Wat is je bron?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:52 schreef F1Bas het volgende:
Ajax oefent op 29 juli tegen Dortmund.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Moet daarbij natuurlijk ook opgemerkt worden dat:
JAAAAAAAAAAA WORMGOORRRRRRRRRRR SCOOOOORRRRTTTTTTTTT!!!!!
niet zo heel denderend klinkt...
Tijdens de eerste training van het seizoen dacht ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef DragonChaser het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe thuisshirt eigenlijk gepresenteerd en verkocht?
Hij lijkt op Dingsdag.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij lijkt op een bekende voetballer, maar kan even niet bedenken wie. Een Zwitser volgens mij.
http://shirt.ajax.nl/quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef DragonChaser het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe thuisshirt eigenlijk gepresenteerd en verkocht?
Ook wel een beetje ja. Nu, hij is nog jong, dus wellicht wordt het nog wat.quote:
Hij lijkt op Frank Arnesenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij lijkt op een bekende voetballer, maar kan even niet bedenken wie. Een Zwitser volgens mij.
warm of liever gezegt het wordt bloedheetquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:41 schreef jna het volgende:
Misschien ga ik wel, hangt er vanaf wat voor weer het wordt.
Bloedheet is misschien weer iets teveel van het goede met die drukte (die er wel zal zijn). Heb geen zin om opgesloten te staan tussen zwetende mensen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:48 schreef WEST het volgende:
[..]
warm of liever gezegt het wordt bloedheet![]()
ach daarna ga ik toch savonds lekker zwemmen (zwem4daagse) dan is het weer wel goedquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:50 schreef jna het volgende:
[..]
Bloedheet is misschien weer iets teveel van het goede met die drukte (die er wel zal zijn). Heb geen zin om opgesloten te staan tussen zwetende mensen.
ik ben op tijd, ga smorgens al richting amsterdam met iemandquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:06 schreef jna het volgende:
Nouja als je op tijd bent kan je wel op de tribune zitten dus dan valt het wel mee
Steef?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef Badabingea het volgende:
Ik ken Vito.
Ik hoorde van iemand dat de geruchten gaan dat Huntelaar verkocht is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb net vakantie dan en niets beters te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n eerste training, waarom willen jullie daar zo graag bij zijn?
Nou, toch leuk met al die nieuwelingen hequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo beperkt is hij niet. Kijk die goal die hij met Heerenveen tegen NAC maakte vorig jaar. En kijk dat stifje tegen Frankrijk op het EK onder 21.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:55 schreef Paul_NL het volgende:
Stel dat KJH een wedstrijd of 5 niet 6 niet scoort en een paar kansen per wedstrijd mist. Wordt hij dan uitgefloten omdat het eigenlijk maar een beperkte voetballer is?
Als 'ie die snelheid had, hadden het er misschien 40 geweest per seizoen. Maar 33 is ook prima, jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:11 schreef Silenus het volgende:
Hij hoeft geen fuck te leren van mij. Als ie er 33 per seizoen in legt interesseert die snelheid me helemaal niks.
Be my guest, maak maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nou, waar blijft dat vakkenoverzicht in de OP?
tis de charme nieuwelingen die komen, het mooie weer en nog gratis reizenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Bekijk nog eens goed de 2e play-off wedstrijd tussen 010 en 020.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:08 schreef twi het volgende:
ik heb 'm ook nog geen assists zien geven dus hij heeft nog een hele hoop te leren.
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een TV naast met mensen die het via teletekst volgenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Aan jou wordt al helemaal niets gevraagd, strontvlieg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een TV naast met mensen die het via teletekst volgen![]()
Dirk is terug !quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Aan jou wordt al helemaal niets gevraagd, strontvlieg.
He jammer, ze hebben je unbannedquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zet er dan meteen een TV naast met mensen die het via teletekst volgen![]()
ik kijk al uit naar zijn volgende banquote:
Kraagquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:12 schreef StarGazer het volgende:
Mooi shirt, maar een kraagje was toch mooier geweest.
quote:Ten Cate haalt jonge spelers bij A-selectie
Woensdag 28 juni, door SV, Amsterdam, 23.44u GMT+01.00, AS
Henk ten Cate heeft nog drie spelers van Jong Ajax bij de A-selectie gehaald. Jan Vertonghen, Rydell Poepon en Jeffrey Sarpong moeten zich aanstaande maandag melden bij de eerste training.
Dit heeft Ajax Showtime (AS) uit betrouwbare bronnen vernomen. () Eerder meldde AS al dat Jong Ajax-doelman Marco van Duin (19) aanstaande maandag met de A-selectie meetraint.
De afwezigheid van de WK-spelers Hedwiges Maduro, Johnny Heitinga, Ryan Babel, Wesley Sneijder en Maarten Stekelenburg heeft zeer waarschijnlijk met de stageperiode van de Jong Ajax-spelers te maken. De WK-gangers melden zich drie weken later.
Vertonghen (19) en Poepon (18) gelden als verrassing. De laatste was afgelopen seizoen als spits vijftien keer trefzeker voor de A1 van Sonny Silooy. Poepon is groot en sterk en kan naast de spitspositie ook op 'tien' uit de voeten. Hij speelt pas twee jaar bij Ajax.
De Belg Vertonghen is afkomstig van satellietclub GBA en kwam op 16-jarige leeftijd in de B1 van Ajax terecht. De linksbenige middenvelder beschikt over een groot loopvermogen en is vooral een nuttige voetballer. Hij kan wel eens de opvolger van de naar Nantes vertrokken Nourdin Boukhari worden.
ik vind een kraag juist mooi en het zit ook nog lekkerdequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
KraagIk heb een hekel aan voetbalshirts met een kraag, echt te lelijk en zit voor geen meter. Hij is prima zo.
Dan verschillen wij van mening.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
KraagIk heb een hekel aan voetbalshirts met een kraag, echt te lelijk en zit voor geen meter. Hij is prima zo.
Met doorlopende rode baanquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:55 schreef SoA-Holic het volgende:
Supermooi shirt! Zo hoort een Ajax shirt te zijn. Met of zonder kraag, maakt geen reet uit!
Wanneer komt er een nieuwe bondscoach?quote:'Huntelaar is er waarschijnlijk bij op het EK'
Woensdag 28 juni, door HW, Zeist, 15.01u GMT+01.00, RTV Noord-Holland
Bondscoach Marco van Basten neemt Klaas Jan Huntelaar bij het EK 2008 wel mee, tenminste als hij zo door blijft gaan. Dit meldde hij tijdens een persconferentie.
Van Basten ziet in de Ajacied een goede spits. Toch blijft hij er wel bij dat het een goede beslissing van hem was om de Hunt niet mee te nemen naar het WK. Volgens San Marco zijn drie spitsen genoeg. Ook Davids was geen optie, te weinig in vorm, aldus van Basten.
Luxemburg steld geen zak voor. Tegen dat team kan ik mezelf ook nog wel bewijzenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:27 schreef -Wolf- het volgende:
Huntelaar moet in de basis tegen Luxemburg. Een mooiere eerste tegenstander om je te bewijzen/ Huntelaar uit te proberen kan ik me niet voorstellen. Low-risk wedstrijd en voor Huntelaar een 2e RBC.
Ik daag je uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Luxemburg steld geen zak voor. Tegen dat team kan ik mezelf ook nog wel bewijzen![]()
Je hebt het nu over jezelf of over je alter-ego, Dirk Kuijt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Luxemburg steld geen zak voor. Tegen dat team kan ik mezelf ook nog wel bewijzen![]()
ik heb geen dirk kuijt gezien tijdens het WKquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, toen had hij een VBL-ban.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb geen dirk kuijt gezien tijdens het WK![]()
Het was zelfs een algehele forum banquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, toen had hij een VBL-ban.![]()
Had gehoopt dat hij iets aan zijn taal en spelling zou doen, maar helaas.![]()
Prachtige pass inderdaad. Maar da's geen assistquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:29 schreef Pritt het volgende:
[..]
Bekijk nog eens goed de 2e play-off wedstrijd tussen 010 en 020.
Daar gaf meneer Klaas toch echt een briljante paas over 35 meter.
Ja is dirkje toch nog ergens goed inquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
Prachtige pass inderdaad. Maar da's geen assist
Ik zie dat Dirk-Kuijt alweer werk aan het maken is van zijn perm ban. Mooi
Oh, ik pretendeer niet de spelers te kennen, maar ik denk wel dat jij het lastiger krijgt dan jij denkt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Noem jij eens 1 speler op die je kent uit dat team, zonder google te gebruiken![]()
Who gives a fcuk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:03 schreef -Wolf- het volgende:
Ben benieuwd naar de rugnummers. Zullen die bij de training al bekend zijn?
Welk rugnummer krijgt Stam?
» Nummer 3
» Nummer 4
» Nummer 31
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!Had ff niets beters te doen.
Natuurlijk krijgt 'ie het lastiger. Dirk Kuijt z'n knietjes beginnen al te knikken wanneer er een internationale tegenstander tegenover 'm staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh, ik pretendeer niet de spelers te kennen, maar ik denk wel dat jij het lastiger krijgt dan jij denkt.
De huidige nr 1 in de MotoGP rijdt tenslotte ook met dit sexueel getinte nummer, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Who gives a fcuk?Al krijgt hij nummer 69, als hij maar presteert.
![]()
hij heeft met dat nummer bij LAZIO en ook bij Milan gespeeld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:10 schreef Black-Death het volgende:
Hoezo 31? Speelt hij normaal met dat nummer?
Ja, het is deels ook wel begrijpelijk, maar het is wel een beetje in strijd met Marco's selectie beleid tot dusver. En dat Vennegoor wel mee gaat, en Huntelaar niet.. dat kan ik niet begrijpen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:25 schreef twi het volgende:
Ach, je wist natuurlijk ook niet van tevoren dat Kuijt zo ontzettend door het ijs zou zakken als international. En Huntelaar had nog geen interland gespeeld. Kan het op zich wel begrijpen. Maar dat is vloeken in de kerk hier geloof ik
Niemand in de ere die het lef heeft een opkomende Japie neer te halenquote:
Capello wordt zeker assistent van Ten Cate?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoorde trouwens bij de bakker, wiens zwager bij Ajax in dienst is, dat Vieira gehaald wordt en hij ook zijn maatje Zidane mee neemt!
Woei!!?!?!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoorde trouwens bij de bakker, wiens zwager bij Ajax in dienst is, dat Vieira gehaald wordt en hij ook zijn maatje Zidane mee neemt!
hier nog eenquote:
De bakker Steefson op de hoek?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Woei!!?!?!?
In Friesland bij het bezorgen van de post?
Maar we hebben Emmanuelson en Maduro al?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Emanuelson is linksbackquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar we hebben Emmanuelson en Maduro al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |