OMFGquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef Kreator het volgende:
Moet ik er wel 400 in 1x kopen én in 1 jaar opmaken, want dat is het beleid vd gemeente..
Gemeentequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
misschien handig om even te vertellen welke gemeente dat is?
En misschien handig om je achter de oren te krabben waarom je in vredesnaam in een stadscentrum oid bent gaan wonen. dan wéét je gewoon dat je parkeerellende krijgt.
Dat is eigenlijk altijd een goed ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Afschieten die tyfus kut ambtenaren
Ik ken er genoeg die dat doen. Maar nee dankje. Ik ben niet invalide, dus ik hoef geen parkeerplek te stelen van de wél betalende medemens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:13 schreef 19patje72 het volgende:
kun jezelf nie zeggen dat je invalide bent en daarom een speciale parkeerplek nodig hebt?/?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef Kreator het volgende:
Gotverdomme
Dat moet toch best te regelen zijn, dacht ik zo...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:21 schreef Lucille het volgende:
Je zou er bijna invalide voor willen worden. Bijna dan he.
Ik heb maar 1 buurman en die heeft een garage.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:22 schreef Mickeys het volgende:
met de buurt afspreken dat bijv. iedereen 20 kaartjes wil hebben en dat je zo de kosten dus ook mooi kan delen.
Het aantal (dure) parkeerplaatsen in Enschede wordt steeds minder doordat er invalideparkeerplekken komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:25 schreef Jarno het volgende:
Samenvatting?
Voor die invalidefreaks? Die zitten recht onder hun gebouw in de grootste ondergrondse parkeergarage van westeuropa. Da's dus minder ver.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:25 schreef Vinno het volgende:
Hoever zijn andere parkeerplaatsen dan lopen?
Ik wil het van Krea horen. Jij bent suf.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het aantal (dure) parkeerplaatsen in Enschede wordt steeds minder doordat er invalideparkeerplekken komen.
* Onterecht. Vergeet onterecht niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het aantal (dure) parkeerplaatsen in Enschede wordt steeds minder doordat er * invalideparkeerplekken komen.
Bouwvakkers met een versleten rug stelen mijn parkeerplaats, door er met invalidebordjes privéplekken van te maken, terwijl ze in de parkeergarage horen. (en das eik nog beter, want daar is het donker en dan verlies ik m'n eetlust niet als ik weer zo'n kwijlende kneus zie rijden)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil het van Krea horen. Jij bent suf.
Nee ik bedoel voor jou en bezoekers van jou, als alles vol is, hoe lang moeten ze dan lopen als ze ergens anders parkeren?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor die invalidefreaks? Die zitten recht onder hun gebouw in de grootste ondergrondse parkeergarage van westeuropa. Da's dus minder ver.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bouwvakkers met een versleten rug stelen mijn parkeerplaats, door er met invalidebordjes privéplekken van te maken, terwijl ze in de parkeergarage horen. (en das eik nog beter, want daar is het donker en dan verlies ik m'n eetlust niet als ik weer zo'n kwijlende kneus zie rijden)
...wat doet dat terzake? Er zijn bij mij voor de deur 2 illegale invalidenplek gemaakt. Dát is het punt. Kutnewbie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:29 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor jou en bezoekers van jou, als alles vol is, hoe lang moeten ze dan lopen als ze ergens anders parkeren?
En die bordjes er eigenhandig afslopen? Is dat een optie?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...wat doet dat terzake? Er zijn bij mij voor de deur 2 illegale invalidenplek gemaakt. Dát is het punt. Kutnewbie.
Kan je die kaartjes niet gewoon verpatsen voor ¤6,- ofzo aan willekeurige winkelcentrum bezoekers? Kan je op die manier je parkeervergunning terug verdienen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef Kreator het volgende:Ja, ik mag losse kaartjes kopen à 4,50 euro, dan mogen ze er een dag staan. Moet ik er wel 400 in 1x kopen én in 1 jaar opmaken, want dat is het beleid vd gemeente...
Op zich wel. Ludiek ook. Al is het wel aan de boulevard in Enschede en daar kun je niet ff lekker 5 minuten sleutelen zonder op te vallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
En die bordjes er eigenhandig afslopen? Is dat een optie?
Regel een buitenlander die het voor een tientje doet ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op zich wel. Ludiek ook. Al is het wel aan de boulevard in Enschede en daar kun je niet ff lekker 5 minuten sleutelen zonder op te vallen.
Nou, als je anders 15 minuten moet lopen of dat je anders 2 minuten moet lopen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
...wat doet dat terzake? Er zijn bij mij voor de deur 2 illegale invalidenplek gemaakt. Dát is het punt. Kutnewbie.
Maak jij Krea nou uit voor een kleine luie homo, newbie?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:35 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nou, als je anders 15 minuten moet lopen of dat je anders 2 minuten moet lopen.
Wat dat ter zake doet : kan ik je postuur inschatten, nou goed...![]()
..misschien kan ik de Pool wel ff vragen die al 3x een autoradio van me heeft gestolen, waar de politie en gemeente niets aan doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Regel een buitenlander die het voor een tientje doet ofzo.
Ik ben niet klein en niet lui. gotverdomme.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maak jij Krea nou uit voor een kleine luie homo, newbie?
Nog niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maak jij Krea nou uit voor een kleine luie homo, newbie?
net aan de overkant daar...bij de Twentec toren / parkeerplaats kerk....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:53 schreef Logician het volgende:
Toch niet toevallig aan de achterkant van de mediamarkt hé?
...kennelijk krijgen ze ze wel voor neits, want ik ken zeker 5 mensen die em niet verdienen en em toch hebben....bovendien gaat het er niet om dat ze die kaart al dan niet verdienen, maar dat ze in de garage moeten parkeren, die ervoor bedoeld is ipv bij mij voor de deur (wat veel lastiger is qua vervoer naar dat flat)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:52 schreef duckes het volgende:
Mensen krijgen die invalidenkaart niet voor niets hoor, je moet echt aan een aantal eisen voldoen (en die zijn soms redelijk streng) on zo'n kaart op het gemeentehuis aftehalen. Om op zo'n parkeerplaats te kunnen parkeren heb je dus zo'n kaart nodig, zonder -> bekeuring.
Het zijn parkeerplaatsen op kenteken....quote:Die kaarten worden ook soms uit invalidenvoertuigen gejat. Ze zijn niet aan een kenteken gebonden en dus kan je ze in ieder voertuig neerleggen, er zit alleen op de achterkant een pasfoto van de eigenaar.
omdat ik op mijn vorige 3 klachtbrieven ook nog geen antwoord heb gekregen en moedeloos ben geworden.quote:Maareh waarom klaag je hier trouwens? Waarom schrijf je niet eens een aangetekende brief aan de gemeente? Maar het blijft absurt dat er voor de bewoners geen plek is om te parkeren
Buitenlander!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:36 schreef Kreator het volgende:
dat flat
Dan moet je minstens iedere dag van het jaar 1 bezoeker krijgen...das een goede regelingquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik mag losse kaartjes kopen à 4,50 euro, dan mogen ze er een dag staan. Moet ik er wel 400 in 1x kopen én in 1 jaar opmaken, want dat is het beleid vd gemeente...
Of je leest het ff...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:27 schreef Bob. het volgende:
Die mensen hebben die invalide parkeerplekken heus niet voor niks gekregen hoor,
Het idee erachter was: Dan moet je het maar met al je buren regelen. Toen ik zei dat ik maar 1 buur had, was het antwoord 'pech'.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan moet je minstens iedere dag van het jaar 1 bezoeker krijgen...das een goede regeling![]()
Spannendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:47 schreef Kreator het volgende:
De impressie volgt zo. (Y).
Jouw ervaring is nogal anders dan wat ik op het gebied van het aanvragen en krijgen van zo'n vergunning heb meegemaakt. Zowel in mijn woonplaats, waar kennelijk lang genoeg zeuren voldoende was als wijlen mijn oma, die wat slecht ter been was maar zeker niet invalide, was het geen probleem om zo'n kaart te bemachtigen. Gelukkig heeft de familie ervoor gezorgd dat mijn oma niet meer over een auto beschikte want daar wil je je niet verantwoordelijk voor voelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:52 schreef duckes het volgende:
Mensen krijgen die invalidenkaart niet voor niets hoor, je moet echt aan een aantal eisen voldoen (en die zijn soms redelijk streng) on zo'n kaart op het gemeentehuis aftehalen. Om op zo'n parkeerplaats te kunnen parkeren heb je dus zo'n kaart nodig, zonder -> bekeuring.
Die kaarten worden ook soms uit invalidenvoertuigen gejat. Ze zijn niet aan een kenteken gebonden en dus kan je ze in ieder voertuig neerleggen, er zit alleen op de achterkant een pasfoto van de eigenaar.
...alsof je niet wist waar ik woonde...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:03 schreef Q. het volgende:
Ah, dus daar woon je. Ik stuur vast iemand met bom op je af.
...ja, ik slaap niet onder het bureau van van der Woning hè..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Woon je boven die makelaar?
Nee, dat bedoel ik niet. Misschien was het hele pand wel van je.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:09 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik er maar ludiek elke avond voor het slapen gaan een vuilniszak overheen hang....
[..]
...ja, ik slaap niet onder het bureau van van der Woning hè..![]()
Binnenkort heb ik em wel gep0wnd. Telt dat als 'van mij zijnde'?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef Jarno het volgende:
Is die zilveren bak van jou Krea?
...op die plek. Zo'n huis met winkelpand....dan moet je bijna miljonair zijn... en dat ben ik wel, maar toch. Nee. Niet van mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. Misschien was het hele pand wel van je.![]()
Kweenie, ik had geen Engels in m'n pakket.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik em wel gep0wnd. Telt dat als 'van mij zijnde'?
Ik zou dus nooit midden in de stad wonen. Je hebt minder huis voor je geld en parkeren is een groot probleem.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...op die plek. Zo'n huis met winkelpand....dan moet je bijna miljonair zijn... en dat ben ik wel, maar toch. Nee. Niet van mij.
Die kut-ambtenaren hebben we hier in Utrecht ook! Evenals nep-invaliden. Hebben een kentekenparkeerplaats, maar als ze visite krijgen zetten ze hun eigen auto op een gewone parkeerplaats, net zo lang tot hun visite arriveert. Dan zetten ze snel hun auto op hun invalidenplek en kan de visite op de vrije plek parkeren. En dat dikke invalide wijf gaat lopend naar de AH, 500 meter verder! En dat is dan zogenaamd invalide! Het is net Figo, aansteller!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:10 schreef Scorpie het volgende:
My god, welke gemeente is dat dan? Afschieten die tyfus kut ambtenaren, zijn ze nou helemaal besodemieterd!
Bedankt voor de info. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit midden in de stad wonen. Je hebt minder huis voor je geld en parkeren is een groot probleem.
Ik laat me toch zeker niet wegjagen door een stelletje invaliden...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Waarom verhuis je niet naar een rustige buitenwijk?
...zoveel huis als ik heb voor deze huurprijs krijg je niet in een buitenwijk. Vriendenprijsje hè. Bovendien woon ik graag in de stad. Als ik in een wijkje zou wonen zou dit topic over zwangere zeugen en kutkoters die tegen m'n auto voetballen gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zou dus nooit midden in de stad wonen. Je hebt minder huis voor je geld en parkeren is een groot probleem.
quote:
Oh ja joh?quote:Als ik in een wijkje zou wonen zou dit topic over zwangere zeugen en kutkoters die tegen m'n auto voetballen gaan.
Ja flikker nou maar op. Ik woon in de stad en daar blijf ik wonen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar echt, ik woon zelf ook net buiten de stad. Tien minuutjes lopen en ik ben in het centrum, heb een ruim huis en kan m'n auto bijna altijd voor de deur kwijt, heel soms moet ik een minuutje lopen omdat ie wat verderop in de straat moet worden geparkeerd.
Het is rustig, ik heb een mooie grote tuin en toch alle winkels op loopafstand.
Heerlijk.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja flikker nou maar op. Ik woon in de stad en daar blijf ik wonen.
..uniek moment. Nu staat het vol. Metquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor een "altijd druk en altijd vol" parkeerterrein zijn er nog wel veel lege plaatsen
Geeft met maart geldt, dant gat ikt morgent nogt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:31 schreef Shadowlyse het volgende:
Krea stap naar de rechtert!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:31 schreef Shadowlyse het volgende:
Krea stap naar de rechtert!
Ben je niet rechtsbijstand verzekerd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft met maart geldt, dant gat ikt morgent nogt.
Groetjest,
geenstijlt-breezert.
Optiefen uit dit topic homo. Het is klaagbaak en ik heb recht om hier te klagen. Ga in je finex (of hoe je het ook schrijft) wijkje je uitgeleefde zeug zwanger pompen....of je enorme tuin harken. Ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
En kappen met zeiken nu, maar actie ondernemen.![]()
Zeg sukkel, zo praat je niet tegen een dame.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Optiefen uit dit topic homo. Het is klaagbaak en ik heb recht om hier te klagen. Ga in je finex (of hoe je het ook schrijft) wijkje je uitgeleefde zeug zwanger pompen....of je enorme tuin harken. Ofzo.
Sorry, ik bedoelde te zeggen:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zeg sukkel, zo praat je niet tegen een dame.![]()
psst.. ze heeft een honda civicquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde te zeggen:
Optiefen uitgewoonde zeug. Ga in je finexwijkje truien breien of je bierbuik-hollandfan-sociale-werkplaats-harker die je je man noemt de kopkaas van z'n pik zuigen. Ofzo.
Of krul je co:rsa om een boom.
Jou posts stralen anders ook niet echt intelligentie uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:43 schreef Shadowlyse het volgende:
Leuk is dat he, kut gemeente dit kut gemeente dat..... Maar actie ondernemen ho maar.![]()
![]()
Ik hoop dat er een vuurwerk fabriek....... ...Ownee wacht, door die enorme klap heb je al een hersenbeschadiging opgelopen waardoor je nu het iq van een tuinhek hebt.![]()
Zeg zeikstraal: HEB JE NU RECHTSBIJSTAND OF NIET?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde te zeggen:
Optiefen uitgewoonde zeug. Ga in je finexwijkje truien breien of je bierbuik-hollandfan-sociale-werkplaats-harker die je je man noemt de kopkaas van z'n pik zuigen. Ofzo.
Of krul je co:rsa om een boom.
Heb jij geen late dienst ofzo?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zeg zeikstraal: HEB JE NU RECHTSBIJSTAND OF NIET?
En zo niet.... SUKKEL!!!!
![]()
Heerlijk, mensen die zich zó laten opnaaien.![]()
Tja, als je een zeiktopic opent en goedbedoelde adviezen in de wind slaat...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:50 schreef Jarno het volgende:
Wat een zeikwijven heb jij in je topic zitten, K.
Je hebt helemaal gelijk. De ts een beetje de huilie uithangenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, als je een zeiktopic opent en goedbedoelde adviezen in de wind slaat...![]()
Inderdaad, hij heeft tips genoeg gekregen:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. De ts een beetje de huilie uithangenen geef je hem een advies van zoek een advocaat enzo en dan moet je opeens opflikkeren uit zijn topic
![]()
Laat ze daar dan blijven, ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:39 schreef tho_Omas het volgende:
De gehandicapten hebben de halve wereld.![]()
...nou, wereldtips!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Inderdaad, hij heeft tips genoeg gekregen:
-verhuizen naar een buitenwijk
- rechtsbijstand verzekeren en advocaat erop zetten
- op de een of andere manier zelf invalide worden en van de voordelen in de grote stad profiteren
En wij maar lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:51 schreef tho_Omas het volgende:
Wil die kop van die gast wel eens zien als ie met zn gehandicapte rug op de passagiersstoel moet plaatsnemen.
ik ben ziek, ik heb de hele dag al geslapenquote:
Komt hij weerquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:14 schreef StefanP het volgende:
Aaaah wat is het leven in de VS heerlijk...
OVERAL parkeerplaats! Zeeen! Ruimte te over! NOOIT vechten om parkeerplaatsen, overal plaats, waar je ook heen gaat... nooit fileparkeren of ander gepruts! Altijd mooi asfalt direct naast waar je moet zijn...
In Nederland was ik ooit op bezoek bij een vriend, in een nieuwe flat... weinig bewoners nog, eigen parkeergarage...een zee van ruimte (tot de rest er kwam wonen, dan...). Ik zet m'n auto neer en kom 's nachts weer naar beneden om weg te rijden, is er een klootzak die 'm tot op de millimeer naast mijn auto heeft gezet... want dat was ZIJN plekDe hele garage was leeg, hij kon echt overal staan. Ik moest echt 20x steken om weg te kunnen rijden. Asociale, egoistische, miereneukende klojo... of in het kort: Nederlander.
Als je het maar weet. Ik zal aan je denken als ik morgen weer op een prachtig groot parkeerterrein sta recht naast waar ik wezen moet, terwijl jij op je fietsje, op die ene koopavond die er in Nederland is, door de regen naar je ene winkelstraat rijdt omdat er nergens parkeerplaats isquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:53 schreef chiren het volgende:
[..]
Komt hij weer![]()
Nu weten we het wel StefanP, USA is the best, Nederland zuigt, ga nu maar weer je Supra likken![]()
Hey! Daar ben ik geweest!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding]
...check em als een josti geparkeerd hebben.... Gelukkig sta ik er warmpjes met de spiegels tegenaan met m'n
Golf
.
Oh, verderop onder de bomen parkeren is geen optie. Daar zitten 3000 vogels in snachts....
Inderdaad, als je ziet hoeveel moeite we hebben moeten doen om een vergunning voor een eigen oprit (op ons eigen terrein, notabene) te krijgen (die er overigens nog steeds niet is na 1 jaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:27 schreef Bob. het volgende:
Die mensen hebben die invalide parkeerplekken heus niet voor niks gekregen hoor.
...ff zonder gein: ik sta precies midden in het vak hoor... hij staat echt als een josti geparkeerd...dus het was eigenlijk niet eens bewust in eerste instantie...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Nogal genaaid door de gemeente ja. Maar vooral dat strakke parkeren erlangs zijn dan de dingen waar je je lol uit moet halen. En die lui maar zeiken vervolgens
Zet m dan in de parkeergarage als je per se dichtbij wil staanquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:26 schreef SoeperdweeP het volgende:
Hihi, daar op die parkeerplaats zetten wij ook altijd de auto neer als we in het centrum van Enschede moeten zijn![]()
![]()
Ik zie het. Rechts (op de foto links) bij die grijze speelgoed auto is er nog ruimte genoeg, hij zij het staat inderdaad gewoon aso geparkeerd. Als het nu een grote bak was zou ik het nog kunnen begrijpen, maar ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ff zonder gein: ik sta precies midden in het vak hoor... hij staat echt als een josti geparkeerd...dus het was eigenlijk niet eens bewust in eerste instantie...
Dat is best aso, met alle grote parkeergarages die er zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:26 schreef SoeperdweeP het volgende:
Hihi, daar op die parkeerplaats zetten wij ook altijd de auto neer als we in het centrum van Enschede moeten zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef TJDoornbos het volgende:
ga in een echte stad wonen ipv in die uit de kluiten gewassen boerendorp
quote:Woonplaats: Rotterdam
Woon je in die grote flat?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die dat doen. Maar nee dankje. Ik ben niet invalide, dus ik hoef geen parkeerplek te stelen van de wél betalende medemens.
De josti staat er nog steeds.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:23 schreef Jarno het volgende:
Is er al een update?
De hufter.quote:
...het is altijd weer dat domme volk uit 010 die met zulke kansloze opmerkingen komen. Toevallig? Ik denk het niet. Jullie hebben gewoon een zeer groot minderwaardigheidscomplex. En dat is volledig terecht, want 010 is een absoluut verrotte kütstadt, waar geen weldenkend, opgeleid of werkend mens wil wonen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Zolang je in enschede woont zal je altijd wel wat te janken hebben
'Proud to be a Rotterdammer'quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
je haalt 010 en 020 door de war tukker
Super sterk tegenargumentquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
je haalt 010 en 020 door de war tukker
Vooral omdat ie zelf niet weet dattie in 010 woont.quote:
Goh, dat moet je echt aan een rotterdammer uitleggenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Proud to be a Rotterdammer'
Volgens mij belt men binnen die stad nog altijd met 010![]()
Ik heb me laten vertellen dat de voormalige hoogovens niet in Rotterdam liggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zal wel teveel uitlaatgassen van de Hoogovens hebben gesnoven
Misschien moet je dan even de poep uit je ogen halen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik doelde op dat die Tukker Rotterdam afkraakte terwijl ik Rotterdam als superstad zie en 020(amsterdam) zie als stad vol onzin
Hence the PI.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:13 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat de voormalige hoogovens niet in Rotterdam liggen.![]()
OT. Mooie actie om die josti klem te rijden. Zou meer moeten gebeuren met die kut-daihatSJOE! (gezondheid) hondehokken!
Jij bent kut met je lelijke nagellakquote:Op woensdag 28 juni 2006 05:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Enschede ook echt, daar maken ze echt kut bier.
En nou hopen dat hij niet toch gaat proberen om aan de bestuurderskant in te stappen en vervolgens vol met zijn deur tegen je auto ramtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding]
...check em als een josti geparkeerd hebben.... Gelukkig sta ik er warmpjes met de spiegels tegenaan met m'n
Golf
.
Oh, verderop onder de bomen parkeren is geen optie. Daar zitten 3000 vogels in snachts....
Hé Redneckquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:14 schreef StefanP het volgende:
Aaaah wat is het leven in de VS heerlijk...
OVERAL parkeerplaats! Zeeen! Ruimte te over! NOOIT vechten om parkeerplaatsen, overal plaats, waar je ook heen gaat... nooit fileparkeren of ander gepruts! Altijd mooi asfalt direct naast waar je moet zijn...
Schopte je die invalide zit je weer met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
...zoveel huis als ik heb voor deze huurprijs krijg je niet in een buitenwijk. Vriendenprijsje hè. Bovendien woon ik graag in de stad. Als ik in een wijkje zou wonen zou dit topic over zwangere zeugen en kutkoters die tegen m'n auto voetballen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |