Ik vin mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef Frutsel het volgende:
beetje nauwkeuriger OP gewenst...
schema, tijd, afstand, kom op met die plaatjes... dan pas zeg ik wat
Kijk, now ur talking... thxquote:
Nope, de eerste etappe is de etappe na de proloogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:00 schreef mitt het volgende:
is de proloog niet officieel de eerste etappe?
Wordt een leuke proloog morgen
Ik denk dat 'ie vroeger doping gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:20 schreef kawotski het volgende:
wat denken jullie van Millar ?
me too... ik zeg ut ook nie..ivm mijn rondemasterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gok op een verrassende winnaar. Ik ga niet zeggen wie, want dan is de verrassing weg.
Hij is iig de topfavoriet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef placebeau het volgende:
Zabriskie mag wel!
Voor de rest jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:00 schreef flyckje het volgende:
dat hij binnen tijd aankomt -_-
Radio op de achtergrond aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:06 schreef S-Two het volgende:
Kloten dat ik vanmiddag moet leren, maar de "favorieten" ga ik zeker wel ff zien.
14:45, net als iedereen dacht ik. Eurosport iig dan ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:
Hoe laat begint de belg met uitzenden?
Ok. Dan zet ik dan de wekker.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
14:45, net als iedereen dacht ik. Eurosport iig dan ook.
Padrnos kan wel stoempen op het vlakke hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij is de tijdwaarneming kapot.
00:02:06 voor Padrnos na 3.7 km, dat is zo'n 100 km/u.
daar moet een 4 staan en geen 2quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:04 schreef BVO het volgende:
Die Padrnos had wel een bliksemstart zeg.
quote:
1 2 3 4 5 | 2- 072 GRABSCH (GER, PHO) 00:08:31:890 à 00h 00' 10" 3- 064 HORNER (USA, DVL) 00:08:32:610 à 00h 00' 11" 4- 094 GALVEZ (ESP, CEI) 00:08:35:360 à 00h 00' 14" 5- 162 ALBASINI (SUI, LIQ) 00:08:37:930 à 00h 00' 16" |
M'n Rondemastergokje pakt voorlopig redelijk uitquote:
Heb ik bij de rondemaster, maar gewisseld bij de FOK!Tourmanagerquote:
Ik ga de buis maar eens aanzetten danquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:37 schreef Falco het volgende:
Maarten Ducrot is net Danny Blind qua commentaar
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De uitzending op Ned 2 loopt trouwens achter op de VRT merk ik
Ja, en mochten er nog portugese renners in het peloton zitten eentje geloof ik die ook schorsen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:49 schreef Ericr het volgende:
Ook schorsen die Tankink!
Bij het WK voetbal zat er ook al vaak 10 seconden verschil op.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:50 schreef Grobbel het volgende:
Posthuma snelste tussentijd bij het eerste meetpunt.
16hquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wanneer start Boonen?
OK, op Sporza hoor je dat wel doordat Michel Wuyts z'n broek openritst, maar toch...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wanneer start Boonen?
OK, op Sporza hoor je dat wel doordat Michel Wuyts z'n broek openritst, maar toch...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
doordat Michel Wuyts z'n broek openritst,
was zeer interessante informatiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ducrot is familie van een generaal. Maar die is dood
Geen flauw idee, zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rijden er 2 Grabschen mee?
Yup, ook eentje bij Phonak. Hier vind je de definitieve deelnemerslijst.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rijden er 2 Grabschen mee?
Als je even nadenkt, weet je wel wat er mee bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Larsson is de Thomas Dekker van Zweden?
En niemand die vraagt wat hij daarmee bedoelt
Gelukkig zit Maarten erbij om iets recht te zettenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:05 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra trapt nog maar even wat open deuren in over Boogerd.
Oranjemeeloperquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:07 schreef rudedeltadude het volgende:
ik volg hem met jullie
Beetje uitgeholde term inmiddelsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:10 schreef Ericr het volgende:
De Kroonprins, denk dat we dat die term nog vaak gaan horen.
Helaasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:10 schreef Ericr het volgende:
De Kroonprins, denk dat we dat die term nog vaak gaan horen.
Ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:11 schreef RayMania het volgende:
Popovych en Julich van start, 2 kanshebbers?
Het maakt niet zoveel verschil idd, maar het is natuurlijk ook voor het gevoel niet goed als je hier een halve minuut verliest. Daarnaast is 50 seconden best veel. Voor de sprinters is het interessant om zo min mogelijk te verliezen, om in de eerste redelijk vlakke voor het geel te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehmm niet om het een of ander hoor, maar
Wat boeit het eigenlijk of je hier nou 10 of 30 of 50 seconden verliest in de proloog? Winnen is geel, maar verder? Grote verschillen ontstaan er toch niet?
Nee, maar als iemand in een kutproloogje al 40/50 seconden verliest, dan kun je daar vragen bij stellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehmm niet om het een of ander hoor, maar
Wat boeit het eigenlijk of je hier nou 10 of 30 of 50 seconden verliest in de proloog? Winnen is geel, maar verder? Grote verschillen ontstaan er toch niet?
Hmm okee, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel verschil idd, maar het is natuurlijk ook voor het gevoel niet goed als je hier een halve minuut verliest. Daarnaast is 50 seconden best veel. Voor de sprinters is het interessant om zo min mogelijk te verliezen, om in de eerste redelijk vlakke voor het geel te kunnen gaan.
Popo toch ook wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:17 schreef Falco het volgende:
Julich valt tegen...
Eerste deel wel jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:20 schreef Bobu het volgende:
Posthuma zeer snel!
Mwah, valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:20 schreef Bobu het volgende:
Posthuma zeer snel!
Damn, 10' al op eerste meetpunt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:16 schreef RayMania het volgende:
Backstedt weg, die gaan (denk ik) verrassen.
Koos?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:20 schreef Zemi77 het volgende:
Gaan ze met koos praten als popovitch aan het rijden is, prutsers
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:20 schreef Zemi77 het volgende:
Gaan ze met koos praten als popovitch aan het rijden is, prutsers
Moerenhout, denk ik?quote:
quote:
TV'tje in de tuin. Lekker van de zon genieten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:22 schreef RayMania het volgende:
Wat een dag, Tour de France refresh, Wimbledon, straks WK.
Omg...
Zou hij de druk nu al niet aankunnen? Of moet hij gewoon ff warmdraaien?quote:018 007 POPOVYCH Yaroslav UKR DSC 00:08:37:020 at 00h 00' 15"
Welke druk? Er is nog niet bepaald wie de kopman wordt bij DSC. Bovendien is 15" niet zoveel, het is voor Popo ook vrij kort.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zou hij de druk nu al niet aankunnen? Of moet hij gewoon ff warmdraaien?
Het is de eerste dag pasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zou hij de druk nu al niet aankunnen? Of moet hij gewoon ff warmdraaien?
Een proloog is ook een soort tijdritquote:
Een proloog is wel een tijdrit ja, maar het krijgt die benaming niet. Alleen als het parcours langer is dan 8 km, dan heet het een tijdrit.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een proloog is ook een soort tijdritDacht ik altijd hoor
is dat een harde grens ja, die 8 km?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een proloog is wel een tijdrit ja, maar het krijgt die benaming niet. Alleen als het parcours langer is dan 8 km, dan heet het een tijdrit.
Dernier coureur : 166 GARZELLI (ITA, LIQ) - 55e à 00' 27"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
GARZELLI (ITA, LIQ) - 140e à 1h 00' 11".
Ja hoor, ik denk dat dat het wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef maril het volgende:
boogerd awas zeker bang dat ze het weer over die ned. kampioenschap hadden "wat is er gebeurd dan"nou Michael doping verhaal of zo
grapjes wel, maar dit was gewoon te flauwquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk dat dat het wasOf herken je nooit grapjes?
Iets over " (...) na wat er allemaal al gebeurd is deze Tour".quote:
Jahoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou O'Grady niet meesprinten de komende dagen? Lijkt me toch wel?
aan zn stuur trekken doet pijn, schijnbaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou O'Grady niet meesprinten de komende dagen? Lijkt me toch wel?
EDdy Mazzoleni?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
ED valt een beetje tegen vind ik.
Nou, idd...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lang is wel debiel snel geweest zeg.
Zabriskie komt nogquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat te denken van O'Grady. Snelste man van CSC.
Binnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar zijn Millar en Wiggins?
Had een quotering van 1 op 200 ofzo voor de eindzege bij Unibetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Belgen rekenen nu al voor Boonen in het geel
Wat een lul, anders had 'ie bijna gewonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:10 schreef Bruce117 het volgende:
Landis heeft 6 seconde extra achterstand door te laat starten
Nu hopen dat ie met 5 seconden verliest.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:10 schreef Bruce117 het volgende:
Landis heeft 6 seconde extra achterstand door te laat starten
Als je het doet doe het dan ook goed zoals bijvoorbeeld Delgado in Luxemburg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een lul, anders had 'ie bijna gewonnen.
hij had 9.xx seconde achterstandquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nu hopen dat ie met 5 seconden verliest.
Was jij diegene die zei dat Boonen minstens zo goed kon tijdrijden als Hushovd?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best wel jammer voor Hincapie.
nope, maar ik zie hem wel tijd verliezen in de lange tijdritten op Leipo en Menchov.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:23 schreef Ericr het volgende:
Valverde zeer knap, had ik niet verwacht.
Nee, men zei dat Hushovd dat erg goed kon en toen zei ik dat er nog sprinters een sterke tijdrit konden rijden en ik gaf Boonen als voorbeeld. Ik word hier vandaag ongelooflijk op mijn plaats gezet, beschamend, die Boonen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Was jij diegene die zei dat Boonen minstens zo goed kon tijdrijden als Hushovd?
Heerlijk die frustratie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, men zei dat Hushovd dat erg goed kon en toen zei ik dat er nog sprinters een sterke tijdrit konden rijden en ik gaf Boonen als voorbeeld. Ik word hier vandaag ongelooflijk op mijn plaats gezet, beschamend, die Boonen.
volgens mij welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:26 schreef okkidude het volgende:
Pakt Posthuma de witte trui?
Idd, maar Menchov was wel weer erg teleurstellend. Hushovdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nope, maar ik zie hem wel tijd verliezen in de lange tijdritten op Leipo en Menchov.
nou, zou zo maar eens kunnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:26 schreef okkidude het volgende:
Pakt Posthuma de witte trui?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:10 schreef Asskicker14 het volgende:
DZ: Do you mind doing a one question interview with me?
MR: Go ahead ask me anything.
DZ: Ok, has anyone ever came up to you and called you the chicken, and you said "no I'm the rooster dammit."
MR: No.
Charles Wegelius
DZ: Charlie have you ever actually had Liquigas?
CW: You mean like when the s*#t comes out of your ass in a Liquid?
DZ: Sure.
CW: I had to quit the Giro in 2003 because of it.
DZ: Thanks for the interview.
Tom Danielson
DZ: Tom if I could hook a stick to your helmet and hang something in front of you to make you chase for it, what would that be?
TD: Well, hmmmmmm how about Dave Zabriskie.
DZ: No I don't think so, people might get the wrong idea about us.
TD: Ok, how about Ferretti. (DS of Fassa Bartolo)
DZ: Ok, right on thanks for interview
75,c secondenquote:
hij is al begonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:27 schreef Falco het volgende:
Uiteindelijk heb ik dan toch zin in de Tour
Haha, die Liquigasquote:
VRTquote:
Één centraal topic en eentje per etappe is toch juist helemaal de shizzlequote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zijn er trouwens aparte topics? Dat is juist niet leuk.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zijn er trouwens aparte topics? Dat is juist niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |