Was jij diegene die zei dat Boonen minstens zo goed kon tijdrijden als Hushovd?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best wel jammer voor Hincapie.
nope, maar ik zie hem wel tijd verliezen in de lange tijdritten op Leipo en Menchov.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:23 schreef Ericr het volgende:
Valverde zeer knap, had ik niet verwacht.
Nee, men zei dat Hushovd dat erg goed kon en toen zei ik dat er nog sprinters een sterke tijdrit konden rijden en ik gaf Boonen als voorbeeld. Ik word hier vandaag ongelooflijk op mijn plaats gezet, beschamend, die Boonen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Was jij diegene die zei dat Boonen minstens zo goed kon tijdrijden als Hushovd?
Heerlijk die frustratie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, men zei dat Hushovd dat erg goed kon en toen zei ik dat er nog sprinters een sterke tijdrit konden rijden en ik gaf Boonen als voorbeeld. Ik word hier vandaag ongelooflijk op mijn plaats gezet, beschamend, die Boonen.
volgens mij welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:26 schreef okkidude het volgende:
Pakt Posthuma de witte trui?
Idd, maar Menchov was wel weer erg teleurstellend. Hushovdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nope, maar ik zie hem wel tijd verliezen in de lange tijdritten op Leipo en Menchov.
nou, zou zo maar eens kunnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:26 schreef okkidude het volgende:
Pakt Posthuma de witte trui?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:10 schreef Asskicker14 het volgende:
DZ: Do you mind doing a one question interview with me?
MR: Go ahead ask me anything.
DZ: Ok, has anyone ever came up to you and called you the chicken, and you said "no I'm the rooster dammit."
MR: No.
Charles Wegelius
DZ: Charlie have you ever actually had Liquigas?
CW: You mean like when the s*#t comes out of your ass in a Liquid?
DZ: Sure.
CW: I had to quit the Giro in 2003 because of it.
DZ: Thanks for the interview.
Tom Danielson
DZ: Tom if I could hook a stick to your helmet and hang something in front of you to make you chase for it, what would that be?
TD: Well, hmmmmmm how about Dave Zabriskie.
DZ: No I don't think so, people might get the wrong idea about us.
TD: Ok, how about Ferretti. (DS of Fassa Bartolo)
DZ: Ok, right on thanks for interview
75,c secondenquote:
hij is al begonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:27 schreef Falco het volgende:
Uiteindelijk heb ik dan toch zin in de Tour
Haha, die Liquigasquote:
VRTquote:
Één centraal topic en eentje per etappe is toch juist helemaal de shizzlequote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zijn er trouwens aparte topics? Dat is juist niet leuk.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zijn er trouwens aparte topics? Dat is juist niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |