Dat zijn idd de beste, veeg je je reet af en blijkt het niet nodig te zijn omdat alles in 1 pakketje zitquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:13 schreef BobRooney het volgende:
Type 3...vooral sinds ik veel All Bran eet....komt er in 1 keer uit, geen gezeik met halverwege afbreken...heerlijk
Het gaat om de laatste hequote:Op woensdag 28 juni 2006 12:25 schreef zatoichi het volgende:
Vrijwel altijd type 3.
Soms trouwens ook wel een combinatie van types eigenlijk.
Die doet lekker pijn..quote:
ambetant: Belgisch voor vervelendquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:18 schreef placebeau het volgende:
Ik weet niet wat ik ambetanter vind, type 1 of type 8.
Voortdurend moeten persen, of voortdurend moeten tegenhouden terwijl je spurt naar het toilet.
be my guest.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:55 schreef reviewz het volgende:
Zie geen pics?
Jij mag van mij de uitslag onderzoeken hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:26 schreef MrSASO het volgende:
Ik zie nu al dat meer dan de helft hier ongezond eet.
Het zal ook zeker flink stinken bij jullie op het toilet.
Je stront hoort droog en nagenoeg geurloos te zijn, niet nat en klef.
k pleur het wel door je brievenbus, kan je het onderzoeken..quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:26 schreef MrSASO het volgende:
Ik zie nu al dat meer dan de helft hier ongezond eet.
Het zal ook zeker flink stinken bij jullie op het toilet.
Je stront hoort droog en nagenoeg geurloos te zijn, niet nat en klef.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:07 schreef Spooky4u het volgende:
daarstraks gewoon een lekker gladde.
jouw stoelgang is behoorlijk snelquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:19 schreef Spooky4u het volgende:
net er nog ff een 4 geloosd
quote:
af en toe gebeurt het ook 3 keer op een dagquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:31 schreef latislos het volgende:
[..]
[..]
jouw stoelgang is behoorlijk snel
Het is idd niet fijn als er ineens zo'n golfbal uit wil.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:31 schreef Emu het volgende:
Ik heb ze allemaal al wel eens gehad, type 1 is wel niet leuk en kan pijn doen indien veel en groot![]()
Die hangt er bij ons ook al een jaar uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ga die drol-index uit de OP trouwens even uitprinten en in de plee ophangen.
Turflijstje d'r bij. Dan moeten m'n huisgenoten (hoofdzakelijk dames) telkens als ze gescheten hebben even een streepje zetten bij het type drol dat ze geproduceerd hadden. Dat alles in het kader van de 'wetenschap', natuurlijk.
OMG, dit is oorspronkelijk in een ander forum gepostquote:
en daar werd hij nog geaccepteerd ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
OMG, dit is oorspronkelijk in een ander forum gepost
wij (schatje en ik) zijn zo liefquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
en daar werd hij nog geaccepteerd ook![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |