Okki, Okki!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat gaat het goed op je postzegel GrobEcht prachtig.
En okkie, wat een scheeeeeet
Mijn winde kwakkelt nog steeds.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Aaahhh gestoken die Okki![]()
Xena heeft eens een enorme neus gehad
De winde begint enorm uit de groeien, beklimt nu de schutting, net als de lathyrus
Eupatorium?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef Nilasha het volgende:
Ja goeie vraag... heb begin van het jaar aantal van die pollen gehad van m'n schoonouders omdat ze nogal groot worden. Kreeg ook het advies om ze voor de schutting te zetten zodat je ze op kunt binden. Schijnt dat ze anders op den duur helemaal naar voren gaan hangen. Er komen ook nog bloemen in de toppen.
Maar hoe het heet, sorry Bluezz, moet je het antwoord schuldig blijven. Misschien dat iemand anders hier het weet.
Ja, heb even gegoogled en zo te zien is dat 'm! Dank je wel.quote:
Ze mag het hebben hoor!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:47 schreef shmoopy het volgende:
Oeh, Uhmmie, klimop, mijn buurvrouw was er gek op, en het woekert maar door.
Ik heb het nog een beetje tegen de schuur aangroeien, en uit een piepklein zaadje uit een klimmengsel is een soort klimmende pompoenplant gegroeid die hele mooie grote (nu niet natuurlijk) bloemen geeft.
[afbeelding]
Mijn lieve zelfgezaaide nemesia:
[afbeelding]
Het tomatenplantje van 15 cm is uitgegroeid tot een 'boom' van zo'n 1,5 meter, en de eerste tomaat kleurt al op:
[afbeelding]
De courgette groeit al aardig, over een week ga ik de eerste vast oogsten:
[afbeelding]
En zojuist weer wat gekocht, de andere helft staat ergens in de schaduw uit te puffen, die fotografeer ik later wel:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |