Weetjewat, als je het leuk vindt om een keertje echt bij Biton te gaan kijken, dan ga je toch een keertje met Tante Au3 mee ? We hebben echt amper mensen die puur gothic zijn. Kijk anders eens op de foto's op de site, daar zie je ook dat de mensen die daar op staan ook eigenlijk doodnormaal saai zijn. Niks geen gepiercte huigen, oogbaltattouages of plateuzolen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
puur door naar de websites te kijken leek mij biton het leukst... maar ik zoek dus meningen, als biton een reputatie heeft van gothics en dergelijke, ga ik er liever niet heen. Zijn het gewoon wat relaxte mensen die naar alternatieve muziek luisteren en dergelijke, lijkt het me leuk.
Jaarclubs e.d. hoeft voor mij niet, en ook niet super officieel/verplichtingen.
Je kan bij Biton slaapplaatsen regelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik ga ook met de uit mee als ik een slaapplek kan vinden jawil zeker gaan kijken bij biton die week, en misschien inschrijven...
Dat hoeft nieteens. Je zegt gewoon dat je heel erg geinteresseerd bent in Biton, en dat je hoorde dat er ook slaapplekken aangeboden werden. Da's voldoende.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:30 schreef _dirkjan_ het volgende:
doe ik, cool! kan ik jouw naam in het mailtje noemen? Op aanraden van ... blabla
oke, bedanktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat hoeft nieteens. Je zegt gewoon dat je heel erg geinteresseerd bent in Biton, en dat je hoorde dat er ook slaapplekken aangeboden werden. Da's voldoende.
Anders krijg ik het op mijn brood dat ik het gezegd had voordat de officiele inschrijving openging. Je hebt er meer aan dat ik je dat verklapt heb dan aan mijn naam noemen.
Dan mag je de zondag voor de UIT ook nogeens naar de ubercoole slaapplaatsenborrel.quote:
Mijn vriendin woont ook in die containerwoningen. Hoewel het op zich afzichtelijk is, vind ik het van binnen wel een prima studentehok voor 1 persoon. Met z'n 2en moet je er niet te lang rondhangen. En ach, fietsend of met de bus ben je op zich vrij snel in het centrum. Dronken is het wat lastiger, maar het is wel te doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:00 schreef Silenus het volgende:
Overigens vind ik het wel meevallen dat er verenigingsmensen op het IBB wonen. Okay, die paar mensen die daar wonen die ik ken zijn wel van een vereniging, maar dat komt omdat ik dat zelf ook ben en ze daarvan ken.![]()
Maar ik zou nóóit op de Cambridgelaan gaan wonen. Een maat van me woont in die containters bij diergeneeskunde op de bolognalaan, vind dat toch redelijk treurig. En een kwartier fietsen naar de stad vind ik dus wel lang, zeker als je gezopen hebt...
Maarja, op al die SSH complexen wonen altijd toch redelijk vage figuren. Je hebt een huis met 10 man, en daarvan zijn er toch altijd wel een paar die gestoord/suf etc zijn...Heb toch geen zin om daar tussen te wonen, ook al zijn de anderen zo leuk.
Daarom woon ik in een te gek gaaf chill studentenhuis in de watervogelbuurt, met 3 vrienden van me!Elke avond feest!
Dat is een goeie tip. De tijdelijke panden zijn huizen die over een paar jaar gesloopt gaan worden. Iedereen die ingeschreven staat bij de SSH kan daarop reageren. Kijk maar eens op hun site. En als je een beetje geluk hebt heb je zelfs een eigen kamer voor de UIT.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Christine het volgende:
_dirkjan_ probeer eens de tijdigelijke woningen van de SSH. Ik had binnen drie weken iets gevonden.
Kut ! Ik moet nog naar die salonanarchisten van Ubica om daar een bakfiets te reserveren voor mijn verhuizing. Shit. Geen tijd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:38 schreef Q. het volgende:
Ik ga zo maar eens lekker in de teringdrukte shoppen in downtownUtrecht
.
Véél te warm.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:38 schreef Q. het volgende:
Ik ga zo maar eens lekker in de teringdrukte shoppen in downtownUtrecht
.
Heb je hulp nodig met je verhuizing, drietje?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kut ! Ik moet nog naar die salonanarchisten van Ubica om daar een bakfiets te reserveren voor mijn verhuizing. Shit. Geen tijd.
Ik benadruk nog maar even dat ik een staart krijg van die kutverhuizing/essays.
Smaragdplein Edah? Wat een zombie's werken daar achter de kassa. Ik lach me altijd weer kapot als ik daar m'n boodschappen doe. Alsof je in een slechte horrorfilm bent beland.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Ik niet, dus ik spring maar even op de fiets richting Edah.
Met bier mag je niet rijden, wel fietsen.
(Oja, en dat in Utrecht,.)
Ach, natuurlijk overdrijf ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je hulp nodig met je verhuizing, drietje?.
En trouwens, ik ben het niet eens met je biton-betoog. Nu heb ik natuurlijk ook verhalen gehoord van een niet nader te noemen wellicht niet helemaal betrouwbare fokker uit de hoofdstad van ons land, maar op de foto's op de site van biton vind ik toch wel veel alternatieve luitjes zitten. Ik ben zelf ook wel een (klein) beetje alternatief, maar ben toch wel graag "de alternatiefste" bij zo'n cluppie. Maar al die corporale verenigingen trekken me ook niet zo... ik zoek iets "normaals", met veel bier, weinig verplichtingen en geen ontgroening.
Wellicht kom ik zoiets nog wel tegen op de UIT en anders kan ik vast samen met _dirkjan_ een eigen vereniging starten..
ASW --> SWAK.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef Christine het volgende:
Een sportvereniging lijkt me niks. Ik ben niet zo sportief. Ik ga wel bij een theatersportvereniging, maar dat is maar één keer per week en nogal kleinschalig.
Voor de rest... ik kijk op de UIT wel wat er is qua aanbod aan verenigingen. En misschien heeft ASW wel een hele leuke studievereniging waar ik lid van kan worden. We shall see!
Een grote paarse dildo natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is nou leuk om te kopen voor een oude school vriendin die je eigenlijk nog één keer per jaar op d'r verjaardag ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |