quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef Myster_E het volgende:
Ik zoek het nummer dat gebruikt is in het promo filmpje van Southpark op The Box.
Het begint als die negroide jongen op z'n basgitaar moet jammen wat hij volgens eigen zeggen niet kan.
Urban dance squadquote:Op zondag 9 juli 2006 11:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik heb een hele vage vraag en toch hoop ik dat iemand me kan helpen. Vroeger had je zo'n soort rap/techno achtig bandje met een zingende neger die altijd zo'n grote grijns op zijn gezicht had. Ik meen dat hij ook altijd een bolhoedje op had. Ook heb ik me (geloof ik) wel eens laten vertellen dat hij samen werkte met Junkie XL.
Ik meen dat ze iets heette met "Urban" of zo maar ik weet het echt niet meer. Ik vond die muziek altijd wel gaaf maar heb nooit wat van ze gedownload omdat ik die bandnaam altijd vergeet.
Wie maakt me los?
Dat is Double Trouble - Street Tuffquote:Op zondag 9 juli 2006 02:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gimme a bass, you're black, you can play bass.![]()
Sorry, geen idee hoe-ie heet.
Ik vond Just Keep Rockin' leuker.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:55 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Dat is Double Trouble - Street Tuff
real media fragment : http://www.streetwisemusic.co.uk/stream/128045.ram
"Junkie XL Urban" Eerste hit op Google.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik heb een hele vage vraag en toch hoop ik dat iemand me kan helpen. Vroeger had je zo'n soort rap/techno achtig bandje met een zingende neger die altijd zo'n grote grijns op zijn gezicht had. Ik meen dat hij ook altijd een bolhoedje op had. Ook heb ik me (geloof ik) wel eens laten vertellen dat hij samen werkte met Junkie XL.
Ik meen dat ze iets heette met "Urban" of zo maar ik weet het echt niet meer. Ik vond die muziek altijd wel gaaf maar heb nooit wat van ze gedownload omdat ik die bandnaam altijd vergeet.
Wie maakt me los?
U roeleert.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:23 schreef Homdeck het volgende:
Urban dance squad
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
U roeleert.Nou zag ik een tijd terug ook een clip met diezelfde neger, ik meen dat ie nu in een andere band zit, weet jij ook heel toevallig hoe die band heet? Ik meen dat het een nummer was met iets van "here come the gentlemen" of zo?
Rudeboy is dus die neger.quote:In Nederland staakten onder meer Wealthy Beggar en The League of XO Gentlemen van Rudeboy hun activiteiten. Maar Rudeboy heeft inmiddels al weer een nieuwe band geformeerd: Servants Of The Servants Of The Servants.
Thanxquote:
Het zou 'What do you want' van Full Intension kunnen zijn. HIer een 30 seconden sample.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:02 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zoek een nummer van Full Intention, of iig gemixt door Full Intention. Het is dus een dancenummer. Ik weet een klein stukje van de tekst, gezongen door een vrouw. Eerst hoor je de hele tijd ''From me'', begint zachtjes, wordt steeds harder. Daarna hoor je steeds het deel ''What do you want from me'' terug komen.
Ik heb er echt een hele meuk gedownload maar tering wat valt het gros tegen van die band zeg.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:27 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb gehoord dat ze (urban dance squad) binnenkort weer bijelkaar komen, vraag me af of ze dan nog een nieuw album gaan uitbrengen maar ik kijk er iig naar uit
loopt trouwens ook een draadje in muz
Urban Dance Squad
Starkoo - Ik wil jequote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef renz0r het volgende:
Ik kan al even niet op een Nederlands feest nummer komen, help mij
De tekst is ongeveer zo: We zingen met zn allen op het plein en in de kroeg ofzo. En iets van Wat kan jou het schelen
Grrrr je hoort hem vaak ik feestcafes
BVD
Gerard Joling- Zing met me mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef renz0r het volgende:
Ik kan al even niet op een Nederlands feest nummer komen, help mij
De tekst is ongeveer zo: We zingen met zn allen Hier op het plein en in de kroeg ofzo. Wat kan jou het schelen zing maar als zovele
Grrrr je hoort hem vaak ik feestcafes
BVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |