jawel, als je em deze maand nog post.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef Frappelsien het volgende:
Ik moet mijn aanvraagformulier nog steeds op de bus doen :|
Start 14 august met mijn opleiding..
Zou ik dat nog op tijd geregeld krijgen?
Is dat per week, of voor het hele schooljaar?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:15 schreef Knoekie het volgende:
INFORMATIE BEHEER GROEP
STUDIEFINANCIERING
JUNI 2006
70,37
![]()
Per maandquote:Op maandag 26 juni 2006 20:16 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Is dat per week, of voor het hele schooljaar?
je bent gewoon jaloers, FYI ik heb ook nog eens een bijbaantje.... want alleen van die stufi kan ik niet rondkomenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:13 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Zoek een bijbaantje in plaats van op je luie reet mijn belastinggeld te ontvangen.
Ik kreeg 70 gulden per maand. Jullie hebben het wel een stuk breder tegenwoordig.quote:
Ik dacht namelijk dat van die 70 euro wat ik krijg niet goed ingevuld is. Denk dat het nu wel het geval is.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
300 nog wat (uitwonend+OVkaart ingeleverd), maar vanaf juli weer fijn 70 nog wat. (thuis+OV kaart)
Je hebt rood haarquote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers, FYI ik heb ook nog eens een bijbaantje.... want alleen van die stufi kan ik niet rondkomen
Als je moeder voor je wast en kookt is 70 euro inderdaad meer dan genoeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat van die 70 euro wat ik krijg niet goed ingevuld is. Denk dat het nu wel het geval is.
Ik woon thuis en heb OV kaart. Dan is 70 euro wel goed dus.
Jup.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:19 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Als je moeder voor je wast en kookt is 70 euro inderdaad meer dan genoeg.
Geen overige kosten die je moet betalen? Ik woon ook nog thuis en heb OV maar krijg wel wat meer dan 70 euro. Daar zou ik niet genoeg aan hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat van die 70 euro wat ik krijg niet goed ingevuld is. Denk dat het nu wel het geval is.
Ik woon thuis en heb OV kaart. Dan is 70 euro wel goed dus.
123 euro bij nog ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Geen overige kosten die je moet betalen? Ik woon ook nog thuis en heb OV maar krijg wel wat meer dan 70 euro. Daar zou ik niet genoeg aan hebben.
70 euro nog wat per maand. Dan woon ik thuis en heb OV kaart. Daar naast moet ik nog 123 euro betalen om een jaar naar school te kunnen.quote:
Dan is 70 euro nog weinig.. een klasgenoot van mij kreeg maar iets van 50 euro. Maarja dat krijg je als je ouders meer verdienen dan het gemiddelde ofzo.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
70 euro nog wat per maand. Dan woon ik thuis en heb OV kaart. Daar naast moet ik nog 123 euro betalen om een jaar naar school te kunnen.
Ik verdien niets. Mja.. Zoals het nu is lukt het wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan is 70 euro nog weinig.. een klasgenoot van mij kreeg maar iets van 50 euro. Maarja dat krijg je als je ouders meer verdienen dan het gemiddelde ofzo.
Daar gaat het ook omquote:Op maandag 26 juni 2006 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik verdien niets. Mja.. Zoals het nu is lukt het wel.
?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef reviewz het volgende:
Hoe zit dat met de aflossingen van de studielening: kun je meer aflossen dan er normaal afgeschreven wordt van je rekening?
En nogdit: die 2,nogwat% rente wordt toch alleen jaarlijks over je geleende bedrag berekend?
Heb je dan geen studie ofzo?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Dit was mijn laatste stufi voorlopig. Ik heb het opgezegd, en uiterlijk 7 Juli mijn OV inleveren!
ICT MBO Niveau 4, geen zin meer in, te laag niveau voor mijn doen. Nu even een jaartje een break, sparen en dan HBO doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef reviewz het volgende:
Wat voor studie was het dan en vooral: waarom?
Had je het dan niet beter af kunnen maken en dan doorstromen naar HBO?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
ICT MBO Niveau 4, geen zin meer in, te laag niveau voor mijn doen. Nu even een jaartje een break, sparen en dan HBO doen.
Jup.. maar helpt niks, sta alsnog in de minquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:52 schreef Dizzee het volgende:
zorgtoeslag al binnen?
2weken geleden had ik het al nodigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
Nog 2 dagen en ik heb het lekker nog niet nodig.
Dat had ik ook. Voor de uni zou ik minder krijgen dan m'n VWO. Toen werd er gerotzooid met allerlei bedragen terugbetalen en weer terugkrijgen (zowel voor mn VWO-tijd als nu voor de uni) en nu snapt niemand er meer iets van...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef alors het volgende:
Ik krijg voor het HBO minder dan voor de HavoIs dat nou raar of niet?
Ja ik kom er nu achter dat ik ook geen aanvullende beurs heb aangevraagd, en dat zou nogal wat schelen, dus ik ga me daar maar even in verdiepen...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Voor de uni zou ik minder krijgen dan m'n VWO. Toen werd er gerotzooid met allerlei bedragen terugbetalen en weer terugkrijgen (zowel voor mn VWO-tijd als nu voor de uni) en nu snapt niemand er meer iets van...
OT:
Vandaag weer! Heb nog zowaar een klein budget over om boodschappen te doen![]()
Hier meelezen en jou stiekem pestenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef nozem het volgende:
Het blijft typisch. Juist op de momenten dat ik mijn geld hard nodig heb wordt het niet netjes om 12 uur gestort. Anders altijd wel. Wat doen die lui daar bij de postbank?
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier meelezen en jou stiekem pesten.
Hier het zelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef nozem het volgende:
Het blijft typisch. Juist op de momenten dat ik mijn geld hard nodig heb wordt het niet netjes om 12 uur gestort. Anders altijd wel. Wat doen die lui daar bij de postbank?
Nee. Je bent gewoon in-en-in slecht.quote:
Vaste lasten hequote:
O ja, that sucks. Voor mij gaat het volgende maand ook beginnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Furia het volgende:
[..]
Vaste lasten he![]()
Gelukkig zijn er van t werken nog wel wat centjes over. Furia komt de zomer nog wel door
![]()
Ja dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef Soempie het volgende:
Eind september toch pas?
Yup, goed gegokt...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef Nuna het volgende:
De stufi voor September, wanneer krijg je dat? Eind Augustus of eind September?
Ik gok het laatste![]()
En de een-na-laatste heb ik nog niet binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Stufi en stagevergoeding![]()
![]()
EenTwee-na-laatste stufi trouwens![]()
Komt wel na twaalf uurquote:
Hier nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef teigan het volgende:
Postbanksaldo geeft aan dat het binnen is...
serieus? Dat is vroeg! Ook maar even checken zoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef teigan het volgende:
Postbanksaldo geeft aan dat het binnen is...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nog niks @ postbank
Bij mij nog steeds nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef Dakota het volgende:
smssaldo alerts, postbank is binnen
Welke brieven?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:29 schreef Kauki het volgende:
Ik heb het wel, maar dik 120 Euro minder dan dat ik zou moeten krijgen volgens die brieven die ik gekregen heb van de IB-groep
Zo gauw er iets veranderd is in de gegevens van je ouders krijg je daar bericht over, met een overzicht hoeveel je zou moeten krijgen en van wie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke brieven?
Ik heb iets van 50 euro meer gekregen dan voorgaande maanden en kan me eigenlijk niets van een brief herinneren![]()
.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:17 schreef VinoTinto het volgende:
lolz
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Het duurt nog 12 dagen man. Schop eens niet.
Bijna? ik ben blut... En er staan deze week nog 2,5 borrel en een preseason toernooi op het programma...quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef WEST het volgende:
ben alweer bijna blut dus van mij mag het wel weer![]()
ik schreef dat op 1 september nu ben ik ook blut.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:20 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Bijna? ik ben blut... En er staan deze week nog 2,5 borrel en een preseason toernooi op het programma...
Volgende Ja, deze week, namelijk 22 september.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef Stienn het volgende:
Deze week toch?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgende Ja, deze week, namelijk 22 september.
edit:![]()
![]()
.
Van mij wordt het de laatstequote:Op dinsdag 19 september 2006 11:00 schreef WEST het volgende:
mooi dit zal wellicht mijn laatste stufi zijn![]()
ja gelukkig welquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt het al 22 september?
Samequote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Van mij wordt het de laatste![]()
![]()
![]()
waarom doen ze het niet op de 25ste danquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:38 schreef super-muffin het volgende:
Klopt, omdat de 24ste op een Zondag valt
Ik moet nog 2 jaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja doei! Ben over een maand klaar (hoop ik), niet echt de moeite waard om daarvoor te lenen
![]()
dat zou voor mij pas oktober worden, maar ik moet eerst eens een gesprek met school hebbenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:56 schreef Loontjah het volgende:
Maja deze maand wordt ook weer het studiegeld eraf gehaald
Doe maar weer stoerquote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Tiemie het volgende:
De IB-groep zei aan de telefoon dat het een aantal dagen langer duurt voor dat ik m'n geld krijg, aangezien het een bedrag boven de 1.000 euro is. En dan duurt het wat langer ofzo, weet iemand hoelang ongeveer?.
In oktober pasquote:Op woensdag 20 september 2006 10:56 schreef Loontjah het volgende:
Maja deze maand wordt ook weer het studiegeld eraf gehaald
Same here. Ik wil m'n eerste stufi!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:33 schreef Salmonella het volgende:
[..]
Huh.. Ik ook Postbank, maar geen stufi te bekennen..
Ik ook !!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik heb het wel al binnen en heb het helemaal niet nodig![]()
Dat is altijd lekker.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef Tiemie het volgende:
Ik kreeg de aanvullende beurs van de afgelopen 2 jaar met terugwerkende kracht terug, heb me vandaag geijk maar een auto gekocht.
Ik kreeg nu ¤ 4.461,10 (das incl. maandelijkse bijdrage deze & vorige maand)quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker.![]()
Hoeveel geld ging het om?
Potdome, dat is wel erg lekker hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik kreeg nu ¤ 4.461,10 (das incl. maandelijkse bijdrage deze & vorige maand)en daar komt nog een jaar bij ofzo
Ib-groep heeft 3 jaar geleden ten onrechte besloten dat ik er geen recht op had enzo..
Altijd stipt om half één, op de aangegeven dag. Postbankquote:22-09-2006 192321900
INFORMATIE BEHEER GROEP
STUDIEFINANCIERING
SEPTEMBER 2006
626,26
Zoveelquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Altijd stipt om half één, op de aangegeven dag. Postbank!
Ik dacht dat ik veel kreeg met 380 euroquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Altijd stipt om half één, op de aangegeven dag. Postbank!
Met 380 eur leen je ook of niet?quote:Op zondag 24 september 2006 11:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel kreeg met 380 euro
Heb je een lening ofzo?
Uitwonend neem ik aan...quote:Op zondag 24 september 2006 14:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Met 380 eur leen je ook of niet?
ik ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here. Ik wil m'n eerste stufi!.
en als je pas na een jaar erachter kwam dat je recht hebt op een aanvullende beurs, en het dus dan ook pa aanvraagt, heb je dan ook recht op uitbetaling met terugwerkende kracht? of doen ze dat dan niet?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef Tiemie het volgende:
Ik kreeg de aanvullende beurs van de afgelopen 2 jaar met terugwerkende kracht terug, heb me vandaag geijk maar een auto gekocht.
neequote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef bxie het volgende:
[..]
en als je pas na een jaar erachter kwam dat je recht hebt op een aanvullende beurs, en het dus dan ook pa aanvraagt, heb je dan ook recht op uitbetaling met terugwerkende kracht? of doen ze dat dan niet?
en gefeli![]()
nee zo werkt dat niet, je moet 't wel aangevraagd hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef bxie het volgende:
[..]
en als je pas na een jaar erachter kwam dat je recht hebt op een aanvullende beurs, en het dus dan ook pa aanvraagt, heb je dan ook recht op uitbetaling met terugwerkende kracht? of doen ze dat dan niet?
en gefeli![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 08:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ik op een ander adres woon dan dat ik ingeschreven sta bij de gemeente dan ben ik toch uitwonend?
Voor zover ik weet dus niet...quote:Maar ben ik ook nog uitwonend als ik bij mijn ma inwoon, terwijl ik bij mijn pa ingeschreven sta?
Jaquote:Op woensdag 27 september 2006 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Probeer je ze nog steeds op te lichten, dirk?
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 27 september 2006 08:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ik op een ander adres woon dan dat ik ingeschreven sta bij de gemeente dan ben ik toch uitwonend? Maar ben ik ook nog uitwonend als ik bij mijn ma inwoon, terwijl ik bij mijn pa ingeschreven sta?
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat ben ik ookweer sinds een week.
Das gewoon thuiswonen dus![]()
en die huur kan je niet op je naam zetten zomaar![]()
Alleen 1/3 doet hetquote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
[Meneer de uil] De IBG belazeren is naast het lenen van geld bij een bank een van de domste dingen die je als student kunt doen. [/Meneer de uil]
Ik ben toen ik me net had ingeschreven bij de gemeente gebeld door de IBG omdat de 2 adressen afweken.quote:
Je schrijft je in bij de gemeente op het adres van oma, zet er ook gewoon een stel spullen neer (fotoboeken, schoolboeken die je nooit gebruikt) en als ze komen controleren 'is kleindochterlief net naar school of naar haar ouders'. Als je echt zeker wilt zijn dat ze je geloven, betaal je oma ook nog wat 'kostgeld' (euro of 25 per maand).quote:Op woensdag 27 september 2006 11:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hmz, maar dan moet je je ook bij de gemeente bij je oma inschrijven toch? En nog nooit geconteroleerd?
Als jij je oma niet genoeg kostgeld betaalt dan wordt het gezien als 'samenwonen' van je oma (omdat je geen 'commerciele relatie' met elkaar hebt). Als gevolg daarvan kan je oma gekort worden in haar AOW-uitkering, wat haar dan dus inderdaad geld kost...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ben geen allochtoon. Maar als ik me bij mijn oma inschrijf moet ze toch elke maand wat betalen omdat ik bij haar inwoon?
Bezwaar aan tekenen en ze moeten het met terug werkende kracht het verschil betalen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:52 schreef PAA-053 het volgende:
Hoeren IBG. Ik krijg te weinig, ben namelijk uitwonend en zo ook geregistreerd, geven ze me alsnog een inwonende beurs!
Ik ook, al een week geleden eigenlijk al...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben er wel weer aan toe moet ik zeggen.
Hoerige werkgevers die te weinig geven.
Ik pas over een dikke twee wekenquote:
24 oktober pasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wanneer komt het deze maand?
wrijf het er maar in..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:35 schreef PAA-053 het volgende:
Ach, ik heb nog zat. En dan binnenkort ook nog loon over de afgelopen 2 maanden!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:14 schreef teigan het volgende:
dinsdag volgens mij pas... de 24ste
oeh, dan ben ik uit het rood (als het meezit, kan het nu niet checken)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zorgtoeslag vandaag!
Saldo: -1,04
Even doorbijten tot dinsdag!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hoop de 24e m'n eerste stufi te krijgen, ¤298. Thuiswonend met 1 ouder
. Ben pas 17
!
toen ik net begon met studeren was ik ook 17 en kreeg ook stufiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Yeah right, je krijgt pas Stufi als je 18 bent![]()
Niet waar, ik krijg ook deze maand studiefinanciering terwijl ik pas in december 18 word. Daarnaast heb ik ook al een OV en dergelijkequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet waar, ik krijg ook deze maand studiefinanciering terwijl ik pas in december 18 word. Daarnaast heb ik ook al een OV en dergelijke.
Je krijg stufi als je óf 18 bent en MBO volgt óf HBO/WO volgt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |