Pluis, Tobias alweer 2 jaarquote:Op zondag 2 juli 2006 09:23 schreef pluisje het volgende:
Zoooooooo, ik ga vandaag een kilo aankomen, maar dat mag als je kind jarig is
Nijntje taart iemand?
(overigens denk ik dat ik die kilo er ook direct wel weer af zweet... men, dit is geen weer om een huis vol visite te krijgen![]()
dank je wel, hier heb ik wat aan!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:16 schreef Isabeau het volgende:
MissyMirjaM, ik ben gaan hardlopen met een schema van asics.nl en dan bij alle vragen het 'slechtste' invullen. Dan krijg je een heel erg beginners schema. In het begin voelde ik me net een half-dood paard na 1-2 minuten hardlopen, maar dat gaat ongelofelijk snel veel beter! Iedereen zegt dat en ik wilde dat niet echt geloven, maar het is toch zo: je conditie vliegt vooruit.. Binnen korte tijd liep ik al hardlopend een coopertest,iets wat me zelfs op de middelbare school nooit was geluktMijn allerbeste tip is trouwens: koop goede hardloopschoenen en laat die door een goede winkel aanmeten en kies niet de mooiste lila schoenen van een voor jou bekend merk
Net 20 km gefietst en een half uurtje gezwommen (relaxed rondgedobberd, niks sportiefs).
Je hebt in ieder geval een goede instellingquote:Op zondag 2 juli 2006 23:03 schreef Pipa het volgende:
Ik heb nog geen plan-de-campagne gemaakt, maar ik ga morgen maar eens beginnen met méér eten en drinken. Dat is mijn manco namelijk. Kan zo een hele dag niet eten tot 16.00 uur uiteraard. En dorst heb ik al helemaal niet. Ook niet met deze tropische temperaturen. Duhus...maar eens meer aandacht aan het eten besteden. (Wel een plan-de-campagne eigenlijk.)
Iemand nog tips, naast het gebruikelijke flesje op sleeptouw, voor meer waterinname?
Inderdaad, dat heb ik vaker gehoord. En nu ik toch the spirit te pakken heb, ga ik daar maar eens mee beginnen. Thanx.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een goede instelling![]()
Om wat meer inzicht in je eigen voedingspatroon te krijgen zou ik een paar dagen (een week misschien) eens bijhouden op papier wat je allemaal eet en drinkt (!). Je kan dan uitrekenen hoeveel calorieen je per dag binnen krijgt en waar je tekort aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |