Pharrel feat. Gwen Stefani - Can I Have It Like That?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef koeii het volgende:
Goed, dat is niet een hele duidelijke beschrijving maar misschien dat iemand een idee heeft.
Het is een nummer dat een beetje lijkt op drop it like it's hot, die pharrel stijl. Het is ook alleen een simpele beat die eerst iets lager klinkt vier maten, dan weer vier maten iets hoger, dan weer lager etc etc. En er rappen chicks op geloof ikIemand een idee?
Nou ik doe een gokje, Busta Rhymes en nog een hele meute - Touch It Remixquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef koeii het volgende:
Goed, dat is niet een hele duidelijke beschrijving maar misschien dat iemand een idee heeft.
Het is een nummer dat een beetje lijkt op drop it like it's hot, die pharrel stijl. Het is ook alleen een simpele beat die eerst iets lager klinkt vier maten, dan weer vier maten iets hoger, dan weer lager etc etc. En er rappen chicks op geloof ikIemand een idee?
Ha die luisterde ik net nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef waterbed-o-loog het volgende:
ik zoek een nummertje>>> sorry ben een beetje verkouden maar het gaat een beetje zo>>
I wil be a freak untill the dawn untill tha( blabla)
so we can BOOM BOOM
The mornin' i will take you around the hood......
het betreft enkele regels uit de lyrics....
beetje opzweppend ...heet nummertje ( en volhens mij zijn het negerinnen)
Ook nog enig idee waarmee het te vergelijken is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Uhm, een house nummertje van februari of iets dergelijks. "Hee little sister" is de eerste zin van het nummer, gezongen door een vrouw...
Iemand enig idee?
Nee, eigenlijk niet. Is een redelijk op zich zelf staand plaatje. Vrij zomers. Gitaartje, stemmetje, fijne beat. Iets sneller dan een normaal clubplaatje..quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ook nog enig idee waarmee het te vergelijken is?
ik kan alleen Queen met It's a kind of magic verzinnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef SlimFast het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik eens gehoord heb toen ik in de wacht stond bij een helpdesk. Refrein klinkt als: Magic, magic, magic... All about the magic..
Magic leek mij een logisch titel, heb er al opgezocht, maar ik weet niet welk nummer dit is.
Het nummer is verder al vrij oud en wordt gezongen door een man. Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Soeur Plus - Dominiquequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:01 schreef Joncho het volgende:
Ik zoek niet specifiek een nummer maar een nummer met een typisch flauw Frans accordeon melodietje, een beetje zoiets als de theme van 'Allo 'Allo.
We're All Made Off Stars wssquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:59 schreef zazou het volgende:
Help ik zoek een reclame song van een hele tijd terug.
Het was een renault reclame van een megane in de ruimte en het is van moby.
Maar hoe heet dat nummer ook alweer?
geen idee, noem je dit een goed nrquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat is de naam van dit nummer? Klik
Het is zo goed!
ja die heb ik, die is mooi!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:59 schreef zazou het volgende:
Help ik zoek een reclame song van een hele tijd terug.
Het was een renault reclame van een megane in de ruimte en het is van moby.
Maar hoe heet dat nummer ook alweer?
Pilots - Oh oh, it's magicquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef SlimFast het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik eens gehoord heb toen ik in de wacht stond bij een helpdesk. Refrein klinkt als: Magic, magic, magic... All about the magic..
Magic leek mij een logisch titel, heb er al opgezocht, maar ik weet niet welk nummer dit is.
Het nummer is verder al vrij oud en wordt gezongen door een man. Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Leuk nummer idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef MissLuna het volgende:
Stereophonics - Maybe Tomorrow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |