Ben jij een griekse meid?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik woon ook al mijn hele leven in Zeist, een reden te meer om in Utreg uit te gaan
Met de F1-bolide, ehm, ik bedoel bus.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik woon ook al mijn hele leven in Zeist, een reden te meer om in Utreg uit te gaan
Het is voor mij met de fiets maar 11km tot de Berenkuil, jij luilakquote:Op donderdag 25 december 2008 03:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met de F1-bolide, ehm, ik bedoel bus.
Ik woon er ook niet, ik kom sporadisch langs.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:57 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Het is voor mij met de fiets maar 11km tot de Berenkuil, jij luilak![]()
Truequote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik ben ook vaak genoeg met de fiets naar Utreg gegaanquote:Op donderdag 25 december 2008 17:57 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Den tering, dan woon je zowat in Driebergen of nie?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:57 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dan zou ik er alvast uit geplukt worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:14 schreef SiGNe het volgende:
hehe, ik neem lekker de Warandebus![]()
Gratis vervoer tussen het stadhuis en de Warande, en ja, ze controleren of je op de Warande woont.
Oeps Oud Arnhemse bedoel ikquote:Op maandag 8 december 2008 21:50 schreef Ferdo het volgende:
Oud Amersfoortse weg? Ik ken alleen de Amersfoortseweg, Oude Arnhemseweg, Oude Woudenbergse Zandweg, maar geen Oud Amersfoortse weg.
Kerckebosch, inderdaad helemaal aan de andere kant dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Den tering, dan woon je zowat in Driebergen of nie?
De Druppel?quote:
En op een terrasje zitten doe je uiteraard alleen (in de zomer) bij De Reuniequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen op een terrasje op Belcour?![]()
Woon ook ergens bij de lage nummersquote:Op zondag 7 december 2008 03:41 schreef SiGNe het volgende:
heerlijk! vooral de surfnethub![]()
Op welk nummer woon jij dan? ik op 33
En al bekend met de Wombat en het warandeforum?
Of ben je de Tom die hier tegenover m'n kamerdeur woont??
Dan kom je vaak m'n moeder tegenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tja, hier op het werk kan ik niet veel anders dan langs de Super de Boer.
Werkt ze daar dan? Korter rossig/bruin haar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan kom je vaak m'n moeder tegen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Werkt ze daar dan? Korter rossig/bruin haar?
Oh, maar dan zie ik haar toch niet vaak... want je loopt zo langs andere boodschappende mensjes langs. Maar de kassavrouwen en mannen blijven je bij. Ik had gehoopt dat het je moeder was, zij is cool.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]nee, ze doet er al 30 jaar boodschappen gok ik
Voorheen was het groenwoudt en ging ik nog met m'n mama erheen een plakje woist eten en chips en snoep in het karretje mieteren
Oh ben je zo bij de super ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:41 schreef Laniboekje het volgende:
Heh, ik snap mezelf niet meer
'Neemt niet weg dat je mama niet cool is natuurlijk'... Dat is gemeen om te zeggen! Het hoort te zijn: 'Neemt niet weg dat je mama ook cool is natuurlijk'
Echt he, de werkdag komt gelukkig over 20 minuten aan een einde. Dat heb ik wel verdiend.
Je moeder is toch niet die Duitse vrouw met rood haar die altijd met iedereen een praatje maakt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan kom je vaak m'n moeder tegen
?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je moeder is toch niet die Duitse vrouw met rood haar die altijd met iedereen een praatje maakt?
Aardig mens verder wel, maar ze lult je de oren van de kop!
En ze blijft ook maar doorgaan, wil je een eind aan het gesprek maken omdat je ook nog andere dingen te doen hebt dan een uur lang met een verder onbekende praten in een winkelcentrum, mar dan komt ze weer met een heel nieuw onderwerp.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:11 schreef Orealo het volgende:
Dan ben ik je voorbijgelopen Paultjuh..
Nadat we geen taxi konden krijgen zijn we gaan lopen richting te dorpstraat.
Het vuurwerk bij de chinees was als vanouds ontzettend mooi!
Check rtvutrecht.nl daar staat de wijken aangegevenquote:
Nee maar ken het wel school vlakbij station driebergenzeistquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:52 schreef FP128 het volgende:
Hey weet iemand iets te vertellen (of heeft er gezeten) over een internaat genaamd De Breul? Moet in Zeist zijn. Iemand?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
Er post hier toch iemand mee die in Zeist woont en een hanenkam heeft? Die heb ik waarschijnlijk net gespot in de Super de Boer, rond halfeen. Toffigheid.
Ja die man is irri, hij blijft maar janken over het feit dat ik steeds een winkelwagentje meeneemquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
?nee, ze is gewoon nederlandsch.
Zal eens vragen of ze haar kent.
Ik ken wel zo een man die daar vroeger werkte en nu elke dag daar langskomt om te ouwehoeren, Teun ofzoiets? Weet niet meer hoe hij heet.
Die duitse vrouw he is dat zo een waarzegster ? Ik heb die gelijk voor me die kwam ook altijd in de konmar
Ik vond het een beetje raar om te zeggen: Hai, ik ben die en die van FOK!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik was shoppen met mn ex voor het kerstdiner van dit weekend (met vrienden). Maar wel flauw.. nu weet ik dus niet wij jij bent
Hoe wist hij dan dat jij het was ? ging je zo doen :quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje raar om te zeggen: Hai, ik ben die en die van FOK!
En je was natuurlijk al in een druk gesprek over welke boodschappen je allemaal nodig had.
Nee, als ik hem al aangesproken had had ik natuurlijk even gezegd: Hey, jij bent dus die jongen met de hanenkam, had je gepost op FOK. Maar ja, ik had haast en zo een held ben ik niet... voor hetzelfde geld lopen er meerdere mensen met een hanenkam in Zeist (zal wel denk ik).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe wist hij dan dat jij het was ? ging je zo doen :
In Zeist meerdere mensen met een hanekamquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, als ik hem al aangesproken had had ik natuurlijk even gezegd: Hey, jij bent dus die jongen met de hanenkam, had je gepost op FOK. Maar ja, ik had haast en zo een held ben ik niet... voor hetzelfde geld lopen er meerdere mensen met een hanenkam in Zeist (zal wel denk ik).
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:02 schreef dikkedoelie het volgende:
Hebben jullie het over de Super de Boer bij Vollenhove?
Ik heb er wel eens 1 gekauftquote:Op zondag 4 januari 2009 10:05 schreef Orealo het volgende:
Zeker wel een aardige vent, ik zie hem altijd de karretjes rechtzetten e.d.
Ik geef hem trouwens nooit wat, maar zeg wel altijd goedendag en doei, waarop hij spontaan begint te zingen!
Zo hey, even terzijde. Dat is nogal een medische misser!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef SiGNe het volgende:
Qua huisarts kan ik Van Kuppeveld in elk geval afraden, die dacht dat ik een buikgriepje had terwijl ik een ernstige darmvernauwing had (3 keer voor geopereerd en 3 maanden met een stoma rondgelopen)
Ik neem aan dat jij toenertijd dat ook wel aangegeven had dat je die ziekte had?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Best wel ja, zeker als ie even die moeite had genomen om m'n patiëntendossier door te lezen, ik heb al jaren de ziekte van Crohn (chroninsche darmonsteking) en ben daar al eerder voor geopereerd.
Hij had dus kunnen weten dt het geen simpel buikgriepje was.
Doen die liften het daar inmiddels weer?quote:
Is er gewoon hoor, want kom er net wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef Orealo het volgende:
Weet iemand trouwens waar de kipfilet in de super de boer is gebleven?
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doen die liften het daar inmiddels weer?
Die liggen bij mij in bed...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef Orealo het volgende:
Weet iemand trouwens waar de kipfilet in de super de boer is gebleven?
Die kalende man is Ben, best grappig want toen ik vroeger nog met m'n ouders in De Meern woonde toen had Ben daar een kapperszaak en hij knipte mij toen dus ook alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef Orealo het volgende:
Hoofdzaak is top. Erik is cool en die oudere kalende man is enorm grappig! Ik laat daar altijd mijn haar verven..
OMG ik ga ook altijd naar de hoofdzaakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef Orealo het volgende:
Hoofdzaak is top. Erik is cool en die oudere kalende man is enorm grappig! Ik laat daar altijd mijn haar verven..
Wanneer is de fokzeistmeet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Wel opvallend veel fokkers hier in de buurt zeg.
Zekers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef Orealo het volgende:
Iemand de nieuwe kruidvat al gezien?
Daar zat ik, beste school ooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Orealo het volgende:
CLZ for the win. Lindelaan althans.
Kerkebosch.
Platenkamp met zijn fruitjes en spaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Daar zat ik, beste school ooit
Alleen Platenkamp is kut
Doornekamp is ook ergquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Platenkamp met zijn fruitjes en spa
Zat Geutjes in Vollenhove? ja toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Geutjes (slijter) is gestopt op het plein, nu moet je helemaal richting centrum..
De Haanquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Doornekamp is ook ergen de Haan van Bio en Scheikunde pwnt
klopt, mijn fout, ik bedoelde Wilhelm..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Zat Geutjes in Vollenhove? ja toch?
Is hij niet verhuisd toen naar naast de c1000?
Ik hoorde dat hij inmiddels is getrouwdquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:02 schreef stievun1234 het volgende:
Ironie heerst bij hem, en weinig huiswerk
Oh geeft ze nog lesquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef stievun1234 het volgende:
Voor Frans had ik Booyens, De Haan is idd getrouwd met een Spaanse vrouw, mijn neefje heeft les van hem.
Van Baal geeft inmiddels Techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |