Mensen die dat zeggen!quote:
quote:
Als je dat gek als een deur noemt, is bijna heel Nederland een groot stuk hout met een klink/deurknop!quote:
En sleutelgat?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je dat gek als een deur noemt, is bijna heel Nederland een groot stuk hout met een klink/deurknop!![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef rena het volgende:
Mij krijg je niet gek.
Da's zo gepiept.quote:Verwend kreng - Eigenwijs - Emotioneel - Strontvervelend als ik dronken ben - Overdrijven - Soms hyperactief wat vrij irritant kan zijn
Dude? Wtf?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Allemaal omdat je denkt dat het over jouw gaat.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:18 schreef Bupatih het volgende:
"Mij krijg je niet gek"
[..]
Da's zo gepiept.
Omg.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik zag hem in ONZ en wilde dat plaatje toch even met jullie delen.
Er kwam toch ook zo'n programma waar je de andere bewoners moest wegpesten? Ideaal voor jou.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend! Ik ben er toch om het leven van die bewoners zuur te maken!![]()
Ik maak er een waar psychologisch spel van!
Zodat er vanzelf loslopende gekken ontstaan!
Die grap kennen we zo langzamerhand wel, O.quote:
Ik ben niet zo van het pesten, atb!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er kwam toch ook zo'n programma waar je de andere bewoners moest wegpesten? Ideaal voor jou..
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het pesten, atb!Echt niet!
Niet liegen, pesten en treiteren is je levenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trauma?quote:
Wellus!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.quote:
ik heb de mijne verkocht op ebayquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef rena het volgende:
Nee, ik heb mijn identiteit nog niet gevonden.
![]()
Ik zocht aandacht, lul.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die grap kennen we zo langzamerhand wel, O.
Ik begin sowieso nooit uit mezelf.quote:
Dan vraag je erom.quote:
Voor hoeveel kun je er een kopenquote:
Oh, ok. Bedankt voor de disclaimer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begin sowieso nooit uit mezelf.Daarvoor moet iemand wel eerst iets bij me geflikt hebben. Of gewoon zo godgans irritant/dom/fout bezig zijn, dat ik mezelf genoodzaakt zie om in te grijpen en diegene middels probate middelen weer op het rechte pad te krijgen.
En ik pest nooit! Want ik heb nooit een echte hekel aan iemand. Ik houd het bij plagen of treiteren. En achteraf, na het treiteren, even dikke vrienden.
Geen dank.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ok. Bedankt voor de disclaimer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |