bij mijn school (bijna exschool) zit de AH t dichste bijquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
AH is best een end lopen
Dat red je niet in een half uur heen en terug.
Het is zeker een kwartier lopen.
Hier hebben ze ook blikjes van 13 centquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:10 schreef tonks het volgende:
Iel renesite! die blikjes van 20 cent smaken niet
Dankuquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
PUBmeet 26 juni 2006 Eindhoven Napraat Topic.
Voilà
de lidl ook trouwens die zit naast de AH en een bakker en een pizzeria.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef tonks het volgende:
Bij mijn school zit de lidl dichtbij en de kebabzaak.
Ja, dat is dan een tyfuseind. Zou ik het ook niet doen. De C1000 ligt letterlijk naast de school hier. De helft van de tijd kost de rij voor de kassa. Maar een kwartier is niet te doen in een beetje pauze.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
AH is best een end lopen
Dat red je niet in een half uur heen en terug.
Het is zeker een kwartier lopen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:10 schreef tonks het volgende:
Graag gedaan.quote:
quote:
Exact! Stonden die ook op de foto?quote:
Jepquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Exact! Stonden die ook op de foto?
* checkt.quote:
Die summit cola?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
Die zijn bitter!
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:10 schreef tonks het volgende:
Mogelijk vind ik het daarom lekker, het lijkt een beetje op bier.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mogelijk vind ik het daarom lekker, het lijkt een beetje op bier.
Op school? Dat is een beetje problemen zoeken, en zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
! Doe mij dan maar gewoon echt bier
Het gaat om het idee, gewoon wat ik-heb-dorst-gevoel weg laten nemen door te goedkope zooiquote:
Ben ik ook mee bezig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs voor school doen
Hoe is dat nou, zo helemaal opgesloten in je kamer ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gaat om het idee, gewoon wat ik-heb-dorst-gevoel weg laten nemen door te goedkope zooi
Das toch gewoon, Knip plop, knip plop ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:28 schreef Renesite het volgende:
Iemand loopt zijn nagels te trimmen in de tuin, ik hoor het hier, kan het alleen niet zien wáár![]()
Je hebt het topic stilgelegd!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
Sebasser kneus
Daar wachten we opquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:42 schreef Merel1808 het volgende:
School is saai, maar ben nu bezig met de poster voor de afsluitingsdagen, hij wordt briljantVanavond foto's.
Het was een tijdje stil.quote:
Uiteraard, zonnetje.quote:
Succes.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:51 schreef Merel1808 het volgende:
Maargoed, ik ga weer even verder met de poster, ik moet nog een jurkje opplakken, en letters op stokjes aan mn poster zien te bevestigen, gaat goedkomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |