Dan nog liever Jahjah, die komt tenminste nog aardig uit zijn woorden. Ik ben nog nooit met hem eens geweest maar hij is wel een redelijk vaardige debater.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:50 schreef Autodidact het volgende:
Mja, laten we Meki en Abou Jahjah nou niet verheffen tot modellen.
Jij moet eens vaker slowchatten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan nog liever Jahjah, die komt tenminste nog aardig uit zijn woorden. Ik ben nog nooit met hem eens geweest maar hij is wel een redelijk vaardige debater.
PS: Ik dacht we allemaal zwart waren hier met een paar blauwen en rooien?![]()
MAW, of Mutant nou moslim of de Bhagwan aanhangt, who f'ing cares? Mischien ben ik wel een radicale islamitische iranier.
Ik wist het! Met je polygamische neigingen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien ben ik wel een radicale islamitische iranier.
En salonvegetariers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
Vis is voor zeehonden.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:21 schreef Autodidact het volgende:
tijger_m is een radicale islamitische iranier.
Eerlijk gezegd heb ik vrij veel aardige discussies. Ik zie niet veel blokvorming óver verschillende onderwerpen heen. Maar misschien omdat ik er niet genoeg oog voor heb.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:17 schreef Mutant01 het volgende:
Tja POL en NWS zijn gewoon in blokken verdeelt, dat heb ik ook gemerkt toen ik mod was. Blokken die elkaar aanvallen. Rationele discussies zijn er helaas weinig.
ipv een ban krijg je eerst een kaartquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
Aha, jij bent een Russische scheidsrechter!![]()
Waar heeft Lemmeb dit geschreven?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach kijk. Auteur Lemmeb. Jammer dat je dat er niet even bijmeldt. Hij kan wél schrijven.
Trots ik voel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:22 schreef Sidekick het volgende:
Zijn Turkse vrouwen dan zo slecht met de Nederlandse spelling?
pot verwijt de ketel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |