quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien is het voor de dames al een opluchting dat ze niet in verband worden gebracht met een oude hoer maar met een nieuwe hoer![]()
Daar moeten wij voor zorgenquote:
Tis toch geen belediging of wel soms ?quote:
Ik voel me niet aangesproken dus nee, het is geen beledigingquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis toch geen belediging of wel soms ?
quote:Een beetje nieuwe hoeren op zijn tijd kan helemaal geen kwaad. Tis beter dan ouwe hoeren. Nieuwe hoeren gaat beter werken richting een nieuwe toekomst.
Een nieuwe toekomst eist nieuwe hoeren, ouwe hoeren zijn voor het verleden en zijn niet van deze tijd.
Ik vind te gespierd zeker ook niet mooi. Het spek moet aanwezig zijn. Maar vrouwen kunnen zeker fitniss doen maar dan moeten ze uitkijken dat ze zich niet droog trainen.quote:
geef mij maar een meisje met mooi strak buikje, mooie taille.. ipv een of ander wijf met een dikke vet buik, of uberhaupt een kleine vet buikquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vind te gespierd zeker ook niet mooi. Het spek moet aanwezig zijn. Maar vrouwen kunnen zeker fitniss doen maar dan moeten ze uitkijken dat ze zich niet droog trainen.
Zelf heb ik veel aan fitniss/krachttraining gedaan en voor mezelf vond ik het al niet uitzien om mezelf droog te trainen, ben ook nooit droog getraind geraakt, omdat ik me vol bleef eten en shakes deed drinken met eiwitten Je hebt droog trainen en trainen. Je kunt 3 uur per dag trainen en nog steeds niet droog getraind raken. Kwestie van goed blijven eten ook. Dan raak je niet snel droog getraind.
Maar gaan de spieren echt teveel op de voorgrond treden, dan lijk je op een
Ik weet niet waar dat op lijkt.
RobotIets onmenselijks heeft dat. Ook een extreme 6-pack bij mannen, ik zou dat nooit willen. Laat dan maar liever 3 cm vet erbij blijven, dan zie je de buikspieren nog steeds wel. Hoewel het helemaal niet nodig is om zo'n 6 pack te hebben. Het beweegt ook minder prettig. Je hele lichaam staat strak volgens mij.
Ik hoor ook vaker van vrouwen dat ze liever wat spek hebben bij de man, bij de buik ook. Dat ze het helemaal niet prettig vinden als er van die harde buikspieren aanwezig zijn alleen maar. Iets met knuffelbaarheids-factor of iets dergelijks had ik gehoord.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef Asmooh het volgende:
[..]
geef mij maar een meisje met mooi strak buikje, mooie taille.. ipv een of ander wijf met een dikke vet buik, of uberhaupt een kleine vet buik
Maar als je dan kiest voor het eeuwige levenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:35 schreef Metro2005 het volgende:wat een verhaal
Ik denk niet dat je ziel / geest veel invloed heeft op het ouder worden van je lichaam.
Uiteraard wel hoe je je voelt. Mijn tante is een schitterend voorbeeld. Inmiddels al bijna 80, zo ziet ze er ook uit maar dat mens is nog zó vitaal en gezond van geest. Die reist nog de hele wereld af. Staat ontzettend positief in het leven en als je een wandeling met haar maakt ben jij al uitgeteld en wandelt zij vrolijk verder![]()
Maar ze ziet er nog steeds oud uit en ze is ook gewoon oud. Haar lichaam takelt gewoon af en stopt er op een gegeven moment mee. Je ziel zal dan weer terugkomen op aarde.
Ik geloof dat je ziel krachtig genoeg is om de dingen te blijven doen die je wilt doen maar je hebt geen 100% controle over je lichaam en al helemaal niet over het verouderingsproces.
ok ok, tonglen dan?quote:
Oh sorry dat deed ik niet met opzet zo zeggen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Die foto hierboven is mij iets te strak. Je voelt zo de ribbenkast. Nee, de spieren. De spieren zijn voor de ribbenkast. Je voelt alleen maar spieren. En spieren zijn hard. Spieren lijken op een ribbenkast.
Meisje met strak buikje noem je meisje, en meisje met een beetje vet noem je wijfJe hecht dus duidelijk waarde aan de spieren
Kan me een spreuk herinneren van een boek.
Topsporters persen hun verstand in hun spieren
Alsof topsporters geen verstand hebben
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Oh sorry dat deed ik niet met opzet zo zeggen.
Maar tuurlijk, te veel spieren vind ik niks.. maar gewoon een mooi strak buikje zonder dat het er maar bij hangt vind ik gewoon mooi..
Net als borsten, grote borsten (C/D) en dan 80/85 vind ik totaal niet mooi, (80 is sowieso te breed).
Wat ik wel weer mooi vind is C75, B75, omdat 75 gewoon is dat het meisje in het algemeen "dunner" is. maartje 65 dus zo'n beetje en dat vind ik gewoon mooi
Ik hoef totaal geen meiden die mij te "breed/dik" zijn, gewoon niet mijn smaak.
Je hebt wel een heel uitgesproken smaak qua uiterlijk.. en als ze nou gewoon 'heel lief' is?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:44 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Oh sorry dat deed ik niet met opzet zo zeggen.
Maar tuurlijk, te veel spieren vind ik niks.. maar gewoon een mooi strak buikje zonder dat het er maar bij hangt vind ik gewoon mooi..
Net als borsten, grote borsten (C/D) en dan 80/85 vind ik totaal niet mooi, (80 is sowieso te breed).
Wat ik wel weer mooi vind is C75, B75, omdat 75 gewoon is dat het meisje in het algemeen "dunner" is. maartje 65 dus zo'n beetje en dat vind ik gewoon mooi
Ik hoef totaal geen meiden die mij te "breed/dik" zijn, gewoon niet mijn smaak.
ja, duhquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
Je hebt wel een heel uitgesproken smaak qua uiterlijk.. en als ze nou gewoon 'heel lief' is?
Eeuwig leven, je ziel misschien wel. je lichaam echter niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar als je dan kiest voor het eeuwige leven
Je maakt de keuze gewoon.
Waarom is het niet mogelijk om dan gewoon jong te blijven
Ik ga niet zeggen dat ik het eeuwige leven heb. Maar soms denk ik wel eens. Als ik kies voor het eeuwige leven en ik sta 100 procent achter die keuze. Dan is dat mijn keuze.
100 procent keuze-vrijheid. Niets op je bord krijgen waar je niet om vraagt.
Dat zou het leven moeten zijn. Ideaal dus.
Je kiest alles wat je wilt. En er is dan niets dat je ongevraagd op je bord krijgt.
Hoe je dat bereikt. Mijn signature gaat erover. Die had ik gisteren opgezocht toen ik over het boeddhisme aan het zoeken was.
Als je duidelijk een standpunt inneemt en je maakt duidelijk een keuze. Wie weet wordt je wens dan wel vervuld
Dat je toch kunt wensen. Wensen of kiezen.
Dat er ergens een Fairy is die het tot uitdrukking brengt. Maar dan ben je eerder je eigen Fairy. Met misschien wat hulp ergens. Positieve energie als hulp eerder.
Og zat mensen hoor.. uiterlijk wat telt he.. van die knappe bimbo's die bang zijn om hun nagels te breken en uren nodig hebben om hun uiterlijk in orde te houden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:56 schreef The_Shining het volgende:
[..]
ja, duh
wie wil er nou niet met een lief meisje
of wie wil er nou met een onlief meisje?
Ik hoop als ik mocht sterven ooit. Dat ik dan nooit meer helemaal van voren af aan hoef te beginnen. Dat ik dus het baby zijn oversla, en het kleuter zijn, en de pubertijd, en de scholing.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eeuwig leven, je ziel misschien wel. je lichaam echter niet.
Een lichaam is net een batterij. Als de batterij leeg is is de energie (ziel) eruit vertrokken. Dan verschijnt er een nieuw batterijtje wat opgeladen moet worden met jouw energie. Dat batterijtje leeft dan weer tot ie op is etc etc.
Je ziel / energie gaat wel meerdere levens mee, wellicht eeuwig als je dat echt wilt maar je moet je erbij neerleggen dat je lichaam niet eeuwig meegaat. Ookal wil je dat nog zo graag.
Veel sterkte met de overige 1 uur en 20 minutenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef Bastard het volgende:Ik heb het wel weer gehad voor vandaag eigenlijk...
Nog tot half 6.. kleine Jasmijn ophalen van de creche.. eten maken/opwarmen, ff douchen.. en heerlijk gamen denk ik
Ik denk lekker Table tennis, en Kameo.. misschien ff live, ff kijken.quote:
Ken je het verhaal van Milarepa? Hij was een bekende yogi zijn leraar was Marpa die hem een oefening liet doen in de bergen. Daar moest Milarepa van Marpa een huis maken voor zijn zoon. Dat leek Milarepa een goed plan dus verzamelde hij stenen en bouwde een huis.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
@ The_shining.
Dan kom je nooit tot een periode waar je jaren kunt bouwen aan hetzelfde. Dan val je steeds weer terug naar een moment van herhaling. Sowieso de maandelijkse herhaling.
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk lekker Table tennis, en Kameo.. misschien ff live, ff kijken.
Misschien dat ik gewoon lekker van mn vrije avond ga genieten en een filmpje opzet
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Milarepa? Hij was een bekende yogi zijn leraar was Marpa die hem een oefening liet doen in de bergen. Daar moest Milarepa van Marpa een huis maken voor zijn zoon. Dat leek Milarepa een goed plan dus verzamelde hij stenen en bouwde een huis.
Toen hij klaar was kwam Marpa het bouwsel inspecteren en beval hem het huis weer af te breken en alle stenen terug te leggen waar hij ze vandaan haalde. Dat deed Milarepa en na veel moeite kwam Marpa de bouwplaats inspecteren.
Dan beval Marpa Milarepa opnieuw een huis te bouwen en ook om deze weer af te breken. Dit kostte Milarepa enkele jaren hard werk totdat Marpa uiteindelijk had vastgesteld dat Milarepa zijn onderricht mocht ontvangen
Een tovenaar die geld vraagtquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
Nog iemand geld verdienen met toveren:
Vrouw betaalt tonnen aan tovenaar
Topic gelezen of nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een tovenaar die geld vraagt
Een tovenaar moet het doen omdat hij het leuk vindt om te toveren.
Als je tonnen moet betalen aan een tovenaar dan is het sowieso niet in orde.
Zulke mensen werken volgens mij meestal omdat ze het goed willen doen en niet om het geld. Geld leidt sowieso af van het hoofddoel.
Ik had denk ik zn kop van zn romp getrokken voor dat geintjequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Milarepa? Hij was een bekende yogi zijn leraar was Marpa die hem een oefening liet doen in de bergen. Daar moest Milarepa van Marpa een huis maken voor zijn zoon. Dat leek Milarepa een goed plan dus verzamelde hij stenen en bouwde een huis.
Toen hij klaar was kwam Marpa het bouwsel inspecteren en beval hem het huis weer af te breken en alle stenen terug te leggen waar hij ze vandaan haalde. Dat deed Milarepa en na veel moeite kwam Marpa de bouwplaats inspecteren.
Dan beval Marpa Milarepa opnieuw een huis te bouwen en ook om deze weer af te breken. Dit kostte Milarepa enkele jaren hard werk totdat Marpa uiteindelijk had vastgesteld dat Milarepa zijn onderricht mocht ontvangen
Nu helemaal doorgelezenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Topic gelezen of nietSommige mensen zijn echt goedgelovig. Die 'tovenaar' heet Karamba
![]()
Dan gaat er toch al een lampje branden of niet soms![]()
En ik heb ook een hekel aan commercie bij tovenarij en spiritualiteit.
Ah, je hebt keuze's merk ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:39 schreef Asmooh het volgende:
over lief..
een meisje die heel erg lief is en dr niet uitziet in mijn ogen hoef ik ook niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |