Mischien verkopen ze die polos nog op www.caliroots.comquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:22 schreef wes55 het volgende:
de bruine, wou ook graag het polotje dat erbij hoort maar die was al uitverkocht.
afgelopen zondag nike air max 1 speckles gekocht.. de zwarte met oranje.. lopen te relaxt.
Die heb ik in de kleur beige.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:32 schreef CittaR het volgende:
daar staat dus alleen lacoste, maar ik ben er al achter.. het zijn lacoste swerve's.
[afbeelding]
Alleen, bij mij is de binnekant van de schoen gewoon wit en wat op de schoen is is niet grijs maar een wat lichtere bruintint
Wat de fuckquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef thaWarhead het volgende:
Stelt niets voor, top dit maar eens (check ook de 3e pagina)
Ebay Dunks heeft ie ook niet, FLOMs stonden laatst overigens nog te koop ergens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef floydvisser het volgende:
gelukkig heeft ie nog niet alle modellen, ik mis deze...
[afbeelding]
voor de rest heeft ie echt alles!!!
Hij heeft genoeg paren voor de 'one to rock, one to stock' filosofie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef Stansfield het volgende:
Tering wat een verzameling, maar heel veel heeft hij in folie dat is wel een beetje jammer, sneakers moet je gewoon dragen vind ik.
quote:Q: hello, would u be up for a trade for the paris dunks? if so let me know a size. thanks. mike
Jun-01-06
A: 3 pairs of paris will do. Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |