HOERA!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
tegen die tijd zijn jij en ik degene met een 2e generatie macbook
Peuter eerst zo veel mogelijk weg, en dan haal je dat plakkerige over je shirt/broek. Dan plakt er pluis aan en kan het het nog verder wegpulken. Gebruik ander een beetje alcohol. Dep het er op met een wattenstaafje oid, en dan. Tsjah, peuteren en pulken..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef Dementor het volgende:
In het iPod topic kom ik niet (uit principe) dus ik vraag het even hier bij de vertrouwde mensen.
Ik heb een iPod Video gekocht maar er zat zo'n stickertje aan de zijkant dat er moeilijk af kwam en nu zitten er lijmresten op mijn nieuwe iPod (hoe durven zie die idioten).
Hoe krijg ik dat het beste weg?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:21 schreef Dementor het volgende:
Ja met de mouw van mijn badjas is het gelukt
Bedankt.
Nou ja, de MacBook is zo nieuw, daar gaan ze ff niets aan veranderen hoor. En als ze dat wel doen doen ze het in stilte.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:33 schreef oor het volgende:
Ik wacht denk ik nog maar ff met het aanschaffen van een macbook. misschien is er wat op de aankomende keynote iets nieuws.
of leopard erbijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, de MacBook is zo nieuw, daar gaan ze ff niets aan veranderen hoor. En als ze dat wel doen doen ze het in stilte.
Het is nog niet bekend wanneer 10.5 uitkomt. Apple kondigt dat soort dingen zelden ver van te voren aan. Maar zodra het er is, worden alle Macs ook direct met het nieuwe OS uitgerust. Meestal is er ook wel een actie dat als je binnen zoveel weken voor de release een Mac hebt gekocht, je de nieuwe OS X voor een prikkie krijgt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:43 schreef Light het volgende:
Is er al bekend wanneer de MacBook met 10.5 geleverd gaat worden?
augustus is er een keynote. maar dan nog is het maar een wilde gok, echte datums zijn er nog niet, volgens mij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:43 schreef Light het volgende:
Is er al bekend wanneer de MacBook met 10.5 geleverd gaat worden?
Ja, zodra 10.5 uit is wordt het ook geleverd op de nieuwe systemen. En "binnen zoveel weken" is waarschijnlijk wel zodanig dat je wat vroeg bent als je nu iets gaat kopen. Ze zijn kennelijk al bij 10.4.7, en verder dan 10.4.9 zullen ze vast niet gaan voor 10.5 komt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend wanneer 10.5 uitkomt. Apple kondigt dat soort dingen zelden ver van te voren aan. Maar zodra het er is, worden alle Macs ook direct met het nieuwe OS uitgerust. Meestal is er ook wel een actie dat als je binnen zoveel weken voor de release een Mac hebt gekocht, je de nieuwe OS X voor een prikkie krijgt.
Inderdaad. Maar tussen 10.4.6 en 10.4.7 zat bijna 3 maanden. Ik denk dat het nog wel tot het eind van het jaar kan duren voordat 10.5 uit is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:50 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, zodra 10.5 uit is wordt het ook geleverd op de nieuwe systemen. En "binnen zoveel weken" is waarschijnlijk wel zodanig dat je wat vroeg bent als je nu iets gaat kopen. Ze zijn kennelijk al bij 10.4.7, en verder dan 10.4.9 zullen ze vast niet gaan voor 10.5 komt.
Da's wel lang wachten nog. Misschien toch maar eens bij de lokale Apple shop gaan kijken of ze daar de MacBook al hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar tussen 10.4.6 en 10.4.7 zat bijna 3 maanden. Ik denk dat het nog wel tot het eind van het jaar kan duren voordat 10.5 uit is.
Je voelt je sowieso bekocht als je iets koopt van Apple. Want er komt altijd iets nieuwers en beters uit, net een paar weken/maanden nadat jij iets hebt gekochtquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef Light het volgende:
[..]
Da's wel lang wachten nog. Misschien toch maar eens bij de lokale Apple shop gaan kijken of ze daar de MacBook al hebben.
Da's op zich dan weer niets bijzonders in de computerwereldquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je voelt je sowieso bekocht als je iets koopt van Apple. Want er komt altijd iets nieuwers en beters uit, net een paar weken/maanden nadat jij iets hebt gekocht
8% toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oke, bij de postbank krijg je met een studenten rekening tot 10% korting.
overigens.
Tsja. Die verdomde prijsdeflatie hè.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:27 schreef Dementor het volgende:
[TK]Apple Powerbook G4 12"
Even mijn topic hier neerleggen, ik heb liever dat een van jullie hem koopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |