http://www.flylady.org/pages/Flying_MovingTips.aspquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:39 schreef loezzie het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor mij, alleen sta ik op punt om te gaan verhuizen.. na de verhuizing ga ik mezelf er ook maar eens aan wagen!
Zou er niet ook een site zijn die je vertelt wanneer je wat in de tuin moet doen? Ik weet bijv. nooit wanneer je nou moet snoeien of bollen planten etc.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:45 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vandaag 3 uur lang in de tuin gewerkt , Daar zouden ze eens een reminder voor moeten verzinnen . Ik haat tuinierenTuin is grotendeels betegeld en NOG groeit er overal vanalles
Bollen stop ik er in okt, in , gaat altijd goed . Snoeien gaat me minder af , ik snoei te kort , te vroeg in het seizoen , net voor of achter een oog. Oftewe. l mn tuin is en blijft groen en nauwelijks bloemen te zien aan de struikenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou er niet ook een site zijn die je vertelt wanneer je wat in de tuin moet doen? Ik weet bijv. nooit wanneer je nou moet snoeien of bollen planten etc.
Waar wil jij bollen planten dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou er niet ook een site zijn die je vertelt wanneer je wat in de tuin moet doen? Ik weet bijv. nooit wanneer je nou moet snoeien of bollen planten etc.
Ik was dus niet de enige die dacht "als het bij Isa werkt, zou eht hier ook moeten kunnen werken"quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:07 schreef Lois het volgende:
Tssss, als het Isa kan helpen dan is het Vreemd genoeg ook misschien wel iets voor ons Pleuriszooitje
Dat probleem heb ik nou ook. Ik kom niet verder dan iedere dag mijn aanrecht schoonhouden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef Yoni het volgende:
Ik volg ook al een poosje Flylady, maar ben er erg slecht in. Blijf nog steeds zitten met het probleem dat ik mezelf niet aan de gang kan zetten.
Nou krijg ik opeens zin om te gaan poetsen. En ik heb zo'n HEKEL aan poetsenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:47 schreef Aventura het volgende:
Voor:
[afbeelding]
En na:
[afbeelding]
(Tijdens de ene pic was het nog licht en tijdens de andere donker. Verklaart meteen dat ik wel een beetje heb geprocrastinate. Maar hey! My sink is clean again!
Wat zij zegt,quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:07 schreef Lois het volgende:
Tssss, als het Isa kan helpen dan is het Vreemd genoeg ook misschien wel iets voor ons Pleuriszooitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |