abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40341709
haha die eva. en dan bram erbij met z'n senseo-liefde, handig duo voor feesten & partijen.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:51:42 #127
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_40344370
Je zou er toch een alcoholist voor worden, voor dat plezier .

En inderdaad, Bram erbij

Ik ben gisteren met Katja naar K3 en het ijsprinsesje geweest. We zouden naar de Parade gaan, maar het regende enorm toen we daar aankwamen, dus het is de bioscoop geworden. Minder verantwoord, maar Katja vond het wel enorm leuk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:52:24 #128
37150 livelink
pi_40347646
Oh, hier trouwens gisteravond ook iets liefs. Om 21.00 kwam ons buurjongetje terug van vakantie en stapte meteen bij ons binnen. 3 lange weken hebben Katja en hij elkaar moeten missen. En normaal zijn ze onafscheidelijk. Katja sliep natuurlijk al en de buurjongen was hevig teleurgesteld. Vroeg hij aan ons of hij dan heel zachtjes naar boven mocht gaan om naar Katja te kijken

Dat konden we natuurlijk niet weigeren en zo heeft hij 5 minuten boven naar een slapende Katja gekeken. Dat is pas echte liefde.
pi_40347741
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 31 juli 2006 @ 12:12:55 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40348259
O, wat ontzettend lief Livelink....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 31 juli 2006 @ 13:02:06 #131
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40349626
Wat schattig. En wat leuk van Eva met haar bier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40368917
Och wat lief zeg
Daar word ik echt helemaal blij van
  maandag 31 juli 2006 @ 23:16:15 #133
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_40369352
Jeutje wat lief!
Saartje
  maandag 31 juli 2006 @ 23:24:37 #134
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40369710
Ah gossie, wat lief!!!! Freek heeft ook zo'n vriendinnetje, ze vielen elkaar in de armen als in een (slechte) RTL4 film toen ze elkaar weer zagen. Zo jammer dat je dan geen camera paraat hebt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:43:58 #135
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40376404
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:11 schreef bixister het volgende:
haha die eva. en dan bram erbij met z'n senseo-liefde, handig duo voor feesten & partijen.

Livelink wat lief
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:33:15 #136
37150 livelink
pi_40399878
Knorretje, lurk jij hier nog wel eens? Ik ben zo benieuwd hoe het met Alicia gaat. Is ze weer helemaal opgeknapt? En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar Jayden, maar daarvoor is dit niet het juiste topic.

En Babyfeet, hoe gaat het met Kyllian?
  Jubileum moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:46:49 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40400365
Wat lief zo'n ontzettende liefde tussen 2 kleuters
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 22:25:25 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40693243
Biertjuhhh! Ik hoor het Christan al roepen naar Eva Wat een heerlijk verhaal!

En al die liefdesverhalen

Christan logeert nog steeds bij opa en oma. En vandaag was Frank onverwacht hier, dus heb ik hem even ingeschakeld omdat ik bezig was met het uitbaggeren van Christans kamer Weggooien en opruimen gaat prima als het kind er niet bij is, dus de kamer is klaar. Twee nieuwe kastjes neergezet in plaats van de oude plastic bakken met speelgoed. Voorlopig kan hij hier nog even bivakkeren tot hij naar zijn nieuwe grote kamer kan verhuizen (langetermijnproject ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:31:35 #139
37150 livelink
pi_40702583
Rewimo, is alles met school nu al geregeld? Gaat Christan nu naar een nieuwe school naar groep 3?

Mijn zus is trouwens lerares op een basisschool en die vertelde me nog iets stoms mbt 3 jaar kleuteren. De inspectie houdt de datumgrens van 1 januari aan. Als kinderen zoals Christan van voor 1 januari een 3e jaar kleuteren, dan wordt dat door de inspectie geregistreerd als zittenblijven. Er is een regel dat een kind maar 1 keer mag blijven zitten op de basisschool. Mijn zus loopt nu tegen gevallen aan dat kinderen in latere groepen vast lopen en dat het niet mogelijk is om die een jaartje over te laten doen in verband met dat 3e jaar kleuteren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:28:09 #140
13151 crew  Rewimo
pi_40703347
Ja, die regel ken ik, livelink. In principe mogen kinderen 8 jaar over de basisschool doen, dat is dus inclusief kleuteren (richtlijn inspectie). En Christan zou inderdaad een 'zittenblijver' worden als hij groep 2 nog eens moet doen. Of dat zo is gaan ze bekijken aan het begin van het schooljaar. Hij wordt geobserveerd door de intern begeleider (die overigens zijn toetsresultaten nog niet heeft gezien omdat ik die zo laat heb gekregen en de nieuwe school aan het verhuizen is). Zij gaat kijken in welke groep hij thuishoort. Gelukkig is er plek in beide groepen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:09:49 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40978583
Eva's vakantie zit er bijna op en dat is geen moment te vroeg. Ze vraagt al 2 dagen wanneer de bus nu weer komt, of ze al naar school mag en wanneer het weer maandag is.
De 3 weken vakantie zijn omgevlogen!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40979120
Wel een fijn gevoel dan ook denk ik Lois. Ze heeft het er echt naar haar zin he.

Voor Christan ook spannend allemaal. Tot waneer heeft hij vakantie?

Bo heeft er (in tegenstelling tot Jans) ook weer zin in.
Ze moet maandag weer.
Er zijn 11 kinderen naar groep 3 Dus er veranderd nogal wat
Ze heeft al gezegd dat ze de nieuwe kindjes gaat helpen en troosten als ze verdriet hebben als hun papa of mama weg gaat
Zo lief. Echt Bo is zo oprecht lief
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:41:18 #143
13151 crew  Rewimo
pi_40979751
Christan begint 6 september weer, de school heeft nog 2 dagen nodig voor de verhuizing, na de vakantie.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:17:53 #144
37150 livelink
pi_41012714
Voor Katja begint de school dinsdag ook weer (maandag is ze altijd vrij). Ook bij haar een hele groep kinderen naar groep 3 en ook nog een nieuwe juffrouw. De nieuwe juffrouw staat bekend als streng en ze speelde veel met vooral de kinderen die nu naar groep 3 gaan. Katja zelf heeft er wel zin in om naar school te gaan, maar ik zie er als een berg tegenop met al die veranderingen. Ik blijf school en alles wat er mee te maken heeft niet leuk vinden.

Bo is echt lief. Katja is niet zo lief; die doet op school volgens mij echt haar naam eer aan en is een enorme kattekop.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:45:44 #145
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_41013840
Daan heeft zijn eerste week er alweer opzitten. Tot nu toe is hij nog enthousiast, gelukkig. Morgen krijgt hij een nieuwe juf (valt in tot de kerstvakantie i.v.m. zwangerschapsverlof). Ben benieuwd hoe dat gaat. Ze zijn begonnen met rekensommetjes en het schrijven van cijfers. Dat is wel nodig bij Daan, want rekenen wil hij wel, maar hij schrijft de cijfers vaak in spiegelbeeld .
Ook hebben ze een "leren-lezen-les" gehad, Daan mocht toen zelf een boekje lezen. Ik hoop dat dat niet standaard is, want dan heeft hij de schoolbieb zo uit .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 augustus 2006 @ 07:19:28 #146
13151 crew  Rewimo
pi_41020779
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:45 schreef Grijs het volgende:
Dat is wel nodig bij Daan, want rekenen wil hij wel, maar hij schrijft de cijfers vaak in spiegelbeeld .
Dat schijnt vrij normaal te zijn Christan deed dat ook, ik dacht dat het kwam doordat hij links is, maar zijn rechtshandige vriendje deed het nog veel erger
pi_41023728
Oudste is vandaag voor het eerst naar groep 3. Even slikken..hij wordt zo groot nu
Hij had er helemaal zin in enkon eigenlijk niet meer wachten..de hele vakantie heeft hij besteed aan zichzelf letters aanleren en korte woordjes lezen en schrijven. Hij gaat goed voorbereid, zullen we maar zeggen
Saartje
  Jubileum moderator maandag 21 augustus 2006 @ 11:11:22 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41023779
Wat leuk al dat leren lezen en cijfers leren. Wat gaan jullie kinderen toch snel
Jessie, Bo is echt lief inderdaad! Heel zorgzaam, pittig hoor

Eva ging huppelend heen vandaag, alleen mama had het wat moeilijk met dat kleine meisje in de grote taxibus vanmorgen. Heel stoer zwaaide ze en gaf handkusjes
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 augustus 2006 @ 11:11:26 #149
13151 crew  Rewimo
pi_41023782
Leuk dat ie er zo'n zin in heeft joh Ja, wat gaat het hard hč...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:02:38 #150
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_41052970
is het weer muggentijd ofzo?

kyllian reageerd er zo raar op gisteren had hij er 1 die werd zo groot als een knikker en na een paar uurtjes was hij gelukkig minder.
nu is hij weer lek geprikt op zijn gezicht en op het randje van zijn oor tis zo zielig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')