Op dit forum stemt 80% LPF.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef switchboy het volgende:
Tja, dat heb je hé, zo op een forum waar iedereen zomaar kan posten. Een tip: Negeer het. Als je je eraan gaat ergeren is het alleen maar slecht voor je.
Oplossing: Bouw een Fok! Spellingscontrole ©® in Replique
ik heb juist de eigenschap dingen aan elkaar te schrijven, terwijl dit niet hoortquote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik geef toe, ik maak zelf ook wel eens spelfouten, maar sommige gebruikers presteren het om gemiddeld twee spelfouten per woord te maken. De meest voorkomende fout die ik tegenkom is een spatie in een samentrekking. Hierdoor verandert vaak de betekenis van een zin. Ook weet niemand meer dat achter de derde persoon enkelfout een t moet komen en geen d.
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
komt door de lagere montessori school
herkenbaar?quote:
Ah, je schrijft brood normaal, dus zonder dt of td, dus zo erg zal het niet zijn..quote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
<snip>
ik heb een groot gebrek aan basale taalvaardigheden en dat terwijl ik gekozen heb om met schrijven mijn brood te verdienen![]()
Met spatie in samentrekking bedoel ik dat er dan bijvoorbeeld wordt geschreven: samen trekking. Soms krijg ik het idee dat hier mensen uit Verweggistan in hun eigen taal schrijven en dit door een vertaalmachine halen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Foutieve samentrekking met spatie, gok ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
herkenbaar?
Dat klopt, maar ik was er te laat bij om nog met spatie te registreren.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:26 schreef Hyperdude het volgende:
Kansloze dertiger is toch ook niet met een streepie?![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Foutieve samentrekking met spatie, gok ik.
Ik bedoelde eigenlijk: waarom 'montessori' en 'school' los van elkaar?quote:
Haha, inderdaad. Als iets barst van de fouten, dan lees ik al niet eens verder. Kan me daar ook echt zwaar aan irriteren.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind spelfouten wel makkelijk. Weet je meteen wie je niet serieus hoeft te nemen.
Als je zo loopt te zeiken dan ben je ook wel een kansloze lul dat je niet ff de spellingsregels uit gaat leggen zodat de mensen het in het vervolg wel goed kunnen doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik geef toe, ik maak zelf ook wel eens spelfouten, maar sommige gebruikers presteren het om gemiddeld twee spelfouten per woord te maken. De meest voorkomende fout die ik tegenkom is een spatie in een samentrekking. Hierdoor verandert vaak de betekenis van een zin. Ook weet niemand meer dat achter de derde persoon enkelfout een t moet komen en geen d.
Jij slaat de spijker op zijn kop!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:36 schreef Aarde het volgende:
hout je smerige wafel ransige nasi!!!
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Mensen die geen hoofdletters typen zijn gewoon luile Word-gebruikers! Echt belachelijk dat tekstverwerkers dat moeten overnemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |