Je vriendin?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef tonks het volgende:
[..]
En blijf uit het fotoboek van mijn vriendin gestoorde gek
Waarom wil jij dat nou weten? Wie ben jijquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:05 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
z'n poedie, z''n chick, z'n vriendin.
maw wie is z'n vriendin ? (van tonkszeponks)
Kben Ulreazj, de reden dat ik dit wil weten, is over die woordenwisseling tussen jou en sebasser.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat nou weten? Wie ben jij
Okee mijn vriendin is carmiie hier op fok, en om een of andere reden zit sebasser ermee en gaat hij iedereen lastig vallen met vragen of het wel echt is en of we elkaar al eens in het echt gezien hebben en dat soort onzin. Het mag duidelijk zijn dat deze sebasser geen leven heeft, ik weet ook echt niet waar hij op uit is en waar hij mee bezig is. Maar hij mag er wel mee stoppen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kben Ulreazj, de reden dat ik dit wil weten, is over die woordenwisseling tussen jou en sebasser.
MOkeej. Es ist KRIEGquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee mijn vriendin is carmiie hier op fok, en om een of andere reden zit sebasser ermee en gaat hij iedereen lastig vallen met vragen of het wel echt is en of we elkaar al eens in het echt gezien hebben en dat soort onzin. Het mag duidelijk zijn dat deze sebasser geen leven heeft, ik weet ook echt niet waar hij op uit is en waar hij mee bezig is. Maar hij mag er wel mee stoppen.
En blaxje is gewoon gay
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
MOkeej. Es ist KRIEG![]()
Hoe lang hebben jullie ? Zien jullie mekaar regelmatig ?
Ik heb 1 bericht in der fobo geplaatst, daarna haal jij elke keer dat je me ziet het weer op..quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee mijn vriendin is carmiie hier op fok, en om een of andere reden zit sebasser ermee en gaat hij iedereen lastig vallen met vragen of het wel echt is en of we elkaar al eens in het echt gezien hebben en dat soort onzin. Het mag duidelijk zijn dat deze sebasser geen leven heeft, ik weet ook echt niet waar hij op uit is en waar hij mee bezig is. Maar hij mag er wel mee stoppen.
En blaxje is gewoon gay
Dat van die maand wist ik al, nee maar ik bedoel, ik zit er niet mee of zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:23 schreef tonks het volgende:
Nou ik zou antwoord geven dan kan sebasser het ergens opschrijven ofzo, we hebben nu een maand. en we zien elkaar regelmatig en we kennen elkaar van fok. En ja Sebastiaan, het is serieus.
Ik vind jou best een toffe user hoor Tim.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
[..]
En blaxje is gewoon gay
Dat weet ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind jou best een toffe user hoor Tim.![]()
Tim is wel tof, behalve dat hij altijd zo erg kan overdrijven, en de schuld daarvan aan andere users geven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind jou best een toffe user hoor Tim.![]()
Ok dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:23 schreef tonks het volgende:
Nou ik zou antwoord geven dan kan sebasser het ergens opschrijven ofzo, we hebben nu een maand. en we zien elkaar regelmatig en we kennen elkaar van fok. En ja Sebastiaan, het is serieus.
en jij bent 22?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:26 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik zeg alleen van niet, die andere kerel begon.![]()
Is kwijt te schelden, hij heeft immers een Mac.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tim is wel tof, behalve dat hij altijd zo erg kan overdrijven, en de schuld daarvan aan andere users geven.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is kwijt te schelden, hij heeft immers een Mac.
En omdat ik chagrijnig ben ga ik dat nieuwe Mac toetsenbord van Logitech bestellen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is kwijt te schelden, hij heeft immers een Mac.
wat moet je in vredesnaam met een mac?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:28 schreef tonks het volgende:
[..]
En omdat ik chagrijnig ben ga ik dat nieuwe Mac toetsenbord van Logitech bestellen.
Kunnen toffe dingen zijn hoor, die notebook's die zijn pas tofquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:29 schreef Sloffie het volgende:
[..]
wat moet je in vredesnaam met een mac?
Linkje ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:28 schreef tonks het volgende:
[..]
En omdat ik chagrijnig ben ga ik dat nieuwe Mac toetsenbord van Logitech bestellen.
Ik had het meer over je hele stijl van typen, net b_boy.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:26 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik zeg alleen van niet, die andere kerel begon.![]()
ik heb het gewoon niet zo op die troepquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kunnen toffe dingen zijn hoor, die notebook's die zijn pas tof
Euh, dat was een quote van Sloffie, waar heb jij het nu over?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had het meer over je hele stijl van typen, net b_boy.
"nietttt" is gewoon normale reactie om aan te geven dat ik geen kloon ben. Klaar, niet alles zo serieus hea.,quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:33 schreef Sloffie het volgende:
[..]
omdat je zo kinderachtig reageerde![]()
XBM!
huh, ik ben in de war.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Euh, dat was een quote van Sloffie, waar heb jij het nu over?![]()
XBMquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ulreazj, ook weer eens hier![]()
We hebben maandag in dezelfde Pub in Eindhoven gezeten als eind januari
http://66.249.93.104/search?q=cache:etjAIYOTLRQJ:www.synthforum.nl/forums/showthread.php%3Fs%3Dc1c2f524e53662acbcdc73a59c6ea349%26threadid%3D48751%26goto%3Dnextnewest+%22ADDA+kaart&hl=nl&ct=clnk&cd=3&client=operaquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wij zijn nu bezig met een project waarbij we een computer met een ADDA kaart nodig hebben. Daar is er precies 1 van op schoolEr zijn 4 groepen en je kunt 4 uur computertijd reserveren. Wij waren iets te laat en nu hebben wij het blok van 16:00 tot 20:00 vandaag en morgen
Deze keer was er voetbal op groot schermquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:36 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
XBM
Jah, ik kon niet, ik was op stage. Als de volgende meet beetje gunstige tijd is, dan kom ik ook weer. He, die kroeg was tof.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |