abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:59:53 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39320209

Experimental topic.

Nieuwe-hoer. We gaan gewoon afstand nemen van de ouwe hoeren, we gaan ons richten op nieuwe hoeren. En op die manier gaan we op een nieuwe manier ouwehoeren. Maar dan is het vanzelf geen ouwehoeren meer maar nieuwehoeren.

Verfrissend en vers van de pers.

Ik hoor wel of nieuwehoer beter klinkt. Misschien is het voor de dames al een opluchting dat ze niet in verband worden gebracht met een oude hoer maar met een nieuwe hoer

Lang leve de nieuwe hoer

[ Bericht 25% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-06-2006 16:30:26 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:09:26 #2
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39320548
nieuwehoeren klinkt lekker hoor droom
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_39320598
Ouwe hoeren zijn idd jakkie-bah.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:11:37 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39320619
Gewoon doorgaan met de telling Of beginnen bij 1

Moet natuurlijk iedereen mee eens zijn.

Ik vond "ouwehoeren" een beetje stoffig klinken de laatste tijd.

En misschien trekt het wel nieuwe mensen aan.

Nieuwehoeren 103 of nieuwehoeren 001

Maakt ook niet veel uit. Of bepaald het straks de weg naar de heilige graal

Als we niet bij 001 beginnen, bereiken we misschien de heilige graal niet

7 regels geschreven en 7 enters geplaatst, met deze regel 8 regels. Maar goed, ik ben soms een enter-persoon. Kan het niet laten bij korte zinnen

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-06-2006 20:51:30 (andere = nieuwe) ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:12:40 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39320650
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ouwe hoeren zijn idd jakkie-bah.

Zo begon ik er ook al over te denken.

Ouwehoeren
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:17:22 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39320795
Als ze maar een beetje strak zijn
The truth was in here.
pi_39320867
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien is het voor de dames al een opluchting dat ze niet in verband worden gebracht met een oude hoer maar met een nieuwe hoer
Tuurlijk .
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:21:18 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39320920
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:17 schreef Bastard het volgende:
Als ze maar een beetje strak zijn
Daar moeten wij voor zorgen

Het topic strak houden

Strakker dan strak
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:22:18 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39320952
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:19 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Tuurlijk .
Tis toch geen belediging of wel soms ?

Een beetje nieuwe hoeren op zijn tijd kan helemaal geen kwaad. Tis beter dan ouwe hoeren. Nieuwe hoeren gaat beter werken richting een nieuwe toekomst.

Een nieuwe toekomst eist nieuwe hoeren, ouwe hoeren zijn voor het verleden en zijn niet van deze tijd.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:23:28 #10
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39320992
Maar niet al té strak hé ? dan gaat de rek eruit
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:26:20 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39321099
Nee we doen het in evenwicht deedeetee. Het moet precies strak genoeg zijn

Maar daar zorgen wij wel voor hier. We houden de strakte erin, en zorgen niet dat het elastiek knapt

Dit is de 3e dag zonder bier weer, en ik zie gewoon aan mezelf dat ik er frisser uitzie. Met bier zie ik er opgeblazen uit. Alsof mijn hoofd op ontploffen staat.

Voel me trouwens losjes nu, ik voel me niet strak. Dus dan is het aan jullie om strak te staan, zodat ik niet te los wordt

Gaan we hier zorgen voor yingyang in het topic. Ook yingyang in de strakte van de nieuwe-hoer.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:28:21 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39321177
Ik zocht even op strak via google. En kwam deze dame tegen.

Zullen we haar tot nieuwe hoer omdopen

Dat zij onze mascotte wordt hier

Of is ze te strak Of is ze te los

Of is ze in balans

Ik vind haar redelijk in balans.

Zag een andere dame die was iets te strak.

Of is zij niet te strak Ze heeft wel een strak buikie.
pi_39321275
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Tis toch geen belediging of wel soms ?
Ik voel me niet aangesproken dus nee, het is geen belediging .
quote:
Een beetje nieuwe hoeren op zijn tijd kan helemaal geen kwaad. Tis beter dan ouwe hoeren. Nieuwe hoeren gaat beter werken richting een nieuwe toekomst.

Een nieuwe toekomst eist nieuwe hoeren, ouwe hoeren zijn voor het verleden en zijn niet van deze tijd.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:32:53 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39321332
Hahaha die DV..
Maar met die Suzuki chick doe ik niet moeilijk.. wel een beetje witjes eigenlijjk.
The truth was in here.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:34:46 #15
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39321395
die suzuki meid is wel okee maar die daaronder GATVER
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:35:01 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39321405
Ze kijkt niet vrolijk ze moet een beetje cheerfull zijn, zo van :
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:37:55 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39321494
Inderdaad kijkt ze een beetje chagerijnig, maar dat is toch waar het over ging in ouwehoeren Over chagerijnige mensen.

Maar ik zal eens verder zoeken naar een verse vrolijke strakke nieuwe hoer

Die ene staat inderdaad erg strak metro. Die buik staat iets te strak.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:40:44 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39321588
ik hou niet zo van gespierde dames
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:41:35 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39321627

Ik vind de laatste wel mooi als boegbeeld voor nieuwe-hoeren
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:43:16 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39321688
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
ik hou niet zo van gespierde dames
Ik vind te gespierd zeker ook niet mooi. Het spek moet aanwezig zijn. Maar vrouwen kunnen zeker fitniss doen maar dan moeten ze uitkijken dat ze zich niet droog trainen.

Zelf heb ik veel aan fitniss/krachttraining gedaan en voor mezelf vond ik het al niet uitzien om mezelf droog te trainen, ben ook nooit droog getraind geraakt, omdat ik me vol bleef eten en shakes deed drinken met eiwitten Je hebt droog trainen en trainen. Je kunt 3 uur per dag trainen en nog steeds niet droog getraind raken. Kwestie van goed blijven eten ook. Dan raak je niet snel droog getraind.

Maar gaan de spieren echt teveel op de voorgrond treden, dan lijk je op een

Ik weet niet waar dat op lijkt.

Robot Iets onmenselijks heeft dat. Ook een extreme 6-pack bij mannen, ik zou dat nooit willen. Laat dan maar liever 3 cm vet erbij blijven, dan zie je de buikspieren nog steeds wel. Hoewel het helemaal niet nodig is om zo'n 6 pack te hebben. Het beweegt ook minder prettig. Je hele lichaam staat strak volgens mij.

Ik hoor ook vaker van vrouwen dat ze liever wat spek hebben bij de man, bij de buik ook. Dat ze het helemaal niet prettig vinden als er van die harde buikspieren aanwezig zijn alleen maar. Iets met knuffelbaarheids-factor of iets dergelijks had ik gehoord.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:59:51 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39322237
30.600 reacties in ouwehoer precies. Met een kleine afwijking omdat een aantal gesloten zijn vroegtijdig. Dus we moeten die ouwehoer-topics even via een ritueel omdopen tot nieuwe-hoer topics. Let's do some math Gaan we voortaan in nieuwe-hoer ook af en toe spelen met getallen, ik in ieder geval wel, doe ik sowieso offline nog steeds, getallen combineren en getallen in driehoeken plaatsen en in de david-ster of hoe die ster ook mag heten, die 2 driehoeken, een driehoek boven en een driehoek onder en zo kun je links en rechts ook nog driehoeken tekenen, en daarin getallen plaatsen die logisch zijn van reeks

Gaan we echt de heilige graal uitvinden maar ook elders dus. Niet alleen hier kun je dat bereiken. De heilige graal is het geheel van acties dat ertoe leidt dat het naar voren komt

Hoe gaan we dat aanpakken

Gewoon doorgaan met 103. Maar met terugwerkende kracht al het ouwe omdopen tot nieuw.

Alle ouwehoeren verzamelen en omtoveren tot nieuwe hoeren Geldt ook voor bejaarden, bejaarden van 90 jaar moeten ook terug naar 20 jaar. Oude mensen op straat Het verpest het straatbeeld, omdat ze ook zo chagerijnig kijken en zo uitgeleefd zijn.

Dus laten we verder gaan met de heilige graal. Weg met alle bejaardentehuizen. Gemiddelde leeftijd op straat terug brengen naar 25 jaar Maximaal 40 jaar.

Bovenaan in nieuwe hoer staat een chearleader die fris en fruitig is. Dat is al een mooi begin

Deze bovenstaande foto bijvoorbeeld. De handen van een bejaarde. Je kunt zeggen dat het bij het leven hoort. Maar ik vind die aftakeling dus echt niet natuurlijk.

Ik vraag me altijd af. Een mens is eerst helemaal vitaal en fit en heeft zin in het leven. ( hoewel je soms mensen hebt die nooit zin in het leven hebben gehad) is het dan normaal dat je uitgeleefd raakt en aftakeld.

Soms kom ik echt van die oude mensen tegen die beginnen op levende mummies te lijken, alsof alles kapot is in het lichaam. Het ouderdoms-proces dus ook wel. Alles takeld af, het hele lichaam takeld af

Hoort dat bij het leven Of is het een straf Of is het een teken dat we niet klaar zijn voor het eeuwige leven Of is het eeuwige leven zelf een straf

Is ouderdom een geschenk

Als ik voor mezelf spreek dan zeg ik dat ouderdom geen geschenk is maar een noodzakelijk kwaad.

Misschien moeten we hier het menselijk lichaam kraken en veranderen. De chemie en de moleculen en de atomen, protonen en neutronen en electronen. Gewoon door eens in je lichaam te kijken en het resultaat van je eigen lichaam naar voren brengen in een rapport.

Misschien dat er wat getallen naar voren komen. En via onze resultaten kunnen we het massale verjongings-proces in werking stellen. Een ketting-reactie laten optreden. Alles gaat dan terug in de tijd en tevens vooruit in de tijd.

Alles heelt zichzelf van nature. Omdat een aantal mensen zich verdiept en aanstuurt erin.

Zo genoeg fantasie laten zien

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-06-2006 15:12:24 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:14:53 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39322697
Droom; Simpel: een mens is gewoon niet gebouwd op zulke leeftijden. Stel je eens voor dat nog geen 2 eeuwen geleden de levensverwachtig een jaar of 20 lager lag dan tegenwoordig.
Vroeger werden mensen hooguit 70, nu worden er veel al 100 of nog ouder.
Het lichaam zal zich uiteindelijk wel aanpassen aan deze omstandigheid (dus dat je ouder wordt), gewoon part of de evolutie denk ik maar we zijn zó snel véél langer gaan leven dat dat helaas niet zonder bijverschijnselen gebeurt.
alhoewel mensen vroeger ook veel sneller aftakelden en er op 50 jarige leeftijd al uitzagen als een lijk. hmm lastig.

Ik zou in elk geval niet zó oud willen worden dat ik niks meer kan en helemaal afhankelijk ben van anderen. Dan zou ik er toch voor kiezen om een spuit te krijgen ofzo.
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:29:11 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39323203
Heeft het ouder worden niet te maken met gebrek aan inzicht in je lichamelijke functioneren

Ik bedoel. Je bent met je geest en ziel verbonden aan het lichaam, je zou in principe met die 2 alles moeten kunnen bepalen wat met je lichaam gebeurt. Dat kan al via autogene meditatie waar je warmte laat lopen door je ledematen en nog meer. Dan zie je al dat je met je geest je lichaam kunt aansturen. Autogene meditatie heb ik ooit op de heao een betoog over gehouden, schijnt dat je daarmee ook kanker kunt oplossen, dat stond dus duidelijk in dat boek. Autogene meditatie speelt meer in mee dan alleen warmte laten stromen.

Stel nou je hebt het juiste inzicht in je lichaam, je kunt alles zien wat gebeurt in het lichaam. Kun je dan niet zelf aanpassingen doorvoeren om de ouderdom tegen te gaan

En een andere theorie, mensen zijn geestelijk niet krachtig genoeg. Mensen met te weinig geestelijke vitaliteit dus. Mensen die zich laten hangen de hele tijd. Mensen die op 50 jarige leeftijd al in een permanente staat van levensmoeheid komen. Als zoiets gebeurt dan zegt het lichaam volgens mij ook van..." Ik heb er ook geen zin meer in". Als de geest geen zin meer heeft, wat moet het lichaam dan nog aanvangen??? Die 2 zijn toch onlosmakelijk met elkaar verbonden?

Volgens mij is het dus echt zo dat je met een jonge gezonde geest, met gemak de 160 kunt halen. Als je echt gewoon zo in het leven staat dat je tegen de dood wilt vechten ook. En ook niet zomaar alles voor koek en ei doet aannemen.

Vechters-lust ook wel.

Zo gaat dat volgens mij ook met ziektes. Volgens mij, maar dan moet je echt super sterk zijn geestelijk, kun je een ziekte echt wegsturen met je geest. En wie weet heeft reiki daarmee te maken en het opengooien van alle blokkades en nog meer.

Ik weet het niet. Mijn oma wordt 94 en ziet er nog steeds redelijk jong uit. Nou, ze heeft wel rimpels in het gezicht maar ze weigert om in een hoekje te gaan zitten. Terwijl je vaak genoeg oude mensen ziet die gewoon geestelijk uitbranden. Dat er ook vaak de kans is dat de geest niet meer wilt.

Mensen die vanaf hun 60ste of 70ste al aan de dood beginnen te denken. Zoals ze op verjaardagen al beweren wanneer je 40 wordt. Dat je dan een oude bok bent of iets dergelijks. Alsof je je op je 40ste al moet voorbereiden op de dood als het ware. Dat slaat toch nergens op.

Misschien moet je juist de dood in de ogen aankijken en wegjagen. Gewoon het hef in eigen handen nemen en zeggen dat je zelf bepaald wanneer je gaat.

Vechterslust, ook bij kanker patienten. Dat ze gewoon van mening moeten zijn dat kanker het recht niet heeft om zich ongevraagd in het lichaam te nestelen.

Maar nogmaals moet je dan een terriër zijn. Je moet een pit-bull zijn in het leven vaker. Ben je geen pit-bull dan komen de ziektes ook op je af alsof je een prooi bent.

Dat maakt het leven uitdagend en tevens vermoeiend vaker. Dat je altijd paraat moet staan voor eventueel gevaar. Altijd alert.

Dat heb ik dus nu vandaag weer ineens. Kan zijn dat ik overdreven klink maar het is mijn manier van denken erover.

Alcohol blijf ik trouwens weer helemaal vanaf. Alcohol brengt me in een roes en slaap, alcohol haalt de vechters-lust weg. Zelfs bij 3 kleine flesjes.

Zeg maar als ik overdreven klink. Maar volgens mij moet er massaal verzet gevoerd worden door iedereen Massaal de beuk erin. De hele mensheid die achter of naast elkaar staat en in 1 keer met z'n allen dwars door alles heengaat.

1 moment uitzoeken, je hoeft maar 1 moment uit te zoeken van massale concentratie en kracht, en je breekt door alles en iedereen heen.

Een soort kern-explosie
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:32:08 #24
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_39323306
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik vind te gespierd zeker ook niet mooi. Het spek moet aanwezig zijn. Maar vrouwen kunnen zeker fitniss doen maar dan moeten ze uitkijken dat ze zich niet droog trainen.

Zelf heb ik veel aan fitniss/krachttraining gedaan en voor mezelf vond ik het al niet uitzien om mezelf droog te trainen, ben ook nooit droog getraind geraakt, omdat ik me vol bleef eten en shakes deed drinken met eiwitten Je hebt droog trainen en trainen. Je kunt 3 uur per dag trainen en nog steeds niet droog getraind raken. Kwestie van goed blijven eten ook. Dan raak je niet snel droog getraind.

Maar gaan de spieren echt teveel op de voorgrond treden, dan lijk je op een

Ik weet niet waar dat op lijkt.

Robot Iets onmenselijks heeft dat. Ook een extreme 6-pack bij mannen, ik zou dat nooit willen. Laat dan maar liever 3 cm vet erbij blijven, dan zie je de buikspieren nog steeds wel. Hoewel het helemaal niet nodig is om zo'n 6 pack te hebben. Het beweegt ook minder prettig. Je hele lichaam staat strak volgens mij.

Ik hoor ook vaker van vrouwen dat ze liever wat spek hebben bij de man, bij de buik ook. Dat ze het helemaal niet prettig vinden als er van die harde buikspieren aanwezig zijn alleen maar. Iets met knuffelbaarheids-factor of iets dergelijks had ik gehoord.
geef mij maar een meisje met mooi strak buikje, mooie taille.. ipv een of ander wijf met een dikke vet buik, of uberhaupt een kleine vet buik
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:32:54 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39323337
En een kleine toevoeging even

Bezig blijven Verveling tegengaan. Altijd een nieuwe uitdaging zoeken en vinden. Ook dat zorgt al voor een langer leven.

Hoeveel mensen in het bejaarden-tehuis zitten niet op hun nagels te bijten? Dan worden ze bezig gehouden met kienen. Maar goed. Bejaardentehuis. Wat moet je daarvan denken.

Ze worden in een huis gestopt om daar hun laatste adem uit te blazen. Echt super veel aandacht krijgen ze niet wat ik begrepen heb ervan. Het is meer een laatst rust-oord. En of het dan verstandig is om te gaan rusten je laatste jaren van je leven.

Volgens mij kun je beter actief blijven en helemaal niet dood gaan

Actief blijven en andere werelden ingaan dus ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')