Ja, je hoopt dat dat zo overkomt voor de buitenwereld..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nu help ik een meisje van 10jaar.
Ze heeft problemen met haar pc dus ik help haar er mee.
Nu snuffelt ze in mijn game kast voor anderen games (ben haar buurman)
Ik zelf vind dit geen probleem.
Maar zie de mensen wel achterlijk kijken als ze me groet of even langs komt om de game terug te brengen.
Heel veel dingen zijn niet zoals ze zijn, laat er dan ook geen vreemde gedachtens in je hooft komen
soms is alles gewoon onschuldige .
Dat valt ook wel weer mee, ja dat weet ik op basis van ervaring. Dwz ik acht mezelf redelijk evenwichtig ;p Zoals je zelf zei, er is gewoon een taboe op kinderseksualiteit en dat maakt het voor een kind alleen maar moeilijker om er mee om te gaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:19 schreef erodome het volgende:
[..]
We moeten niet net doen alsof kinderseksualiteit niet bestaat, die bestaat dus wel degelijk en fiks ook, maar het is niet te vergelijken met wat het wordt als die hormonen eenmaal op gaan staan, daarom mag het naar mijn mening niet gemixt worden, het zijn verschillende ontwikkelingsniveau's, door een hoger ontwikkelingsniveau erbij te voegen slaat degene die lager in ontwikkeling zit stappen over die nodig zijn om tot een evenwichtige seksualiteit te komen(en ook verder in de geest).
Hoezo..? Bang dat mensen moeite hebben met jouw mening..? Dat lijkt me dan primair hun probleem. Dat mensen moeite hebben met bepaalde acties, als je hier nu bijvoorbeeld een verhaal weg zou plempen dat je kinderen zou misbruiken o.i.d., dan zou een reaktie logisch (en terecht) zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef Brupje het volgende:
[..]
ik zou dit eigenlijk anoniem moeten posten, maar goed.
Vind het onzin dat je dat maar anoniem zou moeten doen, probleem in deze is juist dat te weinig mensen erover praten waardoor het allemaal wat vaag blijft...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef Brupje het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, ja dat weet ik op basis van ervaring. Dwz ik acht mezelf redelijk evenwichtig ;p Zoals je zelf zei, er is gewoon een taboe op kinderseksualiteit en dat maakt het voor een kind alleen maar moeilijker om er mee om te gaan.
ik zou dit eigenlijk anoniem moeten posten, maar goed.
Ben ik niet helemaal met je eens.. Lees dit topic maar eens, genoeg mensen die het schijnbaar niet in (willen) zien dat kinderen ook al enige vorm van sexuele gevoelens kunnen hebben, al worden deze niet als dusdanig geclassificeerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:23 schreef MikeyMo het volgende:
er is geen taboe op kinderseksualiteit..
Ik reageerde op de stelling dat als een kind dat 'iets' met volwassenen doet dit slecht is voor zijn seksuele ontwikkeling. En vind mezelf niet slecht ontwikkeldquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoezo..? Bang dat mensen moeite hebben met jouw mening..? Dat lijkt me dan primair hun probleem. Dat mensen moeite hebben met bepaalde acties, als je hier nu bijvoorbeeld een verhaal weg zou plempen dat je kinderen zou misbruiken o.i.d., dan zou een reaktie logisch (en terecht) zijn.
Vraag me alleen af wat je bedoelt met "op basis van ervaring"..![]()
Dat iets een keer niet al te veel kwaad doet maakt het nog niet goed, daarbij hoe verder je onder die grens komt, hoe groter de schade zal zijn, met je 10/11de zit je al in de beginfase van de volwassen seksualiteit, het begin wordt gemaakt dan, maakt nogal een verschil met bv een 6 jarige...(als we van presies hetzelfde qoa handelen uitgaan he)quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef Brupje het volgende:
[..]
Ik reageerde op de stelling dat als een kind dat 'iets' met volwassenen doet dit slecht is voor zijn seksuele ontwikkeling. En vind mezelf niet slecht ontwikkeldDus ja, dat heb ik wel eens gedaan op me 10e / 11e oid.
En ben niet bang voor de mening van mensen, maar komen hier ook genoeg mensen die me irl kennen ;p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |