Ja, maar wat bereikt D66 (zonder apestrofe!) ermee?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:43 schreef DeepThought het volgende:
[..]
D'66 kan natuurlijk altijd (eenzijdig) het vertrouwen in (het democratische gehalte van) dit kabinet opzeggen natuurlijk en 'uit de regering stappen', op basis van de amateuristische wijze waarop deze (nieuwe?) 'wetgeving' tot stand is gekomen bijvoorbeeld -somalisch naamrecht dat teruggaat tot 1840, toen een 92 jarige man (die zich toen hij 20 was enige jaren 'Ali' noemde) een kind heeeft verwekt dat later de vader van Ayaan zou worden, en dergelijke zaken-.
Balkenende is rondit slecht. hij praat vaak snel, maar dit slaat alles. De helft van de tijd ratelt hij maar wat. Wat een slecht optreden met tot nu toe slechte argumenten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hehe, grappig altijd. Halsema & Balkenende die na verloop van tijd geirriteerd raakt.
Hij acteerde boosheid iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef One_of_the_few het volgende:
Balkendende wordt Boos, boos he boos. acteur speelt boos...
hij praat zo snel dat niemand hem meer volgt. En iedereen denkt, ach laat hem maar in zijn 2 maten te grote jas..
tuurlijk, doet hij vaker. Net doen of je persoonlijk geraakt bent. Het doet mij ook wat(stemverheffing). een goed werkende bekende truc om aanvallen waar je geen zinnig antwoord op hebt te pareren.quote:
Eeerst drie hondedrd uh'squote:Op woensdag 28 juni 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
Grappig is ook weer dat Verdonk zich nu weer onderdanig opstelt, zometeen schiet ze weer uit d'r slof..
Knap gezien ja. Onschuld is wit uh uhquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:53 schreef Hooghoudt het volgende:
Ze is in het wit, zou dat wat betekenen?
Verhagen doet ook even of het CDA zwaar verontwaardigd is, maar verder..quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Nu heeft ze iedereen opeens bij de interuptiemicrofoon staan, inclusief de coalitie-genoot CDA.
verder zo hypocriet als het maar kan, met allang afspraken in de zak met vvd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Verhagen doet ook even of het CDA zwaar verontwaardigd is, maar verder..
Vallen de vlekken extra op!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knap gezien ja. Onschuld is wit uh uh
Autismequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
Ze krijgt maar niet over haar lippen om toe te geven dat ze onzorgvuldig heeft gehandeld, ondanks alle vragen er over.![]()
Jij durft!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:07 schreef knnth het volgende:
Wat een geschutter! Afhankelijk van de rol die RV na mei 2007 gaat krijgen moet ik misschien mijn VVD-stem nog maar eens heroverwegen.
Ja, dat heb ik dus ook. Laten ze dat mens uit de partij schoppen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:07 schreef knnth het volgende:
Wat een geschutter! Afhankelijk van de rol die RV na mei 2007 gaat krijgen moet ik misschien mijn VVD-stem nog maar eens heroverwegen.
iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
Dit is een voorgekookt een-tweetje tussen Bos en Weisglas, want hij heeft het antwoord al op papier staan.
gewoon goed voorbereid van weisglas, hij wist dat iemand die vraag zou stellen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
Dit is een voorgekookt een-tweetje tussen Bos en Weisglas, want hij heeft het antwoord al op papier staan.
maar niet alleen verdonk, de rol van zalm vindt ik ook zeer dubieus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Laten ze dat mens uit de partij schoppen.
Toen Pechtold enige nieuwe discussie op gang wilde brengen rond de kwestie Uruzgan, werd hem hard de mond gesnoerd, met als voornaamste argument dat de terroristen overal oren hebben en dat het tonen van zwakheid hen slechts zou aanmoedigen in de strijd, en met als voornaamste dwangmiddel dat het kabinet slechts met één mond kan/mag spreken. Het feit dat D'66 het boeltje er ook bij neer zou kunnen gooien als het op die manier moet leek hen toen niet te deren, dus waarom nu eigenlijk wel?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, maar wat bereikt D66 (zonder apestrofe!) ermee?
Kan je je lekker achter verbergen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:13 schreef gelly het volgende:
Het is maar goed dat het Nederlands woorden als miscommunicatie en interpretatie kent.
Ik moet morgen om 9 uur in enschede zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:15 schreef Logician het volgende:
gvd duurt lang, ik moet morgen vroeg op.. komt er nog een gsm door ook...
ik ga slapen hoor het morgen weldag mensjes
tot hoe laat? ben om 6 uur weer thuis, als je er dan nog bent, ben je welkomquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 uur in enschede zijn
trusten
ik heb het gevoel dat dit debat een staartje gaat krijgen en dat er niet zo goede gevolgen zijn. men ruikt bloed.quote:
Hij kan niet anders als voorzitter van de kamer.quote:
Da's niet te hopen, want RV is de oorzaak!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kan niet anders als voorzitter van de kamer.
Zalm komt dus later als kwade genius en regiseur van alles naar buiten.
als iemand die hint gemist heeft daar dan ligt die echt te slapen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:30 schreef DeepThought het volgende:
Gelukkig heeft Wouter 'de hint' van Weissglas begrepen.
Ga in de loop van de dag weer richting grunn.. toch bedankt voor de uitnodigingquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:19 schreef Logician het volgende:
[..]
tot hoe laat? ben om 6 uur weer thuis, als je er dan nog bent, ben je welkom
truste!
Veel plezier in het mooie Enschede in dat gevalquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga in de loop van de dag weer richting grunn.. toch bedankt voor de uitnodiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |