i'm with himquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Om infantiele bosnegers zoals jij uit de trein te houden.
Renkerdekenker leer eens lezen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
Het is toch afschuwelijk voor woorden ?
Maar goed, je moet dus een kaartje kopen, maar ik had alleen briefgeld bij.
En in die automaat gaan alleen maar muntjes, een pinpas hebk thuis maar ik gebruik hem niet ( vind het gewoon niet rofls cash pwnt de plastic ).verschrikkelijk
Ligt dat nu aan mij of..quote:haha wat een achterlijke mongolenpijper is die Maikuuul waar zeikt hij nou over ?
Hey Foxy krijgt toch : RENKEDEKENKERquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Gaat nu iedereen dat lompe woord gebruiken?
Dat is ABF lees ik net in een ander Maikuuul topic.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Foxxy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
En waarom staat er geen wisselaar om te wisselen van papier naar muntgeld ? Want die staan ook altijd op de kermis bij: De Pusher van Jos!
Je bent een leugenaar...quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
een pinpas hebk thuis maar ik gebruik hem niet
Maak er maar een topic over in Klaagbaak.......quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:04 schreef TJDoornbos het volgende:
f*ck it met dat lompe woord!
Neequote:Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Foxxy het volgende:
[..]
En mij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan behoor je samen met Foxxy en mij tot een uitstervend ras ben ik bang Descendent
Je kan bij de trein tenminste nog pinnen, bij de metro moet je altijd met muntjes betalen of met zo'n vervloekte chipknipquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
Het is toch afschuwelijk voor woorden ?
Het was maandag 26 juni, ik ging naar stage en kwam terug, oei 26 juni betekend: FOK PUB MEETING !!!!!! En die was in eindhoven dus wij gaan met de trein ( de eerste keer btw dat ik in een trien heb gezeten).
Maar goed, je moet dus een kaartje kopen, maar ik had alleen briefgeld bij.
En in die automaat gaan alleen maar muntjes, een pinpas hebk thuis maar ik gebruik hem niet ( vind het gewoon niet rofls cash pwnt de plastic ).
Gelukkig had Plupke een pinpas bij zich zodat ik het hem kon terug betalen.
Voor de mensen die denken: haha wat een achterlijke mongolenpijper is die Maikuuul waar zeikt hij nou over ?
Nou: waarom zetten ze een automaat neer waar alleen maar muntjes inkunnen en geen briefgeld ?
En waarom staat er geen wisselaar om te wisselen van papier naar muntgeld ? Want die staan ook altijd op de kermis bij: De Pusher van Jos!verschrikkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |