Ik had er laatst een boete van 30 euro omdat ik er fietstequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:53 schreef Orealo het volgende:
Iemand vandaag aangesproken door de mensen op belcour?
Ik wel.
Lidmaatschap aangesmeerd gekregen, kan ik dat opzeggen?.
Hahah, daar ook een keer een fiets boete gekregen, maar toen mocht je er nog fietsenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik had er laatst een boete van 30 euro omdat ik er fietste
60pm is wel veel, ik herinner me dat ik bij Broertjes toendertijd minder betaalde voor 2x in de week?quote:Op maandag 24 september 2007 08:52 schreef Klare het volgende:
Woon nu een paar weken in Zeist, (Montesoriflat, wel Laan van Vollenhove maar nette flat...veel bejaarden) Ben nu op zoek naar een sportschool die ook groeplessen geven. Ben wel bij BetterBodies en Broetjes (geen idee hoe die heet, zit naast de Praxis) geweest maar die vond ik gigantisch duur. Lees 60 euro p.m. Iemand tips voor een betaalbare sportschool waar groeplessen gegeven worden?
Geweldig terras met leuke mensen. Erg gezellig. Leuke serveersters ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
- Ik kreeg mijn 1e zoen op de dorpstraat te palazzo
- kom nu alleen nog soms in de koets op de dorpstraat http://www.de-koets.com/
- anders terras reunie of de colonel
- Heerlijke pizza's bij Monterosso, vind ik dan : http://www.monterosso.nl/menu.htm
- Ik ben een keer moemoe ( fok usert ) tegengekomen op straat in zeist![]()
Het zit nu in een nieuw pand he supermooi als ik het zo op de site ziequote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
60pm is wel veel, ik herinner me dat ik bij Broertjes toendertijd minder betaalde voor 2x in de week?
Of zijn de prijzen de laatste 2 jaar omhoog gegaan?
Waarom ga je niet gewoon naar de dealert?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is een goede garage in Zeist voor APK e.d.
Vorige garage was ik niet over te spreken
Oh is dat voor iedereen toegankelijk danquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:20 schreef SiGNe het volgende:
Vergeet elke donderdag de Wombat niet (studentencafé op de Warande)!![]()
70 cent voor een flesje Alfa, ¤1,60 voor een speciaalbiertje..dat zijn de betere prijzen.
Neejohhhhquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:18 schreef Ferdo het volgende:
Het schijnt wel tot de top 20 van meest onveilige gemeenten te behoren.
Ik spot je tegenwoordig ook overal! Op FOK! dan he, in het echt kan ik je wellicht binnenkort gaan spotten.quote:
Hihih ja bij de AH enzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik spot je tegenwoordig ook overal! Op FOK! dan he, in het echt kan ik je wellicht binnenkort gaan spotten.
Komt door Vollenhovenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
http://www.binnenlandsbes(...)dex_tcm25-933944.pdf
18e.
Ik ga er niet wonen nee, maar een bezoekje aan de AH in Zeist kan altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hihih ja bij de AH enzoohnee je gaat niet in Zeist wonen
Kewlquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga er niet wonen nee, maar een bezoekje aan de AH in Zeist kan altijd natuurlijk.
Ja! Laatst weer een vrouwtje van de Super de Boer overvallen toen ze op weg naar huis was. Rotbuurt eigenlijk...quote:
Wat nou de AH? We hebben er drie hier.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat nou de AH? We hebben er drie hier.
Die op Kerckebosch is cool.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat nou de AH? We hebben er drie hier.
Nou, ik woon er (Geroflat), maar hier gebeurt nooit wat. Die flat hiernaast heeft dan wel weer een beroerde naam.quote:
Vogelwijk danquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, ik woon er (Geroflat), maar hier gebeurt nooit wat. Die flat hiernaast heeft dan wel weer een beroerde naam.
L-flat is echt trash. De Torenflat wonen al mijn cliëntjes onderhand...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, ik woon er (Geroflat), maar hier gebeurt nooit wat. Die flat hiernaast heeft dan wel weer een beroerde naam.
Nee, die tijd is ook geweest. Wordt momenteel volgestouwd met studenten en Oostblokkers, geloof ik. In afwachting van de sloop van de flats daar (twee zijn er al weg).quote:
Verders is Zeist veiligquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, die tijd is ook geweest. Wordt momenteel volgestouwd met studenten en Oostblokkers, geloof ik. In afwachting van de sloop van de flats daar (twee zijn er al weg).
Vooral in de 2e Dorpsstraat op een gemiddelde zaterdagavond.quote:
In welke stad/dorp is het op een gemiddelde zaterdagavond onveilig?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vooral in de 2e Dorpsstraat op een gemiddelde zaterdagavond.
Ja ok alleen dat een btje, maar zo erg is dat ook weer nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vooral in de 2e Dorpsstraat op een gemiddelde zaterdagavond.
HEeeeeeeeeey... jij ook? Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dus die sirenes hoorde ik gisteravond!quote:Op maandag 17 november 2008 23:24 schreef maniack28 het volgende:
eeeuh... er was net fik in de Geroflat! Ferdo, heb je met vuur zitten spelen?
Niet zo overdrijvenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Laniboekje het volgende:
L-flat is echt trash. De Torenflat wonen al mijn cliëntjes onderhand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |