i'm with himquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Om infantiele bosnegers zoals jij uit de trein te houden.
Renkerdekenker leer eens lezen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
Het is toch afschuwelijk voor woorden ?
Maar goed, je moet dus een kaartje kopen, maar ik had alleen briefgeld bij.
En in die automaat gaan alleen maar muntjes, een pinpas hebk thuis maar ik gebruik hem niet ( vind het gewoon niet rofls cash pwnt de plastic ).verschrikkelijk
Ligt dat nu aan mij of..quote:haha wat een achterlijke mongolenpijper is die Maikuuul waar zeikt hij nou over ?
Hey Foxy krijgt toch : RENKEDEKENKERquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Gaat nu iedereen dat lompe woord gebruiken?
Dat is ABF lees ik net in een ander Maikuuul topic.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Foxxy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
En waarom staat er geen wisselaar om te wisselen van papier naar muntgeld ? Want die staan ook altijd op de kermis bij: De Pusher van Jos!
Je bent een leugenaar...quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
een pinpas hebk thuis maar ik gebruik hem niet
Maak er maar een topic over in Klaagbaak.......quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:04 schreef TJDoornbos het volgende:
f*ck it met dat lompe woord!
Neequote:Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Foxxy het volgende:
[..]
En mij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan behoor je samen met Foxxy en mij tot een uitstervend ras ben ik bang Descendent
Je kan bij de trein tenminste nog pinnen, bij de metro moet je altijd met muntjes betalen of met zo'n vervloekte chipknipquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
Het was maandag 26 juni, ik ging naar stage en kwam terug, oei 26 juni betekend: FOK PUB MEETING !!!!!! En die was in eindhoven dus wij gaan met de trein ( de eerste keer btw dat ik in een trien heb gezeten).
En in die automaat gaan alleen maar muntjes, een pinpas hebk thuis maar ik gebruik hem niet ( vind het gewoon niet rofls cash pwnt de plastic ).
Gelukkig had Plupke een pinpas bij zich zodat ik het hem kon terug betalen.
Voor de mensen die denken: haha wat een achterlijke mongolenpijper is die Maikuuul waar zeikt hij nou over ?
Nou: waarom zetten ze een automaat neer waar alleen maar muntjes inkunnen en geen briefgeld ?
En waarom staat er geen wisselaar om te wisselen van papier naar muntgeld ? Want die staan ook altijd op de kermis bij: De Pusher van Jos!verschrikkelijk
Hebben ze daar geen machines waar je briefgeld kan wisselen voor loslollergeld ?quote:
Jij reageert altijd als 1ste in een Maikuuul topic, dat is heel storendquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef MaddoxX het volgende:
arme jongehaal nou een pinpas zoals mij
Volledig correct.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
een Maikuuul topic, dat is heel storend
mn broertje heeft die van hem gesloopd en kan met zn legitimatie ook geld van zijn rekening halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Valt het nu niemand op dat TS wel een pinpas moet hebben om bijv. geld van zijn rekening te halen?
Fout fout fout, 26 juni betekende dWc jarigquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
oei 26 juni betekend: FOK PUB MEETING !!!!!!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
( de eerste keer btw dat ik in een trien heb gezeten).
Leuk dat we een uitnodiging gehad hebben!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fout fout fout, 26 juni betekende dWc jarig.
mag sinds januari 2005 niet meer. Pinpas word voor de bank gezien als horende bij die rekening. Je hebt officieel zelf je pinpas met code nodig om te storten...quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mn broertje heeft die van hem gesloopd en kan met zn legitimatie ook geld van zijn rekening halen
Nee, is alleen als je een pennie rekening hebt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen machines waar je briefgeld kan wisselen voor loslollergeld ?
Dus je hebt Jennifuur nu eindelijk eens een keertje geneukt bedoel je?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
( de eerste keer btw dat ik in een trien heb gezeten).
Lijkt me ook ja!quote:verschrikkelijk
jij wil triest bier zuipenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
In PUB staan de fotos jongens !
Maar ik reisde van Maastricht naar Eindhoven, 17 knakkers koste me dit grapje :/
De pusher van jos was hier ook vandeweek...het gaat helemaal los bij de pusher van josquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
Het was maandag 26 juni, ik ging naar stage en kwam terug, oei 26 juni betekend: FOK PUB MEETING !!!!!! En die was in eindhoven dus wij gaan met de trein ( de eerste keer btw dat ik in een trien heb gezeten).
En in die automaat gaan alleen maar muntjes, een pinpas hebk thuis maar ik gebruik hem niet ( vind het gewoon niet rofls cash pwnt de plastic ).
Gelukkig had Plupke een pinpas bij zich zodat ik het hem kon terug betalen.
Voor de mensen die denken: haha wat een achterlijke mongolenpijper is die Maikuuul waar zeikt hij nou over ?
Nou: waarom zetten ze een automaat neer waar alleen maar muntjes inkunnen en geen briefgeld ?
En waarom staat er geen wisselaar om te wisselen van papier naar muntgeld ? Want die staan ook altijd op de kermis bij: De Pusher van Jos!verschrikkelijk
Dat was het al bij de opening van MacDonalds, ooit dat kaas daar gezienquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Punjab het volgende:
wat heb je aan een pinpas als je hem niet gebruikt? ongegronde klacht dus... plastic is tegenwoordig zelfs bij de Mac geaccepteerd...
Preach on brother Scorpie!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Om infantiele bosnegers zoals jij uit de trein te houden.
We hebben het hier over Maikuuul he, dus niet te ingewikkeld gaan doen nu.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:14 schreef Igen het volgende:
Je kunt ook gewoon naar het loket gaan. Dat kost dan 50 cent extra maar dan mag je wel met briefgeld betalen.
Je vergist je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef TimC het volgende:
In die ic van Maastricht naar Haarlem idd voor Heerlen zit toch tegenwoordig tv en Wlan als ik me niet vergis?
X-men ook, maar dat wil niet zeggen dat er nu een mutant achter je aanzit....quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef TimC het volgende:
Serieus was laatst op tv..
Zo voel ik me wel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
X-men ook, maar dat wil niet zeggen dat er nu een mutant achter je aanzit....
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
X-men ook, maar dat wil niet zeggen dat er nu een mutant achter je aanzit....
dan zijn ze dom, want dan verbranden ze het geld met die snijbranders van zequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef Dulk het volgende:
aangezien de automaten al opgesneden worden met een snijbrander voor het muntgeld, wat denk je wat er gebeurd als die automaten papiergeld gaan slikken
Loller! Knap staaltje quote werk!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dus je hebt Jennifuur nu eindelijk eens een keertje geneukt bedoel je?
[..]
Lijkt me ook ja!![]()
sorry; deze moest ff
ik vergeet dat ding nooit, daar zit m'n OV-studentenkaart in weet je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
Oke mensen, stel je vergeet je portomonrofl thuis, en je had nog toevallig 20 knakkers aan briefgeld in je zak.
Wat zouden jullie dan doen ?
iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik vergeet dat ding nooit, daar zit m'n OV-studentenkaart in weet je.
Nu mijn stopwoordje ook maar even online gegooid : Renkerdekenkerquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:04 schreef TJDoornbos het volgende:
f*ck it met dat lompe woord!
Wtf denk jij ? dat ik er opeens anders uitzie als ik naar een meet ga ofzo ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:42 schreef Maisnon het volgende:
Maikuuul die meet-foto'sje staat ook altijd hetzelfde op de foto
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu mijn stopwoordje ook maar even online gegooid : Renkerdekenker
![]()
Ik heb m,n OV ook altijd in m,n portomorofl, net als de rest van OVend Nederland zo ongeveer.quote:
Mezelf voor de eerstvolgende intercity gooien, omdat ik de uitdrukking '20 knakkers' heb gebruikt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
Oke mensen, stel je vergeet je portomonrofl thuis, en je had nog toevallig 20 knakkers aan briefgeld in je zak.
Wat zouden jullie dan doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |