abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:30:08 #201
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40378432
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:28 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Tis niet een slachtofferol, maar meer bedoeld als.. "ok" beide partijen hebben gezegd wat hun er van vinden, wat gaan we er nu mee doen.
Toch heb ik het gevoel dat er deze keer meer "zinnigs"gezegd wordt

Gevoel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:31:45 #202
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40378473
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, niet direct die slachtofferrol. Je mag heus wel meedenken hoor. Het voorstel van een eigen believers forum krijgt nogal wat kritiek. Ik vraag me ook of er wel een oplossing is. Het reageren van believers en non-believers op elkaar is datgene wat de discussie maakt, en wat het ook leuk maakt. Ik vind het persoonlijk niet zo leuk om alleen maar berichten te lezen die 1 kant belichten.

In een forum waarbij er min of meer 2 kampen zijn (dat is er niet in een ander subforum hier) heb je dit soort dingen. Dat maakt het niet minder vervelend, maar vragen naar een oplossing die er zomaar *poef* even is zul je in dit topic niet krijgen denk ik.
Nee dat denk ik ook niet maar een beetje meer respect voor elkaars visie en wat minder venijnige opmerkingen van beide kanten moet ook best kunnen.
Maar waarom posten non-believers niet gewoon hun eigen discussietopics over fenomenen binnen TRU, als er zo'n topic zou komen zou ik daar best te vinden zijn, misschien dat andere topics dan wat meer kans van leven hebben.
Maar dan kan ik er ook voor kiezen om naar een topic te gaan om meer inhoudelijk over iets te praten.
Want er zijn toch ook serie's geweest die het wel leuk deden, de leg de kaarten topics bijvoorbeeld waren altijd een leuk inderdeel.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:32:05 #203
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40378482
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:29 schreef Circle het volgende:

[..]

Taak voor de mods, nog meer dan in andere fora....
[..]

Inherent aan de onderwerpen en de kampen-strijd in TRU, niet uit te bannen [niet te beinvloeden door de mods]
[..]

Inherent aan de wijze van discussieren in een forum [niet te beinvloeden door de mods]
[..]

Inherent aan de wijze van discussieren in een forum [niet te beinvloeden door de mods]

Het lijkt mij dat dit de gewenste ideale situatie zou zijn, maar dat drie van de vier onderdelen buiten de invloedssfeer van de mods ligt. Het hangt dus af van de posters in TRU en daar hebben we de resultaten in het verleden al van gezien. Dat gaat niet goed.

Is een Wiki in combinatie met een strikte moderering (huh ?) een oplossing, waarbij posts die terug te vinden zijn in de Wiki meteen door de mod worden gecorrigeerd ? Daarmee wordt het een stuk minder aantrekkelijk voor rationalisten om te blijven doorduwen, terwijl believers niet meer kunnen claimen van niets te weten. Iemand die dus goed is geinformeerd, bv. over astrologie en desonanks er iets van wil weten, kan dan de vraag ook gewoon kwijt zonder vervelende reacties.
Ja maar dan moeten de mods als een soort politie-agent boven een topic of geheel TRU blijven hangen, en dat is niet de bedoeling...

Overigens, ik denk dat de rationalisten wel zullen blijven doorduwen, net als dat de TRU'thers roepen van "ja het staat daar wel, maar dit was anders want x en y...
" en de discussie is weer terug.

Ik denk dat de oplossing ligt in het 'volwassener worden' van beide kampen. Ik denk niet dat je de mods langs de lijn wil hebben staan als was het een voetbalwedstrijd.

Luisteren naar elkaar, met respect posten, zonder steken onder water. Gewoon hoe discussieren zou moeten gaan. Iets wat ik al tijden roep. Maar dat kun je niet afdwingen, dan moet iedere gebruiker, van beide kampen, de wil tonen zich daar aan te houden.
Breitling - Instruments for Professionals
  Admin dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:32:19 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40378484
@ circle
Ik vind je erge zinnige dingen zeggen!
Ik ga nadenken tijdens het kattenbakken schoonmaken
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:33:24 #205
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40378502
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoewel ik je idee bijzonder waardeer denk ik dat dit in de praktijk niet gaat werken. Immers, neem een willekeurig topic over een willekeurig onderwerp binnen TRU. Je kunt onmogelijk constant gaan verwijzen naar de TRU wiki, want dan is de discussie waarde weg. Daarnaast, die TRU wiki, waarin wetenschappelijke verklaringen staan, zal geen zin hebben, want als er een topic komt dan zal er waarschijnlijk een believer komen die de wetenschappelijke verklaring aan de kant schuift (dat gebeurd immers nu ook). Vervolgens reageert daar weer een criticus op, en hoppa, de poppenkast begint weer.

Volgens mij is 75% van de topics hier een herhaling van zetten. Immers, de maanlanding echt of niet is in de loop der tijd ook al een aantal keer voorbij gekomen, en elke x wordt er weer gediscussieerd alsof het de eerste keer is
Dus je zegt:

1. er blijven meerdere meningen over een topic

2. niemand is van plan zijn mening bij te stellen

3. veel topics zijn herhalingen van zetten wegens het wederom opvoeren van dezelfde argumenten

Die drie samen geven me juist wel het idee dat je een slim systeem kan maken waarin je voor eens en voor altijd per onderwerp de gangbare verklaringen (believer en rationeel) kan opnemen. Daar hoeft niet bij wat dus het eindantwoord is, maar het geeft beide kampen de gelegenheid om te zien wat de gangbare opvattingen van het andere kamp zijn. Je mag dus in een topic aannemen dat de anderen dezelfde wiki hebben doorgekeken alvorens te posten, zodat je dus niet nog eens argumenten hoeft te noemen die al in de wiki staan.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:34:15 #206
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40378521
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

a) De regelrechte trollers eruit kwakken, net zoals dat op ieder ander subforum gebeurt.
b) Wat minder de loopgraven ingaan en elkaar bestoken.
c) Beide partijen moeten het genoegzame toontje laten varen, mên dat is echt olie op allerlei vuurtjes.
d)Eens naar elkaar luisteren, en een anders mening dan niet onderschrijven, maar doodsimpel als andermans mening aannemen.

En vooral nu niet gaan sexen met insecten over woorden

"ik heb geen genoegzaam toontje hoor" etc etc, ad infinitum.
A) ben ik het mee eens.. trollen doe je maar in ONZin.. of eigenlijk liever gewoon niet, het brengt iig geen waarde aan het topic en is de olie op het vuur inderdaad.
B) C) en D) zijn stelregels voor heel FOK eigenlijk.. ik ben het er mee eens.. maar hoe is het te handhaven?
Is het echt niet mogelijk om een "believergericht" topic te hebben en daarnaast een algemeen discussietopic erover?
Bijvoorbeeld, Senesta haar Astrologietopic... lekker laten gaan, praten over sterrenbeelden en hun eigenschappen, astrologie toegepast in de omgeving (Schorpioen baas-Tweeling werknemer ervaringen om een voorbeeld te noemen) Ik weet zeker dat je een leuk herkenbaar topic krijgt.
En dan voor degene die echt vinden dat ze hun mening niet voor zich kunnen houden, dat ze de dwaze op het pad moeten houden, om die te verwijzen naar het centrale discussie topic er van, zodat duidelijk is voor iedereen hoe of wat.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:34:15 #207
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40378522
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:32 schreef yvonne het volgende:
@ circle
Ik vind je erge zinnige dingen zeggen!
Ik ga nadenken tijdens het kattenbakken schoonmaken
Zijn dat 'erge' of 'zinnige' dingen. In beide gevallen wordt ik een beetje nerveus. Greetz aan de kat,

( )
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:36:43 #208
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40378580
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar dan moeten de mods als een soort politie-agent boven een topic of geheel TRU blijven hangen, en dat is niet de bedoeling...
Mee eens, maar dat zal in het begin toch nodig zijn. Er moet een cultuurverandering komen en die zal je in dit geval enigzins moeten afdwingen. Als de werkwijze met Wiki in de toekomst een beetje aanslaat, zal de taak van de mods beduidend minder worden, omdat de groeps-discipline dan haar werk zal gaan doen.

Met zo'n structuur kan ik als 'rationalist' ook andere skeptici wijzen op de Wiki, indien 'een van ons' een beetje te ver doorschiet en weer op de 'bewijstoer' gaat. Met hetzelfde gemak kan ik dat dan trouwens naar believers toe doen, zodat er een zelf-controlerend mechanisme is ontstaan binnen de posters.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:38:10 #209
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40378604
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:36 schreef Circle het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat zal in het begin toch nodig zijn. Er moet een cultuurverandering komen en die zal je in dit geval enigzins moeten afdwingen. Als de werkwijze met Wiki in de toekomst een beetje aanslaat, zal de taak van de mods beduidend minder worden, omdat de groeps-discipline dan haar werk zal gaan doen.
Ik snap m niet.. en ik ken wiki (de werking) niet... geef eens een voorbeeld.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:39:11 #210
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40378625
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:38 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ik ook niet , ben wel benieuwd overgens
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:39:47 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_40378637
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:33 schreef Circle het volgende:

[..]

Dus je zegt:

1. er blijven meerdere meningen over een topic

2. niemand is van plan zijn mening bij te stellen

3. veel topics zijn herhalingen van zetten wegens het wederom opvoeren van dezelfde argumenten

Die drie samen geven me juist wel het idee dat je een slim systeem kan maken waarin je voor eens en voor altijd per onderwerp de gangbare verklaringen (believer en rationeel) kan opnemen. Daar hoeft niet bij wat dus het eindantwoord is, maar het geeft beide kampen de gelegenheid om te zien wat de gangbare opvattingen van het andere kamp zijn. Je mag dus in een topic aannemen dat de anderen dezelfde wiki hebben doorgekeken alvorens te posten, zodat je dus niet nog eens argumenten hoeft te noemen die al in de wiki staan.
Jawel, maar die wiki's, mogen die worden aangepast door users? Of alleen door mods? In het geval van alleen mods, dan krijg je natuurlijk weer discussies over dat iets absoluut moet worden aangepast, en als dat niet gebeurd, krijg je daar weer gedoe over.

Mag iedereen de wiki aanpassen, dan kun je je wel voorstellen dat er een Wiki-war zal ontstaan...

Ik wil niet perse je ideeen afbranden hoor, zeer zeker niet zelfs, ik vind het top dat je zo meedenkt, maar ik zie wel de keerzijde van jou idee. Ik ben een beetje bang dat dit er problemen bij creeert. Maar ik ben er zeker voor om dit te proberen.

Wat ik me nu wel nog even bedenk, is dat je dan topics krijgt waarin alleen maar wordt verwezen naar de Wiki? Ik vind en kijk, hier staat X. Ja maar, hier staat Y. etc etc. Dan krijg je nieuwe topics over oude onderwerpen die eigenlijjk alleen maar bestaan uit verwijzingen naar de wiki?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:41:08 #212
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40378659
quote:

[..]

Wiki komt van Wikipedia en is een on-line encyclopedie die door de hele wereld aangevuld en gewijzigd kan worden. Het is dus een beetje een collectief bewustzijn waarbij ieder zijn steentje kan bijdragen. Kijk eens op www.wikipedia.nl en zoek eens wat begrippen op die jou aanspreken. Soms kom je iets tegen dat nog niet in de Wikipedia is opgenomen en dat zou jij de aanzet daartoe kunnen geven. Je kan je eigen definitie, omschrijving etc insturen en die wordt dan geplaatst, net zolang tot iemand anders jouw inzending reviewed, uitbreid, wijzigt enz.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:42:20 #213
16180 crew  CoolGuy
pi_40378683
quote:

[..]

Oke. Je kent Wikipedia? Dat is een soort van encylopedie, die erg populair aan het worden is. Deze bestaat uit onderwerpen die door mensen zijn aangemaakt en die hem gewoon kunnen aanvullen, aanpassen, dingen verwijderen etc. Daarmee loop je dus wel de kans dat er dingen staan die niet helemaal correct zijn. Een wiki is dus een pagina over een bepaald onderwerp, die door internetters is opgesteld.

Zie www.wikipedia.org (dacht ik?). Circle stelt nu voor om zoiets ook in het klein voor TRU te ontwikkelen, en hoewel ik daar problemen mee voorzie, sta ik er volledig achter mochten de admins besluiten dit te proberen.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:42:49 #214
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40378688
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, maar die wiki's, mogen die worden aangepast door users? Of alleen door mods? In het geval van alleen mods, dan krijg je natuurlijk weer discussies over dat iets absoluut moet worden aangepast, en als dat niet gebeurd, krijg je daar weer gedoe over.

Mag iedereen de wiki aanpassen, dan kun je je wel voorstellen dat er een Wiki-war zal ontstaan...

Ik wil niet perse je ideeen afbranden hoor, zeer zeker niet zelfs, ik vind het top dat je zo meedenkt, maar ik zie wel de keerzijde van jou idee. Ik ben een beetje bang dat dit er problemen bij creeert. Maar ik ben er zeker voor om dit te proberen.

Wat ik me nu wel nog even bedenk, is dat je dan topics krijgt waarin alleen maar wordt verwezen naar de Wiki? Ik vind en kijk, hier staat X. Ja maar, hier staat Y. etc etc. Dan krijg je nieuwe topics over oude onderwerpen die eigenlijjk alleen maar bestaan uit verwijzingen naar de wiki?
Tja dat zou ik dan weer enigzins offtopic vinden of kunnen vinden.
Als het immers algemene informatie die hier te vinden is dan moet je er ook vanuit gaan dat die kennis bij beiden die zich in een discussie over een onderwerp mengen aanwezig is.
  Admin dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:43:55 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40378706
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja maar in TRU zijn we wat dat betreft makkelijke slachtoffers nietwaar?
Een aantal mensen komt hier echt alleen om discussie's aan te gaan tot het topic uiteindelijk doodloopt in vervelende opmerkingen over en weer.

Ik post eerlijk gezegd daarom al bijna niet meer in TRU, alleen in ouwehoer.
Doorbreek het zelf eens dan!
Een slachtofferrol is makkelijk aangemeten!
Dat mensen in ouwehoer blijven zitten vind ik dood en doodzonde, er staat heel wat leuks in TRU, aardig divers en juist de user kan nog meer diversiteit aanbrengen!

Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:44:16 #216
16180 crew  CoolGuy
pi_40378715
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja dat zou ik dan weer enigzins offtopic vinden of kunnen vinden.
Als het immers algemene informatie die hier te vinden is dan moet je er ook vanuit gaan dat die kennis bij beiden die zich in een discussie over een onderwerp mengen aanwezig is.
Ik ben bang dat ik niet helemaal snap wat je nu wil zeggen?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:44:49 #217
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40378732
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:41 schreef Circle het volgende:

[..]

Wiki komt van Wikipedia en is een on-line encyclopedie die door de hele wereld aangevuld en gewijzigd kan worden. Het is dus een beetje een collectief bewustzijn waarbij ieder zijn steentje kan bijdragen. Kijk eens op www.wikipedia.nl en zoek eens wat begrippen op die jou aanspreken. Soms kom je iets tegen dat nog niet in de Wikipedia is opgenomen en dat zou jij de aanzet daartoe kunnen geven. Je kan je eigen definitie, omschrijving etc insturen en die wordt dan geplaatst, net zolang tot iemand anders jouw inzending reviewed, uitbreid, wijzigt enz.
Maw... als ik een zienswijze heb.. over weet ik veel tarot.. dan kan ik dat neerzetten. Vervolgens komt Klaas, die is het er niet mee eens en die past die weer aan?
En dan.. heb je dan een tarot topic op fok lopen.. komen er nog steeds mensen aan "Ja maar ik vind het vergezocht en onwaar, bewijs eens de werking er van" .
Ik zie daar persoonlijk dus niet de oplossing in liggen eigenlijk..
pi_40378757
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:56 schreef yvonne het volgende:
Grmbl, niet makkelijk dit, want atuniel, grrrr en cc zeggen dingen waar ik me in kan vinden, terwijl hun manier van benaderen anders is

*Edit*
En circle ook al!
Natuurlijk is het niet makkelijk. Komt door de aard van TRU, er worden heel controversiële onderwerpen aangesneden, dat zal reacties op blijven roepen van mensen die kritiek hebben op die onderwerpen. Zo werkt het op heel fok, in PTA heb je ook altijd de users die kafferen op automobilisten op een bepaald merk of wat dan ook. Zelfde verhaal in POL.

Wil je dat voorkomen, dan moet je gewoon alle users wippen die kritiek hebben. Alleen gaat dat dus ten koste van de openheid van fok. Maar ik proef wel dat veel TRU-users het liefst zo'n situatie zouden zien: geen kritiek of lastige vragen, geen posts van non-believers. Dat wordt misschien niet zo letterlijk gezegd maar het is wel de essentie die ik uit verhalen als die van senesta destilleer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:46:55 #219
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40378772
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik niet helemaal snap wat je nu wil zeggen?
Tja dat kwam ook omdat ik volgens mij een ander iets voor ogen had met een Wiki, sorry.
Ik dacht dat het gewoon een soort van informatiepagina was met linken naar onderzoeken o.i.d.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:49:43 #220
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40378823
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:39 schreef CoolGuy het volgende:

Heb nog niet concreet nagedacht over hoe zo'n wiki eruit zou moeten zien. Ik kan me voorstellen dat er een structuurtje bestaat, waarbij je bijvoorbeeld een aantal kopjes definieert zoals:

Astrologie
1. Algemeen
1.1 Definitie
1.2 Omschrijving
1.3 Historie
1.4 Toepasing
2. Achtergrond
2.1 Feiten en waarnemingen
2.2 Gangbare paranormale theorieen
2.3 Wetenschappelijke kijk
2.4 Discussie onderwerpen
3. Literatuur
3.1 Paranormaal
3.2 Wetenschappelijk
3.3 Ervaringen en beschrijvingen

... en dit is een voorbeeld dat nog aangepast/opgerekt kan worden. Je ziet, iedereen kan dus dat deel aanpassen waar hij/zij zich toe geroepen voelt. Ik als rationalist zal mijn best doen om met name 2.3 en 2.4 in te vullen en te zien of 2.1 accoord is. Ik vind dat het invullen van 1.1 t.e.m. 1.4 met name door de believers (de eigenlijke doelgroep van TRU) gedaan moet worden. Misschien is er wel een deel dat alleen door mods gewijzigd zou moeten worden ?

In dit geval gaat het dus om op hoofdlijnen meningen weer te geven om de discussie voor eens en voor altijd te bannen. TRU zou zelfs perfect zijn om voor veel van de wiki-tekst overeenstemming te bereiken tussen believers en rationalisten ==> topics voldoende ;-)

@ Atuniel: in een tarot wiki kan je prima kwijt wat tarot is, hoe jij er tegenaan kijkt en waarom het volgens jou werkt. Niemand anders kan dat aanpassen. Er kan wel een algemene mening van rationalisten toe worden gevoegd waarmee een onderzoek naar de werking van tarot wordt beschreven. Het is dus niet de bedoeling dat jouw tekst dus door iemand anders wordt gewijzigd. Alleen jij of een mod hebben die mogelijkheid.

De wiki is er ook niet als listing van posts. Het gaat om korte, beknopte tekst waarvan het niet belangrijk is WIE die tekst heeft geschreven. Postings horen niet thuis in een wiki, kijk hiervoor maar eens naar de spelregels en het reviewproces van Wikipedia.

[ Bericht 8% gewijzigd door Circle op 01-08-2006 10:54:45 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:51:26 #221
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40378866
Hoe word er nou gedacht over het idee [centraal discussie topic: ... ] met daarnaast het 'gewone' topic dan?
De discussie kan en word gevoerd, en de mensen kunnen hun verhaal kwijt in het andere topic..
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:53:52 #222
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40378913
Dat WIKI is mij te statisch eigenlijk... het geschreven woord... en dan, waar is de discussie? Het is leuk voor erbij misschien voor iemand die meer wil weten over iets.. die gaat naar google of wiki.
Waar zijn de ervaringen dan?
pi_40378951
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:51 schreef Atuniel het volgende:
Hoe word er nou gedacht over het idee [centraal discussie topic: ... ] met daarnaast het 'gewone' topic dan?
De discussie kan en word gevoerd, en de mensen kunnen hun verhaal kwijt in het andere topic..
Dat idee werkt alleen als er dan ook gediscussieerd wordt en dat is dus iets waar veel 'believers' dus schijnbaar erg moe van worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:06:16 #224
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40379213
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat idee werkt alleen als er dan ook gediscussieerd wordt en dat is dus iets waar veel 'believers' dus schijnbaar erg moe van worden.
Klopt, maar dat betekent niet dat ik er niet zou komen..
Maar het is wel een ontmoedingsbeleid voor mensen die zomaar alles mogen neerkwakken in de fora... en daar word ik eigenlijk nog vermoeider van.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:32:25 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40379814
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet makkelijk. Komt door de aard van TRU, er worden heel controversiële onderwerpen aangesneden, dat zal reacties op blijven roepen van mensen die kritiek hebben op die onderwerpen. Zo werkt het op heel fok, in PTA heb je ook altijd de users die kafferen op automobilisten op een bepaald merk of wat dan ook. Zelfde verhaal in POL.

Wil je dat voorkomen, dan moet je gewoon alle users wippen die kritiek hebben. Alleen gaat dat dus ten koste van de openheid van fok. Maar ik proef wel dat veel TRU-users het liefst zo'n situatie zouden zien: geen kritiek of lastige vragen, geen posts van non-believers. Dat wordt misschien niet zo letterlijk gezegd maar het is wel de essentie die ik uit verhalen als die van senesta destilleer.
Zo voelt het hier wel ja. Je verdedigt een keer het fictie standpunt en er komen gelijk persoonlijke opmerkingen en beledegingen naar je hoofd zetten. Beetje jammer
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')