quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:39 schreef Orealo het volgende:
en 't was zo'n leuk meisje, ze heeft iig mijn telefoonnummer..
Dan mag ze me bellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Furious het volgende:
Maar wat als dat meisje er nu achter komt dat je het abbonement hebt opgezegd?
Of dan melden dat je allang lid bentquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:43 schreef Knoekie het volgende:
Je kan ook wel heel geintereseerd gaan luisteren en als ze dan je gegevens wil noteren er toch maar van afzienAlthans heb ik een keer gedaan
, ze vond het niet leuk
![]()
Ja of vragen of zij er ook lid van is,quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:33 schreef Orealo het volgende:
Leuk meisje dacht ik!
[..]
Ik heb nu dus een 2 jarig contract bij de ECI club.
Zeggen dat je al met een van hun collega's hebt gesproken en geen interesse hebt werkt in ieder geval niet..quote:
dan zeg je tegen haar dat je al een lang lid hebt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Furious het volgende:
Maar wat als dat meisje er nu achter komt dat je het abbonement hebt opgezegd?
Of vragen of zij lid wil worden van <insert organisatie>, dat het echt vrijblijvend is, of ze er wel eens van gehoord heeft etc.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja of vragen of zij er ook lid van is,![]()
En vragen waarom ik er dan nog nooit eerder van gehoord heb. (als het zo goedkoop is)![]()
Nee, dat gelooft ze! (Of was ze blont?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan zeg je tegen haar dat je al een lang lid hebt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of vragen of zij lid wil worden van <insert organisatie>, dat het echt vrijblijvend is, of ze er wel eens van gehoord heeft etc.
Gewoon doorlopen wil ook wel werkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeggen dat je al met een van hun collega's hebt gesproken en geen interesse hebt werkt in ieder geval niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |