croupouque het volgende:
Er is niets om bang voor te zijn. Je 'bestuurt' het namelijk zelf, ook al heb je dat niet in de gaten. Het zogenaamde Carpenter-effect.
Wel gezocht, maar ik zie net dat ik op ouja gezocht hebquote:Op maandag 10 juli 2006 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt dus duidelijk NIET gezocht hier op Fok.
Hier staan al diverse reacties van mij over hoe of wat waar ik haarfijn uit de doeken gedaan heb wat er gebeurde
Anyway, ik geloof sindsdien dat er toch echt wel meer is tussen hemel en aarde dan wat wij denken, en als ik ergens geen verstand van heb dan laat ik het met rust
Klopt, er zijn al verschillende topics over geweest of het is besproken in andere topics.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt dus duidelijk NIET gezocht hier op Fok.
Hier staan al diverse reacties van mij over hoe of wat waar ik haarfijn uit de doeken gedaan heb wat er gebeurde
Een hele levendige verbeelding, sterk beïnvloed door de omstandigheden en spanningen. Ik begrijp dat dat moeilijk is om te accepteren, het is ook niet bedoeld om je op de kast te jagen. Maar je hersenen zijn in staat om je verschrikkelijk te bedriegen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja da's haske leuke kroepoek, maar hoe verklaar je dan een glas vol rook en een sigaret die in een teug opgerookt word en daarna een pikzwart hakenkruis verschijnt in de filter?
Wow, ik moet echt even gaan zoeken naar jou postings hierover!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja da's haske leuke kroepoek, maar hoe verklaar je dan een glas vol rook en een sigaret die in een teug opgerookt word en daarna een pikzwart hakenkruis verschijnt in de filter?
8 man die tegelijk EXACT hetzelfde zien? Dat wil zeggen een sigaret die aangestoken word en dwars boven op het glas gelegd word binnen 5 seconden helemaal op zien zuigen en alle rook in het glas terecht zien komen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een hele levendige verbeelding, sterk beïnvloed door de omstandigheden en spanningen. Ik begrijp dat dat moeilijk is om te accepteren, het is ook niet bedoeld om je op de kast te jagen. Maar je hersenen zijn in staat om je verschrikkelijk te bedriegen.
Dat is wellicht jouw overtuiging en er valt ook genoeg voor te zeggen, maar heb je het zelf wel eens geprobeerd?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een hele levendige verbeelding, sterk beïnvloed door de omstandigheden en spanningen. Ik begrijp dat dat moeilijk is om te accepteren, het is ook niet bedoeld om je op de kast te jagen. Maar je hersenen zijn in staat om je verschrikkelijk te bedriegen.
Dat was het wel zo een beetje hoor. Daarna zijn we er mee gestopt en ik heb nou niet echt de behoefte om het nog eens te doenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:46 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Wow, ik moet echt even gaan zoeken naar jou postings hierover!
Dat respecteer ik ook. En natuurlijk kan ik je dat niet wijsmaken, het was voor jou en de anderen vast heel erg realistisch. En doodeng, dat geloof ik graag.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
8 man die tegelijk EXACT hetzelfde zien? Dat wil zeggen een sigaret die aangestoken word en dwars boven op het glas gelegd word binnen 5 seconden helemaal op zien zuigen en alle rook in het glas terecht zien komen?
Mij maakt het allemaal niet uit hoor, maar je maakt mij gewoon NIET wijs dat we ons met zn achten EXACT hetzelfde verbeelden.
Als ik het woord goed intyp met zoeken vind hij inderdaad een stuk meer,quote:Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was het wel zo een beetje hoor. Daarna zijn we er mee gestopt en ik heb nou niet echt de behoefte om het nog eens te doen
Maakt niet uit hoor; ik gebruik die kutsearch van fok al jaren niet meerquote:Op maandag 10 juli 2006 20:54 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Als ik het woord goed intyp met zoeken vind hij inderdaad een stuk meer,![]()
Sorry voor het "oprakelen"van iets dat al overduidelijk een paar keer hier gestaan heeft
Op een heel 'amateuristisch' niveau heb ik ooit zoiets soortgelijks geprobeerd. Met een glas over de letters van het alfabet heen schuiven, zoekend naar het antwoord op een vraag. En ondanks mijn nuchtere inslag kwam er toch een woord uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is wellicht jouw overtuiging en er valt ook genoeg voor te zeggen, maar heb je het zelf wel eens geprobeerd?
Geeft niet hoor ik vind de ervaring van vosss erg interessant, ik zou er zelf nooit aan durven beginnenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:54 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Als ik het woord goed intyp met zoeken vind hij inderdaad een stuk meer,![]()
Sorry voor het "oprakelen"van iets dat al overduidelijk een paar keer hier gestaan heeft
Aanwezig zijn is voldoende om eventuele problemen te krijgenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:01 schreef Tammymara het volgende:
Ik zie net iemand die zelfs wiejie bord zegt, ja dan kan het zelfs zonder tiepvouten moeilijk zoeken zijn
Ik weet niet wat ik moet geloven,voor ik met mijn vingers op die plank ga zitten wil ik eerst meer erover weten,maar ik kom alleen negatieve verhalen tegen waarvan geen een echt duidelijk is.
Wat ik eigelijk wil weten ook nog, als je er alleen "bij"zit maar je doet verder niks, kan je dan ook ergens last van krijgen? of moet je echt "meedoen"
Maakt niet uit zei ik immers al.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:54 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Hmmm, das minder, en ik maar roepen: als er zeik van komt dan zijn jullie tenminste de zak en niet ik... ( ik ben niet zo heel bang aangelegd maar wel met dingen die ik niet begrijp,daar ben ik voorzichtig mee)quote:Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Aanwezig zijn is voldoende om eventuele problemen te krijgen![]()
Ja, dat heb ik dus ook gehoord...Vroeg ik nog gisteren aan die personen die het deden, of ze dat wilden vragen maar niemand durfde, Hahahaha. Ik zag het ook voor me, hij vraagt "wanneer ga ik dood"en dan valt er een rotsblok uit het niets uit de lucht of zo....Ajbwib....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Het allereeste wat ik over Ouija hoorde was dat j eniet mag vragen wanneer je dood gaat?Omdat je dan dood gaat ofzo
Dat ga ik toch echt niet geloven
Verder hoor ik vrijwel alleen negatieve dingen over Ouija idd, misschien zegt dat al genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |