Hij is wel wat gladjes...maar zijn enthousiasme ..Ik word spontaan Grrrrristelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:33 schreef Cheesecake het volgende:
Moet zeggen dat dat wel een heel mooie tattoo is, en dat zeg ik echt zelden. Ik wil overigens best een keer met Arie naar een kerkdienst, ofzo.
Dat is hij toch niet..? Volgens mij is dat een andere gast zonder tattooquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:10 schreef Pingel81 het volgende:
Die gast kan al een tijdje niet in zijn eigen huis, aangezien hij op het Bos en Lommerplein woont! Misschien dat iemand hem onderdak kan bieden?
je bedoelt blonde-kale Tjeerd Oosterhuis. zoon van dominee en zusje van Trijn en doet het met Edsilia rombleyquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
Dat is hij toch niet..? Volgens mij is dat een andere gast zonder tattoo
Dat was hij wel heb ik ergens gezienquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef Hendrik38 het volgende:
[..]
Dat is hij toch niet..? Volgens mij is dat een andere gast zonder tattoo
Klopt was hij wel!Kwam hij gelijk weer eens in keer in de publiciteitquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat was hij wel heb ik ergens gezien![]()
Ja egt typisch EO...quote:Op zondag 30 juli 2006 14:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
(arie in de revu)
Wat een schatteboutje he.
O doen die het met elkaar ja??quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef mcwops het volgende:
[..]
je bedoelt blonde-kale Tjeerd Oosterhuis. zoon van dominee en zusje van Trijn en doet het met Edsilia rombley
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |