Ben gaar joh, laat mij met rustquote:
Graag gedaan vriend. Ik zal een voortaan een inspecterend oogje op je posts laten afdwalen opzoek naar spel fouten !quote:Op maandag 26 juni 2006 21:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dat had al eerder iemand opgemerkt, ik ben sportief en laat het staan. Dank u voor uw inbreng.
enkelfoutquote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik geef toe, ik maak zelf ook wel eens spelfouten, maar sommige gebruikers presteren het om gemiddeld twee spelfouten per woord te maken. De meest voorkomende fout die ik tegenkom is een spatie in een samentrekking. Hierdoor verandert vaak de betekenis van een zin. Ook weet niemand meer dat achter de derde persoon enkelfout een t moet komen en geen d.
lui zeg je??????quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Mensen die geen hoofdletters typen zijn gewoon luile Word-gebruikers! Echt belachelijk dat tekstverwerkers dat moeten overnemen...
haha idd, je gaat naar een volgende regel en word geeft automatisch een hoofdletterquote:Op maandag 26 juni 2006 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lui zeg je??????
man, t is belachelijk veel werk om die hoofdletters in word telkens weer klein te maken.
opzoekquote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef Charizma het volgende:
[..]
Graag gedaan vriend. Ik zal een voortaan een inspecterend oogje op je posts laten afdwalen opzoek naar spel fouten !
wist je dat zelfs in jouw profiel wat hoofdletterfouten staan. misschien kan je er niks aan doen, misschien wel?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
opzoek
??????
op [spatie] zoek
spel
fouten
?????
spelfouten
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef switchboy het volgende:
Tja, dat heb je hé, zo op een forum waar iedereen zomaar kan posten. Een tip: Negeer het. Als je je eraan gaat ergeren is het alleen maar slecht voor je.
Oplossing: Bouw een Fok! Spellingscontrole ©® in Replique
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
enkelfout
enkelfout
enkelfout
enkelfout
enkelfout
enkelfout![]()
![]()
![]()
![]()
(grapje?)
dat denkt iedereen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Goed hè? Twee fouten in een woord. Ik gebruik ook geen hulpmiddelen, ik klop alles in zonder (in dit geval bijna zonder) spelfouten.
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Goed hè? Twee fouten in een woord. Ik gebruik ook geen hulpmiddelen, ik klop alles in zonder (in dit geval bijna zonder) spelfouten.
Profiel of postgeschiedenis?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wist je dat zelfs in jouw profiel wat hoofdletterfouten staan. misschien kan je er niks aan doen, misschien wel?
Intikken, maar dan moderne spellingquote:Op maandag 26 juni 2006 21:27 schreef Tique3 het volgende:
Inkloppen bestaat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |