quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:51 schreef Pupil het volgende:
Ja hallo, jullie praten toch altijd over Roaccutane hoe moet ik dan weten of het de originele versie is of een namaak?!!Ik wist trouwens niet eens dat er verschillende soorten zijn!!!
Roche is de originele producent van isotretinoine. De "Ro" in Roaccutane staat voor Roche.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef octopussy het volgende:
yep, ik heb het zelfs met mijn dermatoloog over roaccutane. Het is een beetje gemeengoed geworden denk ik, men weet over het algemeen wel welk medicijn je bedoeld.
dit soort (serieuze) vragen toch met je huidarts moet overleggen. Zelf zou ik minstens een half jaar wachten met kids als je dit hebt gebruikt, maargoed, dat is mijn gevoel gewoonquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef poohy het volgende:
Even een vraagje.
Ik slik nu Roaccutane, maar wil binnen een jaar wel aan kinderen beginnenNu heb ik ergens gelezen dat je na een maand stoppen het gevaar weg is van misvormde kinderen.
Eigenlijk vind ik dit een beetje snel.. En ik ben ook heel erg bang dat bijvoorbeeld twee maanden niet genoeg isHoe denken jullie hierover?
idd, en ik zou in deze situatie tóch je gevoel volgen. Want stél dat je kind iets krijgt, wat dan een kleine kans is dat 't door ROA komt, zal je het jezelf nooit vergeven....quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef poohy het volgende:
Inderdaad, dat zal ik maandag eens even doen. Maar ik ben bang dat hij het volgens de 'regeltjes' doet. Dus als het vaststaat dat het na een maand uit je lichaam is dat het volgens hem ook het geval is.
Gevoelsmatig wacht ik liever eerst ook een half jaar![]()
Accutane is ook van Roche.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Roche is de originele producent van isotretinoine. De "Ro" in Roaccutane staat voor Roche.![]()
http://www.roche.com
Sterker nog. Ik was een tijdje geleden bij de apotheek en daar raadde ze mij aan om een half jaar na de kuur pas te beginnen aan kinderen. Ik als man dus. Ikke van ????SLIK???? Zij zei dit om safe te spelen. Ze begon toen over Maurice de Hond. Deze heeft ook een kuur Roaccutane gehad en heeft een mismaakt kindje wat ondertussen overleden is gekregen. Echter na wat zoeken op internet blijkt dat het niet zeker is dat het hiervan kwam, maar toch!! Dus ben gewaarschuwd en neem liever ruim de tijd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef poohy het volgende:
Even een vraagje.
Ik slik nu Roaccutane, maar wil binnen een jaar wel aan kinderen beginnenNu heb ik ergens gelezen dat je na een maand stoppen het gevaar weg is van misvormde kinderen.
Eigenlijk vind ik dit een beetje snel.. En ik ben ook heel erg bang dat bijvoorbeeld twee maanden niet genoeg isHoe denken jullie hierover?
Drinken mag in principe gewoon hoor. En van 3-4 glaasjes wijn of glazen bier (2 avonden lang) krijg je heus geen levercirrose o.i.dquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:21 schreef Laura 2000 het volgende:
Hej jongens,
ik heb met spoed een vraag!!
Ik ga dit weekend naar Rock Werchter!Heel veel zin in, en het wordt prachtig weer!
De factor 50 gaat mee.
![]()
Ik ga 4 dagen/5 nachten. Nu had ik bedacht dat ik dan wel 2 avonden kan drinken (de rest sleept pakken sangria en flessen wodka/lime mee...)
Maar ik belde zonet mijn vader, en die zei dat ik beter iedere avond 3 glazen kan drinken, in plaats van 2 avonden meer dan dat....![]()
Ik drink zelf liever iedere avond een beetje, dan 2 avonden niets... Maar wat is nu beter/slechter...?
Iedere avond een glas of 3?
Of 2 avonden wat meer en de andere dagen niets?
Ik wil geen levercirrose!!Maar wel een leuke tijd hebben!!
![]()
Oh ja ik weet dat het zwak is om te drinken als je t beter niet kan doen... maar feit is gewoon dat het nét iets gezelliger is met wat wijn op...![]()
Hoi Laura,quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:21 schreef Laura 2000 het volgende:
Hej jongens,
ik heb met spoed een vraag!!
Ik ga dit weekend naar Rock Werchter!Heel veel zin in, en het wordt prachtig weer!
De factor 50 gaat mee.
![]()
Ik ga 4 dagen/5 nachten. Nu had ik bedacht dat ik dan wel 2 avonden kan drinken (de rest sleept pakken sangria en flessen wodka/lime mee...)
Maar ik belde zonet mijn vader, en die zei dat ik beter iedere avond 3 glazen kan drinken, in plaats van 2 avonden meer dan dat....![]()
Ik drink zelf liever iedere avond een beetje, dan 2 avonden niets... Maar wat is nu beter/slechter...?
Iedere avond een glas of 3?
Of 2 avonden wat meer en de andere dagen niets?
Ik wil geen levercirrose!!Maar wel een leuke tijd hebben!!
![]()
Oh ja ik weet dat het zwak is om te drinken als je t beter niet kan doen... maar feit is gewoon dat het nét iets gezelliger is met wat wijn op...![]()
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:03 schreef rimisive het volgende:
BEN MET 40 MG BEZIG HIJ ZIJ TEGEN ME DAT IK VAN DE AFGELOPEN MAAND DE 10 MG DIE IK OVER HAD ERBIJ MOEST NEMEN EN IK DUS OP 50 MG ZOU ZITTEN ,MAAR NOU IS DIE GOEDE MAN MET VAKANTIE EN KAN HEM DUS NIET VRAGEN OF HET IN EEN KEER OF IN MEERDERE KEREN MOET,VANDAAR MIJN VRAAG
Als je eerst die 40 mg al in 1 keer nam, dan kan je er vanuit gaan dat je die 50 mg ook in 1 keer moet nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef rimisive het volgende:
dan ken je mijn dermatoloog niet die kan nog geen 5 minuten de mond op elkaar houden er is geen woord tussen te krijgen
jij was/bent toch een kerelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:21 schreef Doagere het volgende:
Even een foto van hoe het eruit ziet![]()
[afbeelding]
dat ziet er nog gladjes uitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:21 schreef Doagere het volgende:
Even een foto van hoe het eruit ziet![]()
[afbeelding]
Same personquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:23 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jij was/bent toch een kerel![]()
? wie was die gast die hier een jaar geleden dan die héél fucking irritant dit forum volspamde? Die had ook zon zelfde naam.. Postte ook altijd foto's ensow, maar was toch écht een kerel... of ben je omgebouwd
![]()
![]()
![]()
Oh nee he...quote:
linkjes?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Oh nee he...
Is dat de Doagere die zo om Roa liep te zeuren bij de dokter en het uiteindelijk kreeg? Diegene die 100 foto's per dag poste van zn gezicht?? Een normaal jongensgezicht, uiteindelijk zonder puisten.
Vervolgens een topic startte over transseksualiteit?
En moet je nu kijken. Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf beschermd worden![]()
ik ook niet, nou ja pech gehad....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:55 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Kan ik niet meer vinden...
ja, dat is hém dus jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Oh nee he...
Is dat de Doagere die zo om Roa liep te zeuren bij de dokter en het uiteindelijk kreeg? Diegene die 100 foto's per dag poste van zn gezicht?? Een normaal jongensgezicht, uiteindelijk zonder puisten.
En moet je nu kijken. Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf beschermd worden![]()
Je bent dé persoon die het dus helemaal niet snapt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Oh nee he...
Ja dat wil ik wel. Ik was 'vroeger' een nogal depri, ongelukkige jongen die overal buiten viel. Die helemaal niks klaar speelde, niet in de supermarkt en ook niet met ze'n vriendin.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef octopussy het volgende:
djees ik heb wat gemist geloof ik. Doagere wil je uitleggen waar ze het over hebben?
Je gezicht ziet er op de foto trouwens heel zuiver uit, feli daarmee.
Thx.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef octopussy het volgende:
dank je voor de uitleg. Je bent inderdaad best een knappe meid![]()
Ook mee eens en ik ben jaloers op je huidquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef octopussy het volgende:
dank je voor de uitleg. Je bent inderdaad best een knappe meid![]()
Het laatste wat ik er over wil zeggen; de huid van die Doagaree was altijd al (vrij) goed hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:02 schreef poohy het volgende:
[..]
Ook mee eens en ik ben jaloers op je huid![]()
Het is toch standaard om elke maand een bloedtest te doen, ivm je lever enzo.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef anneloeke het volgende:
maar ze zei "doe nog maar wat langer".. ik zie je 7 september terug en dan zien we wel verder,
daar gaat het niet om, denk ik... Eerder dat ze nóg langer moet slikken....quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Het is toch standaard om elke maand een bloedtest te doen, ivm je lever enzo.....![]()
Dat weet ik dat het daar niet om gaat.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, denk ik... Eerder dat ze nóg langer moet slikken....
ow zo.. dat was bij mij ook niet elke maand maar om de 2 maandenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dat weet ik dat het daar niet om gaat.....![]()
Maar haar derma zei.... "ik zie je in september terug", terwijl het nu juli is. Dat zou dus betekenen dat die derma niet elke maand een bloedtest doet.![]()
ja, maar dat was op z'n 14e toen, zoek en post maar eens een foto voor de (of tijdens) de ROA kuur.... toen had hij écht cker wel een vrij gladde (en goede) huidquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef octopussy het volgende:
Gelderland, als je naar die eerste foto van Doagere kijkt zie je toch wel een vrij slechte huid, en niet iedereen die roa slikt moet extreme acne hebben. Ik had bijvoorbeeld vrij lichte acne, maar wel chronisch sinds mijn 12e. Als roa helpt, waarom dan niet?
Ik heb nog maar één bloedtest gehad... dit was half mei, tijdens mijn 2e visite bij de dermatologe... omdat het resultaat OK was, moet ik deze keer geen test..quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maar haar derma zei.... "ik zie je in september terug", terwijl het nu juli is. Dat zou dus betekenen dat die derma niet elke maand een bloedtest doet.![]()
Ik vraag me toch echt af waar je je aan irriteerd. Ik had vroeger gewoon ontezettend veel puisten, en of iemand dat nou acne noemt, of een gezicht vol met puisten dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:22 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar dat was op z'n 14e toen, zoek en post maar eens een foto voor de (of tijdens) de ROA kuur.... toen had hij écht cker wel een vrij gladde (en goede) huidmaargoed, das voor jouw tijd, dus laat ook maar
![]()
![]()
Na 6 weken waren ze allemaal weg bij me, en kwamen ze ook niet meer terug.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:17 schreef Pupil het volgende:
Slik nu 2 weken de Roa en merk nog niks.. Alleen wat rugpijn als ik op bed lig maar dat trekt na een tijdje wel weer weg. Mijn huid is nog steeds vet en glimt als een spiegel. Ook een aantal kleine puistjes.
Wanneer begon de Roa nu echt bij jullie te werken? Na hoeveel weken?
Tip: Ga ook Viatamine B slikken.quote:
Idd, volgens mij zit die derma vet te lullen, want vrouwen moet bijvoorbeeld ook minimaal een maand stoppen met roa voordat ze zwanger worden, zodat de roa zo veel mogelijk uit het bloed is.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:24 schreef Pupil het volgende:
@ Gijs,
Roa blijft heel lang in je bloed. Lijkt dan me dan sterk dat wanneer je een week op vakantie gaat je huid gelijk gewend en goed is. I don't think so.. Je zult echt nog wel met een flinke factor moeten smeren.
Hoezo erger? Heeft de kuur niet geholpen dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef iris89 het volgende:
MIjn dermatoloog zegt dat als het weer erger wordt(ben nu 1 week gestopt) dat ik eerst weer met de benzolperioxide enz:( aan de slag moet.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja dat wil ik wel. Ik was 'vroeger' een nogal depri, ongelukkige jongen die overal buiten viel. Die helemaal niks klaar speelde, niet in de supermarkt en ook niet met ze'n vriendin.
[afbeelding]
Nu ben een een hele (volgens iedereen) spontane leuke knappe meid. Waarmee het alleen maar beter gaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
dat weet niemand hier, helaasquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:31 schreef NITR0 het volgende:
ik heb 6 mnd roa gehad, hierna was ik helemaal clean, echter is het nu allemaal
weer langzaam terug gekomen. Als ik nu voor de 2e keer aan Roa begin, moet ik er dan
weer zo lang aan om blijvend resultaat te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |