HEeeeeeeeeey... jij ook? Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, ik woon er (Geroflat), maar hier gebeurt nooit wat. Die flat hiernaast heeft dan wel weer een beroerde naam.
Dus die sirenes hoorde ik gisteravond!quote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef maniack28 het volgende:
eeeuh... er was net fik in de Geroflat! Ferdo, heb je met vuur zitten spelen?
Niet zo overdrijvenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Laniboekje het volgende:
L-flat is echt trash. De Torenflat wonen al mijn cliëntjes onderhand...
Eerst brandweer, kort daarna ook ambulance + politie.quote:
Er zitten inderdaad ook een hoop studenten en jongeren, daar is niets mis mee om daar te 'starten' zeg maar, maar je weet niet wat voor lompe lui je als buren hebt. Echt hoor, die flat is best erg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 06:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo overdrijvenKen er heel respectabele studentes en andere jongeren. Maar goed, ik zou er nooit willen wonen, de buurt ziet er wel als trash uit
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb een bazenappartement maar zeg lekker niet waar
Ga je me nu pakkenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben elke dinsdag en vrijdag in Zeist he
quote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef maniack28 het volgende:
Was de elfde, en ferdo kwam er heel even zijn bed voor uit. Ik wilde foto's maken, maar gaat moeilijk zonder batterijen die onze dochter er uit heeft gehaald voor haar eigen cameraquote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef maniack28 het volgende:
3x brandweer...........2x ambulance en politie weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eerst brandweer, kort daarna ook ambulance + politie.
In ieder geval, als ik de sirenes goed in m'n hoofd heb zitten!.
Ik woon op de 2e, alles lopendquote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef paddy het volgende:
Ik word trouwens gallisch van de wachttijden voor een huis
We gaan nu reageren op een wat grotere flat. 13 hoog is niet tof. De lift doet het vaker niet dan wel en gaat maar tot de twaalfde. Wanneer je met z'n tweetjes woont is het wel te doen, maar met boodschappen voor 4 a vijf man is het knap waardeloos. en ik kan de boodschappen niet kwijt
In Zeist? Je kan echt lang wachten ja.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef paddy het volgende:
Ik word trouwens gallisch van de wachttijden voor een huis
We gaan nu reageren op een wat grotere flat. 13 hoog is niet tof. De lift doet het vaker niet dan wel en gaat maar tot de twaalfde. Wanneer je met z'n tweetjes woont is het wel te doen, maar met boodschappen voor 4 a vijf man is het knap waardeloos. en ik kan de boodschappen niet kwijt
Omdat ik geen auto heb?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom reageren jullie niet op mijn krantenbericht over rekeningrijden in Zeist( zie stuk hierboven )
Heb jij dat geschreven?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom reageren jullie niet op mijn krantenbericht over rekeningrijden in Zeist( zie stuk hierboven )
Ja het is geweldig hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:19 schreef SiGNe het volgende:
Een vriend van me woont ook in de L-flat, heeft supergoed contact met zijn buitenlandse buren, maar die hollanders...![]()
Nee, ik zou er zelf ook niet graag wonen.
Ik wil zelf doorverhuizen naar een zelfstandige woning op de warande, vrienden wonen lekker dichtbij, 't is goedkoop en we hebben hier supersnel internet (100mbit) liggen..ideaal..
Heb je het over de L-flat? Want dat is al oud nieuws. Of heeft hij toegeslagen in de Geroflat?quote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef Orealo het volgende:
Wie loopt er kabels door te knippen in de flat hier verderop?
* Orealo woont in de winkelcentrumflat
Oké, dankjewel! Nu durf ik vanavond niet wegquote:Op maandag 22 december 2008 17:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heb je het over de L-flat? Want dat is al oud nieuws. Of heeft hij toegeslagen in de Geroflat?
Zie je wel dat je het wel durft?quote:Op maandag 22 december 2008 17:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, dankjewel! Nu durf ik vanavond niet weg
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:33 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Moeten jullie maar in de flats van Kerckebosch wonen stumpers
Nee in de Koets altijd gezelligquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen op een terrasje op Belcour?![]()
Balen dat ik altijd in Utreg uitga en dus niets in Zeist kenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee in de Koets altijd gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |