quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien is het voor de dames al een opluchting dat ze niet in verband worden gebracht met een oude hoer maar met een nieuwe hoer![]()
Daar moeten wij voor zorgenquote:
Tis toch geen belediging of wel soms ?quote:
Ik voel me niet aangesproken dus nee, het is geen beledigingquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis toch geen belediging of wel soms ?
quote:Een beetje nieuwe hoeren op zijn tijd kan helemaal geen kwaad. Tis beter dan ouwe hoeren. Nieuwe hoeren gaat beter werken richting een nieuwe toekomst.
Een nieuwe toekomst eist nieuwe hoeren, ouwe hoeren zijn voor het verleden en zijn niet van deze tijd.
Ik vind te gespierd zeker ook niet mooi. Het spek moet aanwezig zijn. Maar vrouwen kunnen zeker fitniss doen maar dan moeten ze uitkijken dat ze zich niet droog trainen.quote:
geef mij maar een meisje met mooi strak buikje, mooie taille.. ipv een of ander wijf met een dikke vet buik, of uberhaupt een kleine vet buikquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vind te gespierd zeker ook niet mooi. Het spek moet aanwezig zijn. Maar vrouwen kunnen zeker fitniss doen maar dan moeten ze uitkijken dat ze zich niet droog trainen.
Zelf heb ik veel aan fitniss/krachttraining gedaan en voor mezelf vond ik het al niet uitzien om mezelf droog te trainen, ben ook nooit droog getraind geraakt, omdat ik me vol bleef eten en shakes deed drinken met eiwitten Je hebt droog trainen en trainen. Je kunt 3 uur per dag trainen en nog steeds niet droog getraind raken. Kwestie van goed blijven eten ook. Dan raak je niet snel droog getraind.
Maar gaan de spieren echt teveel op de voorgrond treden, dan lijk je op een
Ik weet niet waar dat op lijkt.
RobotIets onmenselijks heeft dat. Ook een extreme 6-pack bij mannen, ik zou dat nooit willen. Laat dan maar liever 3 cm vet erbij blijven, dan zie je de buikspieren nog steeds wel. Hoewel het helemaal niet nodig is om zo'n 6 pack te hebben. Het beweegt ook minder prettig. Je hele lichaam staat strak volgens mij.
Ik hoor ook vaker van vrouwen dat ze liever wat spek hebben bij de man, bij de buik ook. Dat ze het helemaal niet prettig vinden als er van die harde buikspieren aanwezig zijn alleen maar. Iets met knuffelbaarheids-factor of iets dergelijks had ik gehoord.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef Asmooh het volgende:
[..]
geef mij maar een meisje met mooi strak buikje, mooie taille.. ipv een of ander wijf met een dikke vet buik, of uberhaupt een kleine vet buik
Maar als je dan kiest voor het eeuwige levenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:35 schreef Metro2005 het volgende:wat een verhaal
Ik denk niet dat je ziel / geest veel invloed heeft op het ouder worden van je lichaam.
Uiteraard wel hoe je je voelt. Mijn tante is een schitterend voorbeeld. Inmiddels al bijna 80, zo ziet ze er ook uit maar dat mens is nog zó vitaal en gezond van geest. Die reist nog de hele wereld af. Staat ontzettend positief in het leven en als je een wandeling met haar maakt ben jij al uitgeteld en wandelt zij vrolijk verder![]()
Maar ze ziet er nog steeds oud uit en ze is ook gewoon oud. Haar lichaam takelt gewoon af en stopt er op een gegeven moment mee. Je ziel zal dan weer terugkomen op aarde.
Ik geloof dat je ziel krachtig genoeg is om de dingen te blijven doen die je wilt doen maar je hebt geen 100% controle over je lichaam en al helemaal niet over het verouderingsproces.
ok ok, tonglen dan?quote:
Oh sorry dat deed ik niet met opzet zo zeggen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Die foto hierboven is mij iets te strak. Je voelt zo de ribbenkast. Nee, de spieren. De spieren zijn voor de ribbenkast. Je voelt alleen maar spieren. En spieren zijn hard. Spieren lijken op een ribbenkast.
Meisje met strak buikje noem je meisje, en meisje met een beetje vet noem je wijfJe hecht dus duidelijk waarde aan de spieren
Kan me een spreuk herinneren van een boek.
Topsporters persen hun verstand in hun spieren
Alsof topsporters geen verstand hebben
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Oh sorry dat deed ik niet met opzet zo zeggen.
Maar tuurlijk, te veel spieren vind ik niks.. maar gewoon een mooi strak buikje zonder dat het er maar bij hangt vind ik gewoon mooi..
Net als borsten, grote borsten (C/D) en dan 80/85 vind ik totaal niet mooi, (80 is sowieso te breed).
Wat ik wel weer mooi vind is C75, B75, omdat 75 gewoon is dat het meisje in het algemeen "dunner" is. maartje 65 dus zo'n beetje en dat vind ik gewoon mooi
Ik hoef totaal geen meiden die mij te "breed/dik" zijn, gewoon niet mijn smaak.
Je hebt wel een heel uitgesproken smaak qua uiterlijk.. en als ze nou gewoon 'heel lief' is?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Oh sorry dat deed ik niet met opzet zo zeggen.
Maar tuurlijk, te veel spieren vind ik niks.. maar gewoon een mooi strak buikje zonder dat het er maar bij hangt vind ik gewoon mooi..
Net als borsten, grote borsten (C/D) en dan 80/85 vind ik totaal niet mooi, (80 is sowieso te breed).
Wat ik wel weer mooi vind is C75, B75, omdat 75 gewoon is dat het meisje in het algemeen "dunner" is. maartje 65 dus zo'n beetje en dat vind ik gewoon mooi
Ik hoef totaal geen meiden die mij te "breed/dik" zijn, gewoon niet mijn smaak.
ja, duhquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
Je hebt wel een heel uitgesproken smaak qua uiterlijk.. en als ze nou gewoon 'heel lief' is?
Eeuwig leven, je ziel misschien wel. je lichaam echter niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar als je dan kiest voor het eeuwige leven
Je maakt de keuze gewoon.
Waarom is het niet mogelijk om dan gewoon jong te blijven
Ik ga niet zeggen dat ik het eeuwige leven heb. Maar soms denk ik wel eens. Als ik kies voor het eeuwige leven en ik sta 100 procent achter die keuze. Dan is dat mijn keuze.
100 procent keuze-vrijheid. Niets op je bord krijgen waar je niet om vraagt.
Dat zou het leven moeten zijn. Ideaal dus.
Je kiest alles wat je wilt. En er is dan niets dat je ongevraagd op je bord krijgt.
Hoe je dat bereikt. Mijn signature gaat erover. Die had ik gisteren opgezocht toen ik over het boeddhisme aan het zoeken was.
Als je duidelijk een standpunt inneemt en je maakt duidelijk een keuze. Wie weet wordt je wens dan wel vervuld
Dat je toch kunt wensen. Wensen of kiezen.
Dat er ergens een Fairy is die het tot uitdrukking brengt. Maar dan ben je eerder je eigen Fairy. Met misschien wat hulp ergens. Positieve energie als hulp eerder.
Og zat mensen hoor.. uiterlijk wat telt he.. van die knappe bimbo's die bang zijn om hun nagels te breken en uren nodig hebben om hun uiterlijk in orde te houden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:56 schreef The_Shining het volgende:
[..]
ja, duh
wie wil er nou niet met een lief meisje
of wie wil er nou met een onlief meisje?
Ik hoop als ik mocht sterven ooit. Dat ik dan nooit meer helemaal van voren af aan hoef te beginnen. Dat ik dus het baby zijn oversla, en het kleuter zijn, en de pubertijd, en de scholing.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eeuwig leven, je ziel misschien wel. je lichaam echter niet.
Een lichaam is net een batterij. Als de batterij leeg is is de energie (ziel) eruit vertrokken. Dan verschijnt er een nieuw batterijtje wat opgeladen moet worden met jouw energie. Dat batterijtje leeft dan weer tot ie op is etc etc.
Je ziel / energie gaat wel meerdere levens mee, wellicht eeuwig als je dat echt wilt maar je moet je erbij neerleggen dat je lichaam niet eeuwig meegaat. Ookal wil je dat nog zo graag.
Veel sterkte met de overige 1 uur en 20 minutenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef Bastard het volgende:Ik heb het wel weer gehad voor vandaag eigenlijk...
Nog tot half 6.. kleine Jasmijn ophalen van de creche.. eten maken/opwarmen, ff douchen.. en heerlijk gamen denk ik
Ik denk lekker Table tennis, en Kameo.. misschien ff live, ff kijken.quote:
Ken je het verhaal van Milarepa? Hij was een bekende yogi zijn leraar was Marpa die hem een oefening liet doen in de bergen. Daar moest Milarepa van Marpa een huis maken voor zijn zoon. Dat leek Milarepa een goed plan dus verzamelde hij stenen en bouwde een huis.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
@ The_shining.
Dan kom je nooit tot een periode waar je jaren kunt bouwen aan hetzelfde. Dan val je steeds weer terug naar een moment van herhaling. Sowieso de maandelijkse herhaling.
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk lekker Table tennis, en Kameo.. misschien ff live, ff kijken.
Misschien dat ik gewoon lekker van mn vrije avond ga genieten en een filmpje opzet
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Milarepa? Hij was een bekende yogi zijn leraar was Marpa die hem een oefening liet doen in de bergen. Daar moest Milarepa van Marpa een huis maken voor zijn zoon. Dat leek Milarepa een goed plan dus verzamelde hij stenen en bouwde een huis.
Toen hij klaar was kwam Marpa het bouwsel inspecteren en beval hem het huis weer af te breken en alle stenen terug te leggen waar hij ze vandaan haalde. Dat deed Milarepa en na veel moeite kwam Marpa de bouwplaats inspecteren.
Dan beval Marpa Milarepa opnieuw een huis te bouwen en ook om deze weer af te breken. Dit kostte Milarepa enkele jaren hard werk totdat Marpa uiteindelijk had vastgesteld dat Milarepa zijn onderricht mocht ontvangen
Een tovenaar die geld vraagtquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
Nog iemand geld verdienen met toveren:
Vrouw betaalt tonnen aan tovenaar
Topic gelezen of nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een tovenaar die geld vraagt
Een tovenaar moet het doen omdat hij het leuk vindt om te toveren.
Als je tonnen moet betalen aan een tovenaar dan is het sowieso niet in orde.
Zulke mensen werken volgens mij meestal omdat ze het goed willen doen en niet om het geld. Geld leidt sowieso af van het hoofddoel.
Ik had denk ik zn kop van zn romp getrokken voor dat geintjequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Milarepa? Hij was een bekende yogi zijn leraar was Marpa die hem een oefening liet doen in de bergen. Daar moest Milarepa van Marpa een huis maken voor zijn zoon. Dat leek Milarepa een goed plan dus verzamelde hij stenen en bouwde een huis.
Toen hij klaar was kwam Marpa het bouwsel inspecteren en beval hem het huis weer af te breken en alle stenen terug te leggen waar hij ze vandaan haalde. Dat deed Milarepa en na veel moeite kwam Marpa de bouwplaats inspecteren.
Dan beval Marpa Milarepa opnieuw een huis te bouwen en ook om deze weer af te breken. Dit kostte Milarepa enkele jaren hard werk totdat Marpa uiteindelijk had vastgesteld dat Milarepa zijn onderricht mocht ontvangen
Nu helemaal doorgelezenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Topic gelezen of nietSommige mensen zijn echt goedgelovig. Die 'tovenaar' heet Karamba
![]()
Dan gaat er toch al een lampje branden of niet soms![]()
En ik heb ook een hekel aan commercie bij tovenarij en spiritualiteit.
Ah, je hebt keuze's merk ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:39 schreef Asmooh het volgende:
over lief..
een meisje die heel erg lief is en dr niet uitziet in mijn ogen hoef ik ook niet hoor
Je hebt altijd keuzesquote:
Tuurlijk hoef je die niet. Je gaat niet met een meisje aan de haal die jou niet bevaltquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:39 schreef Asmooh het volgende:
over lief..
een meisje die heel erg lief is en dr niet uitziet in mijn ogen hoef ik ook niet hoor
dr zijn genoeg die die keuze niet hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt altijd keuzesal was het maar de keuze wel of geen vriend(in)
![]()
Ik begrijp het ook wel hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je die niet. Je gaat niet met een meisje aan de haal die jou niet bevalt
Doe ik ook niet. Bij mij gaat het om het totale plaatje. Het moet goed op het netvlies vallen in mijn ogen en de rest moet ook redelijk in orde zijn.
Maar zo kun je hele hoge eisen stellen aan uiterlijk en zul je nooit iemand vinden. Of je past aan. Maar of het aanpassen is.
Ik kijk vaak door uiterlijk heen, als ik met mensen praat dan zie ik de andere persoon niet eens eigenlijk. There is no you, there is only me, hoewel ik de complete aandacht vestig op die meid, hoewel ik de laatste tijd niet veel ontmoet, alleen in winkels en op straat. Op dat gebied is dat een beetje zo. Soms lijken mensen doorzichtig te zijn bij mij.
Ik weet dan ook altijd wat ik gezegd heb tegen mensen, maar hun uiterlijk kan ik niet meer voor de geest halen als het ware.
Omdat ik vaak in mezelf gefocussed ben en me richt op het gesprek dat gaande is. Als ik met mensen praat en als ik luister, dan ben ik geconcentreerd in wat er gezegd wordt. En dan ga ik niet de persoon van top tot teen beoordelen op uiterlijk.
Daarbij is uiterlijk redelijk betrekkelijk.
Als ik op het terras zou gaan zitten zou dat anders zijn, maar ook dan let ik op de manier van overkomen. Bewegingen die gemaakt worden. Arrogante pasjes wellicht. Of overdreven willen overkomen. Aandachtsgeil willen overkomen.
Tis dat ik altijd alles beoordeel dus.
Op ieder potje past een deksel. Ze zoeken het alleen in de foute hoeken en gatenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:45 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dr zijn genoeg die die keuze niet hebben
die willen een vriendin, maar geen meisje wil hun
die hebben dus geen keuze
Dat recht heb je toch ook om kieskeurig te zijn. Ik ben ook kieskeurig maar heel anders. Zo is ieder mens anders kieskeurig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel hoor.
Maar ik ben daar inderdaad een stuk kieskeuriger in, ik let op uiterlijk, gedrag, en hoe ze zich kleed.
Verder ook naar haar achtergrond op gebied van relaties en vriendjes, uitgaan, en andere dingen die ze heeft gedaan.
Als een klein ding in mijn ogen niet goed is dan hoeft het voor mij al niet meer, ik ben hier dus best wel kieskeurig in.
Maar inderdaad het totaal plaatje, en iedereen heeft hier een ander beeld van
Dat heeft die van mij ook... nuchtere Groningse is hetquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
Alleen jammer dat ze niet zo in het spirituele gelooft enzo maar daar heb ik verder niet zo'n moeite mee zolang ze mij gewoon mijn gang laat gaan
Daar geef ik je 100% gelijk inquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Belangrijkste is en blijft dat je bij elkaar past. ( en in elkaar past)
Jawel, al is het af en toe wel eens fijn om ervaringen uit te wisselen of gewoon erover te kunnen praten maarjaquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij ook... nuchtere Groningse is het
Maar goed ook misschien, houden we elkaar in balans.
Ik ben blij voor je dat je er overheen bent, ik weet hoe het is namelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op ieder potje past een deksel. Ze zoeken het alleen in de foute hoeken en gaten
Ik ben bewust vrijgezel. Ik wil sowieso eerst verder in balans komen en daarbij zit ik nog teveel binnen om iemand te ontmoeten en ik denk ook dat het redelijk vanzelf moet gaan. Ik geloof dus dat je elkaar dus tegen het lijf loopt als het ware.
De ware niet eens zozeer, maar dat je elkaar dus tegenkomt op het juiste moment en op de juiste plek. Eventueel door een hobby of sport of wat anders.
Kan ook via internet, hoewel ik daar niet snel op over zou gaan. Maar dat weet ik niet ook. Kan ik niet over oordelen nu.
Ben nu vrijgezel, en voel me ongebonden en heb dat nog nodig ook.
Vrij zijn, onbezorgd en vrij zijn
Heb me sowieso nog te richten op mezelf, moet eerst in balans komen en meer te doen krijgen en ga zo door.
Ben net een kleine depressie overwonnen, ben dus depressief geweest een paar dagen, en nu ga ik weer omhoogEn dan is het de vraag hoe hoog ik ga eindigen. Ik weet vanuit een dip omhoog te springen dus. En dan kan het zijn dat het straks weer hoge proporities gaat krijgen.
Een manie zet ik vaak zelf in werking
Maar ik probeer deze keer mocht het gebeuren niet de bovengrens te halen
Ah dr over praten kan nog wel, en sommige dingen begrijpt ze wel.. reiki, tarot, astrologie... maar als ik vertel dat je gedachte's in een zeepbel moet plaatsen haakt ze wel afquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jawel, al is het af en toe wel eens fijn om ervaringen uit te wisselen of gewoon erover te kunnen praten maarjacan't have it all
![]()
Your blessedquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
Leuk lichaam (hoeft nog niet eens extreem knap te zijn) en een goed karakter wat bij mij past, waar ik echt mee kan praten, iemand die je aanvoelt en begrijpt (en vice versa) dat zijn de eigenschappen die ik zoek in een vrouw en die heb ik gelukkig gevonden in mijn vriendin.
Alleen jammer dat ze niet zo in het spirituele gelooft enzo maar daar heb ik verder niet zo'n moeite mee zolang ze mij gewoon mijn gang laat gaan
en ach, het heeft bij mij ook 24 jaar geduurd voor ik de ware tegenkwam![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dr over praten kan nog wel, en sommige dingen begrijpt ze wel.. reiki, tarot, astrologie... maar als ik vertel dat je gedachte's in een zeepbel moet plaatsen haakt ze wel af![]()
Zo verschilt het weer van mens tot mensquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je er overheen bent, ik weet hoe het is namelijk.
Ik was vrijgezel, ik wou een tijd vrijgezel blijven.. en dat is me gelukt.. simpel weg omdat ik een jaar nodig had om over mijn ex heen te komen, toen ik daar overheen was ging alles vanzelf..
alleen ik ben iemand die meer toe is aan wat vasts
Orbital - Pacmanquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Linkin Park - In the end
Even muziek lanceren toch maar
Om de spirit te verhogen![]()
Gelukkig was het plannetje van Harvey Ball mislukt om de 2e smiley te patenteren in 1963, stel je voor dat je anders auteursrechten zou moeten betalen iedere keer dat je een smiley zou gebruiken!quote:An early known instance of using two points and a semicircle to represent a smiling (and frowning) face is in a newspaper advertisement in the New York Herald Tribune, March 10, 1953, on page 20, columns 4–6. Promoting the film Lili, starring Leslie Caron, the ad read as follows:
Today
You'll laugh ☺ ()
You'll cry ☹ ( <---wordt niet door explorer vertaald..)
You'll love ♥ Lili ()
Een open relatie. Een relatie op afstand geeft wel veel vrijheid maar geeft niet persé onvoorwaardelijke liefde.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:04 schreef Dromenvanger het volgende:
En soms heb je een relatie waar vrijheid nog altijd geldt ondanks de relatie. Totale vrijheid binnen een relatie, hoe noem je zulke relaties? Lat-relaties?
Ik snap m Shiningquote:
Gewoon loslaten. Alle remmen los, en dan valt alle ellende van je schouders. Momenten dat je hem zag gewoon loslaten zodat het niet meer in je geheugen gegrift staat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Een open relatie. Een relatie op afstand geeft wel veel vrijheid maar geeft niet persé onvoorwaardelijke liefde.
Maar ik ben het met je eens hoor DV. Voor mij hoeft een relatie verlopig ook niet meer. Over een aantal jaar vind ik het wel prima. Nu heb ik het even gehad met mannen.
Nu kan ik wel weer een opsomming geven van hoe mijn ideale man eruit zou zijn, maar ik had hem al gevonden. Hij was alles wat ik ooit maar zou kunnen wensen. Maar het is niet goed uitgepakt. Heb nog steeds het idee dat het universum één of andere zieke grap met me heeft uitgehaald door zoiets perfects op mijn weg te brengen en dat het vervolgens dan zo vreselijk verkeerd gaat. Nu weet ik wel dat het zo niet zit maar ik snap het nog steeds niet.
Ben eigenlijk wel rijp voor dat 'loslaten van je ex'-topic in R&P.
I know, maar is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Gewoon loslaten. Alle remmen los, en dan valt alle ellende van je schouders. Momenten dat je hem zag gewoon loslaten zodat het niet meer in je geheugen gegrift staat.
Je bedoelt je herinnering herbeleven zodat je het kan loslaten?quote:Ik ben bezig met het geheugen op te frissen dus. Ook kijk ik terug naar mindere momenten, ik kan mezelf zelfs in dronken toestand in een discotheek zien staan dansen. En dan is dat even wennen en soms beschamend om het terug te zien. Maar goed, op die manier kan ik alle invloeden verwijderen.
Heel verstandigquote:Open relatie, of ik daar behoefte aan heb. Op dit moment heb ik behoefte aan rust zodat ik in rust verder kan bouwen naar stabiliteit. Dus dan is het niet echt handig om een relatie met een vrouw aan te gaan. Sowieso zou ze niet de aandacht krijgen die ze verdiend.
Ik ben ook niet zo van R&P. Het zijn toch voor het grootste deel rel-topics.quote:R&P kom ik nooit meer. Ik zat vroeger altijd in dat sub-forum toen ik nog ellende aan mijn kop had. Sinds 1 jaar ben ik alles hier aan het opschrijven maar dan zit er geen totale zwartheid meer in.
I knowquote:Over die grap in jou geval, misschien was het toch niet de juiste voor jou. Toch moet je echt bij elkaar passen dus. Komt er een conflict dan is dat niet erg, maar het conflict moet wel op te lossen zijn dus.
Don't talk karma to mequote:Een conflict krijgen met elkaar dat niet op te lossen is, dat is gewoon een kwestie van pech hebben. Misschien zat je net niet in het juiste karma.
Tsskquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Even zonder te quoten, ben een beetje lui vandaag
Ben bang dat je gelijk hebt. Natuurlijk is het altijd zo dat je na de eerste verliefdheid kanten van elkaar leert kennen die wat minder zijn. Maar als het goed is waardeer je elkaar uiteindelijk voor wat de ander echt is. En of dat nou perfect is of niet maakt dan niet meer uit.quote:Maar het kan toch perfect lijken en alsnog niet perfect zijn. Ik heb dagelijks dat ik denk dat er eindelijk perfectie is bereikt, en daarna valt het weer in stukken. Bij mij perfectie in het voelen en denken en ook interesses en nog meer. En hoe ik open sta als het ware met mijn mind.
Dan kan het toch ook zijn dat zo'n relatie perfect begint maar na een tijdje weer minder wordt.
In het begin lijkt alles mooier te zijn denk ik. Niet altijd, maar toch zie je dat vaker. Hoewel je bij een echte perfecte partner niet het moment krijgt dat het in stukken valt.
Ik had geen eisenquote:Kan ook zijn dat je gewoon teveel verlangde ervan, als je te hoge eisen stelt, dan valt het al snel tegen.
quote:Dat heb ik dus in mijn 29-jarige bestaan geleerd. Dat je nooit te vroeg moet juichen en zeker niet het mooiste moet verwachten.
Lotgenootquote:In een imperfecte wereld komen imperfecte zaken al snel naar voren.
Maar goed, wie weet wordt alles nog wel perfect. Dat de sterren zich gaan bewegen richting een perfecte stand. Zodat ook alle sterren-beelden kloppend worden.
Ik ga er dus vanuit dat ooit alles perfect is. Idealist, hoewel ik eerder neig naar perfectionisme. Dat alles precies in elkaar past en dat alles vanzelf gaat zonder moeite. Idealisme en perfectionisme, die lijken toch op elkaar of niet? Perfectionisme in de zin van, mijn systeem loopt perfect. Mijn leven dus. Alles is in orde. Van top tot teen is het juist. Er valt geen speld tussen te zetten en het is water-dicht. Bullet-proof en nog meer
Idealist ben ik dus ook wel jah
Ik had op dat moment geen verlangens of wensen. Iig niet naar een partner. Maar hij was er toch.quote:Voor mij is het logisch dat later ooit een moment komt dat alles in perfecte staat beland. Ik voel dat dus aan. Ik kan geen wet verzinnen die dat zegt, maar ik geloof dat het ooit op de plek valt massaal.
En dan ben ik nog een klein beetje "te" bezig. Ik merk dat wanneer ik ook maar 1 procent "te" ga doen, dat ik dan al uit balans raak.
Dus ik ga weer een beetje minder "te" doen. Altijd net in het midden
En dan is het midden nog steeds okey.
Maar teveel verlangens hebben, dat lijkt me niet gezond. Kan zijn dat het voor jou wel gezond is. Maar hoe hoger je verlangens en wensen zijn, des te sneller je teleurgesteld raakt.
Tja nu heb je wel een punt. Ben niet zo snel tevreden. Ik neem niet zo snel ergens genoegen mee.quote:Dan kun je beter met minder genoegen nemen. En nogmaals wederom voor de allerlaatste keer......." Tevreden zijn".
Tevreden. Daar zit het woord vrede in. Vrede hebben met jezelf en de situatie. En wie weet zorgt dat al voor loslaten van een aantal zaken.
Ik vind het heel knap dat je dit kan. Er zijn genoeg mensen die hun verleden niet onder ogen durven te komen. Ze schamen zich bv. of voelen zich schuldig. Het toont een zekere mate van lef om je oude zelf ook te omarmenquote:Herinneringen herbeleven even. Dat doe ik dus bewust. Omdat in het verleden zaken fout gelopen zijn, dan is het gewoon nodig dat ik die foute zaken nog eens meemaak. Dat ik in het geheugen ga graven en daar de fouten eruit haal. Ik hoef alleen maar het moment opnieuw te beleven of het valt al op de plek. Omdat ik met redelijke geestelijke gezondheid doe herbeleven dus.
En dan valt het vanzelf op de plek. Alsof de slechte gebeurtenis of handeling verdwijnt daardoor. Blijft het in mijn geheugen, dan zal ik nooit gezond worden zoals ik voor ogen heb dus
Vandaar dat ik voor het slapen gaan, terug ga denken dus.
Via associaties. Een moment uit het verleden dat dicht bij het heden ligt nemen, en via dat moment helemaal proberen terug te gaan. Soms lijkt het geheugen echt een stelsel te zijn van gedachtes. Dat er toch logica inzit. Dat alles wel enige vorm van logica heeft. Alleen is het niet logisch verlopen helemaal.
In de studententijd met al die liters alcohol. Op school met tegenzin. Zit allemaal nog in me.
Zat in een kroeg staan en bijna omvallenOp straat schreeuwen en een uitsmijter uitschelden omdat ik niet binnen kwam omdat ik schijnbaar te dronken was
In principe houden al die zaken iets tegen, dus ik moet die momenten uit het geheugen wissen dus.
Pulp fictionquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:36 schreef badlittlegirl het volgende:
Goede morgen iedereen...
Ik ga naar bed, ik heb nachtdient gehad...
![]()
Welterustenquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:36 schreef badlittlegirl het volgende:
Goede morgen iedereen...
Ik ga naar bed, ik heb nachtdient gehad...
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef Atuniel het volgende:
Ik voelde de drang om een nieuwe username aan te maken.. Bastard dekte de lading niet meer.
Atuniël (de trema is niet toegestaan in de username) is een beschermengel, hij/zij staat voor het Helende vuurquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Nou welkom dan maar![]()
Atuniel, wat is de betekenis van de naam?
Ik had al lange tijd een hekel aan mijn nicknamequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:49 schreef deedeetee het volgende:
Ook allemaal goedemorgen.![]()
We hebben een nieuwe naam onder ons![]()
![]()
Precies, het een heeft waarschijnlijk met het andere te maken Metro..quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
hehe, Atuniel is veel mooiere naam dan bastardgoede keuze.
Ik heb de laatste tijd wat moeite om me te ontspannen, het lukt me minder makkelijk astraal te gaan of om uberhaupt een lucide droom te hebben. Komt wellicht door stress en vanwege het feit dat het veel langer licht is buiten. Voel me op de een of andere manier wat minder 'open' de laatste tijd. In het weekend trekt dat meestal wel weer bij omdat ik dan relaxter ben.![]()
Voel me gelukkig weer helemaal in orde vandaag. Gister en eergister was ik een wrak. Echt superziek. Soort van waarschuwing van mijn lichaam denk ik, zo van: ga eens op tijd naar bed en eet wat gezonder ofzodus dat doe ik dan ook maar.
Wat een mooie naamquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Atuniël (de trema is niet toegestaan in de username) is een beschermengel, hij/zij staat voor het Helende vuur
Magisch forum??? Dat forum van Enyalius waar Mirage naar verhuisd is???quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef Metro2005 het volgende:
pff wat een gezanik op magisch forum af en toe zegallemaal van die egotrippers die denken dat hun alle wijsheid in pacht hebben
![]()
Sommige topics zijn echt niet leuk om te lezen daardoor helaas.
Goede morgenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:56 schreef badlittlegirl het volgende:
Nogmaals goede morgen. Ben nu redelijk uitgeslapen.
Het was vanochtend zulk mooi weer dat ik de hond een flink stuk naast de fiets heb laten rennen. Toen ben ik pas gaan slapen. Ze was helemaal blij.
Good morning.quote:
Klopt 12 aartsengelen oa Gabriel enzo.. en nog een heleboel beschermengelen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat een mooie naam. Ben zelf ook gek op engelen en aartsengelen. Ik heb een leuk boek over contact met engelen. Daar wou ik net je naam in opzoeken maar het boek blijkt nog bij mijn ouders te liggen helaas
. Ik geloof dat er 12 verschillende aartsengelen in staan, elk met hun eigen betekenis en kracht.
Nee, dat is een ander forumquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Magisch forum??? Dat forum van Enyalius waar Mirage naar verhuisd is???
Ik ben daar even geweest en ben toen weg gegaan.
Ik heb een Engelse stafford... ze is echt een kleine krachtpatser. Ze vind het heerlijk om te rennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede morgen
Mijn hond snuffelt liever. Die houdt niet van rennen. Mijn hond snuffelt altijd naar luchtjes en nog meerAlsof hij op zoek is naar iets.
Ahzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander forummagisch forum:
www.magischforum.nl/forum
Dat forum van enyaluis sta ik geregistreerd maar post ik nauwelijks, vind er niet echt interessante onderwerpen.
Mijn hond is wat lui aangelegdquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:26 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Ik heb een Engelse stafford... ze is echt een kleine krachtpatser. Ze vind het heerlijk om te rennen.
Ik merkte tussendoor dat ze moest plassen dus ben ik naast de fiets gaan lopen tot ze klaar was met het juiste plekje uitzoeken.
Ik kan het woord fiets niet eens hardop uitspreken.. dan word ze al gek.
Net zoals de woorden, bos, bus, en strand.
Maar na iedere nachtdienst laat ik haar een uur uit. Dan ben in ook uitgestuiterd, en kan ik gaan slapen. Vaak lopen we langs de kinderboerderij.. word ze gek van alle luchtjes.
nieuwsgierige koeien vind ze maar eng, en de hertjes wil ze heel graag mee spelen. Gelukkig zit er een hek tussen. Ze is telkens weer teleurgesteld dat het niet mag.
Mijn hond is zeker geen allemans vriendje, bepaalde honden kan hij wel dood wensen als het ware en ook kinderen die hard rennen kan hij niet tegen. Kinderen hebben de neiging om heel zenuwachtig te rennen en heel hard langs de achtertuin te rennen op dat ene pad.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:49 schreef badlittlegirl het volgende:
mijn hond is een allemans vriendje... Ze ziet er uit als een pitbull (vind iedereen die het verschil niet ziet), maar een inbreker zal ze eerder doodlikken. Ze weegt 20 kg maar denkt nog steeds dat ze een schoothond is.
Ze is echt zo verschrikkelijk lief.. als ik ongesteld ben of moet worden ligt ze altijd warm tegen m'n buik.
Een tijdje terug ging ze uit het niets tegen me aan liggen met haar rug. Dus ik aaide haar kop pakte ze met haar pootjes m'n hand, en begon hem te likken. Kon merken dat ze zich niet zo lekker voelde, dus heb m'n hand op haar buik gelegd. Dat heeft zo'n beetje een halve dag geduurt, totdat mevrouw weer opstond.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar het balffen wordt ondertussen minder.
Die zwarte toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn katje wou vanmorgen niet meer naar binnen toe, die vloog naar buiten toen ik een vuilniszak buiten wou zettenhoop dat ie niet aangereden wordt ofzo
Ja hij komt wel vaker buiten maar nooit een hele dag als ik aan het werk benquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die zwarte toch?
Ah hij is vaker buiten, geen onbekend terrein dus.
Loslopen is een leuke woordspeling inderdaad.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja hij komt wel vaker buiten maar nooit een hele dag als ik aan het werk ben![]()
Nja zal allemaal wel loslopen maargoed.
je moet je ook niet te moe maken in je dromen hequote:Op donderdag 29 juni 2006 13:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga even op de bank liggen
Voel me echt kapotEven bijkomen dus.
Weet nu waarom ik zo kapot ben, een droom kwam naar voren net. Zware dromen gehad.
Tja, dat kan ik helaas niet doen. Te weinig collega's (geen dus) om mijn werk over te nemenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef Atuniel het volgende:
DV lult in zichzelf nog een SC topic vol volgens mij
Anders neem je morgen een dagje vrij Metro.. ga naar het strans, bos, of wat.. kies je een dagje voor jezelf, even opladen
Ja mooi.. dat heb ik dus ook.. anders had ik morgen ook vrij genomenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik helaas niet doen. Te weinig collega's (geen dus) om mijn werk over te nemen
Of een konijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja mooi.. dat heb ik dus ook.. anders had ik morgen ook vrij genomen
Vanavond een grasmaaier kopen.. geen idee wat die dingen kosten eigenlijk.. maar wie grasmatten legt komt er niet onderuit. Tenzij je een schaap hebt natuurlijk..
Niet naar intratuin!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef Atuniel het volgende:
Dus die winkels hebben toch maaiers?? Ik dacht van niet.. zag niks staan in de krantjes en op Inet!
Ik ga vanaaf naar Intratuin, daar moet ik wel slagen denk ik..
Ok.. dan check ik alleen maar daar...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet naar intratuin!!!!!!!
Daar betaal je rustig 200 euro voor een hand grasmaaier!
Die zijn echt duur.
Ook zon hekel aan de kapper dus..quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
nog 50 minuutjesdan als een speer naar het stadhuis, paspoort ophalen, evt tussendoor naar de kapper (wachttijd is vaak een uur tot anderhalf uur
). Hoop dat het rustig is straks, heb weinig zin om de hele avond in dat stinkstadhuis te zitten alleen maar om iets op te halen
Daarna mijn vriendinnetje ophalen![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:37 schreef Metro2005 het volgende:
haha ik heb een ontzettende hekel aan de kapper ja. En ik heb nog wel een tegoedbon ook dus kan niet zeggen dat het met om de centen draait (is nl gratis)maar gewoon het feit dat het tijd kost
zonde vind ik.
en jaa sinds kort deze auto voor de deur:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoop dat de persoon die mijn oude auto op komt halen zaterdag niet vergeten iskost me een beetje veel geld zo, 2 auto's voor de deur
Zei iemand daar ego's??quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef Metro2005 het volgende:
pff wat een gezanik op magisch forum af en toe zegallemaal van die egotrippers die denken dat hun alle wijsheid in pacht hebben
![]()
Sommige topics zijn echt niet leuk om te lezen daardoor helaas.
De utdaging is een speld door een ballon te prikken zonder dat ie knaptquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:10 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Zei iemand daar ego's??
ik denk dat ik maar me ga voorbereiden op een nieuwe uitdaging
[afbeelding]
Voor wie 'm snapt dan
Het is wel een dermate grote klus zeg, pfff
en ik wilde nog wel met een nieuw computerspel gaan beginnen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:43 schreef Metro2005 het volgende:
toevallig , ik heb ook naar een volvo 440 of 460 gekeken. Vond qua rijeigenschappen de xantia toch een stukje comfortabelerdus vandaar mijn keuze. Citroën rijdt toch super vind ik, ookal heb ik met mijn laatste citroen bx nogal veel ellende gehad
(die staat nu ook een lokale milieuramp te spelen op de parkeerplaats met een lekkende carterpan
) maarja
![]()
Foto van jouw Volvo bij de hand toevallig ?
Bedenk me net dat dit al mijn 5e citroën is![]()
Ik vond dit wel een goeie reactie er opquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Het kabinet is gevallen!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een bananenrepubliek...een kabinet valt omdat een negerin ooit eens de verkeerde achternaam heeft opgegeven op haar paspoort.
Ja mijquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik had iemand, maar ik weet niet wieeen foto van mijn bel belooft.
Bij deze dus![]()
[afbeelding]
mooiquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik had iemand, maar ik weet niet wieeen foto van mijn bel belooft.
Bij deze dus![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een hele fijne avond allemaal![]()
Ben weer terug in Nederland en ga me eens inlezen wat er de afgelopen weken allemaal gebeurd is (zo te zien heel veel).
Ik vind eerder dat het kabinet valt omdat Verdonk niet de verantwoordelijkheid wil nemen voor haar acties.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een goeie reactie er op
Welkom terug !quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een hele fijne avond allemaal![]()
Ben weer terug in Nederland en ga me eens inlezen wat er de afgelopen weken allemaal gebeurd is (zo te zien heel veel).
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:26 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Welkom terug !
Heb je nog spirituele ervaringen opgedaan?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:50 schreef Dromenvanger het volgende:
LW
Fijn dat je weer terug bent![]()
Zo te horen heb je een goede vakantie gehad
Of hier zoveel veranderd is
Het is doorgegaan, alleen heb ik ouwehoer veranderd in nieuwehoerHopelijk vind je dat niet erg
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:37 schreef coz het volgende:![]()
![]()
![]()
* coz op vakantie naar turkye
gister geboekt.. morgen vliegen
11e terug![]()
![]()
Het was geweldig en weer veel te kortquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:36 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Hallo lilith, ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad.
En dan is het weer de hele dag Maandagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal![]()
leuk LW wat je meegemaakt hebt! en mooie auto Atuniel
en pff druk weekendje voor de boeg. Vanavond caravan ophalen voor de vakantie, morgne boodschappen doen voor de vakantie, zondag mijn bx wegbrengen naar iemand die hem wil hebben en dan maar hopen dat ie hem maandag overschrijft op zijn naamen daarna komen mijn ouders nog langs en is het weekend alweer om
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En dan is het weer de hele dag Maandag![]()
Oh dat is ook altijd wel een relaxte week.. afspraken inplannen voor de week er op.. en steeds bedenken dat je dan lekker zelf er niet bentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jaaa dan mag ik weer werken
![]()
![]()
![]()
wel de laatste week voor de vakantiedas wel weer leuk
Volgens mij is er genoeg geschreven in de tijd dat je weg wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
En met veranderd bedoel ik dus alleen maar dat er veel nieuwe topics geopend zijn![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:37 schreef coz het volgende:![]()
![]()
![]()
* coz op vakantie naar turkye
gister geboekt.. morgen vliegen
11e terug![]()
![]()
Misschien wil die duif wel dat je hem tekentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij is er genoeg geschreven in de tijd dat je weg was
Ik ben buiten bezig met mandala, in opperste rust binnen een circel tekenen. Maar er zit hier een duif buiten die de hele tijd lawaai maakt
Zometeen maar met medititatie muziek gaan tekenen via mandala, zodat ik die duif niet hoor, maar doe ik het goed, dan zou ik die duif niet horen, maar die duif maakt erg veel lawaai. Eerst eens dat basis-boek doornemen en de principes behandelen.
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Misschien wil die duif wel dat je hem tekent
Klinkt erg spannend en avontuurlijk Geartsjuh, wordt dat het ook?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat het kabinet valt omdat Verdonk niet de verantwoordelijkheid wil nemen voor haar acties.
Maar dit is niet de plek voor een politieke discussie lijkt me.
Ontopic:
Tibet en de 14 Daila Lama's
Aangezien hier zoveel Boeddhistische bellen voorbij komen dacht ik dat jullie dit wel interessant zouden vinden. Ik ga er iig binnenkort heen, eindelijk!
In The Year 2525 by Zager and Evansquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Lijkt me inderdaad top die voorstellingen
Hier in Brunssum wordt om de 4 jaar een parade gehouden van dansen. Maar die ene voorstelling lijkt me interessanter. Hoewel die dansers en danseressen uit al die landen al een hele verademing zijn, een andere cultuur proeven dus ook. Dan worden hier dus dans-voorstellingen gegeven uit alle landen afkomstig.
Ik heb een nummer in mijn hoofd zitten.
" In the year 2525 "
Het blijft maar in mijn hoofd zitten
Ik ga naar de tentoonstelling, niet naar het landquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Klinkt erg spannend en avontuurlijk Geartsjuh, wordt dat het ook?
Wat zijn de plannen? Lijkt mij een enorm boeiend en mooi land namelijk..
Ohquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ga naar de tentoonstelling, niet naar het land. Nouja, ik hoop er natuurlijk wel ooit heen te gaan. Maar dat moet ik dan wel eerst financieel regelen.
Ik wil iig in de nabije toekomst een keer naar Azië. India, Tibet, China, Japan, enz.
De gulden middenweg, het vermijden van extremen. Anders werkt het nu eenmaal niet.quote:Mieren met langere poten bleken hun nest voorbij te lopen, terwijl de andere mieren hun terugtocht juist te vroeg staakten.
Is het uitrekenen zoals de wetenschappers veronderstellen of is het de weg naar huis herinneren? Of iets anders? Misschien de koninginnemier als baken in het nest?quote:LONDEN - Mieren hebben in hun poten een ingebouwde stappenteller en kunnen zo een afstand precies uitrekenen. Een onderzoek aan de universiteit van het Duitse Ulm en de universiteit van Zürich in Zwitserland laat voor het eerst zien hoe mieren het voor elkaar krijgen om altijd terug te keren naar hun nest. De resultaten zijn gepubliceerd in het tijdschrift Science.
Als ze de weg naar huis konden herinneren dan hadden ze met langere poten (of kortere) ook het nest gevonden. Dit bleek dus niet zo te zijn. Oftewel, er komt geen herinnering aan te pas.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:14 schreef The_Shining het volgende:
Is het uitrekenen zoals de wetenschappers veronderstellen of is het de weg naar huis herinneren? Of iets anders? Misschien de koninginnemier als baken in het nest?
quote:Van sommigen werden de poten langer gemaakt door kleine stelten, anderen kregen kortere poten door amputatie.
Hoi DVquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom noemen ze weer met temperaturen van 30 graden prachtig weer
Hoiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoi DV
Ik vind het wel prachtig weer. Lekker in de tuin zitten, stukje fietsen, straks een terrasje pakken met een vriendin.. Ik heb er geen problemen mee hoor
.
Me neitherquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Helemaal geen last van muggen hier
Nog geen mug gezien deze zomer
Probeer gewoon contact te leggen met die vogelsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:46 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Me neither
Als je de mug respecteerd dan zal die je niet stekensterker nog als je zoveel respect hebt dan komen ze niet eens je kamer binnengevlogen.
Over vogels gesproken, zou je een moeder vogel kunnen uitleggen dat ze haar kind niet het nest uit hoeft te duwen maar gewoon vertrouwen erin hebben dat het kindje gewoon op een dag besluit op te staan en weg te vliegen, zonder een bepaalde reden? Geweldloosheid voor vogels hmm zou dat me lukken.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:46 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Me neither
Als je de mug respecteerd dan zal die je niet stekensterker nog als je zoveel respect hebt dan komen ze niet eens je kamer binnengevlogen.
Over vogels gesproken, zou je een moeder vogel kunnen uitleggen dat ze haar kind niet het nest uit hoeft te duwen maar gewoon vertrouwen erin hebben dat het kindje gewoon op een dag besluit op te staan en weg te vliegen, zonder een bepaalde reden? Geweldloosheid voor vogels hmm zou dat me lukken.
Ze hebben allebei een citroenplant op de kamer staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Citroen houdt muggen toch op afstand??? Citroen kunnen muggen niet goed tegen. Gewoon iets kopen voor op de slaapkamer en de muggen blijven uit de buurt van je kinderen.
Lijkt alleen maar zoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Probeer gewoon contact te leggen met die vogels
Ik leg vaker contact met vogels
Zit ik eenzaam in de tuin en dan komt er altijd wel een vogel ergens op een tak zitten
Ook kan ik in gedachtes praten met vogels, en dan fluiten ze en dan lijk ik net alsof ik het fluiten kan vertalen naar Nederlands.
Als jij wilt dat je contact legt dan gaat het volgens mij niet werken. Als je niet zelf wilt dat er iets "magisch" gebeurt maar dat het gewoon gebeurt zegmaarquote:Zo eenzaam is het niet eens, maar oude vriendschappen zijn verwaterd zonder echte ruzie. En dan voelt het vanzelf als een leegte aan soms. Heeft ook te maken hoe ik zelf tegen het leven aankijk. Maar wat heeft niet te maken met hoe je tegen het leven aankijkt en hoe je met het leven omgaat?
Alles toch??? Je kunt denken, ik ben eenzaam of je zegt, ik ben nooit eenzaam omdat ik mezelf heb als reiziger.
Maar ik ga niet dieper erop in nu. Mijn leven is gewoon vreemd verlopen sinds 2000. Erg vreemd. Erg vreemd
Op de een of andere manier voelt het ook nog magisch aan ook. Er zat sowieso magie in het hele gebeuren. Maar dat ga ik niet meer hier neerzetten.
Muggen horen andere dieren te steken. En je moet niet bang zijn als moeder dat ze je kinderen steken, da's hetzelfde als niet mag denken aan een roze olifantquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:59 schreef senesta het volgende:
![]()
Maar ze hebben mijn dochtertje van 2 gestoken, en mijn kinderen zijn er allebei nogal gevoelig voor, die hebben allebei meteen van die grote rode schijven waar ze gestoken zijn.
Maar goed, dit is ook voor het eerst deze zomer.
Geen benaderingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Over het leven en hoe je tegen het leven aankijkt.
Wat is de beste manier van benadering van het leven
Wat anderen van me denken kan me gestolen wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef The_Shining het volgende:
Geen benadering
En wat je ook doet zolang je maar geweldloos blijft en geen overlast veroorzaakt voor anderen en jezelf. Soms kan het niet, dat bv. een willekeurige fok user hier kijkt en denkt "OMGPSYCO CENTRAL!!!!EINZEINZIENEIZN!!!!" en dan vervolgens zo'n lullige post maakt van "Jullie zijn allemaal gestoord en moeten naar het gesticht!!!"
Maarja dan moet zo'n user maar de back button gebruiken en fijn ergens anders gaan posten want die vallen ons dan eigenlijk lastig
Voor mij was er geen begin maar wel een ommekeer en dat was ook in 2000. Toen zat ik op een eilandje, heerlijk was dat. Geen gezeik meer aan je kop, ruimte om te ademen een soort pauze. En daarna werden de dingen steeds vreemder tot een bizarre gebeurtenis in 2003 en ja nu zitten we alweer in 2006quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
En allemaal begonnen in 2000. Daar de eerste stap gezet naar de uitgang, en nog steeds bezig met zoeken naar een weg. Een weg in het labyrinth dus.
Tijd gaat snel. Ommekeer of nieuw begin, ik denk ook ommekeer. Ik ging rechtdoor en rechtdoor en rechtdoor en rechtdoor. Zonder te beseffen waarheen ik ging. Oog-kleppen op en rechtdoor. Tot de bom barst. En de bom moest barsten. Zo kijk ik naar het verleden en hoe het gelopen is. Tis niet eens fout gelopen, misschien is het wel goed gelopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:51 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Voor mij was er geen begin maar wel een ommekeer en dat was ook in 2000. Toen zat ik op een eilandje, heerlijk was dat. Geen gezeik meer aan je kop, ruimte om te ademen een soort pauze. En daarna werden de dingen steeds vreemder tot een bizarre gebeurtenis in 2003 en ja nu zitten we alweer in 2006![]()
Er lijkt toch iets in de helften te zitten, ook al begin je zomaar ergens met tellen. We zitten toch nu volgens die 2012 theorie op de helft? Ik bedoel 2006 vanaf 2000 bezien. Is mijn berekening juist dat in de nacht van 15/16 juli de helft van 2006 is? Of reken ik nu verkeerd, het is niet mijn sterkste vakquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd gaat snel. Ommekeer of nieuw begin, ik denk ook ommekeer. Ik ging rechtdoor en rechtdoor en rechtdoor en rechtdoor. Zonder te beseffen waarheen ik ging. Oog-kleppen op en rechtdoor. Tot de bom barst. En de bom moest barsten. Zo kijk ik naar het verleden en hoe het gelopen is. Tis niet eens fout gelopen, misschien is het wel goed gelopen.
Beide, natuurlijk hoe kan het ook anders?quote:Over dat eilandje van jou, was dat een echt eiland of een eiland in je hoofd
ik kom net uit het bos, 't was heerlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar is iedereen
Allemaal in de zon
Allemaal bezopen onder de zon
Eindeljk activiteitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:44 schreef The_Shining het volgende:
[..]
ik kom net uit het bos, 't was heerlijk
Wil je niet 1 passage hier posten? Eentje maar, moet je kiezen uit al die passagesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Schrijven, schrijven schrijven.
Bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef Metro2005 het volgende:
Ik was bezig je posts bij te lezen dromenvangerwas nogal een lap tekst.
Leven kan inderdaad soms saai zijn, dacht er onlangs ook nog aan. Is dit het nu? wakker worden, opstaan, plassen, aankleden, werken, thuis komen, eten, slapen, weer wakker worden plassen, opstaan en denken: dat had andersom gemoeten.![]()
Nee, leven kan soms best eentonig zijn inderdaad. Daarom is de vakantie voor veel mensen (incl moi) een verademing. Even uit die sleur, even weg uit de stress, drukte en alledaagse gewoontes. Als je dat niet hebt wordt je volgens mij echt gillend gek.
Heb mezelf ook voorgenomen wat vaker vakantie te nemen. Tot nu toe was ik iemand die niet snel vakantiedagen opnam of veel wegging. Heb oa aan mijn pa gezien hoe snel het leven voorbij kan zijn of hoe je leven ineens om kan slaan en je niks meer kunt.
Ayreon heeft nog een aardig nummer over het fenomeen sleur en het verlangen naar iets anders: My house on mars.
Een isolement ten top natuurlijk. Een kind van een mars pioneer die zijn leven op mars gesleten heeft. Vind het moeilijk dat ie nooit uit de sleur kan doorbreken. Nooit eens de oceaan zal horen, nooit eens een boom zal beklimmen. Vastgeroest met zijn leven aldaar.
Het leven voelt als een herhaling. En soms is die herhaling prettig, en soms is die herhaling een hel. Als de herhaling een hel voelt, dan is het opgesloten zijn in het doolhof.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:08 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Wil je niet 1 passage hier posten? Eentje maar, moet je kiezen uit al die passages
Ja hallo, dat zijn zo geen voorspellingen hè! Alleen al volgens de kansberekening heb je een kans van 1 op 2 om dat goed te hebben. We zitten hier in TRU, dus ik wil minstens de rust- en eindstand van de finale goed voorspeld zienquote:Op zondag 2 juli 2006 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Frankrijk was inderdaad beter
Mooi voetbal van Frankrijk
Frankrijk heeft denk ik grote kans om wereld-kampioen te worden.
Duitsland of Frankrijk schat ik in.
quote:Op zondag 2 juli 2006 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hallo, dat zijn zo geen voorspellingen hè! Alleen al volgens de kansberekening heb je een kans van 1 op 2 om dat goed te hebben. We zitten hier in TRU, dus ik wil minstens de rust- en eindstand van de finale goed voorspeld zien.
Ik maak me geen zorgen en ben niet uit op een preek, gewoon een observatie. Sla niet door, je hebt goeie punten, maar met ellenlange teksten bereik je mensen niet, mocht dat je doel zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 04:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal zeker moeten inperken. Nee, niet moeten, mogenHet bevalt me tot nu toe nog wel, is een andere manier van benadering nodig, dan komt dat vanzelf naar voren
Just following the path of my life
Maar ik ben dus niet compleet chaotisch, en dan denk ik van. In de chaos kun je scheppen
Chaos is lekker om in te scheppen en van chaos kun je mooie dingen maken
Maar maak je om mij maar geen zorgenIk red het wel tot het einde
Missie geslaagd komt nog naar voren.
Zoals ik vannacht ook op papier hebt gezet, ik heb vannacht orde in chaos gebracht. En soms keert weer chaos terug en dan kan ik weer orde in chaos brengen. En zo zal er altijd enige chaos zijn. Maar dan is het prettige chaos.
Verstoorde professor
En je zegt het al, gedachtes constant. Dus er zit ook nog een constante inOrde door constant denken
En het is niet alleen maar denken, ook rusten en bijkomen en mediteren en straks sporten als ik zin heb.
Alleen als ik zin hebNiets met tegenzin
Hoe weet je datquote:Op maandag 3 juli 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen en ben niet uit op een preek, gewoon een observatie. Sla niet door, je hebt goeie punten, maar met ellenlange teksten bereik je mensen niet, mocht dat je doel zijn![]()
K, niet helemaal in de kronkels gaan liggen hehquote:Op maandag 3 juli 2006 04:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hoef trouwens ook geen analyse in de vorm die jij me geeftKomt een beetje over als, ik weet wat in jou afspeeld en je kent mijn sterke kanten helemaal.
Terwijl je slechts weinig gezien hebt van mij
Ik heb pas een sluier laten zien.
De toon die je aanslaat
Die bevalt me niet.
Maar dat maakt niet uit. Zo heeft iedereen wel een oordeel klaar liggen en een mening over iets.
quote:Op maandag 3 juli 2006 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
K, niet helemaal in de kronkels gaan liggen hehWas gewoon een observatie
![]()
Ik vind jouw teksten best interessant, maar man...........Een ietsje minder kan ook wel![]()
Hmm, Zou je het niet leuk vinden om voor een of ander tijdschrijft elke week een collum te maken ?quote:Op maandag 3 juli 2006 05:13 schreef Dromenvanger het volgende:
In het echt ben ik precies hetzelfde
Ik vind vaker gesprekken in het echt. Maar vaak lijken mensen aan de oppervlakte te kleven van het bestaan.
Wie aan de oppervlakte van het leven blijft, wordt het leven moe.
Aan de oppervlakte blijven kan soms tot rust zorgen, maar oppervlakkige mensen. Nee, dat gaat mij al snel vervelen.
Mensen die nooit eens diep kunnen gaan in een gesprek.
En dan schrijf ik in mijn blok vaker van alles op, en dat kun je ook zien als een soort van gesprek. Een soort dialoog is het ook als ik aan het schrijven ben.
Ik stel mezelf vragen en geef mezelf antwoorden. Ik kan voor interviewer spelen en mezelf interviewen en nog meer.
Zou ik zeker okey vindenquote:Op maandag 3 juli 2006 05:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hmm, Zou je het niet leuk vinden om voor een of ander tijdschrijft elke week een collum te maken ?
Als ik jou was zou ik eens een brief sturen naar enkele bladenquote:Op maandag 3 juli 2006 05:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zou ik zeker okey vinden
Ik wilde een tijd geleden nog journalistiek gaan studeren. Na mijn heao opleiding journalistiek.
Maar ik wil eigenlijk gewoon alles weten.
En schrijven ook. Maar niet wazig zijn en niet leugens verspreiden. En vooral niet mezelf voor de gek houden
Nu echt even naar buiten om te roken. Koffie smaakt lekker![]()
Zo'n manier lijkt me niets. Sowieso de adem inhouden vind ik ongezond overkomen. En concentreren op de ruggegraat is al helemaal niet voor mij weggelegdquote:Op maandag 3 juli 2006 05:28 schreef Morwen het volgende:
DV, ben je ooit weleens naar je kern gegaan? Je echte kern? Wat ik doe is mijn adem inhouden en me concentreren op mijn ruggegraat. Ik voel dan een soort electriciteit door heel mijn lijf. Terwijl denk ik aan wat IK belangrijk vind. Het hinderd niks wat voor jou belangrijk is, probeer het eens en laat de gangbare zaken los.
Roken is nog aanwezig hier. Maar ook daar zal ik ooit mee stoppen. En sporten. Al is het maar 30 minuten per dag.quote:Op maandag 3 juli 2006 05:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eens een brief sturen naar enkele bladen
Met voorbeelden of zo.
Jij was trouwens toch gezond bezig enzo ?
met dingen die de ziel kunnen vervuilen ect..
zou ik mogen weten waarom je dan rookt ?
quote:
Nu kan je dan wel heel kalm enzo zijn, maar de foto is er nog nietquote:Op maandag 3 juli 2006 06:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo
En nu even naar buiten
Waar de vogels fluiten
Ik was even buiten, ben rustig en kan genieten van de omgevingquote:Op maandag 3 juli 2006 06:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu kan je dan wel heel kalm enzo zijn, maar de foto is er nog niet
Ik vind ze altijd wel interessant om te lezen hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen en ben niet uit op een preek, gewoon een observatie. Sla niet door, je hebt goeie punten, maar met ellenlange teksten bereik je mensen niet, mocht dat je doel zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |