Gast, geef je weer geen antwoord, ik ga mezelf straks nog echt geloven ook, dat begrijp je.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
We dachten al dat je bij De Brauwerij zat, en daarom geen tijd meer voor ons had, maar je zat eigenlijk gewoon in de brouwerij?
Guinnes was een heel belangrijk cultureel aspect van de reis. Zelf vind ik het wel lekker, maar om daar nou pints van achterover te slaan was toch te veel van het goede.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hebben paar maten van me ook gedaan! Volgens de verhalen hebben ze zich overigens voornamelijk zitten laven aan de Guinness.
Hihi (heel geniepig lachje). En nu ga ik even de verbrande delen weer insmeren.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:16 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Gast, geef je weer geen antwoord, ik ga mezelf straks nog echt geloven ook, dat begrijp je.
Hmmm ken je dat gevoel, dat je opeens echt iets MOET weten, zoals ik bijvoorbeeld nog immer wil weten wat jij tegen Banning hebt (en dat je dan 's nachts je bed uitspringt om het op te gaan zoeken, omdat je anders wakker gaat liggen?)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:36 schreef Thisbe het volgende:
Ach Leonoor, wat kan het schelen wie DD is? Fok is louter vermaak, en wie weet is het wel een klein lelijk mannetje.
En dan spat het beel van mijn droomman natuurlijk uit elkaar.![]()
En in het kader van het delen van kwaaltjes:
Er zit een mooi korstje op mijn verwonding op de rechtervoorvoet, ik voorzie een progressie in het genezingsproces.
Ooooh worden we collega's?! Welke sectie wil je solliciteren?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef Thisbe het volgende:
Nou, ik heb serieus niks tegen Banning. Ik denk er zelfs over te gaan solliciteren.
Het is alleen zo dat ze recentelijk een tweetal advocaten (waaronder iemand uit de maatschap) op niet zo'n nette manier hebben laten weggaan.
Ga je er na je stage ook werken dan? Ik ga bij meerdere kantoren solliciteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ooooh worden we collega's?! Welke sectie wil je solliciteren?
Mwoah, dat valt in de praktijk wel mee, hoe gebruikelijk het sectieswitchen is, tenminste, voor zover ik het van vrienden/bekenden meekrijg.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ga je er na je stage ook werken dan? Ik ga bij meerdere kantoren solliciteren natuurlijk.
Eerst wilde ik familierecht gaan doen, maar daar hoor ik steeds meer negatieve verhalen over van vrienden. Dus tja, ik weet het niet. En sowieso is het gebruikelijk dat je tijdens de opleiding werkzaam bent in drie verschillende secties
Uh nee dat is toch echt niet waar. Alleen al aan mijn ferme zinnen valt te zien dat ik de 1 meter 90 makkelijk haal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:36 schreef Thisbe het volgende:
Ach Leonoor, wat kan het schelen wie DD is? Fok is louter vermaak, en wie weet is het wel een klein lelijk mannetje.
quote:En dan spat het beel van mijn droomman natuurlijk uit elkaar.![]()
En in het kader van het delen van kwaaltjes:
Er zit een mooi korstje op mijn verwonding op de rechtervoorvoet, ik voorzie een progressie in het genezingsproces.
Mannen met een al te soepele babbel proberen over het algemeen iets te compenseren natuurlijk. Of dat hun schoonheid is, of iets anders, is weer nader te bepalen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Thisbe het volgende:
Ja, dat is natuurlijk al een stuk beter, die ruime 1.90.![]()
Maar ja, dat zegt natuurlijk nog niks over eventuele schoonheid.
Da's waar. Maar aan de andere kant, intelligente en lange mensen beschikken normaal gesproken over goede genen. Mensen die over goede genen beschikken zijn objectief knapper dan mensen die geen goede genen hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Thisbe het volgende:
Ja, dat is natuurlijk al een stuk beter, die ruime 1.90.![]()
Maar ja, dat zegt natuurlijk nog niks over eventuele schoonheid.
Was het niet de slechte broer van Dagobert? Die heb ik in mijn kinderjaren (ik klink oud en ik weet het) ook nog wel eens voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:13 schreef Thisbe het volgende:
Ja ik vrees het ook Leonoor.
Ik zet dan ook tien euro in op het feit dat DD een oudere, kalende en gesjeesde student is.
Een vingerwijzing hiervoor is zijn gebruikersnaam Diederik Duck. Dit is immers een personage dat al sinds de jaren '60 geen deel meer uitmaakt van de 'cast' in de Donald Duck.
Ik ken hem ook slechts van de ingebonden oude Donald Ducken van mijn oma![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Mannen met een al te soepele babbel proberen over het algemeen iets te compenseren natuurlijk. Of dat hun schoonheid is, of iets anders, is weer nader te bepalen.
Nee het is het idiote neefje van Donald. Zie hier. Ik weet dit overigens allemaal uit de rijke collectie Donald Duck stripjes van mijn grootouders (midden '50 eind '60 naar ik meen). Zoals bekend was de Donald Duck toen een blad voor de elite, gezien het pauperisme en analfabetisme in die jaren hoogtij vierde, waarmee tevens mijn gegoede komaf bewezen is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:16 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Was het niet de slechte broer van Dagobert? Die heb ik in mijn kinderjaren (ik klink oud en ik weet het) ook nog wel eens voorbij zien komen.
Het genenverhaal is gebaseerd op recente kennis uit de biologie. En ja, het conserveert je relatief gezien weldegelijk tot je 70e (maar zo oud ben ik nog lang nietquote:Maar D_D, waar baseer je het genenverhaal op? En buiten dat, goede genen conserveren niemand tot zijn 70e he...
Je weet het mooi te brengen, maar het waarheidsgehalte is uiteraard twijfelachtig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee het is het idiote neefje van Donald. Zie hier. Ik weet dit overigens allemaal uit de rijke collectie Donald Duck stripjes van mijn grootouders (midden '50 eind '60 naar ik meen). Zoals bekend was de Donald Duck toen een blad voor de elite, gezien het pauperisme en analfabetisme in die jaren hoogtij vierde, waarmee tevens mijn gegoede komaf bewezen is.
[..]
Het genenverhaal is gebaseerd op recente kennis uit de biologie. En ja, het conserveert je relatief gezien weldegelijk tot je 70e (maar zo oud ben ik nog lang niet).
Krijg ik 10 euro van je als ik het tegendeel bewijs?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef Thisbe het volgende:
Ik laat mijn tien euro op de kalende, gesjeesde student even staan als jullie het niet erg vinden.
Alles is te koop.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Thisbe het volgende:
Jij? Jij gaat helemaal niks bewijzen, je bent toch zo gesteld op je anonimiteit!
Voor iemand van zijn elitaire afkomst zou dit toch een fooi moeten zijn, een bedrag waar helemaal niets voor gepresteerd wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |