abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zondag 2 juli 2006 @ 18:29:50 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39453576
quote:
Op zondag 2 juli 2006 09:23 schreef pluisje het volgende:
Zoooooooo, ik ga vandaag een kilo aankomen, maar dat mag als je kind jarig is

Nijntje taart iemand?

(overigens denk ik dat ik die kilo er ook direct wel weer af zweet... men, dit is geen weer om een huis vol visite te krijgen
Pluis, Tobias alweer 2 jaar Wat vliegt de tijd... Proficiat!!! Isa is over 11 dagen aan de beurt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39453808
nee, ik denk dat vriendje ze op gaat eten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39453819
Goed idee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 juli 2006 @ 18:44:38 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39453941
Vriendje is hier voorlopig niet Ik ga zo maar eens een bonbonnetje proeven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39454738
wij gaan zo richting oma, en nemen daar maar even een paar bonbons voor mee..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 2 juli 2006 @ 19:14:49 #231
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39454739
euhm, hoi .
ik denk dat ik mij hier maar eens ga melden wil aleen tijd weer beginnen met lijnen,vorig jaar ben ik 12 kilo kwijt geraakt, maar nadat ik ben verhuisd zit bijna alles er weer aan
en kan me er niet echt toe zetten te gaan lijnen, maarik moet wel.

ik wil tevens gaan beginnen met hardlopen, maar ik weet niethoe ik moet beginnen, mijn conditie is niet al te best
zijn er hier dames die mij tips kunnen geven..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39454772
MissyMirjam, welkom hier..

wb je vraag over hardlopen,e r zijn geloof ik een paar websites waar je beginnersschema's kunt vinden..

ik dacht runnersweb.nl, en de ander weet ik niet..
Maar er is vast wel iemand anders die het weet..
  zondag 2 juli 2006 @ 19:20:32 #233
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39454899
ik heb wel eens zo een site bekeken [hardloopschema.nl]
maar ben ook een beetje op zoek naar persoonlije ervaringen..
  Licht Ontvlambaar zondag 2 juli 2006 @ 19:48:12 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39455575
Ik heb heel veel gehad aan het beginnersschema van hardloopschema.nl. Die van 0 tot 20 minuten rennen in 10 weken... Ben alleen nooit tot 10 weken doorgegaan, dus 20 minuten rennen aan een stuk kan ik nog steeds niet. 12 minuten is mijn max tot nu toe...

Ik heb vanmorgen nog even 20 kilometer gewandeld en ben daarna gaan zwemmen. Nu, na een kraamvisite en drie glazen rosé ben ik erg moe... Maar ik moet nog bbq-en
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39456474
Vandaag 3 km gewandeld in de grote peel ja 3 hele kmters met een jongen waar ik al eerder mee naar de bios was geweest. Gezoend en zo zaterdag weer naar de bios dan heb ik mijn vrij weekend we hebben toch ooit zo'n schema gehad hoeveel je verbrand met zoenen??? weet nog iemand waar????
pi_39456494
Nou, ik weeg nog steeeeeeeeds hetzelfde. Toch maar weer eens proberen om echt niet te snoepen. Vandaag alweer niet gelukt, want oma blijft vragen of ik iets wil totdat ik ja zeg (echt, zooooo volhoudend, ze is gewoon bang dat je verhongert) en toen ze met Magnums kwam kon ik geen nee meer zeggen hoor.

Maar goed, verder vanochtend wel Body Pump en Body Balance gedaan. Na de vakantie ga ik van 4 tot 6 uur naar 6 tot 8 uur sport in de week!
Sanity is (not) statistical
pi_39457976
MissyMirjaM, ik ben gaan hardlopen met een schema van asics.nl en dan bij alle vragen het 'slechtste' invullen. Dan krijg je een heel erg beginners schema. In het begin voelde ik me net een half-dood paard na 1-2 minuten hardlopen, maar dat gaat ongelofelijk snel veel beter! Iedereen zegt dat en ik wilde dat niet echt geloven, maar het is toch zo: je conditie vliegt vooruit.. Binnen korte tijd liep ik al hardlopend een coopertest,iets wat me zelfs op de middelbare school nooit was gelukt Mijn allerbeste tip is trouwens: koop goede hardloopschoenen en laat die door een goede winkel aanmeten en kies niet de mooiste lila schoenen van een voor jou bekend merk

Net 20 km gefietst en een half uurtje gezwommen (relaxed rondgedobberd, niks sportiefs).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39458628
wat ben jij alweer sportief isabeau, ik ben gewoon gaar van de hele dag in de trein..

we zijn net even naar vriendjes oma gefietst... Daar ook weer wat bonbons achtergelaten.. Ze was er heel blij mee..
pi_39459015
Bonbons voor oma's, heel lief
Ik denk dat ik mijn mama bonbons ga geven
pi_39459435
eigenlijk een slechte combi isa, naast het eten van de au pair ook nog bonbons...

is je vriendje ze al zat dan??

die van mij beweerde dat hij hier nog wel even kwam posten wat hij van die bonbons denkt...
  zondag 2 juli 2006 @ 22:11:38 #241
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39459751
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:16 schreef Isabeau het volgende:
MissyMirjaM, ik ben gaan hardlopen met een schema van asics.nl en dan bij alle vragen het 'slechtste' invullen. Dan krijg je een heel erg beginners schema. In het begin voelde ik me net een half-dood paard na 1-2 minuten hardlopen, maar dat gaat ongelofelijk snel veel beter! Iedereen zegt dat en ik wilde dat niet echt geloven, maar het is toch zo: je conditie vliegt vooruit.. Binnen korte tijd liep ik al hardlopend een coopertest,iets wat me zelfs op de middelbare school nooit was gelukt Mijn allerbeste tip is trouwens: koop goede hardloopschoenen en laat die door een goede winkel aanmeten en kies niet de mooiste lila schoenen van een voor jou bekend merk

Net 20 km gefietst en een half uurtje gezwommen (relaxed rondgedobberd, niks sportiefs).
dank je wel, hier heb ik wat aan!
pi_39460467
Goedenavond allemaal. (Ik geloof dat er vooral dames posten.) 'Graag' wil ik me aansluiten bij de dieetclub. Dat 'graag' staat er niet voor niets op die wijze: Ik heb het namelijk he-le-maal gehad met mezelf. Ben een echte jojo, maar heb al een hele poos de knop niet kunnen vinden om die weer om te gaan zetten. Gisteravond was echt de maat vol, met dank aan een 6-jarige die vroeg of mijn kinderen nog in mijn buik zaten. No, I was not amused.
Ik lees allemaal geweldige succesverhalen en zie smakelijke plaatjes van bordjes chocoloade. Ik heb dit topic lang gemeden struisvogelpolitiek maar ik wil eraan!
  zondag 2 juli 2006 @ 22:49:26 #243
71384 Urnie
.... is een zij
pi_39460780
Welkom Pipa. En succes!
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_39461242
Ik heb nog geen plan-de-campagne gemaakt, maar ik ga morgen maar eens beginnen met méér eten en drinken. Dat is mijn manco namelijk. Kan zo een hele dag niet eten tot 16.00 uur uiteraard. En dorst heb ik al helemaal niet. Ook niet met deze tropische temperaturen. Duhus...maar eens meer aandacht aan het eten besteden. (Wel een plan-de-campagne eigenlijk .)
Iemand nog tips, naast het gebruikelijke flesje op sleeptouw, voor meer waterinname?
  zondag 2 juli 2006 @ 23:13:11 #245
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39461491
Hihi net gebbq'd en lekker gegeten en aardig wat pilsch gehad ach... vanaf volgende week maandag 3 weken noeste arbeid in Moskou met raar eten wat dus goed afvallen betekend voor mij

én ik pak donderdag de fiets om naar Groningen te fietsen dan met m'nz us en moeder met de auto terug

Edit: misschien zou ik het hardlopen ook weer op kunnen pakken... afgelopen 2 jaar dapper de 4 mijl (lach maar ) van Groningen gelopen maar ik was dit jaar te laat met opgeven, nog wel een goed paar schoenen liggen.... misschien ook maar even mee wachten aangezien ik een tijdje terug een racefiets heb gekocht en opgeknapt waar ik nu wat mee ga fietsen en morgen m'n 2e afspraak heb op de sportclub voor het fitlinxx gebeuren

[ Bericht 32% gewijzigd door mordradead op 02-07-2006 23:20:06 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_39462540
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:03 schreef Pipa het volgende:
Ik heb nog geen plan-de-campagne gemaakt, maar ik ga morgen maar eens beginnen met méér eten en drinken. Dat is mijn manco namelijk. Kan zo een hele dag niet eten tot 16.00 uur uiteraard. En dorst heb ik al helemaal niet. Ook niet met deze tropische temperaturen. Duhus...maar eens meer aandacht aan het eten besteden. (Wel een plan-de-campagne eigenlijk .)
Iemand nog tips, naast het gebruikelijke flesje op sleeptouw, voor meer waterinname?
Je hebt in ieder geval een goede instelling
Om wat meer inzicht in je eigen voedingspatroon te krijgen zou ik een paar dagen (een week misschien) eens bijhouden op papier wat je allemaal eet en drinkt (!). Je kan dan uitrekenen hoeveel calorieen je per dag binnen krijgt en waar je tekort aan hebt.
  maandag 3 juli 2006 @ 00:11:26 #247
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39462959
wat is eigenlijk het handigst om aante trekken als je gaat hardlopen?
  maandag 3 juli 2006 @ 00:21:37 #248
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39463129
Goede hardloopschoenen en een goede sportbeha. Verder iets gemakkelijks.
pi_39464696
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef octopussy het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval een goede instelling
Om wat meer inzicht in je eigen voedingspatroon te krijgen zou ik een paar dagen (een week misschien) eens bijhouden op papier wat je allemaal eet en drinkt (!). Je kan dan uitrekenen hoeveel calorieen je per dag binnen krijgt en waar je tekort aan hebt.
Inderdaad, dat heb ik vaker gehoord. En nu ik toch the spirit te pakken heb, ga ik daar maar eens mee beginnen. Thanx.
Hardlopen...nu las in de openingspost dat dit het topic was voor vrij hoge BMI-getalletjes. Ehm, ik wil niet oneerbiedig zijn, maar is hardlopen dan wel zo'n geschikte sport? Vooral mijn scheenbenen geven het zelf al wel aan , bij een sprint richting hond of kind, maar met (fors) overgewicht lijkt hardlopen me niet prettig voor de gewrichten. Tenzij dat BMI-getal natuurlijk al fors gedaald is. In dat geval: Hulde!
pi_39465618
Welkom Pipa

Ik ben pas gaan hardlopen toen ik al wat was afgevallen, BMI onder de 30
En problemen met je scheenbenen is niet gewichtsafhankelijk....dat kan je ook hebben bij normaal gewicht en hardlopen. Helaas... Niet verder hardlopen, dan wordt het vaak alleen maar erger (je kan wel info vinden onder shin splints denk ik).

Ik ga vandaag ook maar weer meer opmijn eten letten. Dag chocolade

Pipa: hier een ander soort forum waar ze het er over hebben. Misschien heb je er iets aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')