ABV? Algemene ? vergadering?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:18 schreef Morrigun99 het volgende:
Vandaag door de stemronde van de ABV gekomen. DB here I come.
Ik gok op Bestuurs..quote:
Tuurlijk niet. Maastricht.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:13 schreef Kindervriend het volgende:
Ik zet even een schaamteloze tvp.
European Law in Maastricht... is dat wat?
Ja, maar, ik wil vernieuwing in m'n leventje als ik eventueel zou stoppen met mijn huidige studie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maastricht.![]()
Internationaal & Europees recht is in Tilburg trouwens beter, dus beter blijf je hier.
Algemen Bestuursvergaderingquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:08 schreef Sessy het volgende:
ik neem aan dat als je door de algemeen bestuursvergadering stemronde komt je in feite de baan al hebt?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:41 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Algemen Bestuursvergadering
Vanavond met het oude en nieuwe bestuur dineren met het oude en nieuwe bestuur van de zustervereniging uit Nijmegen en daarna daar naar open juristenfeest.
Ik vermoed dat hij meer op z'n avatar lijkt dan jij. Of je moet hele lange oren hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:22 schreef Sessy het volgende:
maar jij dacht toch dat hij op z'n avatar leek.
Helaas wijst niets op noodweer(exces)quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:50 schreef Sessy het volgende:
Denken jullie wat ik denk?
"HR Ruzie te Loon op Zand" - deel II
Jongen (16) steekt twee broers neer
Volgens mij lijk ik ook niet op mijn avatar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij meer op z'n avatar lijkt dan jij. Of je moet hele lange oren hebben![]()
Gelieve overigens mijn avatar niet als richtpunt voor mezelf te gebruiken.![]()
Er zijn geen vrouwen die niets in je zien?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik ook niet op mijn avatar.
Niemand weet wie jij bent, dus in zekere zin lijk je wel op je avatarquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik ook niet op mijn avatar.
Neen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen die niets in je zien?![]()
Diepzinnig. Maar iedereen weet hier van elkaar wie wie is? Volgens mij worden er nog dagelijks ontdekkingen gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niemand weet wie jij bent, dus in zekere zin lijk je wel op je avatar
Een spoedcursus (aangezien 2 juli de inschrijving sluit):quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:03 schreef VoreG het volgende:
Ik lijk uiteraard op mijn avatar.
Omdat ik niet bijj de werkgroepen van Privaatrecht ben geweest heb ik niet het stencil van de UU ontvangen waarin staat hoe jeje moet aanmelden voor vakken, tentamens etc etc etc. Altijd handig..
Je hebt overigens nooit op mijn vragen omtrent jouw identiteit gereageerd, een paar topics geleden. Ik blijf er dus voorlopig maar bij dat de eerste gok van The_Duce correct was, en dat wij elkaar wel degelijk kennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Diepzinnig. Maar iedereen weet hier van elkaar wie wie is? Volgens mij worden er nog dagelijks ontdekkingen gedaan.
2 juli?!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Een spoedcursus (aangezien 2 juli de inschrijving sluit):
Je gaat naar osirisstudent
Je klikt op inschrijven
Je schrijft je via "korte naam" in voor IER en Straf (Kernvakken)
Je bent klaar.
Voor tentamens wordt je automatisch aangemeld als je bent ingeschreven voor het vak.
Is dit niet even een superverantwoorde tvp?!
[..]
Je hebt overigens nooit op mijn vragen omtrent jouw identiteit gereageerd, een paar topics geleden. Ik blijf er dus voorlopig maar bij dat de eerste gok van The_Duce correct was, en dat wij elkaar wel degelijk kennen.
Gewoon volgen en halen. Voorkennis is niet vereist dacht ik zo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
2 juli?!
Maar ik heb 3 eerste jaars vakken niet gehaald. Hoe moet ik dit dan goed aanpakken? Wanner kan ik welk vak volgen etc etc.
Ja maar ik weet niet wat ik nu dan moet invullen? Ik heb Grondslagen van het Privaatrecht en Grondslagen van het Publiekrecht niet gehaald. (1e semester) Het 2e semester heb ik Kernvak Privaatrecht niet gehaald, maar waar moet ik mij nu voor inschrijven en hoe zit het met 2e jaarsvakken?!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:17 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Gewoon volgen en halen. Voorkennis is niet vereist dacht ik zo.
Ja, nu je je foto hebt weggehaald in je fotoboek kan ik deze hypothese natuurlijk niet toetsen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:31 schreef Leonoor het volgende:
Je hebt overigens nooit op mijn vragen omtrent jouw identiteit gereageerd, een paar topics geleden. Ik blijf er dus voorlopig maar bij dat de eerste gok van The_Duce correct was, en dat wij elkaar wel degelijk kennen.
Help?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wat ik nu dan moet invullen? Ik heb Grondslagen van het Privaatrecht en Grondslagen van het Publiekrecht niet gehaald. (1e semester) Het 2e semester heb ik Kernvak Privaatrecht niet gehaald, maar waar moet ik mij nu voor inschrijven en hoe zit het met 2e jaarsvakken?!
Je schrijft je dus in semester 1 in voor je 2 grondslagenvakken en voor 1 van de 2 kernvakken, IER of strafrecht, mag je zelf kiezen! En in semester 2 voor 2 keuzevakken en voor kernvak Privaat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet wat ik nu dan moet invullen? Ik heb Grondslagen van het Privaatrecht en Grondslagen van het Publiekrecht niet gehaald. (1e semester) Het 2e semester heb ik Kernvak Privaatrecht niet gehaald, maar waar moet ik mij nu voor inschrijven en hoe zit het met 2e jaarsvakken?!
Mja, nu praat je er om heen, maar als jij bent wie wij vermoed(d)en dat jij bent heb jij geen fotoboek nodig om te kunnen bevestigen dat je mij kent (zo... puzzelen maar!).quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, nu je je foto hebt weggehaald in je fotoboek kan ik deze hypothese natuurlijk niet toetsen.
Ik allemaal niet snap.. Leven is engquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je schrijft je dus in semester 1 in voor je 2 grondslagenvakken en voor 1 van de 2 kernvakken, IER of strafrecht, mag je zelf kiezen! En in semester 2 voor 2 keuzevakken en voor kernvak Privaat.
Zelfstandigheid is een groot goed he.
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:
Ja godver wil ik mij inschrijven geeft Osiris continu foutmeldingen.
-edit-
Het is uiteindelijk gelukt. Heb mij ingeschreven voor het kernvak Strafrecht en de herhalingsvakken Grondslagen Publiekrecht en Grondslagen Privaatrecht.
Als je een echt bent, heb je 't als je startpaginaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:35 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
Wel goed studiepunt-online in de gaten houden he, dan kun je net doen of je het allemaal zelf snapt!!
Maar....maar, daar heb ik www.schoordijk.nl al voor!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:42 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Als je een echt bent, heb je 't als je startpagina![]()
Misschien wel in FireFox? Dat je automatisch 2 tabs opent? Lijkt me wel echt een mooie comboquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar....maar, daar heb ik www.schoordijk.nl al voor!
Kun je niet twee startpagina's hebben?![]()
De nieuwe IE7 biedt deze feature ook. Firefox is voor nerdsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Misschien wel in FireFox? Dat je automatisch 2 tabs opent? Lijkt me wel echt een mooie combo.
WTF!? Had ik dit niet gepost?!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:44 schreef Niet-Bubbel het volgende:
ik heb vrijdag tentamen als 1 van de laatsten denk ik, ik hoop dat ik dat haal ik snap nog steeds niet hoe ik vorige keer heb kunnen zakken.
't Is pure plagiaat !quote:
Jajajaja, wrijf het er maar weer in. Informatiekunde OOK de bomquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:52 schreef The_Duce het volgende:
[..]
De nieuwe IE7 biedt deze feature ook. Firefox is voor nerds![]()
Pff, hij start maar een o.d. actie als hij het er niet mee eens isquote:Op zondag 2 juli 2006 14:56 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
't Is pure plagiaat !
* _-rally-_ had afgelopen woensdag nog een tentamen, maar dat gaat waarschijnlijk eind augustus in de herkansing![]()
Is het overigens een idee op in de openingspost ook te zetten hoever mensen zijn met hun studie ? Als is 't alleen maar Ba/Ma/Afgestudeerd. Want sovereign zit nu al weer te mopperen dat de info niet meer up2date is.
Dan doe ik mee en maken we er een class action suit van...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff, hij start maar een o.d. actie als hij het er niet mee eens is![]()
6,5 hieroquote:Op maandag 3 juli 2006 02:01 schreef Sessy het volgende:
5 voor rechtsfil... wordt dus volgend jaar opnieuw helaas. kan nou niet zeggen dat ik me uit de naad heb gewerkt voor dat vak maar ik hoop dat ze het grondig gaan veranderen want ik snapte er geen hol van dit jaar.
Tellen OU herkansingen ook ?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:24 schreef VoreG het volgende:
Zijn er in Utrecht eigenlijk herkansingen? Want die reparatietoetsen zijn bijna niet te halen
A of B?quote:Op maandag 3 juli 2006 02:01 schreef Sessy het volgende:
5 voor rechtsfil... wordt dus volgend jaar opnieuw helaas. kan nou niet zeggen dat ik me uit de naad heb gewerkt voor dat vak maar ik hoop dat ze het grondig gaan veranderen want ik snapte er geen hol van dit jaar.
Downloaden doet u hier. Laat even weten als je 'm hebt, dan haal ik 'm weer offline. En voordat ik 't vergeet: hier vaker posten. Immers, Utrecht 0wnage!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:25 schreef Ferryfan4ever het volgende:
Hoi!
Eerste x dat ik hier post, en gelijk al een vraag.. Heeft iemand van de Universiteit Utrecht toevallig de standaardantwoorden van het tentamen omgevingsrecht van 20 april 2006? Ik zag dat The_Duce het tentamen had gemaakt, dus hij misschien?
Bedankt voor de moeite in ieder geval!![]()
7. Gezien mijn inspanningen bijzonder goed. Het gemiddelde lag volgens mij rond de 5,5quote:Op maandag 3 juli 2006 16:57 schreef Ferryfan4ever het volgende:
Ok dank u, dank u!!Jij netjes gehaald?
Das mooi, nog gefeliciteerd dan!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:02 schreef The_Duce het volgende:
[..]
7. Gezien mijn inspanningen bijzonder goed. Het gemiddelde lag volgens mij rond de 5,5
Ach, kan, kan. Maar als sovereign er zo'n moeite mee heeft dat hij hier nog als in het lijstje staat, en zo een studentikoos imago opbouwt terwijl hij z'n eigen adviesbureautje heeft, dan moet hij zich misschien gaan afvragen of hij uberhaupt nog wel in dit topic wil posten. Het staat tenslotte in "School en studie"...quote:Op zondag 2 juli 2006 14:56 schreef _-rally-_ het volgende:
Is het overigens een idee op in de openingspost ook te zetten hoever mensen zijn met hun studie ? Als is 't alleen maar Ba/Ma/Afgestudeerd. Want sovereign zit nu al weer te mopperen dat de info niet meer up2date is.
Adviesbureautje? Een toko/HBO-club die het werk van een advocaat probeert te doen tegen het tarief van de gemiddelde klusjesman.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ach, kan, kan. Maar als sovereign er zo'n moeite mee heeft dat hij hier nog als in het lijstje staat, en zo een studentikoos imago opbouwt terwijl hij z'n eigen adviesbureautje heeft, dan moet hij zich misschien gaan afvragen of hij uberhaupt nog wel in dit topic wil posten. Het staat tenslotte in "School en studie"...
Ach, zolang de eerste afgestudeerde HBO-rechten-mensen er nog niet zijn is het natuurlijk een gat (gaatje) in de markt. Een beetje de adviespraktijk voor de mensen die recht hebben op een toevoeging in procedures.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:33 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Adviesbureautje? Een toko/HBO-club die het werk van een advocaat probeert te doen tegen het tarief van de gemiddelde klusjesman.
Overigens, ik meen dat het verboden is om op FOK! in je signature reclame te maken.....
Ach,ondergetekende behoort ook al geruime tijd niet meer tot het studentikoze, maar dat neemt niet weg dat ik hier met plezier kom...quote:Op maandag 3 juli 2006 18:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ach, kan, kan. Maar als sovereign er zo'n moeite mee heeft dat hij hier nog als in het lijstje staat, en zo een studentikoos imago opbouwt terwijl hij z'n eigen adviesbureautje heeft, dan moet hij zich misschien gaan afvragen of hij uberhaupt nog wel in dit topic wil posten. Het staat tenslotte in "School en studie"...
Mwah, voor mensen die geen zin hebben in het Orde-kliekje en graag snel hun eigen baas zijn, is het wel een uitkomst. Dan kun je snel aan het werk, zonder eerst jaren vast te zitten aan een patroon en allerlei verplichtje cursussen en arrondissementsbeperkingen. Ook volop WO'ers die dat doen, waarvan Sovereign er eentje is.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:33 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Adviesbureautje? Een toko/HBO-club die het werk van een advocaat probeert te doen tegen het tarief van de gemiddelde klusjesman.
Hm, puntje.quote:Overigens, ik meen dat het verboden is om op FOK! in je signature reclame te maken.....
Jij hebt er bij mijn weten echter nooit een probleem van gemaakt dat je in de OP staat zonder de vermelding "afgestudeerd" toch? En de inbreng van de afgestudeerde medemens wordt ook zeker gewaardeerd, dat moge duidelijk zijn!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ach,ondergetekende behoort ook al geruime tijd niet meer tot het studentikoze, maar dat neemt niet weg dat ik hier met plezier kom...
Overigens denk ik dat ook zij die het juridisch métier praktiseren zinvol bij kunnen dragen aan deze topic-reeks.
Mij lijkt ervaring opdoen onder begeleiding van een ervaren jurist (advocaat) toch wel een pre boven vers uit de college banken je eigen praktijk beginnen. Maar dat is geheel mijn mening uiteraard. Ik heb persoonlijk het idee dat je echt lang niet alles weet, dat je ervaring op moet doen, fouten moet maken, en dat je door een begeleider wordt geholpen, zodat anderen niet de dupe worden van jouw fouten/ondervarenheid.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Mwah, voor mensen die geen zin hebben in het Orde-kliekje en graag snel hun eigen baas zijn, is het wel een uitkomst. Dan kun je snel aan het werk, zonder eerst jaren vast te zitten aan een patroon en allerlei verplichtje cursussen en arrondissementsbeperkingen. Ook volop WO'ers die dat doen, waarvan Sovereign er eentje is.
Mits ze baantjes en stages voor ons regelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En de inbreng van de afgestudeerde medemens wordt ook zeker gewaardeerd, dat moge duidelijk zijn!
Zeker! En als iedereen zijn hoorcolleges nu gewoon bezoekt, hoeft de bezoeker van dit topic ook niet te worden geconfronteerd met allerlei verzoeken het uitwisselen van hoorcollege-aantekeningen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat ook zij die het juridisch métier praktiseren zinvol bij kunnen dragen aan deze topic-reeks.
Niet reageren als ik nog aan het editten ben om een reactie op jou erin te plakken!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Mits ze baantjes en stages voor ons regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |