Ga je weer onschuldige auto's slopen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:03 schreef ThaFreak het volgende:
spierpijn![]()
![]()
![]()
straks weer verder slopen![]()
morgen dood![]()
huis van me zusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je weer onschuldige auto's slopen?
[afbeelding]
Tering dat zijn geen grappenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huis van me zus![]()
huis gekocht, vol met houtworm, moet totaal gesloopt worden
![]()
wisten ze totaal niets van, huis heeft bouwtechnische keuring alles gehadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tering dat zijn geen grappen
Wist ze dat?
Maar slopen is goed![]()
[afbeelding]
Dat zijn geen grappenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wisten ze totaal niets van, huis heeft bouwtechnische keuring alles gehadrechtzaak loopt overigens nog...... totaal schade iets van 85000
![]()
slopen is idd wel lijp![]()
dat zijn de mindere grappen idd, zal vanaaf eens een paar pics spammen van de houtwormquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen
Alles kapothakkenZo heb ik afgelopen weekend ook even een muurtje omgehakt ja
![]()
[afbeelding]
Lijkt me wel kicken jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat zijn de mindere grappen idd, zal vanaaf eens een paar pics spammen van de houtworm![]()
gisteren tot 5 gewerkt en in totaal 6 muren weg getikt met zijn 2en![]()
maar ik ben der vandoor
Ik nog nul keerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb op m'n verjaardag pas 1 keer slecht weer gehad. Dus da's logisch.(ja echt waar
)
[afbeelding]
quote:
zaterdag jarig?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb op m'n verjaardag pas 1 keer slecht weer gehad. Dus da's logisch.(ja echt waar
)
[afbeelding]
Was het 9 jaar geleden slecht weer dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"nul keer" U wordt 8 jaar?
[afbeelding]
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was het 9 jaar geleden slecht weer dan?![]()
[denkt]quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:14 schreef vlad het volgende:
[..]
[denkt]
BIER!!!![]()
[/denkt]
[zegt]
gefeliciteerd alvast![]()
[/zegt]
je ligt vast al een maand zenuwachtig te woelen in je nest voor een doosje legoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:13 schreef hermandeperman het volgende:
Daar kwam ik overigens gister achter
[afbeelding]
Dat rare gebakje is je verjaardagscadeau?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanEn tussen vandaag en mijn verjaardag zit nog een maand.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:15 schreef vlad het volgende:
[..]
je ligt vast al een maand zenuwachtig te woelen in je nest voor een doosje lego![]()
Nee m'n moeder belde wat ik eigenlijk wilde hebben voor m'n verjaardag.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:15 schreef vlad het volgende:
[..]
je ligt vast al een maand zenuwachtig te woelen in je nest voor een doosje lego![]()
Dat is Duplo, kutquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Asjeblieft Herm, een bootje:
[afbeelding]
Nee, die heb ik zelf betaaldquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat rare gebakje is je verjaardagscadeau?
[afbeelding]
Kijk eens goed naar de 'nopjes'quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is Duplo, kut
[afbeelding]
Al zetten ze er "geile neuksex" op, wil dat toch niet zeggen dat dat het ook daadwerkelijk is?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de 'nopjes'Daar staat LEGO op. Muts.
Wat is het geworden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, die heb ik zelf betaaldIk heb mijn verjaardagscadeau al wel besteld
![]()
Als je dat maakt heb je echt geen levenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, hier een ander bootje dan: KlikKlak
Asjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |