Had ik vorig jaar alquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
slecht slechtik heb gewoone en diploma gek
![]()
Sean Paulquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:43 schreef Devrim_ het volgende:
Santana_ft_Sean_Paul_And_Joss_Stone-Cry_Baby_Cry-DVDRiP-XviD-2006-mV4U
wat is hij lief héquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je deze met je diepste gevoelens?![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je deze met je diepste gevoelens?![]()
If soquote:
quote:
Vraag vrijdag maar een ban aanquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
If soDan is het banwaardig
![]()
![]()
![]()
Het is al een tijdje geleden dat ik die aangevraagd heb![]()
![]()
![]()
quote:
Kan inderdaad niets vinden in je dossierquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb gister trouwens al een keertje tubgirl gepost
Geen ban
Ik heb het dan ook erg laat gepostquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Kan inderdaad niets vinden in je dossier![]()
Goed plan.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed plan.
Oja!
Groeten uit prachtig maaiveld, waar men de dagen aftelt
Laat ontbeten, ik wacht nog even.quote:
Kaas-ui-bollen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De kaas ui bollen waren lekker maar die kaas pompoen dingen zijn niet te vreten
Gelukkig heb ik nog een liter drinken om het weg te spoelen
11 uur.quote:
quote:
Bij de c1000? Doe ik altijd tenminste.quote:
Food Factoryquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Bij de c1000? Doe ik altijd tenminste.
Scheelt niet eens heel veel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is nog best optijd.
Bij mij was het half 12![]()
Andere topic.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, zijn er foto's van de PUB-meet?.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Food Factory
Ik heb geen idee of er een C1000 in Enschede is
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
PUBmeet 26 juni 2006 Eindhoven Napraat Topic.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb even gekeken op de c1000 sitequote:Op woensdag 28 juni 2006 13:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Niet eens? Laat Maikuuul het maar niet horen.
En jij wist het niet eens dat er één zat?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op de c1000 siteEr zijn er 3 in Enschede
C1000 is chill, gingen we elke pauze heen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op de c1000 siteEr zijn er 3 in Enschede
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
C1000 is chill, gingen we elke pauze heen.
Blike fris á 15 cent en nog een broodje á 20 cent![]()
Tegenwoordig is het de kantine, een bapao broodje, frikandelletje enzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.
Volgens jaar voor mij nog steeds.
Enschede is groter dan alleen het centrumquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En jij wist het niet eens dat er één zat?
Kantine hier is tyfus duurquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het de kantine, een bapao broodje, frikandelletje enzo![]()
Ik ga meestal voor salade + broodje en wat blikjes cola light erbij. Bij de C een stuk goedkoper. Maar af en toe is de kantine idd niet verkeerd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het de kantine, een bapao broodje, frikandelletje enzo![]()
Op die manier.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Enschede is groter dan alleen het centrum
Ik weet alleen wat er hier in het centrum zitEdah, Super de Boer, Albert Heijn, Aldi en Food Factory
De FF is het dichste bij, 10min lopen
AH is best een end lopenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor salade + broodje en wat blikjes cola light erbij. Bij de C een stuk goedkoper. Maar af en toe is de kantine idd niet verkeerd.
bij mijn school (bijna exschool) zit de AH t dichste bijquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
AH is best een end lopen
Dat red je niet in een half uur heen en terug.
Het is zeker een kwartier lopen.
Hier hebben ze ook blikjes van 13 centquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:10 schreef tonks het volgende:
Iel renesite! die blikjes van 20 cent smaken niet
Dankuquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
PUBmeet 26 juni 2006 Eindhoven Napraat Topic.
Voilà
de lidl ook trouwens die zit naast de AH en een bakker en een pizzeria.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef tonks het volgende:
Bij mijn school zit de lidl dichtbij en de kebabzaak.
Ja, dat is dan een tyfuseind. Zou ik het ook niet doen. De C1000 ligt letterlijk naast de school hier. De helft van de tijd kost de rij voor de kassa. Maar een kwartier is niet te doen in een beetje pauze.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
AH is best een end lopen
Dat red je niet in een half uur heen en terug.
Het is zeker een kwartier lopen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:10 schreef tonks het volgende:
Graag gedaan.quote:
quote:
Exact! Stonden die ook op de foto?quote:
Jepquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Exact! Stonden die ook op de foto?
* checkt.quote:
Die summit cola?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
Die zijn bitter!
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:10 schreef tonks het volgende:
Mogelijk vind ik het daarom lekker, het lijkt een beetje op bier.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mogelijk vind ik het daarom lekker, het lijkt een beetje op bier.
Op school? Dat is een beetje problemen zoeken, en zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
! Doe mij dan maar gewoon echt bier
Het gaat om het idee, gewoon wat ik-heb-dorst-gevoel weg laten nemen door te goedkope zooiquote:
Ben ik ook mee bezig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs voor school doen
Hoe is dat nou, zo helemaal opgesloten in je kamer ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gaat om het idee, gewoon wat ik-heb-dorst-gevoel weg laten nemen door te goedkope zooi
Das toch gewoon, Knip plop, knip plop ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:28 schreef Renesite het volgende:
Iemand loopt zijn nagels te trimmen in de tuin, ik hoor het hier, kan het alleen niet zien wáár![]()
Je hebt het topic stilgelegd!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
Sebasser kneus
Daar wachten we opquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:42 schreef Merel1808 het volgende:
School is saai, maar ben nu bezig met de poster voor de afsluitingsdagen, hij wordt briljantVanavond foto's.
Het was een tijdje stil.quote:
Uiteraard, zonnetje.quote:
Succes.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:51 schreef Merel1808 het volgende:
Maargoed, ik ga weer even verder met de poster, ik moet nog een jurkje opplakken, en letters op stokjes aan mn poster zien te bevestigen, gaat goedkomen!
Je vriendin?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef tonks het volgende:
[..]
En blijf uit het fotoboek van mijn vriendin gestoorde gek
Waarom wil jij dat nou weten? Wie ben jijquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:05 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
z'n poedie, z''n chick, z'n vriendin.
maw wie is z'n vriendin ? (van tonkszeponks)
Kben Ulreazj, de reden dat ik dit wil weten, is over die woordenwisseling tussen jou en sebasser.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat nou weten? Wie ben jij
Okee mijn vriendin is carmiie hier op fok, en om een of andere reden zit sebasser ermee en gaat hij iedereen lastig vallen met vragen of het wel echt is en of we elkaar al eens in het echt gezien hebben en dat soort onzin. Het mag duidelijk zijn dat deze sebasser geen leven heeft, ik weet ook echt niet waar hij op uit is en waar hij mee bezig is. Maar hij mag er wel mee stoppen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kben Ulreazj, de reden dat ik dit wil weten, is over die woordenwisseling tussen jou en sebasser.
MOkeej. Es ist KRIEGquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee mijn vriendin is carmiie hier op fok, en om een of andere reden zit sebasser ermee en gaat hij iedereen lastig vallen met vragen of het wel echt is en of we elkaar al eens in het echt gezien hebben en dat soort onzin. Het mag duidelijk zijn dat deze sebasser geen leven heeft, ik weet ook echt niet waar hij op uit is en waar hij mee bezig is. Maar hij mag er wel mee stoppen.
En blaxje is gewoon gay
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
MOkeej. Es ist KRIEG![]()
Hoe lang hebben jullie ? Zien jullie mekaar regelmatig ?
Ik heb 1 bericht in der fobo geplaatst, daarna haal jij elke keer dat je me ziet het weer op..quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee mijn vriendin is carmiie hier op fok, en om een of andere reden zit sebasser ermee en gaat hij iedereen lastig vallen met vragen of het wel echt is en of we elkaar al eens in het echt gezien hebben en dat soort onzin. Het mag duidelijk zijn dat deze sebasser geen leven heeft, ik weet ook echt niet waar hij op uit is en waar hij mee bezig is. Maar hij mag er wel mee stoppen.
En blaxje is gewoon gay
Dat van die maand wist ik al, nee maar ik bedoel, ik zit er niet mee of zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:23 schreef tonks het volgende:
Nou ik zou antwoord geven dan kan sebasser het ergens opschrijven ofzo, we hebben nu een maand. en we zien elkaar regelmatig en we kennen elkaar van fok. En ja Sebastiaan, het is serieus.
Ik vind jou best een toffe user hoor Tim.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
[..]
En blaxje is gewoon gay
Dat weet ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind jou best een toffe user hoor Tim.![]()
Tim is wel tof, behalve dat hij altijd zo erg kan overdrijven, en de schuld daarvan aan andere users geven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind jou best een toffe user hoor Tim.![]()
Ok dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:23 schreef tonks het volgende:
Nou ik zou antwoord geven dan kan sebasser het ergens opschrijven ofzo, we hebben nu een maand. en we zien elkaar regelmatig en we kennen elkaar van fok. En ja Sebastiaan, het is serieus.
en jij bent 22?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:26 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik zeg alleen van niet, die andere kerel begon.![]()
Is kwijt te schelden, hij heeft immers een Mac.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tim is wel tof, behalve dat hij altijd zo erg kan overdrijven, en de schuld daarvan aan andere users geven.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is kwijt te schelden, hij heeft immers een Mac.
En omdat ik chagrijnig ben ga ik dat nieuwe Mac toetsenbord van Logitech bestellen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is kwijt te schelden, hij heeft immers een Mac.
wat moet je in vredesnaam met een mac?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:28 schreef tonks het volgende:
[..]
En omdat ik chagrijnig ben ga ik dat nieuwe Mac toetsenbord van Logitech bestellen.
Kunnen toffe dingen zijn hoor, die notebook's die zijn pas tofquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:29 schreef Sloffie het volgende:
[..]
wat moet je in vredesnaam met een mac?
Linkje ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:28 schreef tonks het volgende:
[..]
En omdat ik chagrijnig ben ga ik dat nieuwe Mac toetsenbord van Logitech bestellen.
Ik had het meer over je hele stijl van typen, net b_boy.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:26 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik zeg alleen van niet, die andere kerel begon.![]()
ik heb het gewoon niet zo op die troepquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kunnen toffe dingen zijn hoor, die notebook's die zijn pas tof
Euh, dat was een quote van Sloffie, waar heb jij het nu over?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had het meer over je hele stijl van typen, net b_boy.
"nietttt" is gewoon normale reactie om aan te geven dat ik geen kloon ben. Klaar, niet alles zo serieus hea.,quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:33 schreef Sloffie het volgende:
[..]
omdat je zo kinderachtig reageerde![]()
XBM!
huh, ik ben in de war.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Euh, dat was een quote van Sloffie, waar heb jij het nu over?![]()
XBMquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ulreazj, ook weer eens hier![]()
We hebben maandag in dezelfde Pub in Eindhoven gezeten als eind januari
http://66.249.93.104/search?q=cache:etjAIYOTLRQJ:www.synthforum.nl/forums/showthread.php%3Fs%3Dc1c2f524e53662acbcdc73a59c6ea349%26threadid%3D48751%26goto%3Dnextnewest+%22ADDA+kaart&hl=nl&ct=clnk&cd=3&client=operaquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wij zijn nu bezig met een project waarbij we een computer met een ADDA kaart nodig hebben. Daar is er precies 1 van op schoolEr zijn 4 groepen en je kunt 4 uur computertijd reserveren. Wij waren iets te laat en nu hebben wij het blok van 16:00 tot 20:00 vandaag en morgen
Deze keer was er voetbal op groot schermquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:36 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
XBM
Jah, ik kon niet, ik was op stage. Als de volgende meet beetje gunstige tijd is, dan kom ik ook weer. He, die kroeg was tof.![]()
Nice.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Deze keer was er voetbal op groot scherm
Desondanks keken wij het op een klein scherm.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Deze keer was er voetbal op groot scherm
8x in / uit is te weinigquote:
He, hij is er ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Desondanks keken wij het op een klein scherm.
Stiekem.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:42 schreef Merel1808 het volgende:
School is saai, maar ben nu bezig met de poster voor de afsluitingsdagen, hij wordt briljantVanavond foto's.
Debiel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Net resultaatquote:
hehe, dat ziet er wel grappig uitquote:
*downt*quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)6_Eindhoven.zip.html
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, dat ziet er wel grappig uit![]()
Ook weer op die stokjes of gewoon met een stift / spuitbus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]Als het even kan komt er nog een tekst bij: 'De hele wereld danst mee, met 5VB'
Thema van de afsluitingsdagen is Let's Dance
Ik hoop gewoon met karton op de poster zelf geplakt, die stokjes zijn zooooooooooo'n priegelwerkquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook weer op die stokjes of gewoon met een stift / spuitbus?
VASND, Maddoxx, plupke en Sebasser (Alleen op de groepsfoto) De andere foto's van zichzelf heeft ie verwijderd zonder iets te zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:52 schreef Ulreazj het volgende:
Foto's zien er leuk uit van de meet.
XBM, Kanaiken, Snop, Maikuuul herken ik.
Wie zijn die andere gasten dan ?
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon met karton op de poster zelf geplakt, die stokjes zijn zooooooooooo'n priegelwerk
Okeu, ik ga die kant op.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VASND, Maddoxx, plupke en Sebasser (Alleen op de groepsfoto) De andere foto's van zichzelf heeft ie verwijderd zonder iets te zeggen
In een andere Pub, dezelfde van de groepsfoto.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:55 schreef tonks het volgende:
Waar heeft hij die foto's dan verwijderd
Welk werk mag het dan zijn?quote:
Is kanaiken die gozert met die lange haren?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:52 schreef Ulreazj het volgende:
Foto's zien er leuk uit van de meet.
XBM, Kanaiken, Snop, Maikuuul herken ik.
Wie zijn die andere gasten dan ?
Ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is kanaiken die gozert met die lange haren?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens verhuizen naar een ander lokaal waar ik in het uiterste geval nog tot 20:00 zit
En als ik niks meer zeg heb ik daar geen draadloos internet
Ga eens wat notes van mij hier neerplempen, zou ik dan zeggen.quote:
Says it all.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
abzeilen, martinitoren, geentouw, over 5 minuten ?
XBM, ik sleep hem wel even uit dat lokaal.quote:
Ik ben er welquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
XBM, ik sleep hem wel even uit dat lokaal.
Bummer...quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben er wel
Ik heb internet hier, das ook voor het eerst
En ik heb een camera bij me, maar die kan niet inzoomen tot Groningen
Whehehe, lol. En nu?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:13 schreef Sloffie het volgende:ik zit hier achter een soort van backup pc (hangen allemaal kabels naast om hdd's aan te sluiten) en er liggen dus ook voedingstekkers voor hdd's naast, zit ik daar een beetje mee te fucken, ineens: een vonk en pc uit
cut!
![]()
Even weten waar ik mee spreek. Altijd handig. Maar je bent afgekeurd, verkeerd geslacht.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
scheer je weg uit mijn fotoboek vlegel
![]()
Eenvoudigheid.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
voedingsstekker eruit en erin en opnieuw opstarten![]()
gelukkigquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Even weten waar ik mee spreek. Altijd handig. Maar je bent afgekeurd, verkeerd geslacht.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:16 schreef Melkad het volgende:
[..]
ik was er eerder..ik bedoel ik had zn vader kunne zijn![]()
quote:
jammer..verkeerd gedacht..volgende x iets later je conclusies trekke aubquote:
ok! nou... stel je voorquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:22 schreef Melkad het volgende:
[..]
jammer..verkeerd gedacht..volgende x iets later je conclusies trekke aub
inderdaad.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:54 schreef Sloffie het volgende:
[..]
mag dan wel van een mac zijn, maar hij is wel mooi![]()
Hm, werkt hij ook onder windows ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:56 schreef tonks het volgende:
Denk dat ik hem wegdoe voor 30 euro ofzo
Ik had zelfgemaakte babipangpangquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat gaan jullie eten ?
Aangebrande lasagne gehad.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat gaan jullie eten ?
Ik heb frietjes gehadquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:04 schreef Sebasser het volgende:
Wat gaan jullie eten ?
Ik had het al gelezenquote:
Kijk, dat klinkt goedquote:
Afgelopen maandag!quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt goed![]()
Wanneer barst het feest los?
hehequote:
Een heel groot festival in Denemarkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:08 schreef 14.gif het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat roskilde is
Blijkbaar!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:08 schreef 14.gif het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat roskilde is
Ah, nice!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga even naar een vriend toeZwarte Cross kaartje ophalen
![]()
op.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Vjenne_kloet het volgende:
* Vjenne_kloet komt ook binnenstappen.
Waar is het bier?![]()
Leren?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef Zuen het volgende:
Het leren lukt niet meer, ik heb er echt geen zin meer an.![]()
Hier in de ijskastquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:22 schreef Vjenne_kloet het volgende:
* Vjenne_kloet komt ook binnenstappen.
Waar is het bier?![]()
Ik ook niet, en een of andere stomme FoK!ker loopt steeds in mn hoofd te huppelenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef Zuen het volgende:
Het leren lukt niet meer, ik heb er echt geen zin meer an.![]()
Ik ga heel laat slapen..of helemaal nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:28 schreef Zuen het volgende:
ik ga morgen wel een beetje vroeg op l0l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |