Ik zit niet in het bestuur, maar ik ben wel betrokken bij de externe communicati en verricht er naast het gewone medewerkerschap nog wat andere hand- en spandiensten. Binnenkort wordt er een heuse nationale rechtswinkeldag gehouden in Tilburg, waarbij alle soortgelijke instellingen zijn uitgenodigd om ervaringen uit te wisselen.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:07 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Inderdaad! Zit jij in 't bestuur van de rechtswinkel Tilburg?
Ik weet niet wat het is met de administratie op de UvT. Ik zit al weken te wachten op een officiele mededeling dat ik mijn bachelor heb gehaald, dat ik me in kan schrijven voor een master en een uitnodiging voor de ba-uitreiking. Het zal wel weer wachten op Godot zijn en uiteindelijk zal ik er zelf wel weer achteraan moeten. Zoals altijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:10 schreef Sessy het volgende:
Hmm ik heb hier de papieren voor de inschrijving voor volgend jaar liggen enneh... het nummer dat zij invullen als zijnde mijn IB groep nummer komt niet overeen met de nummer die IB op de correspondentie zet... Hoort dat? Of hebben zij een fout gemaakt? Of hebben ze zelfs vorig jaar een fout gemaakt en heb ik dat niet bemerkt?
Netjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:53 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
En, na VoreG, de 2de eerstejaars in dit topic die zijn positieve BSA gehaald heeft![]()
Een 6,5 voor Bestuursrecht maakt 41 ECTS, 5 meer dan nodig
Dus Tilburg is voorlopig nog niet van mij af![]()
Yup begin september weerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Iedereen vakantie hier?
Nope, bij mij loopt 't gewoon door.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Iedereen vakantie hier?
Same here.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:42 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Nope, bij mij loopt 't gewoon door.
Prima gedaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:53 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
En, na VoreG, de 2de eerstejaars in dit topic die zijn positieve BSA gehaald heeft![]()
Een 6,5 voor Bestuursrecht maakt 41 ECTS, 5 meer dan nodig
Dus Tilburg is voorlopig nog niet van mij af![]()
Ik kan iedereen van harte aanraden om maar zo lang mogelijk door te studeren! Werken is echt zooo vermoeiend, en vooral ook: killing voor je sociale leven!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:25 schreef bladibladibla het volgende:
Hallo allemaal!
...
Vakanties maken je toch zo heerlijk creatief
Welkom terugquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:25 schreef bladibladibla het volgende:
Ben vanavond terug gekomen van 2,5 zalige weken in Zuid-Frankrijk en ben erachter gekomen dat ik Internationalisering heb gehaald. Weer 3 studiepunten erbij
Tijdens mijn vakantie ben ik wel tot een besluit gekomen: ik wil toch het civiel effect-traject gaan volgen, omdat ik mijn mogelijkheden toch wil openhouden.
Ik moet dan de volgende vakken (totaalwaarde 45 ects) volgen:
Vier dagen gastcolleges, waarna je een Engelse paper naar aanleiding daarvan dient te schrijven.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef bladibladibla het volgende:
Dan moet je gewoon die Internationaliseringsweek doen, al weet ik niet precies wat dat inhoudt...
COMAP was volgens mij open vanaf 7 augustus... volgens mij stond dat in de eindejaarsnieuwsbrief van de faculteit.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:29 schreef bladibladibla het volgende:
Weet iemand wanneer je je weer kan inscrhijven voor de college's? Ik weet namelijk zeker dat ik het ergens heb zien staan, maar ik kan het nergens meer terugvinden...
Ik heb hem boven liggen, zal het wel ff opzoeken...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef bladibladibla het volgende:
Dus toch!
Zal maar eens op zoek gaan naar die nieuwsbrief: ik weet zeker dat ik hem gehad heb, maar waar ik hem gelaten heb is weer een heel ander verhaal.
Dat verklaart ook de hoofdpijn e.d. waarschijnlijk. Ga maar eens zonder visuele hulpmiddelen een tijdje naar een scherm turen wat nét te ver staat. Kortom: bril en/of lenzen aanschaffen, in de juiste sterktequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:45 schreef Sessy het volgende:
Shit... Volgens de opticien ben ik in een halfjaar tijd 30% van mijn zichtvermogen in de zin van hoeveel scherpte ik zie kwijtgeraakt (niet in de zin van de sterkte die ik nodig heb maar iets met lichtinval of zo)... Ik klaagde er een halfjaar geleden al over maar toen konden ze nog niks meten, nu dus wel.
Verklaart wel waarom ik het hele jaar al zo'n vreselijke moeite heb met lezen en dat zo weinig mogelijk doe en zo moe ben dat ik steeds over de boeken in slaap val als ik al ga lezen...
Ik heb al een bril en lenzen hadden we geprobeerd maar met mijn ogen is geen enkele lens een optie (ik heb een stuk of 10 verschillende soorten, hard en zacht getest), dat is al heel m'n leven al, en met een hele grote sterkte (ik ga even niet vertellen hoe groot maar laat ik zo zeggen, lenzen worden normaal in die sterkte niet eens gemaakt). Die bril is ook goed overigens volgens de meting.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat verklaart ook de hoofdpijn e.d. waarschijnlijk. Ga maar eens zonder visuele hulpmiddelen een tijdje naar een scherm turen wat nét te ver staat. Kortom: bril en/of lenzen aanschaffen, in de juiste sterkte.
Ik zou het zo maar laten. Volgens mij telt het cijfer wat in de studiegids staat, dus als ze een foute maken is dat hun eigen stomme schuld.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Maar als het in de studiegids is gezet telt het toch he? Of kunnen ze dat eventueel nog veranderen?
Misschien kunnen we Rechten&Geneeskunde mergen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Post hier al je kwalen in het rechtentopic.
Ik denk dat Dr. Dunno wel voorstander is!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Rechten&Geneeskunde mergen?
Ik heb ergens een zonverbranding, maar ik zeg niet waar, want dan kan ik mijn geheime identiteit verliezen. Ik ben overigens mijn eigen behandelaar, en dus een medicus, iig in de onderhavige casus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik denk dat Dr. Dunno wel voorstander is!
Kwalentechnisch heb ik nu al een blaar van mn hakken, maar het is voor het goede doel, straks gesprek bij Simmons voor topnotch 2006!
Leonoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik denk dat Dr. Dunno wel voorstander is!
Kwalentechnisch heb ik nu al een blaar van mn hakken, maar het is voor het goede doel, straks gesprek bij Simmons voor topnotch 2006!
Rug en shouders zeker? Man iedereen loopt met verbrande rug en schouders rond hier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb ergens een zonverbranding, maar ik zeg niet waar, want dan kan ik mijn geheime identiteit verliezen. Ik ben overigens mijn eigen behandelaar, en dus een medicus, iig in de onderhavige casus.
Laat me raden, je oren?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb ergens een zonverbranding, maar ik zeg niet waar, want dan kan ik mijn geheime identiteit verliezen. Ik ben overigens mijn eigen behandelaar, en dus een medicus, iig in de onderhavige casus.
Och arme, ga je dat nou in alle SC-topics plaatsen? Eerst je VMBO afmaken, en dan maar verder zien he, zie ook de tips in je enige echte eigen topicquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:52 schreef anisubs het volgende:
Ik wou dat ik dat ook kon zón opleiding. :|
Hebben paar maten van me ook gedaan! Volgens de verhalen hebben ze zich overigens voornamelijk zitten laven aan de Guinness.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:14 schreef bladibladibla het volgende:
Ik ben naar Dublin geweest en dat was echt aan te raden: leuk gevarieerd programma (bezoek ambassade, bezoek aan peopsjiek advocatenkantoor, bezoek aan regeringsgebouwen, Guinnes-brouwerij, Jameson-brouwerij etc.) en 's avonds veel vrije tijd om de kroegen, clubs en het bier uit te testen.
Daarna moet je er een werkstukje over schrijven en dat is heel erg goed te doen.
Ga jij nou maar naar de Universiteitquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Och arme, ga je dat nou in alle SC-topics plaatsen? Eerst je VMBO afmaken, en dan maar verder zien he, zie ook de tips in je enige echte eigen topic![]()
We dachten al dat je bij De Brauwerij zat, en daarom geen tijd meer voor ons had, maar je zat eigenlijk gewoon in de brouwerij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Hallo. Ik ben er ook weer even. En nee mijn scriptie is nog niet af.![]()
Ik heb wel mijn afstuderen aangevraagd om eens een stok achter de deur te hebben. Het staat namelijk wat sneu om dan te moeten melden dat mijn scriptie niet af is.
Overigens heb ik een kleine blaar op mijn rechtervoorvoet, zo net onder mijn grote teen. Deze heb ik vanmiddag stukgelopen toen ik mijn nieuwe schoentjes met kittige hakjes aandeed. Helaas is de Vierdaagse afgeschaft, en kan ik niet met andere slachtoffers praten over hun verwondingen op de voet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |