Klopt, toen had hij een VBL-ban.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb geen dirk kuijt gezien tijdens het WK![]()
Het was zelfs een algehele forum banquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, toen had hij een VBL-ban.![]()
Had gehoopt dat hij iets aan zijn taal en spelling zou doen, maar helaas.![]()
Prachtige pass inderdaad. Maar da's geen assistquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:29 schreef Pritt het volgende:
[..]
Bekijk nog eens goed de 2e play-off wedstrijd tussen 010 en 020.
Daar gaf meneer Klaas toch echt een briljante paas over 35 meter.
Ja is dirkje toch nog ergens goed inquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
Prachtige pass inderdaad. Maar da's geen assist
Ik zie dat Dirk-Kuijt alweer werk aan het maken is van zijn perm ban. Mooi
Oh, ik pretendeer niet de spelers te kennen, maar ik denk wel dat jij het lastiger krijgt dan jij denkt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Noem jij eens 1 speler op die je kent uit dat team, zonder google te gebruiken![]()
Who gives a fcuk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:03 schreef -Wolf- het volgende:
Ben benieuwd naar de rugnummers. Zullen die bij de training al bekend zijn?
Welk rugnummer krijgt Stam?
» Nummer 3
» Nummer 4
» Nummer 31
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!Had ff niets beters te doen.
Natuurlijk krijgt 'ie het lastiger. Dirk Kuijt z'n knietjes beginnen al te knikken wanneer er een internationale tegenstander tegenover 'm staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh, ik pretendeer niet de spelers te kennen, maar ik denk wel dat jij het lastiger krijgt dan jij denkt.
De huidige nr 1 in de MotoGP rijdt tenslotte ook met dit sexueel getinte nummer, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Who gives a fcuk?Al krijgt hij nummer 69, als hij maar presteert.
![]()
hij heeft met dat nummer bij LAZIO en ook bij Milan gespeeld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:10 schreef Black-Death het volgende:
Hoezo 31? Speelt hij normaal met dat nummer?
Ja, het is deels ook wel begrijpelijk, maar het is wel een beetje in strijd met Marco's selectie beleid tot dusver. En dat Vennegoor wel mee gaat, en Huntelaar niet.. dat kan ik niet begrijpen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:25 schreef twi het volgende:
Ach, je wist natuurlijk ook niet van tevoren dat Kuijt zo ontzettend door het ijs zou zakken als international. En Huntelaar had nog geen interland gespeeld. Kan het op zich wel begrijpen. Maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik
Niemand in de ere die het lef heeft een opkomende Japie neer te halenquote:
Capello wordt zeker assistent van Ten Cate?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoorde trouwens bij de bakker, wiens zwager bij Ajax in dienst is, dat Vieira gehaald wordt en hij ook zijn maatje Zidane mee neemt!
Woei!!?!?!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoorde trouwens bij de bakker, wiens zwager bij Ajax in dienst is, dat Vieira gehaald wordt en hij ook zijn maatje Zidane mee neemt!
hier nog eenquote:
De bakker Steefson op de hoek?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Woei!!?!?!?
In Friesland bij het bezorgen van de post?
Maar we hebben Emmanuelson en Maduro al?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Emanuelson is linksbackquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar we hebben Emmanuelson en Maduro al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |