ik loop op zaterdagavond weleens langs de discotheek hollywood in rotterdam, en ik denk dat 1 op de 3 die munich-dingen heeft. de rest draagt of asics of bikkemsberg/gucciquote:@ fretclick, ik heb nog nooit iemand op mijn groene schoenen zien lopen, maar dat zou vast komen omdat ik in het hooooge noorden woon..??
Die ga ik waarschijnlijk wel halenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:39 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
zouden volgens mij gewoon moeten komen september of zoiets..
![]()
Ik heb ze gevonden, maar wel voor 77 euro + 20 euro verzendkosten is 97 euroquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Brinkychoco het volgende:
hey,
weet iemand waar ik de Vans Chukka Boot kan halen?
[afbeelding]
alvast thnx voor de hulp
dan "lopen"ze hier achterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:00 schreef fretclick het volgende:
[..]
ik loop op zaterdagavond weleens langs de discotheek hollywood in rotterdam, en ik denk dat 1 op de 3 die munich-dingen heeft. de rest draagt of asics of bikkemsberg/gucci
Wach nout maar af, de taxi series, de 3 beren serie en de Godfather Dunks moeten nog onthult worden. Zit vast nog wel iets moois tussen, ikzelf wacht vooral op de Taxi serie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:46 schreef Knuck-les het volgende:
ja hij heeft samples, maar ik vind ze dus echt dope !
en er komen bijna geen (dope) dunks meer uit dit jaar
Zozo, jij hebt er verstand van zekerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:46 schreef thaWarhead het volgende:
Gore ongeinspireerde rottroep, net zoals Buffalo, en populair bij dezelfde 'alto' doelgroep.
dan zou je nu kunnen veronder stellen dat ik achter gelopen hebbquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:24 schreef seto het volgende:
[..]
Jij liep ook achter dat je dat nog niet wist
De onderste vind ik de mooiste van de twee, maar beide kleurcombi's zijn niet echt heel geslaagd vind ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:55 schreef Harmen1984 het volgende:
[afbeelding]
Valt dit ook onder sneakers? Zo ja, dan twijfel ik tussen deze twee sneakers.
Thanks man! Zal ik eens gaan kijken dit weekendquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef Bananenman het volgende:
Subzero, Koningsplein (aan het eind van de Leidsestraat).
En Patta, Concrete, Seventyfive om eens wat te noemen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef Zuen het volgende:
[..]
Thanks man! Zal ik eens gaan kijken dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |